چسب بتن قیمت چسب بتن خرید و فروش انواع چسب بتن شهر مفتول 37556-021

این محصول به دو دسته چسب‌های اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم می‌شود. به منظور خرید چسب بتن لازم است با مشخصات، کاربرد، انواع و کارخانه‌های فروش چسب بتن آشنا شوید. در ادامه در مورد این محصول به طور کامل صحبت می‌کنیم تا اطلاعات لازم را در خصوص آن دریافت کرده و از قیمت چسب بتن نیز مطلع شوید. چسب بتن انواع مختلفی دارند ، اما به طور کلی می توان آنها را به دو دسته مهم چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس یا پلیمری تقسیم بندی کرد. از چسب های بتن برای ترمیم بتن ، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن ، اتصال بتن قدیم به جدید و … استفاده می گردد.

این مواد بهترین جایگزین برای مواد نفتی،‌ قیرگونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی هستند. چسب های بتن انواع مختلفی دارند ، اما به طور کلی می توان آنها را به دو دسته مهم چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس یا پلیمری تقسیم بندی کرد. در مقاله زیر به شرح چسب های بتن ، انواع آن و کاربرد های آن پرداخته شده است. زیرا میزان چسبندگی بتن به سطح قدیمی را به مقدار قابل توجهی افزایش می از طریق مقاله زیر کلیک کنید دهد. اگر سازه های بتنی دچار آسیب دیدگی سطحی و عمقی شده باشند با چسب بتن می توان آنها را ترمیم نمود.

  • حالت فیزیكى چسب بتن به صورت مایع و رنگ این چسب بتن شیرى رنگ است.
  • هر چقدر ضخامت بتن بالاتر باشد می‌بایست از مقدار بیشتر چسب استفاده کرد.
  • سپس Dezobond P-2200 ( که در صورت لزوم با آب رقیق شده است ) را اضافه نموده و به مدت 3 دقیقه اختلاط را ادامه دهید .
  • این چسب بتن باعث افزایش قابل ملاحظه‌ی دوام بتن شده و قدرت چسبندگی را بالا می‌برد.مقاومت مکانیکی این چسب بالا است به طوری که تمام این خصوصیات سبب می‌شود از این چسب برای اتصال بتن جدید به بتن قدیمی استفاده شود.
چسب بتن قیمت چسب بتن خرید و فروش انواع چسب بتن شهر مفتول 37556-021 چسب بتن، باید بسته به محل مصرف به طور معمول بین پنج تا ۱۰ درصد وزن سیمان مصرفی باشد. برای اختلاط از یک کاردک سفت و یا یک دریل دور کند با هم زن استفاده می‌شود تا مخلوطی همرنگ و یکنواخت به دست آید. چسب بتن نوعی پلیمر امولسیون است که مقاومت خمشی، کششی و دوام بتن، گچ و آهک را افزایش می دهد و باعث بهبود در عملکرد آن ها می شود.

چسب بتن آب بندی کیمیا ساروج – 8 کیلو گرم

این محصول را در محیط سربسته و به دور از تابش مستقیم خورشید و دمای زیاد نگهداری شود . در مناطق گرمسیری می بایستی این محصول در جای تهویه دار نگهداری گردد. عدم توجه به روش انبارداری مناسب باعث آسیب دیدن محصول و یا ظرف آن می شود. دقت کنید که این چسب ها نه تنها برای بتن بلکه برای فلز ها و یا حتی برای چسباندن سنگ ها نیز عالی هستند . این چسب چسبندگی بسیار بالایی دارد و هم چنین دوام فوق العاده ای دارد. دقت کنید که این چسب بدون حلال است و استحکام خیلی خوبی دارد.

کاربرد چسب بتن

همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. با سلام و آرزوی توفیق روز افزون، برای ترمیم سطح ستون بتنی که کاور آن برای تأمین عرض پارکینگ تراشیده شده، چه چسب بتن یا موادی را پیشنهاد و ارائه می فرمایید؟ قیمت چنده؟ تیم اجرا دارید؟ با تشکر. محلول سازی بستگی به محل استفاده دارد ولی به صورت کلی نسبت اختلاط چسب بتن و مقدار چسب بتنی که برای این کار استفاده می کنند، معمولا بین 5 تا 10 درصد از وزن سیمان مصرفی می باشد.

چسب بتن