راهنمای خرید ماوس: کدام ماوس برای من بهتر است ؟ اسپیرو

از برترین برندهای تولید کننده ماوس می‌توانیم به ریزر، تسکو، لاجیتک اشاره کنیم. ماوس بی صدا همانطور که مشخص است ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند. برند اچ ایکس اچ جی نیز به عنوان بهترین مارک ماوس با سیم مطرح است و محصولاتی مقاوم با عملکردی بی نقص را روانه بازار می کند. ماوس مدل J700 این برند برای استفاده هر دو دست راست و چپ طراحی شده و به 6 کلید مجهز است.

واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. فرقی نمی‌کند موس های نوری یا موس های لیزری سیمی باشند یا بی سیم، چراکه از نظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند اما یک تفاوت اساسی دارند. در حالی که ماوس های اپتیکی از نورهای LED قرمز رنگ برای تشخیص حرکت استفاده می‌کنند، ماوس های لیزری از نور LED خارج از طیف رنگی استفاده کرده و به‌نظر می‌رسد که نوری ندارند. هر دو نوع موس از عملکرد خوبی برخوردارند اما مدل‌های لیزری به نسبت دارای دقت بیشتری هستند. در مجموع ماوس های اپتیکال و لیزری برای انجام کارهای استاندارد با کامپیوتر گزینه عالی به حساب می‌آیند.

ماوس بیاند مدل BGM-1219 6D

برندهای دیگری همانند ایفورتک نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت بی‌نظیری هستند. برای مثال شاید قیمت موس لپ تاپ از برندی معروف حدود 10 الی 15 برابر یک موس ایرانی باشد. چه برای خرید موس بلوتوث چه برای خرید موس وایرلس و سیمی، در هر صورت ابعاد موس را باید هنگام خرید در نظر داشته باشید. موس باید به راحتی در پنجه دست قرار بگیرد و احساس راحتی داشته باشید. مخصوصاً اگر در مدت طولانی با موس کار می‌کنید، باید در خرید موس کامپیوتر دقت بالایی داشته باشید و به ابعاد آن دقت کنید. این ماوس گیمینگ تسکو نیز به گروه بهتری ماوس با سیم تعلق دارد و به جایگاه بسیار خوبی در میان گیمرها دست پیدا کرده است.

ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل A90

پیش از آنکه بخواهید انتخاب خود را نهایی کنید، باید بودجه‌ای که برای خرید خود کنار گذاشته‌ای را در نظر بگیرید. پس نیازی نیست هزینه بسیار گرانی را بابت موس اپل پرداخت کنید. یک ضرب‌المثل قدیمی انگلیسی می‌گوید آنقدر ثروتمند نشده‌ام که کالای ارزان بخرم. باید همیشه ابتدا میانگین قیمت‌ها را در نظر بگیرید و در همان حدود خرید خود را انجام دهید. موس‌هایی که بسیار ارزان قیمت هستند، معمولاً دوام کمی دارند.

در تولید mouse در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت حرکت دادن آن را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند. فروشگاه اینترنتی کالاتیک؛ یک خرید به صرفه
کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. طراحی موس های وایرلسی و موس های بلوتوثی شبیه به یکدیگر است به دلیل این‌که هیچ‌کدام به اتصال سیم برای کارکردن نیازی ندارند.

  • اما این ماوس حتماً باید در دامنه دید دریافت کننده می‌بود تا بتواند کار کند.
  • به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • طراحی موس های وایرلسی و موس های بلوتوثی شبیه به یکدیگر است به دلیل این‌که هیچ‌کدام به اتصال سیم برای کارکردن نیازی ندارند.
  • بیشتر ماوس‌ها DPI غیر قابل تغییری دارند که برای انتخاب بهترین ماوس باید به عدد تنظیم شده برای آن‌ها دقت کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار