جدیدترینهای «اینتل Core I9 12900K»:

بسیاری از لب تاپ ها امروزه دارای صفحه نمایش لمسی هستند که یک آپشن خوب و مزیت برای آن ها حساب می شود. اچ پی از سال ۲۰۱۸ به این سو لپ تاپهای کروم بوک عرضه میکند که عموماً دارای نمایشگرهای ۱۴ اینچی بودهاند. یکی از بهترین لپتاپ های اپل که ارزش خرید بالایی دارد لپ تاپ مک بوک ایر 2020 است. در مورد سوال دومتون؛ لپ تاپ های شرکت اپل از سیستم عمل مک استفاده میکنند (البته میتونید از طریق ماشین مجازی روش ویندوز هم بریزید). همه لب تاپ هایی که ما در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد دارای یک صفحه نمایش HiDPI هستند (که توسط اپل رتینا نامیده می شود) – البته شما ممکن است در هنگام خرید با آپشن های متعدد و استاندارد HD مواجه شوید. این روی سیستم عامل میشه اکثر نرم افزارها رو نصب کرد اما اگه هدفتون اینه روش ویندوز نصب کنید پیشنهاد میکنم یک لپ تاپ ویندوزی تهیه کنید. بطور خلاصه اگه گرافیک براتون اونقدر مهم نیست و نمیخواین بازی های سنگین کنید و میخواین لپ تابتون رو براحتی حمل کنید مدل اول لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook 14 UM425-AM019 اما اگه کارت گرافیک براتون مهمه و میخواین از لپ تاپتون با صفحه بزرگ تر و بازی کردن و …

با یک سیستم معمولی هم میتونید برنامه نویسی معمولی رو براحتی انجام بدید پس نیازی به هزینه زیاد نیست. پس براحتی میتونید توسط این لپ تاپ ها امور روزانه و حتی کارهای گرافیکی رو انجام بدین. ما در لیست زیر بهترین مدل لب تاپ ها را برای شما معرفی کردیم که شما با توجه به سلیقه و نیاز خودتان می توانید گزینه مناسب خودتان را از بین آن ها انتخاب کنید. اگر لپ تاپ را روشنکردید صدای فن را می شنوید ولی هیچ تصویری مشاهده نمی کنید قطعا باید به فکر تعمیرال سی دی لپ تاپ باشید. در مرحله ای از تعمیرات لپ تاپ شما میبایست تعویض چیپ و یا ریبال Reball آنرا حرفه ای تر انجام دهید. تعویض چیپ ست های BGA که معمولا چیپ گرافیک لپ تاپ است با دستگاه بی جی ای ماشین انجام میشود. بنابراین با فراگیری مهارت تعمیر لپ تاپ می توان جایگاه شغلی خوبی در بازار کار بدست آورد. لب تاپ Dell Precision 5510 یک لب تاپ سبک و باریک است که از لحاظ عملکرد می توان آن را در رده قوی ترین لب تاپ های موجود در بازار نام برد. این مشکل می تواند باعث کاهش شدید عملکرد لب تاپ شده و مسائل مختلفی همچون کرش و هنگ کردن و عدم پردازش داده ها اتفاق بیفتد.

لب تاپ ها دارای فن خنک کننده هستند و ممکن است این فن به مرور زمان و یا در اثر عوامل مختلفی مانند ضربه و فشار دچار خرابی شود. معمولا لب تاپ هایی که روشن نمی شوند و یا به صورت ناگهانی خاموش می گردند، برد آنها دچار مشکل شده است. برای ارزیابی لب تاپ ها و اطمینان حاصل کردن از سالم بودن عملکرد آنها باید قسمت های مختلف سخت افزاری و همچنین نرم افزاری را مورد بررسی قرار دهید. ارزیابی لب تاپ یکی از مهمترین بخش های پروسه تعمیر است که در دوره های آموزش تعمیرات لب تاپ در کرج می توانید آن را فرا بگیرید. شرکت های مطرح لب تاپ های خود را در چهار نوع مختلف ارائه می کنند که ما در اینجا دو نوع از مهمترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم: لب تاپ/ تبلت هیبریدی ۱۳ اینچ و لب تاپ های سبک و باریک ۱۵ اینچی. برای ما می تواند بسیار لذت بخش باشد که بدون شارژ کردن مجدد ساعت ها از لب تاپ خود در مسافرت ها و مسیر های طولانی استفاده کنیم. صفحه نمایش لمسی این لب تاپ جزییات را به خوبی نمایش می دهد، قابلیت نمایش طیف وسیعی از رنگ ها را دارد و تاچ بسیار خوبی نیز از لحاظ عملکرد و پاسخ گویی دارد.

