دوره دستیار آزمایشگاه مجتمع آموزشی اسفند | آموزشگاه آپادانا تبریز

بعد از انجام آزمایش و نمونه گیری، شما می‌توانید از طریق شماره قبض و رمز اینترنتی درج شده بر روی قبض آزمایش خود جواب آزمایش را به صورت آنلاین از سامانه جامع مراجعین آزمایشگاه تهران لب دریافت نمایید. از پرسنل خوب و متخصص آزمایشگاه تهران لب متشکرم، تمام کارهای آزمایش با دقت بیشتری انجام میشه و تجهیزات پیشرفته به روزی هم دارن که در تهران بهترینه. قرار گرفته و مجوزهای لازمه را نیز کسب نموده است .از سال 1392 نیز موفق به دریافت گواهینامه ISO-IEC شده ایم . کلیه پرسنل و مسئولین بخش ها در برنامه های آموزشی ، سمینارها و کنگره ها شرکت نموده و دوره های بازآموزی را طی مینمایند.هم اکنون در فضایی حدود 400 متر مربع و توسط 25 نفر اعضای این شرکت مشغول ارائه خدمات می باشیم . شما به عنوان دستیار آزمایشگاه لازم نیست تسلط کامل بر تفسیر آزمایش داشته باشید. ولی باید اطلاعات کافی داشته باشید تا بصورت کلی بتوانید نتیجه آزمایش را بررسی کنید.

  • تا وقتی برگه نتیجه آزمایش را می بینید، تشخیص دهید واژه ها و علائم اختصاری مربوط به چه نوع آزمایشی می باشد.
  • با شرکت در دوره کمک های اولیه ، در مواقع ضروری و و قوع حوادثی از قبیل تصادفات زلزله و… می توانید از خود و اعضای خانواده خود محافظت کنید.
  • در صورت ثبت نام در دوره آموزشی پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه ، دوره تکنیک الایزا به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.
  • در اکثر مواقع بیماران برای تشخیص بهتر پزشکان و ادامه درمان به آزمایشگاه ها معرفی می شوند و آزمایشگاه ها از دسته مراکز درمانی حساس و حیاتی می باشند.
دوره دستیار آزمایشگاه مجتمع آموزشی اسفند | آموزشگاه آپادانا تبریز

پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه اقدام به برگزاری دوره حضوری هوشمند سازی ساختمان نموده است. دوره طراحی شبکه هوشمند ساختمان BMS با ارائه گواهی نامه معتبر بین المللی
در این دوره که شرکت کنندگان آن از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان … دوره های 1ساله رایگان زبان سوئدی تنها توسط شرکت سروتونین نماینده رسمی دانشگاه و برگزار کننده امتحان زبان سوئدی توسط اساتید دانشگاه در …

خدمات آزمایش آنلاین

از جمله این موسسات برتر و حرفه ای در حوزه آموزش می توانیم به نیک اندیشان اشاره کنیم. تمامی مباحث و سرفصل هایی که یک تکنسین حرفه ای آزمایشگاه باید از آن اطلاع داشته باشد در این دوره آموزش داده می شود. به همین جهت، شرکت در دوره تکنسین آزمایشگاه این موسسه این فرصت مناسب را برای افراد ایجاد خواهد کرد تا بتوانند آینده کاری خود را تضمین کنند. اشخاص با گذراندن دوره های مهارت آموزی پس از چندین ماه می توانستند به عنوان تکنسین آزمایشگاه ، در آزمایشگاه های تشخیص طبی مشغول به فعالیت شوند.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی – با قابلیت کار در تمام دنیا

اگر با تکنیک الایزا در آزمایشگاه که یکی از مهمترین تکنیک های انجام آزمایش در آزمایشگاه ها است آشنایی ندارید روی همین لینک کلیک کنید. امکان ثبت نام این دوره به صورت غیر حضوری (مجازی) از سر تا سر کشور میسر می باشد. تجهیزات آزمایشگاه های تحقیقاتی معمولاً برای انجام آزمایش یا اندازه گیری و جمع آوری داده ها استفاده می شود. 1- چنانچه درخواست انجام نمونه گیری برای امروز است، حتما از روش 2 (تماس تلفنی) استفاده نمائید. منطقه 18 تهران در جنوب غربی این شهر واقع شده است و دارای 18 محله و همچنین 18 کتابخانه می باشد، یعنی به ازای هر منطقه یک کتابخانه در این ناحیه از شهر قرار گرفته است.

منطقه 10 همچنین از مناطق پر تراکم به شمار می آید پیدا کردن آزمایشگاه غرب تهران در این منطقه بسیار آسان است و گفتنی است بسیاری از مراکز آزمایشگاه منطقه ده از کیفیت بالا و تجهیزات حرفه ای برخوردارند. محله هایی که در منطقه 4 تهران قرار میگیرند عمدتا شامل شمس آباد، مجیدیه و کالاد است و اگر به دنبال بهترین آزمایشگاه منطقه 4 میگردید میتوانید آن را در این مناطق پیدا کنید. بهترین آزمایشگاه جنین واقع در تهران لب مرکزی است که در آن مادران باردار میتوانند وضعیت سلامت پزشکی و عمومی جنین خود را بررسی کنند. در این مرکز با استفاده از آخرین تجهیزات آزمایشگاهی، وضعیت سلامت جنین و تعیین جنسیت آن انجام میشود. در این روش پرسنل با استفاده از یک سوزن کوچک از بازوی بیماری مقدار کمی خون دریافت میکنند.