تلویزیون شهری و تابلو روان قیمت تلویزیون شهری و داخل سالن | asilight

به‌علت فاصله زیاد تلویزیون شهری با مخاطب، فاصله خالی بین پیکسل‌ها قابل رویت نیست. این در حالی است که در تلویزیون‌های نوع ۲RGB، هر پیکسل از ۲ LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است. قرار گرفتن این پیکسل‌ها در هر ماژول باعث می‌شود که فاصله پیکسلی آنها برای ایجاد رنگهای مختلف مناسب باشد و در نتیجه کیفیت تصاویر افزایش یابد. این نوع قطعه های ماژولار یک نمایشگر هستند که بسته شده کنار هم یک تلویزیون شهری را می سازند.

شهرهایی با بیشترین سرانه فضای سبز و مبلمان شهری در دنیا

تلویزیون های شهری با توجه به قابلیت های فوق العاده ای که دارند توانسته اند جایگاه ویژه ای در تبلیغات شهری پیدا کرده و در فضاهای زیادی جایگزین تابلوهای بزرگ ساده شده اند. دات پیچ Dot Pitch با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله بر حسب میلی متر نشان داده می شود. از آنجایی که ماژول های لازم برای ساخت تلویزیون شهری همه LED یا SMD هستند بنابراین قابلیت پخش تصاویر و فیلم های رنگی را نیز دارند. امروزه نمایشگرهای الکترونیکی LED (تابلو روان و تلویزیون شهری) جزو مدرنترین ابزارهای تبلیغاتی می باشند و روز به روز با تنوع بسیار زیاد از نظر کیفیت و شدت نور و تکنولوژی ساخت، شاهد استفاده های گوناگون از نمایشگرهای الکترونیکی در صنعت تبلیغات می باشیم. فروشگاه آنلاین نمایشگر اول با هدف فروش انواع تابلو روان و تلویزیون شهری و کلیه قطعات ساخت و مونتاژ تابلو روان و تلویزیون شهری تاسیس گردیده است. بی شک مقالات آموزش ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری و مقالات آموزشی مرتبط راهنمای خوبی برای افراد علاقمند می باشند.

هر کابینت از تعداد زیادی ماژول تشکیل شده است که در هر ماژول بسته به نوع آن، تعدادی LED یا SMD قرار گرفته است. ولتاژ لازم جهت کارکرد صحیح ماژول‌ها، توسط چندین منبع تغذیه تامین می‌شود. در جهان امروز سیاست و رسالت این نمایشگرهای غول پیکر اطلاع رسانی، تبلیغات تجاری و فرهنگی است. پخش پیام های شهروندی، فرهنگی، مذهبی، ملی و … که جزء آگهی های غیر تجاری می باشند توسط سازمانهای دولتی و شهرداری ها اجرا می گردد که جهت معرفی فعالیت ها و اقدامات شهروندی است. از این حیث در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان حضور آنها مهم تلقی می گردد.

در کشور ما مردم علاقه بسیار به دیدن مسابقات ورزشی و تلویزیون شهری سریال ها دارند. مکان های تفریحی به دنبال حفظ حضور ورزشکاران و بازدیدکنندگان می توانند این مدل تلویزیون را نصب کنند. در کنار تفریح و سرگرمی می تواند سریال و فیلم مورد علاقه خود را در آب و در کنار استخر با لذت بیشتری تماشا نمایند. بعلاوه از تابلو روان led در محیط های کوچک تر و فضاهای بسته تر نیز می توان برای جلب توجه بیشتر استفاده کرد. تلویزیون شهری، تلویزیون های بزرگی هستند که در داخل پارک ها، بزرگراه ها، استادیوم ها و … تلویزیون های شهری رنگی بوده و قابلیت پخش انواع تصاویر و ویدئو ها را دارند.این تلویزیون ها مناسب برای تبلیغات محیطی هستند و تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان می گذارند.

  • تلویزیون شهری در هر یک از مدل های فوق الذکر قابل طراحی و تولید در پیکسل های مختلفی است.
  • در تلویزیون های شهری هر کابینت به طور کاملا مستقل از دیگر کابینت‌ها می‌باشد.
  • داخل شرکت ASI نیز یک بخش نمایشگاه وجود دارد که تمامی ماژول ها در آنجا به نمایش گذاشته شده اند .
تلویزیون شهری و تابلو روان قیمت تلویزیون شهری و داخل سالن | asilight تلویزیون شهری از نظر کاربرد به دو دسته Outdoor و Indoor تقسیم می شوند . تلویزیون های Outdoor به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و همچنین به علت وجود آفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند . از این تلویزیون ها بیشتر در فضا های باز شهری مانند چهار راه ها ، بزرگراه ها ، فرودگاه ها ، پارک ها و مصلی ها و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شوند . تلویزیون های Indoor ضد آب نیستند و در اغلب اوقات فاقد آفتاب گیرند و از آنها بیشتر در فضاهای بسته مثل تالارها، استادیوم های ورزشی ، سالن های کنفرانس ، سالن های آمفی تئاتر ، سالن فرودگاه ها ، سالن مترو و استادیو ها استفاده می شود. کنترل از راه دور ، ضخامت و وزن کم از قابلیت های نمایشگر های داخل سالن می باشد و امکان نصب بر روی دیوار و یا هر قسمتی از داخل ساختمان را دارا می باشد. برای مثال نمایشگرهای شهری RGB و RGB2 انواع تلویزیون شهری از نظر کیفیت تصویر محسوب می‌شوند.

مشخصات انواع تلویزیون شهری