خرید در وان ترکیه بهترین مراکز خرید و قیمتها

همچین برخی فروشگاه‌های ترکاز اجناس را با قیمت مناسب‌تر به صورت عمده به فروش می‌رسانند. همانطور که مشاهده کردید در این متن، درباره حراج های وان ترکیه صحبت کردیم و بهترین زمان برای خرید کردن در این شهر را به شما گفتیم. بنابراین اگر علاقه‌مند‌ شدید به وان سفر کنید موارد گفته شده در این مطلب را به خاطر داشته باشید. همچنین برای اینکه از تجربه دیگر کاربران لست سکند که تجربه سفر به وان را داشته‌اند آگاه شوید می‌توانید نگاهی به سفرنامه‌های وان بیاندازید.

  • اگر برای خرید پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم خانه و آشپزخانه به دنبال مرکز خرید ارزان قیمت می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم مرکز خرید لیمون را در لیست بازدید خود قرار دهید.
  • فروشگاه Metropolitan Mall وان در محله یوزباشیگلو قرار دارد و رضایت نسبی مشتریانش را از زمان افتتاحش تا کنون توانسته به دست آورد.
  • پوشاک بانوان و آقایان ازجمله ال‌سی‌وای‌کیکی، فلو، کوتون، پنتی، دی فکتو، پیر کاردین، آدیداس و..
  • اگر در حراجی وان ترکیه به این مرکز خرید سر بزنید، شاهد تخفیف‌های مناسبی خواهید بود که شامل طیف مختلفی از اجناس می‌شود؛ از اکسسوری و جواهرات گرفته تا انواع پوشاک مختلف و لوازم الکترونیکی که در این پاساژ به فروش می‌رسند.
خرید در وان ترکیه بهترین مراکز خرید و قیمتها

خیر واکسن برکت مورد قبول نیست و باید تست منفی پی سی آر همراه داشته باشید. به واسطه تحقیقی که در این زمینه کردیم خیر نمایندگی ندارد. تفاوتی ندارد برای عید فطر از یک هفته قبل از عید تا یکی دو روز بعد از عید حراج هست. از مرکز خرید آتاسوی آرت )، ظروف مسی و برنجی، قوری، قهوه‌جوش، قلیان، صنایع دستی حکاکی شده بر چوب گردو و لباس‌های برند در کنار خوردنی‌های خوشمزه مانند شیرینی‌های وسوسه‌ کننده ترکی از جمله باقلوا در این مراکز به فروش می‌رسند.

از جمله مغازه‌ها و امکانات دیگر این فروشگاه می‌توان به هایپر مارکت، فروشگاه‌های کفش، رستوران‌ها و کافه‌ها، زمین‌های بازی کودکان، بازار فناوری و همچنین یک سینما با هفت سالن اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود اگر به شهر وان سفر کردید حتما سری به این فروشگاه بزنید زیرا این فروشگاه جزو بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌ها در سراسر شهر وان است. غالب این فروشگاه‌ها برندهای معتبر لباس، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و اکسسوری را به فروش می‌رسانند.

در این مرکز خرید به دلیل محلی بودن فروشنده‌ها بیشتر اوقات به زبان ترکی صحبت می‌شود و تعداد کمی‌از فروشندگان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. لباس‌های با کیفیت خارجی با برندهای اروپایی و همچنین اجناس ترک را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین مانند سایر مراکز خرید، در این مرکز خرید نیز کافه برای استراحت و یک سینما وجود دارد. سلام دوست فاینداتور بله پرده فروشی وجود دارد اگر در جستجوی جنس ترک هستید اما توقع تنوع مانند تهران یا استانبول را نداشته باشید. وان شهر کوچکی است و همه بخش های خرید آن همان حول خیابان جمهوریت و مرکز خرید وان AVM هستند. هستند مرکز خرید آیدین پریهان بهترین انتخاب است و طبیعتا به دلیل این موضوع قیمت‌ها هم در این مرکز بیشتر از سایر مراکز خرید شهر وان است.

