دکوراسیون داخلی منزل؛ شیکترین ایدههای دکوراسیون خانه

کیفیت تجهیزات در چه حدی می باشد؟ ۲-به کارفرما در خرید تجهیزات و متریال ها مشاوره بدهد. هزینه مشاوره و راهنمایی چگونه محاسبه می شود؟ در چنین مواردی بهتر است از مشاورین یک تیم متخصص مانند گروه بازسازی آسان مشاوره بخواهید. آیا بخشهای مورد نظر از نظر مصالح ساختمانی نیاز به بازسازی دارند؟ البته با در نظر داشتن تفاوت قیمت ملک در شمال و جنوب شهر، این مورد طبیعی است. استفاده از گل و گیاه فراوان در بالکن به خصوص در شهرهای بزرگ که از نظر سرسبزی و وجود مکان های مفرح طبیعی دچار کمبود و نقص هستند می تواند در تلطیف روحیه و کاهش تنش و استرس های درونی بسیار مناسب باشد. اگر به گذشته برگردید و حس و حال خانه مادربزرگ را به یاد آورید، متوجه صندوقچههای قدیمی خواهید شد که برای گذاشتن لباس و سایر وسایل دیگر در آن مورد استفاده قرار میگرفت. چوب را می توان به عنوان یک نوع پارتیشن در مرز بین دو فضای مورد نظر به کار گرفت.

بهترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده از رنگ هایی نه زیاد … یکی از ویژگیهای خانههای کهن ایرانی مساحت نسبتا زیاد اونها بود که دست طراح رو برای طراحی فضاهای طراحی داخلی منزل دو خوابه مختلف باز میگذاشت. ممکن است هر شخصی استفاده از تابلو در اطراف تلویزیون را ایده مناسبی نداند و به آن علاقه ای نداشته باشد زیرا استفاده از این تابلو ها بیش از اندازه دکور تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهند. نیازی نیست همواره برای این که محیطی متفاوت داشته باشید از ظروف گرانقیمت و گلدانهای آنچنانی استفاده کنید. در چنین مواردی اصلا نیازی نیست که برخی مشکلات خود را نادیده بگیرید و کیفیت کار خود را کاهش دهید. با استفاده از گلهای آپارتمانی در دکوراسیون داخلی منزل، علاوه بر طراوت و سرزندگی، فضای خانه شما زیباتر نیز میشود و در روحیه ساکنین و حتی کیفیت هوای خانه تاثیر زیادی خواهد داشت.

معمولا از مبل هایی استفاده کنید که راحتی شما را داشته باشد و نه اینکه گران قیمت بوده وبرای نمایش باشند. همیشه گران قیمت بودن دلیلی بر جذابیت نمی باشد. نورپردازی بوده که قیمت آن با توجه به نوع جنسی که مغازه ها وارد بازار می کنند، یکسان نیست. هیچ قسمتی از این طراحی تاریکی و سیاهی ندارد و باید همه آن فضا با نور های ملایم پوشانده شده باشد. در طراحی داخلی به سبک مدرن از مبلمان و دکوراسیونی که ساده و طرح خطوط صاف دارند و هیچ طرحی در آن ها وجود ندارد استفاده میکنند و همچنین در فضا از رنگ های خنثی و ملایم استفاده میکنند تا سادگی این سبک حفظ شود.

دکوراسیون داخلی خانه چهل متری

شومینه یکی از وسیله هایی می باشد که نقش زیادی در آرامش خانه دارد. در طراحی ها همیشه راحتی و آرامش خود را مد نظر قرار دهید. بعد با یک زاویه 90 درجه، جلویت یک راهرو که گاهی اوقات می توانست شیب کمی هم داشته باشد قرار می گرفت. گاهی اوقات شما دوست دارید یک دکوراسیون داخلی لوکس برای منزل یا محیط کار خود داشته باشید ولی بودجه و امکانات لازم را ندارید. روش کنتراتی: نقاش ساختمان از محیط بازدید کرده و بعد از انتخاب رنگ توسط شما، قیمت کلی رنگ آمیزی سطوح و بخش های مختلف اعلام میشود و هیچ یک از دو طرف درگیر جزئیات نمیشوید. زیرا چنین کاناپه ای فضای بسیار بیشتری برای نشستن فراهم کرده و از طرفی احساس محصوریت و صمیمت بیشتری به افراد می دهد.

