دانلود كتاب صوتي پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب

با گوش دادن به کتاب های صوتی بیشتر مجذوب داستان و مطالب آن خواهید دانلود فراکتاب شد. در روش دوم تعدادی روایت گر با همکاری یکدیگر کتابی را برای شنونده به صورت نمایشنامه خوانی اجرا می کنند. هر یک از افراد یکی از کاراکترهای داستان را انتخاب کرده و به جای آن صحبت می کنند. یکی از مزایای روش نمایشنامه خوانی این است که راویان، داستان را چندین بار خوانده اند و به آن تسلط دارند؛ به همین دلیل با احساساتی درست و یک فضاسازی مناسب متن کتاب را برای شما بازگو می کنند.

دانلود كتاب صوتي پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب آنتروپزوفی تنها یک دیدگاه فلسفی نیست ، بلکه شیوه ای برای زندگی است. این کتاب روایت زندگی دختر یتیم یازده‌‌ساله‌ای‌ است که توانایی شگفت‌‌انگیزی در پختن کیک دارد. اما او از بازی‌های سرنوشت که از لحظه‌ی تولد سر راهش گذاشته شده، بی‌‌خبر است. اگر به این گونه از ادبیات علاقه دارید، این کتاب جذاب را بشنوید.

بعدها تلاش او برای تکمیل تلگراف، به نخستین اختراع او یعنی گرامافون انجامید؛ اختراعی که زمینه‌ساز زندگی سرشار از کشف و اختراع او شد. جهان هستی و رازهایش سوالاتی هستند که همواره ذهن انسان را به خود مشغول می‌دارند تا پاسخی برای آن‌ها بیابد. انقلاب سوم کیهان‌شناسی بشر بعد از گذر از مراحل پر پیچ و خم علم کیهان‌شناسی دغدغه‌ای تازه را در سر پروراند؛ دغدغه‌ی زمان و جهان‌های موازی. کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» مسیری سالم و کاملا با اتکا به خود را برای رسیدن به ثروت پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. مسیری که شاید وضعیت اقتصادی ما بیش از هر چیز به آن نیاز دارد.

یکی از وجوه قابل توجه این اثر تصویرگری منحصر به فرد این کتابه که چشم هر مخاطب نوجوانی رو به خودش خیره می‌کنه. این کتاب نوعی نگاه طنزآمیز به وابستگی شخصی انسان‌ها، خودکامگی‌ها و درگیری‌های درونی جامعه‌ای که علیه استبداد ایجاد می‌شود، دارد. به همین جهت، خوندن این کتاب رو به همه شما نوجوانان پیشنهاد می‌کنم. کتاب گویا یا کتاب صوتی، متن کتابی است که توسط یک یا چند گوینده خوانده و به صورت ضبط شده درمی‌آید. آن می‌تواند به صورت نمایشنامه اجرا شود یا ممکن است با موسیقی یا جلوه‌های صوتی همراه باشد. گاهی اوقات نویسنده با صدای خودش کتاب را می‌خواند و گاهی گویندگان حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند.

  • پس از سقوط شهر تروا در حدود سال 1180 پیش از میلاد، سربازان به یونانی بازگشتند که قحطی و اقتصادی فروپاشیده آن را در بر گرفته بود.
  • هینلز، استاد متخصص در مطالعات عهد جدید و مطالعۀ تطبیقی دین و ادیان ایرانی.
  • کامو کتاب مرگ خوش را قبل از بیگانه نوشت ولی آن را منتشر نکرد.
  • البته دنیای مرتبط با کتاب های نسخه کاغذی هرگز منسوخ نمی شوند، و جذابیت های خاص خودشان را دارند.

کتاب صوتی «راز فال ورق» نوشته یوستین گوردر با ترجمه عباس مخبر و گویندگی مهیار ستاری توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر شد. نسخه صوتی رمان «کلیدر» با موسیقی کیهان کلهر توسط موسسه آوانامه و رادیوگوشه منتشر می‌شود. سریال صوتی کتاب «شوالیه‌ای از سرزمین هفت اقلیم» در سه قسمت توسط انتشارات نوین گویا منتشر شد. آیت‌الله همان‌طور که سیاست جدید خود را آرام آرام پیش می‌برد مدام به دولت هشدار می‌دهد که با صلح و سازش کوتاه بیاید. ایشان هشدار می‌دهد که اگر این شرایط ادامه پیدا کند، فرمان جهاد می‌دهد اما با وجود این بختیار هنوز هم می‌گوید که عقب نخواهد نشست و در مقابل هر واکنشی مقاومت می‌کند. در پایتخت باز هم مردم علیه مردم تظاهرات کردند و بین آن‌ها و نیروهای دولتی درگیری در گرفت.

دانلود کتاب راز شکرگزارى

سال‌ها پیش کتاب صوتی پدیده‌ای نامانوس بود اما امروزه دیگر توانسته است جایگاه خود را در بازار کتاب پیدا کند و طرفداران خاص خود را دارد. دیگر خرید کتاب صوتی چیز عجیبی نیست و پیدا کردن کتاب صوتی عاشقانه، کتاب صوتی مذهبی، کتاب صوتی تاریخی، رمان صوتی و… استقبال از آن‌ها به حدی افزایش یافته است که هم‌اکنون می‌توانید هزاران کتاب ازاپلیکیشن کتاب صوتیکتابراه دانلود کنید. در کتابراه برای تمامی سنین و سلیقه ها کتاب های تاریخی، داستانی، علمی و… قرار گرفته شده، با این که برخی از کتاب ها را باید خریداری کنید، اما کتاب های صوتی رایگان فراوانی نیز برای دانلود وجود دارند. همانگونه که در بالا به آن اشاره داشتیم تهیه کتاب صوتی می تواند به صورت رایگان و یا با هزینه کمتری نسبت به نسخه چاپی تهیه گردد.

امکانات سایت کتاب صوتی فیدیبو