دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس در کنار صرافی بایننس جز پر طرفدارترین صرافی ها در زمینه معامله ارزهای دیجیتال محسوب می شود. از طریق این صرافی امکان انجام معاملات بزرگی همچون معامله مارجین وجود دارد و این معاملات به کاربرانی که دارای حرفه و مهارت بالایی در این زمینه می باشند توصیه می شود. مرحله اول مرحله تایید هویت دو عاملی است اما در صورتی که حجم مبالغی که در بازار ارز دیجیتال معامله می کنید زیاد است، باید احراز هویت را به مرحله دو یا سه برسانید. بدون احراز هویت در کوینکس ثبت نام و تا 10000 بیت کوین روزانه معامله کنید. با توجه به گزارش های متعدد کاربران در طی هفته های اخیر مبنی بر بسته شدن حساب هایشان و همچنین مسدود شدن داراییهای موجود در صرافی های Kucoin و Bybit م علل خصوص صرافی بای بیت در حال حاضر بهترین صرافی ای که میتوانید با آن معاملات فیوچرز انجام دهید صرافی کوینکس میباشد.

با رأی دادن به سکه ها، کاربران می توانند اطمینان کسب کنند که ارزهای دیجیتال مورد نظر آنها برای تجارت، در صرافی موجود است. نحوه کار کردن و استفاده از کیف پول بسیار خوب و آسان است و کاربران می توانند به راحتی از کیف پول صرافی کوینکس که به نام Viawallet نهایت استفاده را کنند و گزینه های متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می دهد. صرافی کوینکس یک کیف پول دارد که کاربران به صورت شخصی می توانند از کیف پول خود استفاده کنند و امینت کیف پول خود را افزایش دهند و دچار هیچ نوع کلاهبرادی و دزدی نشوند. صرافی، بانک یا کیف پول شما نیست. با این تفاسیر ملاحظه میکنید که حجم معاملات کوینکس چندان قابل توجه نیست و در این آیتم نمیتوانیم امتیاز خیلی بالایی به این صرافی بدهیم.

صرافی ارز دیجیتالی کوینکس امکان خرید از طریق کارت های بانکی بین المللی را برای کاربران خود فراهم کرده است. از طریق قسمت Api ارز دیجیتالی قادر هستید که یک کد برای اهداف شخص خود دریافت کنید. برای فعال کردن تایید دو عاملی،.هم میتوان از پیامک و نرم افزار Google Authenticator استفاده کرد. صرافی کوینکس یک صرافی مقتدری است که اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی در منطقه هنگ کنک مشغول به فعالیت شد و فعالیت خود را در ماه دسامبر را شروع کرد. از طریق ارز دیجیتال کوینکس ویزا کارت و مستر کارت را می توان با سهولت و آسانی بسیاری خریدار کرد. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که این صرافی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، از سوی دیگر کاربران ایرانی خود را تحریم نکرده است و در انتها بهتر است به این نکته اشاره کنیم که کوینکس جزو چند صرافی معتبر جهان محسوب می شود در نتیجه اگر شما هم قصد دارید در این صرافی ثبتنام کنید پیشنهاد میکنیم تا پایان محتوای آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با ما در آکادمی ارزهای دیجیتال دکتر صادقی نیا همراه باشید.

امکانات جذاب و بسیار عالی صرافی کوینکس باعث محبوبیت روز افزون این صرافی شده است و باعث شده است که این صرافی در زمینه رقابت با صرافی های معتبر و بسیار صرافی coinex برای ایرانیان مشهور وارد شود. در چند روز گذشته گزارشهای متعددی از سوی کاربران مبنی بر بروز برخی از مشکلات در استفاده از سایت و برنامه موبایل صرافی کوینکس منتشر شده بود تا این که از روز پنجشنبه ۸ مهر این سایت به طور کلی در ایران از دسترس خارج شد و کاربران صرافی ارز دیجیتال کوینکس دیگر نمیتوانند با آی پی ایران به آدرس این صرافی دسترسی پیدا کنند. ابتدا به سایت رسمی صرافی کوینکس بروید.

همچنین در تیم روز ارز ما یک لینک رفرال برای شما آماده کرده ایم که از طریق آن میتوانید در کارمزد معاملات خود تا ۶ درصد Kick back بهره مند شوید به عبارتی تا ۶ درصد از کارمزد معاملات به شما بر خواهد گشت. ثبت نام در صرافی کوینکس بسیار ساده است، کافی است از طریق این لینک وارد صفحه ثبت نام شوید و با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود حساب کاربری خود را در کوینکس ایجاد کنید. برای مراقبتهای امنیتی باید احراز هویت شوید که با پیامک یا از طریق google Authenticator کدی را دریافت کرده و به حساب کاربری خود وارد میشوید. این صرافی با داشتن رابط کاربری خوب بسیار مورد توجه قرار گرفته است به همین منظور راهنمای نصب مرحله به مرحله آن را خواهیم داشت. در معاملات spot یا نقدی، همانند معامله مارجین خطری کاربران را تهدید نمی کند و می توانند از این معامله ها با خیال راحتی استفاده کنند.