فروش اقساطی ایران خودرو مبین خودرو | kamapress

مطابق تصویر زیر، بعد از وارد کردن کد احراز امتا و همچنین وارد کردن «کد ملی» و «تاریخ تولد»، گزینه «ثبت و تایید» را کلیک کنید. قیمت‌های فوق، قیمت پایه خودروها بوده و سایر هزینه‌ها شامل عوارض، مالیات، خدمات پستی، بیمه و …

سازوکار مجلس برای فروش اقساطی خودرو به جانبازان

زیرا در شرایط اقتصادی موجود تهیه پول کافی کمی دشوار شده و پس انداز پول هم برای خرید خودرو کاری غیر عاقلانه است. پژو پارس، پژو 405 SLX، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5، پژو 206 صندوقدار، پژو 207، سمند، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، رانا و تارا. در زمینه اقساط نیز تلاش شده است که در حد امکان خودرو با اقساط بلندمدت تحویل مشتری شود. تعداد و نحوه پرداخت اقساط نیز توسط مشتری تعیین می‌شود و حاشیه سود به صورت قانونی و بر اساس عرف بازار خودرو است. اینجانب رضا مهابادی خودروی پژو ۲۰۶ خودرو به صورت تحویل فور از سپند خودرو تحویل گرفته ام. برخورد بسیار محترم پرسنل سپند خودرو برای من بسیار جالب بود و از شما متشکرم که مسیر خرید و تحویل خودرو را بسیار سریع و دقیق انجام دادید.

فروش اقساطی ایرانخودرو ( تحویل فوری و پیش فروش )

اولین و بزرگترین کمپانی خودروساز بودن در ایران، عناوین جذابی است برای اینکه یک شرکت تولیدکننده سر زبان‌ها بیفتد و نمی‌توان نقش این القاب را در میزان استقبال از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو نادیده گرفت. اما اگر بخواهیم فقط و فقط به این موارد استناد کنیم هم راه به بیراهه برده‌ایم. به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان، طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه «مشتریان عادی» که از روز چهارشنبه 17 اسفندماه آغاز شده بود، تا ساعت 13 روز یکشنبه 21 اسفندماه تمدید شده است.

ما قصد نداریم نگاه بنیادینی به صنعت خودرو داشته باشیم و از توزیع رانت گسترده یا ایجاد حباب کاذب در بازار سخن بگوییم. بلکه تصمیم داریم آگاهتان کنیم تا بدانید در شرایط اقتصادی فعلی کشور ما کدام طرح‌ها برای ماشین‌دار شدن به‌سودتان است. این کد را در قسمت مربوطه وارد کرده تا مطابق تصویر زیر، به صفحه «ثبت نهایی اطلاعات» منتقل شوید. اطلاعات نشان داده شده را یکبار دیگر چک کنید و اگر ایرادی در آن وجود نداشت، کد امنیتی را وارد کرده و گزینه «ثبت نهایی درخواست» را کلیک کنید. در این حالت، مجددا شماره موبایل مشتری و کد امنیتی نشان داده شده را وارد و سپس گزینه «ادامه» را کلیک کنید. فرد انتخاب شده باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت و کدپستی اقدام نماید.

  • عمده فعالیت این شرکت در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای سواری و مناسب برای خانواده است.
  • پس متقاضیان باید به حساب کاربری خود در سامانه مذکور مراجعه کرده و سفارش خریدشان را ثبت کنند.
  • صحت کلیه اطلاعات درج شده ً خصوصا کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است.
  • رانا در حقیقت دومین برند ملی است که در ایران خودرو به ثبت رسیده است.

فروش اقساطی ایران خودرو مبین خودرو | kamapress با وجود این، تحویل فوری یا چند ماهه محصولاتی که در قالب طرح فروش اقساطی عرضه می شوند، تا حد زیادی به ظرفیت تولید شرکت ایران خودرو و تعهدات باقی مانده این شرکت در طرح های فروش قبلی بستگی دارد. برای مثال، این شرکت در اولین طرح فروش یکپارچه حدود ۷۸۰ هزار دستگاه خودرو سفارش دریافت کرده که تولید و عرضه آن ها حداقل تا پایان سال جاری فروش اقساطی ایران خودرو 1413 زمان لازم دارد. از این رو متقاضیان ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۳ باید به این نکته هم توجه داشته باشند. به احتمال بسیار زیاد، تا زمانی که این شرکت تعهدات معوقه خود را به صورت کامل انجام نداده باشد، شانس ارائه تحویل فوری محصولات طرح فروش قسطی پایین است. البته این احتمال هم وجود دارد که شرکت ایران خودرو تعدادی از اتوموبیل های ارائه شده در این طرح را به صورت فوری و برخی دیگر را با موعد چند ماهه تحویل مشتریان دهد.