قیمت اجناس در شهر وان ترکیه

اگر شما از آن زوج هایی هستید که دوران سفرهای دو نفره تان به پایان رسیده و پای چند بچه قد و نیم قد به پای زندگی تان باز شده است، احتمالا استفاده از کالسکه بسیار به دردتان خواهد پارچه فروشی در وان ترکیه خورد. با این وجود دیگر لازم نیست کالسکه خودتان را این طرف و آن طرف ببرید و امکانش را دارید تا خیلی راحت به مرکز خدمات وان ای وی ام مراجعه کرده و از کالسکه های رایگان استفاده کنید. خوب است بدانید که به دلیل عدم دسترسی به عکس های خوب و باکیفیت، اغلب عکس های این بخش تزیینی بوده و صرفا جهت آشنایی شما با برندها گذاشته شده اند. علاقه‌مندان می‌توانند به جست و جوی برند و کالاهای مورد نظر خود بپردازند. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. مهم‌ترین حراجی‌های وان مصادف است با روز مادر، تعطیلات عید فطر، حراجی‌های کریسمس، حراجی جمعه سیاه (Black Friday که مصادف است با آخرین جمعه‌ی نوامبر) و جشنواره‌ی بهاری که در اواسط اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اگر به دنبال کالاهای لوکس و برند هستید این مرکز را به شما معرفی می‌کنیم. اجناسی که در آیدین پریهان به فروش می‌رسند گرانقیمت محسوب می‌شوند. خیابان جمهوریت در فصل حراجی، به شلوغ‌ترین خیابان‌ وان تبدیل می‌شود. این خیابان علاوه بر مراکز خریدی که در آن ساخته شده، شامل بیش از 250 مغازه و فروشگاه می‌شود که کالاهای مختلف را با ارزان‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در حراج‌های فصلی، گردشگران این فرصت را دارند که در مراکز خرید و بازارهای وان اجناسی که فصل استفاده از آن‌ها به اتمام رسیده است را با تخفیف‌های بسیار خوبی بخرند. برای مثال در فصل بهار، شما می‌توانید پوشاک فصل‌های دیگر مثل پوشاک زمستانی را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنید.

مرکز خرید آیدین پریهان دومین مرکز خرید بزرگ شهر وان

خیر فعلا مرز برای توریست ها باز نیست و فقط افرادی که اقامت ترکیه را دارند و یا قصد شرکت در آزمون دانشگاه ها را دارند اجازه رد شدن از مرز را خواهند داشت. هزینه های واردات به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها وسیله ای است که با آن قصد واردات کالا را دارید که واردکننده ها در جریان آن هستند و اطلاعات بیشتر را می توانید از گمرک بگیرید. این که چطور از مرز عبور کنید هم فکر می کنم منظور شما هزینه گمرک است که شامل ورود لوازم آرایشی می شود و باید آن را پرداخت کنید. «بازار روس» در مرکز شهر یکی از بازارهای وان ترکیه است که در آنجا کالاهایی مثل عروسک های چوبی و پیراهن های با رنگ های روشن و شاد، روسری، تی شرت، کیف، کفش، کتانی، انواع لباس، زیور آلات، ظروف آشپزخانه و کالاهای دیگر نیز در این بازار وجود دارد.

سپنجا،بررسی، انتخاب و رزرو آنلاین اقامتگاه

توجه داشته باشید به خاطر واریانت جدیدی که از سوی آفریقا آمده است هنوز قوانین تغییر نکرده اما ممکن است شاهد تغییرات باشیم. خیر با یک دوز نمی شود و باید تست منفی کرونا که کمتر از 72 ساعت از اخذ آن گذشته باشد ارائه بدهید. کرایه ها متغییر است اما اتوبوس به صرفه ترین راه به شمار می آید.