همچنین جهت رفاه حال بیشتر شما در تهیه ورق پلکسی محبوب خود از شرکت پامنار(Pamenar) می توانید درخواست ارسال ورق با پلاستیک حبابی را دهید تا بدین صورت هیچگونه مشکلی برای ورق های پلکسی گلاس شما پیش نیاید. پنجمین نکته: اگر قصد اضافه کردن فرش ایرانی به زیر میز نهار خوری را دارید، سعی کنید جای دیگری از پذیرایی فرش ایرانی پهن نکنید. برای انتخاب فرش باید به مبلمان خود توجه کنید که همرنگ با رنگ ثانویه ی بکار رفته در فرش باشد تا ترکیب مبلمان و فضای شما بهم نخورد. این سنگها در مدل ها و سبک های متفاوتی تولید می شوند که شما این امکان را دارید با توجه به متراژ دیواری که مد نظر دارید آنها را تهیه کنید. برای این کار می توان از باکس هایی که توسط کناف یا ام دی اف تولید شدهاند، استفاده کرد.

خانه های بیشماری هستند که با وجود صرف هزینه های بسیار زیاد ، عملکرد مناسبی نداشته اند . برخی از رنگ ها هستند که استفاده از آن باعث بزرگ تر دیده شدن خانه می شوند از این رو استفاده از آن ها برای خانه هایی با متراژ کوچک توصیه می شود همچنین برخی از طرح ها و رنگ ها منزل را کوچک تر نشان می دهند که شما اجازه دارید از این رنگ ها برای خانه هایی با متراژ زیاد استفاده کنید.

ابتدا باید در نظر بگیریم وسیله ای که انتخاب می کنیم کاربردی باشد و نیازمند وجود آن وسیله در دکوراسیون خانه باشیم. در طراحی دکوراسیون داخلی ایده های جالبی برای استفاده از رنگ سفید وجود دارد که می تواند با قرار گرفتن در کنار رنگ های دیگر فضایی غیرقابل تصور خلق نماید. بدیهی است که هر چقدر اتاق نشیمن بزرگتر باشد برای تغییر و طراحی دست شما برای استفاده از المان های متفاوت باز تر می باشد. اگر پلان خانه را به خوبی طراحی کنید، می توانید فضاهای عمومی مثل آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی و سرویس بهداشتی را در طبقه اول جای دهید و بخش های خصوصی ترمثل نشیمن خصوصی، اتاق ها و حمام ها را در طبقه بالا قرار دهید. خانه های دوبلکس، فضای بسیار بزرگ تری نسبت به خانه های یک طبقه در اختیار شما قرار می دهند. اصول طراحی ویلا دوبلکس، تقریبا اصول ثابتی هستند اما تفاوتهای بزرگ و بارز در طراحی ویلای مدرن دوبلکسی که آرامش بخش و ایده آل باشد.

