آموزش ساعت به انگلیسی همه چیز در مورد ساعت آکادمی آموزش زبان روان | zabannew

در این بخش در 3 یونیت ابتدایی، دو حرف و در 6 واحد بعدی، 3 حرف آموزش داده می شود. در کنار کتاب Family and Friends کتاب Reading and writing نیز تدریس می‌شود. در هر ترم یک جلسه به اسپیکینگ اختصاص داده می‌شود تا مهارت گفتاری کودکان بیشتر تقویت شود. فراگیران کودک ایرانمهر به مدت 4 ترم در دوره فمیلی استارتر شرکت می‌کنند. در ادامه فراگیران دوره اول وارد دوره فمیلی 1 خواهند شد و به همین ترتیب دوره ها تا انتهای کتاب فمیلی 6 ادامه پیدا خواهد کرد.

در پایان این دوره زبان آموز می‌تواند:

خواندن و نوشتن دو مهارت ضروری برای آموزش زبان انگلیسی هستند. در واقع، آن‌ها حتی می‌توانند به مهارت‌های گفتاری شما کمک کنند. در این دوره از مکتب خونه شما با روش‌های عالی برای تمرین این دو مهارت کاربردی، آموزش می‌بینید و خیلی زود، به تسلط زبان انگلیسی، دست پیدا می‌کنید. از کتاب‌های داستان که شامل کتاب‌های زیر هستند، زیر جهت تقویت روان خوانی، درک مطلب، افزایش دایره لغات و تقویت مهارت صحبت کردن زبان آموزان استفاده می‌شود. قدم بعدی در یادگیری زبان انگلیسی این است که روشی را انتخاب کنیم که بتواند هر چهار مهارت «شنیدن»، «خواندن»، «گوش دادن» و «نوشتن» را تقویت کند.

  • در عین حال برای تمرین مهارت­‌های مختلف زبان انگلیسی و یادگیری لغات و عبارات جدید بسیار مفید هستند.
  • فقط قدم در راه گذاشتم و سعی کردم که با تلاش خود به هدف خودم برسم.
  • این دروس کاملاً منطبق بر نیازهای فرزند شما در زبان آموزی بازبینی و تنظیم می‌شوند.
  • در فصل آخر درمورد دوشهر بزرگ و مهم در دنیا، نیویورک و لندن، می‌خوانیم و نکات متنوعی برای پیشرفت نوشتن و خواندن می‌آموزیم.
آموزش ساعت به انگلیسی همه چیز در مورد ساعت آکادمی آموزش زبان روان | zabannew

همچنین به داستان های کوتاه، درس های تصویری و مقاله های صوتی گوش کنید. اینها درس های قدرتمندی هستند و به شما کمک میکنند که سریعتر یاد بگیرید. باید رمان های انگلیسی آسان بخوانید، میتوانید از رمان های انگلیسی وب سایت شخصی زیر شروع کنید. مهارت‌های خواندن و نوشتن به شدت در یادگیری زبان مرتبط هستند.

فعل منفی در انگلیسی – توضیح + مثال، تمرین و تلفظ

عضو شوید و هنگام رفت و آمد به مدرسه یا محل کارتان به آنها گوش دهید یا آنها را تماشا کنید. برای این کار باید از موسیقی به عنوان صدای پس زمینه استفاده کنید یعنی ولوم را در حد ۱ یا ۲ نگه دارید و سپس زبان تمرین کنید. برای داشتن شور و اشتیاق، باید یک دلیل قانع کننده برای یادگرفتن زبان داشته باشید. قبول شدن در یک امتحان، دلیل به اندازه ی کافی قانع کننده ای نیست.

بهترین زمان و مکان برای نوشتن پیدا کنید

بلند خواندن همچنین به دلیل اینکه شما از کلمات انتخابی خودتان استفاده نمیکنید، مفید است. وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی به میان می‌آید، بیشتر مردم واقعاً دوست دارند نحوه صحبت کردن را یاد بگیرند. زبان آموزان همیشه می‌خواهند مانند یک فرد بومی که زبان مادری‌اش انگلیسی است به نظر برسند.