طراحی ایوان، بالکن، تراس، پاسیو و بام سبز پایگاه آموزشی مدلسازی اطلاعاتی ساختمان | elitarchgroup

طراحی ایوان، بالکن، تراس، پاسیو و بام سبز پایگاه آموزشی مدلسازی اطلاعاتی ساختمان | elitarchgroup

Patio همچنین می تواند یک عملکرد بسیار خاص داشته باشد، به عنوان مثال یک قسمت جهت منطقه ای برای کباب کردن. ساخت باربیکیو ما همیشه بین تعهدات کاری و خانوادگی عجله داریم. به همین دلیل مهم است که خانه شما مکانی آرام و دلپذیر باشد که بتوانید در آن تجدید قوا کنید و برای روز بعد بلوکاژ قدرت پیدا کنید. اما مشکل بسیاری از خانه ها این است که دقیقاً منعکس کننده سبک زندگی مدرن هستند.

  • در مناطقی که شدت نور و حرارت خورشید زیاد باشد نور ملایمی‌را به داخل عبور داده و نور و روشنایی مورد نیاز را تامین می‌کند.
  • برای این کار می‌توان از نورهای پنهان سقف، لامپ‌های رنگی و ریسه آیه کم ولت، برای زیبایی بیشتر بهره برد.
  • نمای بیرونی اقامتگاه ساحلی به نحوه باور نکردنی با فضای داخلی که شامل باغ کاکتوس و آب نما سبک ژاپنی می باشد، بسیار متفاوت و در تضاد است.
  • همین طور برای پرورش سبزیجات نیز می‌ توانید از باکس های مخصوص استفاده کنید که زیبایی خاصی به ترانس شما می بخشد.
  • با کمک مجموعه دنیز وود با کارشناسان باتجربه و متبحر در امر دکوراسیون داخلی و خارجی، بهترین طراحی را در بالکن کوچک خود داشته باشید.
  • کف باید برای کف سازی برای فرآیند کف سازی که می سازیم مناسب باشد.

این مقاله قصد داریم مطالبی را درمورد دکوراسیون تراس و پاسیو برای شما عزیزان ارائه دهیم. نمای بیرونی اقامتگاه ساحلی به نحوه باور نکردنی با فضای داخلی که شامل باغ کاکتوس و آب نما سبک ژاپنی می باشد، بسیار متفاوت و در تضاد است. مجسمه های گچی، ساعت، صندلی های چوبی، درختچه های با مبو و درخت های نخل باهم ترکیب چشم نوازی ایجاد می کنند. برای استفاده بهتر از تراس در همه ساعات شبانه‌روز نیاز داریم تا یک نورپردازی مناسب در فضا ایجاد کنیم. برای این کار می‌توان از نورهای پنهان سقف، لامپ‌های رنگی و ریسه آیه کم ولت، برای زیبایی بیشتر بهره برد. از وسایل جانبی دیگری که می‌تواند فضای صمیمی‌تر و پر روح‌تری به تراس ببخشد می‌توان به قرار دادن مبلمان متناسب با ابعاد تراس، استفاده از آب‌نما و سایبان و… اشاره کرد.

چگونه یک خانه به سبک طراحی دکوراسیون پاسیو را مبله کنیم

با تعبیه یک پمپ کوچک از صدای آب بر روی سنگ‌ها یا عبور آن از یک بامبو لذت ببرید. مجموعه اسپینگر با بهره گیری از دانش متخصصان حوزه فضای سبز و با تکیه بر تجربیات اجرایی و فنی خود، آمادگی ارائه هر گونه خدمات فنی مهندسی به معماران و مهندسین و کارفرمایان محترم را دارد. با دانستن تفاوت تراس و بالکن و پاسیو، از این بعد بهتر می‌توانیم هر یک را در جایگاه خودش بیان کنیم. امیدواریم با بررسی فرق تراس و بالکن و پاسیو توانسته باشیم در درک بهتر این موضوع به شما کمک کنیم.

تفاوت بالکن و تراس با پاسیو و ایوان چیست ؟

بهتر است برای تراس های کوچک از پرده های کرکره ای استفاده شود. پاسیو منطقه ای است که در داخل خانه قرار گرفته است، یک حیاط عجیب و غریب در هوای آزاد، که از طرف دیوارها احاطه شده است. کف اتاق نشیمن را می توان از تاتامی، پانل های حصیری مستطیلی بافته شده برنجی ساخت.