اگر علاقه دارید از گل های بخصوصی در بالکنی خود استفاده کنید می توانید از گلدان هایی که به صورت معلق در هوا قرار می گیرند و به سقف یا دیوار نصب می شوند استفاده کنید. چنانچه شما جزو افراد طبیعت دوست هستید و به طرح های طبیعتی علاقه مند هستید؛ به کارگیری از گل و گیاه در دیزاین دیوار پشت تلویزیون را فراموش نکنید. متریال به کار رفته در دیوار پشت تلویزیون چیست؟ واما دقیقاً گچبری پیش ساخته چیست؟

در سبک مدرن به دلیل ویژگی سادگی آن باید از رنگ های خنثی و ملایم به صورت تک رنگ در قسمت های مختلف خانه و دکوراسیون استفاده کنیم. تا حد امکان به نور طبیعی اجازه ورود بدهید و از نورهای مصنوعی برا دلبازتر دیده شدن فضا استفاده کنید. همانطور که میدانید امروزه بیشتر خانوادهها دارای اتومبیل شخصی هستند؛ بنابراین یکی از موارد مهمی که باعث ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای ساکنین آپارتمان میشود، توجه به طراحی صحیح و اصولی پارکینگ است. برای دکوراسیون منزل می توانید از گل و گیاه های مخصوص آپارتمان استفاده کنید این کار علاوه بر این که فضایی طبیعی و زنده در خانه ایجاد می کند زیبایی را نیز چندین برابر می کند.

در مواردی که نور طبیعی در اتاق به قدر کافی نباشد نیز طراحان سعی کردهاند تا با بهکارگیری رنگهایی روشن و استفاده از آینههای دیواری مدرن اتاق را روشنتر کنند. در بعضی از موارد ممکن است افراد بخواهند که اطراف تلویزیون را نسبت به دیوارهای دیگر شلوغ تر کنند و به این وسیله مهم بودن آن را نشان بدهند. ارتفاع قرار گرفتن تلویزیون بر روی دیوار باید به گونه ای تنظیم شود که در هنگام قرار گرفتن در مقابل آن چشمان شما هم تراز با آن و خط دید در راستای وسط صفحه باشد. در نظر گرفتن امنیت در طراحی بسیار حائز اهمیت می باشد.هر کدام از وسایل مربوط به چیدمان علی الخصوص آن هایی که در ارتفاع هستند و یا به دیوار متصلند باید در جای خود محکم و ایمن باشند. این سبک برای افرادی که به سادگی و منظم بودن اهمیت میدهند مناسب است. در این موارد باید از انواع قفسه ها و شلف ها چه به شکل دیواری و چه به شکل استند استفاده کرد تا فضای تلویزیون را از سادگی خارج کرد.

اگر به جای بخاری یا پکیج و حتی کنار این وسایل گرمایشی از شومینه نیز برای گرمایش خانه استفاده کنید و بالا یا کنار آن را خلاقانه به زیبایی تزیین کنید، میتوانید فضایی گرمتر و صمیمیتر در خانه خود داشته باشید. و یا از ابزار پلی یورتان استفاده کنید. برای طراحی دیوار پشت تلویزیون می توان از الوارهای چوبی نیز استفاده کرد؛ البته الوار هایی که پلی استر شده باشند. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک استفاده از رنگ های روشن و سفید ایده مناسبی است زیرا این رنگ ها باعث می شوند فضای کوچک پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد.

بنابراین با در نظر گرفتن اصول این مکتب، دکوراسیون ژاپنی در کنار حفظ زیبایی خانه، به آرامش بخش بودن خانه تمرکز بسیار زیادی دارد. بهتر است بدانید که به دلیل قرار گرفتن تلویزیون در قسمتی از اتاق نشیمن خانه، از مبلمان راحتی استفاده شود. استفاده از گل و گیاه می تواند در زمان تماشای تلویزیون شادابی زیادی را به همراه داشته باشد. در ادامه چند ایده مختلف در طراحی دیوارهای پشت تلویزیون با گچبری سقف آشپزخانه و … همانطور که می دانید، آشپزخانه محل پررفت و آمدی در هرخانه است و وسایل و لوازم زیادی را در این مکان وجود دارد. محل قراری گیری نیز اهمیت زیادی دارند زیرا باید آن ها را در قسمتی قرار دهید که نور کافی وجود داشته باشد. نیمکت را خودم طراحی کردم و برای ساخت آن چوب را از یک محل و آهنش را از یک محل دیگر تهیه کردیم. این شرکت نمونه کارهای متعددی دارد و شما می توانید پروژه های واقعی را ببینید و از آن ها ایده بگیرید.