پیش از خرید لپ تاپ برنامه نویسی ایسوس مناسب است؟ بسیاری از لب تاپ ها مورد نظر دارای گرافیک AMD’s FirePro یا Nvidia’s Quadro هستند. اگر شما به دنبال بزرگترین صفحه نمایش در لب تاپ ها هستید، لب تاپ های ۱۷ اینچی در بازار موجود است – که معمولا گنجایش بیشتری در اطلاعات ذخیره و دارای پورت های خروجی بیشتری نیز می باشند، همراه با اترنت که برای انتقال سریع داده ها مورد استفاده قرار می گیرد (مدل های کوچک تر معمولا دارای پورت های یو اس بی و یا آداپتور های تاندر بولت هستند). باتوجه به اینکه کارتون گرافیک هست و نرم افزاری که شما مدنظرتون هست گرافیکی هستند، حتما حتما لپ تاپی تهیه کنید که علاوه بر سخت افزار مناسب دارای حافظه کارت گرافیک مجزا هم باشه. این گونه گرافیک ها بسیار قابل اعتماد تر از گرافیک هایی همچون AMD’s Radeon یا Nvidia’s GeForce هستند، که برای کسانی که کار های ۳D انجام می دهند این موضوع از اهمیت بسزایی می تواند برخوردار باشد.

در سال های اخیر و به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان شرکت کردن کاراموزان به صورت حضوری در کلاس ها و دوره های تخصصی تعمیر لب تا در کرج وجود نداشت. برای مدتی، لپتاپ سرفیس ۳ مایکروسافت (Surface Laptop ۳) یکی از بهترین لپ تاپهایی بود که میتوانستید خریداری کنید و اکنون طبق آخرین اخبار، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای جانشین آن، یعنی Surface Laptop ۴ است و به نظر میرسد برخی از جزئیات مربوط به این دستگاه به بیرون درز کرده است. سرفیس پرو ۴ را باید یک دستگاه تکامل یافته نسبت به نسل گذشته ی خود بدانیم؛ نه یک محصول انقلابی. امروزه حتی استفاده از این نوع صفحه نمایش HiDPI در تبلت ها و اسمارت فون ها هم به یک امر عادی تبدیل شده است.

بروز عیب در فن و تغییر عملکرد آن ممکن است باعث بروز صدای عجیب و بلندی در لب تاپ شود که یکی دیگر از مشکلات رایج این دستگاه محسوب می شود. مشکلات رایج لب تاپ ها ممکن است سخت افزاری و ناشی از خرابی قطعات آنها باشد و یا از نظر نرم افزاری دچار عیب و ایرادی شوند. برد لب تاپ ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند مشکلات نرم افزاری، وارد آمدن ضربه و فشار، آب خوردگی، شوک الکتریکی و یا خرابی قطعات نصب شده بر روی آن دچار مشکل گردد. همچنین باعث میشود تا لکه و اثر انگشت کمتری را جذب کند. این برنامه موسوم به “DPRIVE” در جستجوی راههایی است که امکان پیشرفت رمزنگاری همریختی را برای بهبود حریم شخصی فراهم میکند.

معماری این مدل از پردازنده ها به گونه ای است که بازدهی و قدرت بیشتری دارند در عین این حال که مصرف باتری کمتری نسبت به نسل های قدیمی تر خود دارند. اگر شما مدام به مسافرت می روید و نیاز دارید تا لب تاپ خود را در مسافت های طولانی حمل کنید، هر دوی این لب تاپ های ۱۵ اینچی چه نوع قدیمی و چه نوع سبک و باریک آن ها گزینه چندان مناسبی برای شما نخواهند بود و در مسافت ها و مسافرت های طولانی تا اندازه ای دردسر ساز خواهند شد- البته اگر اصرار به لب تاپ های ۱۵ اینچی دارید نوع سبک و باریک آن تا اندازه ای بهتر است و گزینه مناسب تری برای شمایی که زیاد در حال جابجا شدن هستید می باشد. البته توی این بازه قیمتی لپ تاپ خوب زیاد داریم. اما دقت کنید که هرچقد سایز لپ تاپ بزرگتر شود احتمالا وزن آن بییشتر و جابه جایی اش سخت می شود. برای این علاقمندان کلاس های آموزشی آنلاین با استفاده از جزوات و مطالب مورد نیاز و فایل های ویدویی که توضیحات کامل و عملی تعمیرات لب تاپ را ارئه می دهند، برگزار می شود.

تمام لب تاپ ها حداقل دارای رم ۱ گیگ هستند که ما رم ۲ گیگ را برای شما پیشنهاد می کنیم. و تنها لب تاپ های ۱۷ اینچی هستند که از رم ۴ گیگ استفاده می کنند. مادربرد نه تنها به کمک پردازنده می آید و تمام عملیات هایی که در لپ تاپ انجام می شود را مدیریت و پردازش می کند بلکه پل ارتباطی بین تمامی اجزاء و قطعات این دستگاه است. وظیفه سیستم عامل، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر است. جزو خدمات نرم افزاری لپ تاپ میباشند. فروشگاه اینترنتی قطعات لپ تاپ پارتاکو با آرشیو 25000 قطعه در خدمت شما هست . خوشبختانه فروشگاه اینترنتی تکنولایف، انواع محصولات لپ تاپ اپل را باقیمت بسیار مناسب ارائه میدهد. این صفحه نمایش ها دارای تراکم بالای پیکسلی هستند – رزولوشن صفحه نمایش های اپل ۲٫۸۸۰در۱٫۸۰۰ است و رزولوشن لب تاپ های دل و اچ پی ۳٫۸۴۰ در ۲٫۱۶۰ است- این تراکم بالای پیکسل باعث می شود که در هنگام کار کردن با اپلیکشن های مورد نظر خود دقت بالایی را داشته باشید.

