دانلود 20 پروژه و پلان بیمارستان خارجی کمیاب و با کیفیت عالی معماری عمران شهرسازی | memarinavaz

بیمارستان یکی از مراکز حساس جامعه هستند که باید نهایت دقت در تاسیسات مکانیکی، برق و … داشت تا ایمنی و سلامت بیماران با مخاطره روبرو نشود. در این مطلب قصد داریم کامل ترین پروژه های تاسیسات بیمارستانی شامل مکانیک، تاسیسات برقی و … ارائه دهیم. پروژه حال حاضر بیمارستان ما ، با رعایت ضوابط و استانداردهای طراحی بیمارستان ، ریز فضاهای آن ، رعایت اصل انعطاف پذیری و پدافند غیر عامل و …  طراحی شده است .

بیشتر اتاق های طبقه اول بیمارستان 4 تخته می هستند و اتاق های ایزوله نیز به تعداد کافی وجود دارد. سی سی یو و بخش زنان و زایمان این بیمارستان در طبقه دوم قرار گرفته است. در طبقه همکف این بیمارستان مراکزی همچون درمانگاه تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و … جای داده شده است.

شیت های پلان بیمارستان با سه بعدی

دانلود 20 پروژه و پلان بیمارستان خارجی کمیاب و با کیفیت عالی معماری عمران شهرسازی | memarinavaz از نکات مهم  طراحی معماری پلان بیمارستان خارجی حاضر می توان به بام سبز استفاده شده در آن اشاره کرد. در این بخش می توانید همه فایل های معرفی شده در بخش های قبلی را با هم دانلود کنید. این مجموعه کامل ترین و جامع ترین پکیج منتشر شده در مورد بخش های برقی، مکانیکی و … استفاده شده در بیمارستان به شمار می رود. تاسیسات در بیمارستان ها به دلیل وجود دستگاه های زیاد و تنوع کاربری آنها یکی از کامل ترین مجموعه های تاسیساتی به شمار می رود که دارای پیچیدگی های بسیاری در طراحی می باشد. یکی از اصلی ترین دستگاه های مورد استفاده در بیمارستان هواساز است که وظیفه آن تصفیه هوا، گرمادهی و گرماگیری می باشد.

محتویات پروژه طراحی بیمارستان برای درس طرح 4

در این بخش چندین پلان اتوکدی بیمارستان همراه با تاسیسات ارائه شده است. اولین پلان مختص یک بیمارستان خارجی است که با جزئیات کامل همه بخش ها ارائه می شود. در پلان دوم که با راهنمای کامل فارسی ارائه شده است، تاسیسات در بخش های مختلف بیمارستان با جزئیات بسیار زیاد وجود دارد. پلان بیمارستان عمومی نمونه ای زیبا و کامل از طراحی بیمارستان های عمومی می باشد که در ادامه در رابطه با این پلان توضیحات کاملی ارائه شده است .

پروژه معماری مجتمع تجاری تفریحی (اتوکد، رندر، انیمیشن، پوستر، PSD و رساله)

اگر به دنبال پلان بیمارستان کوکان هستید، می توانید پلان ارائه شده در این بخش را بطور رایگان از طریق لینک زیر دانلود نمایید. شما دانشجویان عزیز می توانید با دانلود مجموعه ۳۰ پلان بیمارستان از فروشگاه معماری ارچکت به صورت فوری فایل را دریافت کرده . این پروژه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در وقت خود صرفه جویی کنید و با الهام گیری از این طرح ها بهترین نتایج و نمرات را به دست پلان بیمارستان بیاورید .

  • معماری اتاق های این بیمارستان بسیار هوشمندانه است بطوریکه در اتاق های طبقه سوم و چهارم بین دو تخت دستشویی تعبیه شده است که به نوعی یک حائل بین دو تخت مریض می باشد.
  • در پلان دوم که با راهنمای کامل فارسی ارائه شده است، تاسیسات در بخش های مختلف بیمارستان با جزئیات بسیار زیاد وجود دارد.
  • این فایل اتوکدی شامل سایت پلان این بیمارستان و پلان طبقات می باشد.
  • اگر محیط پیرامون شخص بیمار از لحاظ دکوراسیون ، ترکیب رنگ و نورپردازی حساب شده انتخاب گردد روند بهبود بیماری بسیار سریع اتفاق می افتد .
  • اگر به دنبال پلان بیمارستان برای ایده گرفتن هستید، می توانید از نمونه های ارائه شده، استفاده و ایده بگیرید.