شیرآلات صنعتی valve خرید، قیمت و مشخصات پتروسا | کسری ساران

شیرآلات صنعتی valve خرید، قیمت و مشخصات پتروسا | کسری ساران

رزوه های زیاد بر روی سوزن این دستگاه امکان کارکرد دقیق و ظریف را برای کنترل جریان به شیر میدهد چک ولو . در صنعت نیاز تعیین کننده ی ابزار های است که مورد استفاده قرار می گیرند. فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه اصفهان و هم اکنون کارمند شرکت آهن ملل هستم. جهت آبیاری باغچه و فضای سبز به کار می­رود، جنس آنها معمولا از پلاستیک، برنج یا سرب می باشد. با سلام، بنده یک لیست خرید شیر آلات پروانه ای موتوردار برای استعلام قیمت دارم.

  • بسته به نوع شیر، می توانند دیفرانسیل های بالاتر یا پایین داشته باشند که به شما امکان می دهد آنها را با سرعت های مختلف باز یا بسته کنید.
  • نام شیر صنعتی بستگی به تعداد موضع های سوئیچی و تعداد دهانه های آن شیر صنعتی دارد.
  • شیرآلات خودکار مکانیکی به طور اتوماتیک، با فشار سیال مثل شیر یک طرفه یا در رنج تنظیمی کالیبراسیون شده مثل شیر اطمینان اتوماتیک سیال را عبور یا خروج می دهد.
  • این شیرها در تاسیسات عمومی و صنعتی به منظورهای مختلف در مسیر جریان نصب می‌شوند و معروف به شیرهای مسیر می باشند.
  • ولو ها يا شیرآلات صنعتی وسایل مکانیکی برای کنترل یا منحرف ساختن جریان و فشار مایعات، گازها و فاضلاب در داخل سیستم­ ها و خطوط لوله انتقال نفت، گاز و انواع سیالات می باشند.

شیرهای توپی با انتهای فلنجی و جوشی از سایز اسمی ۲/۱ تا ۲۰ اینچ و شیرهای توپی با انتهای رزوه‌ای و سوکتی از سایز اسمی ۴/۱ تا ۲ اینچ بر طبق استاندارد ۶۰۸ API در کلاس کاری ۱۵۰ و ۳۰۰ و ۶۰۰ و ۸۰۰ موجود می‌باشند. با توجه به مشخصات سیال باید شیر های صنعتی را انتخاب کرد که بتوانند در مقابل سائیدگی  (Erosion) و خورندگی (Corosion) و سایر مشخصات سیال مقاومت کنند. نام دیگر آن Membrane Valve می‌باشد که جریان را با حرکت دادن دیافراگم کنترل می‌کند. در مواردی همچون، سیال با دما و ویسکوزیته بالا، سیال دارای اختلاف فشار صفر و سیال دارای جسم خارجی استفاده می کنند.

شیر یکطرفه سوپاپی مکش

عملگر یا اکچویتور وسیله ای است که از آن برای باز و بسته کردن شیر استفاده می شود. علاوه بر فناوری اتصالات، مجموعه ما شامل طیف گسترده ای از فناوری درایو و اتوماسیون نیز می شود. بنابراین، در Bray، راه حل های کامل سفارشی را دریافت می کنید – همه از یک منبع. یک شیر DBB یا DIB که دارای دو جداسازی جداگانه و یک شیر تخلیه است، … محصولات ما شامل سوپاپ های تاب، پیستون، توپی، صفحه دوتایی و نازل اس …

نفت و گاز

Face  اندازه بین دو انتهای شیر جوشی (End to End) و یا شیرهای فلنجی (Face to Face) در شیرهای که به صورت خطی و بدون تغییر زاویه در خطوط لوله نصب می‌شوند را مشخص می‌کند. (Check Valve) و شیرهای سماوری (Plug Valve) را برای استفاده در خطوط لوله برای صنایع نفت و گاز طبیعی تعیین می‌کند. API Spec 6D برای شیرهای زیرزمینی قابل استفاده نیست، زیرا آنها با مشخصات جداگانه‌ای پوشش داده می شوند؛ هم‌چنین برای کلاس‌های فشاری بالاتر از ۲۵۰۰ قابل استفاده نیستند. در صنعت آب این مدل به گونه هایی اتلاق می شوند که انرژی لازم برای عملکرد شیرها از انـرژی موجـود در خـط لولـه گرفتـه می شود.

شیر بشقابی

این نوع از شیر های اوتوماتیک ، شیرصنعتی ای است که به سیال اجازه می‌دهد فقط در یک جهت جریان پیدا کند. این شیرها مواقعی به کار می­روند که قصد داشته باشند تا جریان را به صورت کامل بسته یا باز نمایند. کم بودن افت فشار در طول شیر گیت ولو بسیار کم است و همین ویژگی این محصول را تبدیل به گزینه ای عالی برای استفاده در مسیر جریان لوله های طویل مانند خطوط لوله انتقال نفت کرده است. این شیر با توجه به موقعیت محل و اینکه چه چیزی را بایستی کنترل کند به طور اتوماتیک باز و بسته می شود. به طور مثال اگر قرار باشد فشار را کنترل کند، از محل دیگری که فشارش مورد نظر است به طور مداوم با شیر ارتباط برقرار است و با تغییر فشار آن، محل شیر بازتر و یا بسته تر می شود تا فشار لازم در آن محل ثابت بماند. معمولاً این شیر برای کنترل فشار، دبی و یا سطح مایع در یک ظرف مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به تغییرات آن ها نیز باز و بسته می گردد.