طراحی نمای داخلی ساختمان مسکونی

یکی دیگر از ویژگی های سبک مدرن این است که از وسایلی استفاده شود که کاربردی بوده و انتخاب و چیدمان آن ها هدفمند باشد و اگر ضرورتی ندارند کنار گذاشته شوند با این ویژگی ها فضایی دور از شلوغی و شیک و دلنشین داریم. طرحینه نکاتی در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی آورده است که با استفاده از آن ها و کمک افراد متخصص در این کار می توانید با هزینه نسبتاً کم محیطی با دکوراسیون زیبا و دلنشین به وجود بیاورید. اگر به دنبال ایجاد خانه ای با فضای دلنشین هستید حتما از شومینه استفاده کنید زیرا این وسیله می تواند جایی برای جمع شدن تمام اعضای خانه کنار هم در روز های سرد باشد از این رو افراد خانه آرامش و دلگرمی زیادی خواهند داشت.

برای انتخاب طرح و رنگ دیوار ها علاوه بر علاقه و سلیقه خود باید به طرح و رنگ سایر وسیله ها نیز توجه کنید تا متناسب با آن ها باشد. انتخاب نوع سبک به سلیقه افراد و نوع فضا بستگی دارد برای مثال باید در انتخاب نوع سبک متراژ خانه و بودجه در نظر گرفته شود. طراحی نقشه خانه سه خوابه به سبک مدرن ، مورد سلیقه بسیاری از مردم ایران است. من به خاطر فضای محدود خانه نسبت به متراژ، برای خرید لوازم به ابعاد و اندازه وسایل دقت کردم به عنوان مثال برای مبلمان خانه یک کاناپه سه نفره و دو مبل تک نفره خریدم و کاناپه دو نفره را حذف کردم. نباید در یک قسمت از فضا انبوهی از لوازم و وسایل قرار گرفته و در بخشی دیگر فضای خالی و نامتقارن داشته باشید. در همه قسمت های طراحی دکوراسیون داخلی از جمله دیوار پشت تی وی می توان از ایده های بسیار متفاوتی استفاده کرد.

طراحی داخلی خانه سنتی

یا اگر مثلا به دنبال فرشهای با نقش و نگار خاص هستید می توانید از کف پوشهای طرحدار نیز استفاده کنید. برای این کار می توانید از ابزار پلی یورتان رنگی نیز استفاده کنید. در مواقعی این روش به همراه روش قنداق كردن JACKETING نیز مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر موارد ذکر شده سوالات دیگری نیز وجود دارد که در هنگام عقد قرارداد باید از پیمانکار بپرسید و آن ها را در قرارداد درج کنید. علاوه بر گچبری پیش ساخته گچبری دیوار نیز وجود دارد که برای برخی از دیوارهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این دیوارها می تواند دیوار پشت تلویزیون باشد. استفاده از این ایده ها می تواند محیطی زیبا تر و کامل تر به وجود آورد. یکی از سبک های نقاشی که در دوره قاجار به یکی از زیباترین شیوه ها جهت ارائه آثار نفیس تبدیل شد،نقاشی لاکی بود.نقاشی لاکی بر روی در ها و اشیایی که از دوره قاجار باقی مانده دیده میشود نقاشی سقفی نیز یکی دیگر از نمونه های نقاشی لاکی موجود در کاخ ها است.آرایه های طراحی سنتی ایرانی و هنر ایران در نقاشی سقف و درها با وجود ترکیب با ویژگی های غربی از جمله تصاویر زنان و تصاویر کاخ ها هنوز هم روح سنتی خود را حفظ کرده است و مجموعه ایرانی را به نمایش می گذارد .