میخ سیاه بنفش 1 2 عمده ابزار مرجع خرید ابزار الات برقی دستی ساختمانی یراق ایمنی | foulka

از جمله کاربردهای این میخ برای کوبیدن زیره و نیم تخت به کفش، اتصال پاشنه و سرپاشنه به کفش و… است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. میخ کفاشی (سیاه بنفش) ساخته شده از بهترین آلیاژ فولاد می باشد و دارای نوک بسیار تیز و مستحکمی است، که به راحتی و با کمترین قدرت ضربه مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که قبل تر اشاره کردیم، قیمت میخ کفاشی در بازار خرده فروشی و عمده فروشی متفاوت است. میخ کفاشی عمده را در بازار به صورت بسته های حدودا نیم کیلویی در کارتن های 56 الی 100 عددی می توان تهیه کرد که نوع بسته بندی ها و تعداد در کارتن برای برندهای مختلف یکسان نیست.

با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه ابزار غفوری جهت رفاه حال مشتریان ، این فروشگاه از چند روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود. میخ کفاشی سیاه بنفش برای نصب انواع تابلو روی دیوار و انواع تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت بسته بندی ۴۵۰ گرمی در اختیار مصرف کنندگان  قرار می گیرد و دارای تعداد زیای از این میخ ها می باشد. در واقع دو مدل یا مارک اصلی میخ کفاشی در بازار رایج است که به میخ کفاشی سیاه بنفش و میخ کفاشی سفید (سایه یا هندی / foulka پاکستانی) معروف هستند. میخ سیاه بنفش کفش SUN MAX به رنگ سیاه بنفش از نوع میخ می باشد که مصرف اصلی آن در کارخانجات صنعتی و کفش سازی و تعمیرات کفش می باشد. علاوه بر تولید کفش و اتصال زیره و نیم تخت به قیمت رویه و چرمی کفش، برای سایر صنایع دستی و کارهای هنری و تزئینی هم مورد استفاده قرار میگیرد.

میخ آهنی سایز 6 سانت بسته 3 کیلو و 125 گرمی

یکی از رایج ترین و البته بهترین مدلهای موجود در بازار ایران، میخ پاکستانی است که برای کفاشی و کارهایی ظریف از این قبیل مورد استفاده قرار میگیرد. میخ سایه ساخت کشورهای هند و پاکستان بوده و به دلیل کیفیت بالا، رنگ روشن نزدیک به نقره ای در صنایع دستی مختلف که با چوب و چرم و… سرکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعتا این کالا هم مانند سایر ملزومات تولید مصنوعات و پوشاک چرمی هم به صورت خرده و هم به صورت عمده خرید و فروش می شود که هر کدام بازار خاص خودش را دارد. کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه آنلاین بوردا مُد) می‌باشد. همچـنین این شـرکت در کلیه سطـوح سـازمانی خود موفق گردیده با ایـجاد ارتباط با مـدیران صنایع ، نقش بـسزایی در خود کفائی میهن عزیزمـان ایفا نماید .

یکی از ملزومات ساده اما مهم در تولید کفش، میخ کفاشی است که انواع مختلف و سایزبندی متنوعی دارد. در واقع برای هر قسمت از کفش، میخ با اندازه متناسب باید مورد استفاده قرار گیرد. این وبسایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. میخ کفاشی مورد استفاده در بازار انواع مختلفی دارد که بیشتر بر اساس سایز، شماره بندی شده و به دو صورت سیاه و سفید یافت می شوند. شرکت تولیدی بازرگانی واکس درخشان با هدف فروش عمده و خرده محصولات موجود، آماده همکاری و تأمین کالاهای مورد نیاز مشتریان خود می‌باشد.

  • یکی از رایج ترین و البته بهترین مدلهای موجود در بازار ایران، میخ پاکستانی است که برای کفاشی و کارهایی ظریف از این قبیل مورد استفاده قرار میگیرد.
  • در واقع دو مدل یا مارک اصلی میخ کفاشی در بازار رایج است که به میخ کفاشی سیاه بنفش و میخ کفاشی سفید (سایه یا هندی / پاکستانی) معروف هستند.
  • مشتریان ساکن تهران علاوه بر ارسال توسط شرکت پست ، مجاز به انتخاب گزینه پس کرایه هستند و طبیعی است که در صورت انتخاب این گزینه زمان کمتری (حداکثر 8 ساعت) صرف ارسال مرسوله می شود.
  • میخ سایه ساخت کشورهای هند و پاکستان بوده و به دلیل کیفیت بالا، رنگ روشن نزدیک به نقره ای در صنایع دستی مختلف که با چوب و چرم و… سرکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

میخ سیاه بنفش 1 2 عمده ابزار مرجع خرید ابزار الات برقی دستی ساختمانی یراق ایمنی | foulka در بازار خرید و فروش میخ مخصوص کفاشی، میخ پاکستانی یا میخ هندی علیرغم قیمت بالاتر از محبوبیت بالاتری برخوردار است این به دلیل ظرافیت بیشتر و کیفیت بالاتر است. که فعلا برند سایه پاکستانی این سایز میخ را در بازار ایران عرضه می کند. برای خرید عمده میخ کفاشی می توانید هم از طریق همین وب سایت ثبت سفارش کنید هم به صورت حضوری به بازار کفاش های تهران مراجعه کنید. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به عمده ابزار
(omdehabzar.com) می باشد . جهت مشاوره، استعلام قیمت اقلام و یا اطلاع از تحفیف‌های ویژه عمده ابزار با کارشناسان فروش عمده ابزار تماس بگیرید . این میخ با بسته جعبه های 450 گرمی زرد رنگ الماس نشان به صورت کارتن 100 عددی تولید و به بازار عرضه می شود.

فروشگاه ها در جعبه ابزار