تفاوت On-Page SEO و Off-Page SEO آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان -بهترین بک لینک

تفاوت On-Page SEO و Off-Page SEO آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان

همچنین گوگل امکاناتی را در نقشه خود قرار داده است که نزدیک ترین کسب و کار ها را براساس موقعیت جستجو کننده نشان می دهد. به عنوان مثال در گذشته، اگر 100 لینک در صفحه خود ایجاد می کردید و شما فقط 20 لینک داشتید، گوگل صفحه وب من را معتبرتر و ارزشمندتر از شما می دید. چون کیفیت لینک در آن زمان آنقدرها مهم نبود، اما امروزه با پیشرفت گوگل و هوشمند شدن آن دیگر لینک هایی که ایجاد می شود یا حتی به شما داده می شود بسیار بااهمیت تر شده است. در حالی که لوکال سئو به خودی خود یک مبحث کامل در زمینه سئو است، عناصر خاصی وجود دارد که تاکتیک های اصلی سئو خارجی را تحت الشعاع قرار می دهد.

  • همانطور که بیان شد تنها لینک سازی نیست که سئو خارجی را شکل می دهد بلکه مجموعه ای از عوامل دیگر هم هست که مستقل از لینک در سئو خارجی تاثیر دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
  • زیرا اگر گوگل دو محتوای شبیه به هم را مشاهده کند، مشکل محتوای تکراری به وجود می آید و یکی از آن محتواها رتبه خود را از دست می دهد.
  • در گذشته به روابط عمومی و سئو به عنوان دو رشته بازاریابی کاملا متفاوت نگه می کردند، اما در سال های اخیر مرز بین آنها از بین رفته و با هم تلفیق شده اند.
  • شبکه ای از وب سایت های فرعی است که برای تبلیغ پروژه اصلی طراحی شده است.
  • درک بهتر از این شرایط به شما کمک می کند تا با فعالیت های مرتبط و بازاریابی آنلاین بتوانید رتبه مناسبی به دست آورید.

معمولاً کاربران و مدیران وب سایت ها برای استراتژی برند سازی به صورت بلند مدت اهداف خاصی را در نظر می ‌گیرند. اگر در زمینه طراحی سایت سوالی دارید، قبل از هرگونه سفارش طراحی سایت با ما تماس بگیرید. هر دو مورد “سئو آف پیج یا off page” و “On-Page” در بهبود جایگاه سایت موثر هستند و متخصصین SEO به‌صورت دقیق و حرفه‌ای بررسی آنها را، انجام خواهند داد. برای استفاده از ویدئو مارکتینگ در سئو خارجی تنها کافی است که ویدئوهای جذاب و حرفه‌ای تولید کنید؛ سپس آن را به همراه لینک و توضیحات در سایت‌های مخصوص اشتراک ویدئو قرار دهید. می‌توانید در ویدئو کاربران را ترغیب به بازدید از وب‌سایت خود کنید. در نتیجه آن‌ها به سمت سایت‌ شما هدایت خواهندشد و از این طریق، گوگل اعتبار بیشتری به شما می‌دهد.

ثبت نام در موتورهای جستجو

در مقاله لینک سازی خارجی چیست به طور کامل در رابطه با این موضوع صحبت کردیم که پیشنهاد می شود جهت اطلاعات بیشتر، حتما آن را مطالعه کنید. این بخش مهمی است زیرا سئو پتانسیل و کاربردهای متفاوتی برای مراحل مختلف یک شرکت دارد. برای برندهای کوچک و استارت آپ هایی که به تازگی توسعه محصول را شروع کرده اند، سئو چندین چالش را به همراه دارد. سئو به طور مداوم کار می کند، نه به عنوان یک کانال رشد سریع، آن را به عنوان یک موتور بخار پایدار در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد به مناطق جدید برسید.

سئو offpage

اگر هم بک لینک واید دردسر سازی مشاهده کردید، یک اکسپورت اکسل بگیرید و فایل disavow خود را تهیه کنید تا از دستشان خلاص شوید. ابزار تحلیلی Semrush نامی آشنا برای کسانی است که در زمینه سئو فعالیت می‌کنند. سمراش به شما کمک می‌کند وضعیت سئو سایت را از جنبه‌های مختلفی بررسی کنید؛ استراتژی‌های جدید تدوین کنید یا نحوه‌ی عملکرد خود تاکنون را بسنجید. با کمک ابزارهایی مانند Brandwatch سعی کنید، صفحاتی که در مورد برند شما صحبت کرده‌اند، اما لینک به وب‌سایتتان ندادند بهترین بک لینک را پیدا کنید. در مرحله بعد سعی کنید با صاحبان سایت مبدا تماس برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید که لینک سایت‌ شما را در کنار نام‌ برندتان درج کنند. زیر ساخت‌های لازم برای سایتتان را فراهم کنید و زمانی که احساس کردید حرفی برای گفتن دارید، برای سئو خارجی برنامه‌ریزی کنید.

آیا زمانی که می توانم با PPC به نتایج فوری دست پیدا کنم، باید روی سئو تمرکز کنم؟

1- دقت نمایید برای مشاهده آمار ورودی‌ها حتماً می بایست گوگل آنالیتیکس سایت را فعال نمایید. پس اگر تمرکز خود را بگذارید روی ایجاد بهترین محصول موفقیت شما حتمی است. به بیان ساده‌تر، اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود. اگر یک سایت حسابداری به کانال آشپزی شما لینک بزند این لینک نسبت به لینک یک رستوران از ارزش کمتری برای سایت شما برخوردار است.

  • توییتر یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب است که افراد می توانند در آن به انتشار مطالب کوتاه (۲۸۰ حرف)، عکس و ویدیو بپردازند.
  • هرچقدر که شما آب بیشتری داخل این وان بریزید یعنی Off Page SEO بهتری انجام دهید (که بخش عظیمش لینکهای خارجی وبسایت شما است) آب می‌آید بالاتر و در نتیجه اسفنج ها هم بالاتر میان.
  • بیشتر این اصطلاحات که در این عوامل می ‌توانند موثر باشد سئو خارجی، سئو داخلی و سئو فنی یا تکنیکال هستند.
  • جالب است بدانید در میان ۲۰۰ فاکتور رتبه‌بندی سایت‌ها که از سوی خود کمپانی گوگل ارائه داده شده اند، حدود ۱۰۰ تای آن‌ها مربوط به اصول سئو Off Page می‌باشند.
  • به عنوان مثال ، بازاریابان محتوا بعضی اوقات وقتی می خواهند با بزرگنمایی، به قسمتی از متن تأکید کنند، از H2 ها استفاده می کنند ، با وجود این که این متن در واقع برای محتوای اصلی صفحه مهم نیست.