شستی طبقات آسانسور پنل آسانسور مدیا Media

به علاوه صفحه نمایشگر آن در دو نوع 7 و 9 اینچ تولید می شود. در این پنل می توانید نمایش ساعت و تاریخ شمسی را نیز داشته باشید. اولین بخش از آسانسور که کاربر با آن در ارتباط است شستی آسانسور می باشد،لذا جزو مهم ترین بخش های یک آسانسور است.

پایه موتور

از آنجایی که شستی آسانسور از جمله اولین رابط بین مسافر و آسانسور می‌باشد، این قطعه در نصب آسانسور از ویژگی خاصی برخوردار است. به همین دلیل شاسی کابین آسانسور باید علاوه بر کیفیت مناسب، از زیبایی خاصی نیز برخوردار باشد. همان طور که می دانید، انتخاب قطعات و شاسی های با کیفیت از الزامات یک آسانسور استاندارد است. فیس پلیت ها نیز یکی از همین بخش ها هستند که باید مناسب و با کیفیت باشند. این انتخاب باید متناسب با نوع آسانسور و سایر تجهیزات به کار رفته در آن انجام شود.

قیمت خرید پنل شستی طبقه و کابین آسانسور در سال ۱۴۰۱

پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای سایت متالیفت اشاره کنیم. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از ارتفاع، هواپیما، پله برقی و… می‌ترسید یا تردد از راه‌پله را به سوار شدن آسانسور ترجیح می‌دهید، لازم است بدانید که احتمالا شما…

  • ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به عنوان مثال دیگر، اگر آسانسور شما باربر و صنعتی می‌باشد، و یا در مکانی پر تردد است، استفاده از پنل آسانسور شیشه‌ای انتخابی اشتباه می‌باشد.
  • در حال حاضر یکی از پرکاربردترین شاسی های آسانسور مورد استفاده در ساختمان‌ها، شاسی آسانسور فشاری یا مکانیکی می‌باشد.
  • ضمن اینکه این بخش از پنل ها باید هم در داخل کابین نصب شوند و هم در تمامی طبقات تا مسافران بتوانند از آن استفاده کنند.
  • به دلیل اهمیت این بخش از آسانسور، که هم در بحث کاربردی و هم در زیبایی آسانسور تاثیر دارد، بر آن شدیم تا توضیحات جامعی را درمورد ویژگی ها و انواع آن بدهیم.
شستی طبقات آسانسور پنل آسانسور مدیا Media قطعات آسانسور دارای انواع و اقسام مختلفی هستند، شستی آسانسور هم از این قاعده مستثنی نیست. بر حسب سلیقه و انتخاب استفاده کنندگان کلید های شستی آسانسور می تواند در انواع مختلف انتخاب گردد، بنابراین دکمه شستی آسانسور به انواع ذیل تقسیم بندی می گردد. زمانی که در کابین آسانسور هستید، متوجه شده‌اید که برای هر طبقه و ایستگاه آسانسور، یک شاسی تعبیه شده است. همچنین در راهرو‌ها و در کنار درب آسانسور نیز یک دکمه فشاری برای فراخواندن آسانسور وجود دارد. این دکمه در کنار خود یک نشانگر دارد که جهت حرکت حال حاضر آسانسور را به شما اطلاع می‌دهد.

مدل های دارای اثر انگشت دستری های محدود تری میتوانند مشخص کنند.بعنوان مثال با اثر انگشت هر فرد فقط در طبقات آسانسور مشخص شده حرکت میکند. اما نوع دیگری از آن شستی وجود دارد که دارای دو دکمه می باشد.این نوع از شستی آسانسور یک دکمه با علامت فلش سمت بالا و یک دکمه دیگر با فلش به سمت پایین دارد. برای قطعات تجهیزات ، سیستم های کنترل پنل ارگونومی ، کارایی ، اطلاعات دقیق و مواد با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای اروپایی توسعه یافته اند.

عملکرد هر دو شستی یکسان است و تفاوت عمده آن ها در نحوه نصب شدن می باشد. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. در صورتی که برق قطع شد، می‌توان از این دکمه برای روشن کردن کابین استفاده کرد. شستی‌های آسانسور شامل دو بخش کلی می‌شوند که در زیر به آنها اشاره کرده‌ایم.

پنل شستی آسانسور