آیا به دنبال خرید لپ تاپ ایسر هستید؟ شما همچنین می توانید اگر در خانه مشغول به کار هستید لب تاپ خود را به مانیتور بزرگ تری متصل کنید و در صورت کمبود از حافظه های جانبی و هارد های پرتابل برای این کار استفاده کنید. این لب تاپ ها رنگ ها را به صورت زنده تری در صفحه نمایش شما نشان می دهند و شما قادر خواهید بود رنگی که در نهایت در کارتان دیده می شود را ببینید و قضاوت درست تری نسبت به آن داشته باشید. یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی معمولا به دلیل اندازه کوچک، کار کردن با آن ها کمی مشکل است – حتی اگر لب تاپ شما از نوع مدرن و دارای صفحه نمایش با کیفیت بالای نمایش باشد کار کردن با آن ها چندان راحت نیست – اما این چیزی است که ما می توانیم خودمان را با آن وقف دهیم همانند مایکروسافت سرفیس پرو ۴٫ در هر صورت، استفاده ترکیبی از قلم استایلوس، انگشتان دست ما و کیبوردی که به آن متصل می شود بسیار خوب و رضایت بخش است.

برای عیب یابی این قطعه مهم ابتدا باید آشنایی کامل با آن پیدا نموده که می توانید در دوره های آموزش تعمیرات لب تاپ در کرج که توسط آموزشگاه فنی البرز برگزار می شود مهارت لازم را کسب کنید. اگر به دنبال معتبرترین و بهترین آموزشگاه تعمیرات لب تاپ و کامپیوتر در کرج هستید، آموزشگاه فنی البرز بهترین گزینه است. جالب است بدانید لپ تاپ ایسوس مدل X543MA پرفروش ترین لپ تاپ ایسوس در دیجی کالا نیز هست. اگر از لپتاپ صرفا برای گشت و گذار در اینترنت یا تماشای فیلم استفاده میکنید، لپتاپهای اقتصادی ایسوس کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. پردازندهی به کار رفته در این سری از لپ تاپ های ایسوس هرچند قدرت کافی برای اجرای نرمافزارهای سنگین یا بازیها را ندارند، به خوبی از پس اجرای محتوای چندرسانهای و بارگذاری صفحات متعدد وب برمیآیند. شما باید به دنبال پردازنده هایی همچون Intel’s Core i5, Core i7 یا Xeon E3 chips باشید. اپلیکشن های کریتیو نیاز به یک پردازنده قدرتمند دارند. ما در اینجا چندین پیشنهاد را برای خرید شما مطرح می کنیم که با توجه به نیاز خودتان بهترین آن ها را انتخاب کنید. با وجود اینکه شما می توانید از حافظه های معمولی HDD برای لب تاپ خود استفاده کنید، اما توصیه می شود که حتما از حافظه های خشک SSD استفاده کنید.

آموزشگاه فنی البرز با بهره گیری از بهترین اساتید و تیم آموزشی و فراهم نمودن مکانی ایده آل و مجهز برگزار کننده دوره های آموزش علمی و تخصصی برق و الکترونیک در رشته های مختلف تعمیر لب تاپ و کامپیوتر، تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی و … تمام دوره های آموزشگاه فنی البرز زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می گردد و پس از گذراندن دوره توسط کارآموزان عزیز، مدرک معتبر فنی و حرفه ای اهدا خواهد شد. مجموعه نوین البرز دوره هایی نظیر آموزش تعمیرات کامپیوتر در کرج ، آموزش تعمیرات ماشین های اداری در کرج ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی در کرج را به صورت تخصصی و عملی برگزار می نماید.

عیب یابی را می توان مهمترین بخش فرآیند تعمیر یک لب تاپ در نظر گرفت که کارآموزان دوره صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در کرج قبل از ورود به بازار کار آن را به خوبی فرا می سایت laptopforush گیرند. برای کسب مهارتهای لازم و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای باید آموزش صفر تا صد تعمیر لب تاپ را فرا بگیرید. اگر بدنبال لب تاپ می گردید انواع لب تاپ های حرفه ای و خانگی را می توانید با گارانتی اصلی خریداری کنید. برای گذراندن دوره های تخصصی تعمیر لب تاپ و کسب مهارت های این رشته می توانید به سراغ آموزشگاه های فنی مختلفی بروید. این آموزشگاه با افتخار اعلام می کند که سالانه عده زیادی نیروی تعمیرکار و نصاب در انواع شغل های فنی به جامعه تحویل می دهد. تعمیر لپ تاپ شکسته و تعمیر لپ تاپ قدیمی نیز ازمواردی هستند که بیشتر درخواست می شود.