تلویزیون شهری چیست؟

با خرید اینترنتی محصولات از فروشگاه دکاشاپ میتوانید به صورت آنلاین از ارزان ترین قیمت، بیشترین تخفیف و تحویل و ارسالی سریع بهره مند شوید. خرید ویدئو وال ارزان ممکن است از نظر بودجه به نفع شما باشد ولی این امکان وجود دارد که تمام نیازهای شما را نیز برطرف نکند و شما مجبور شوید کمی بیشتر برای تهیه آن هزینه کنید. از آن جایی که داخل سالن فاصله افراد از تلویزیون کمتر است رزولوشن تصاویر در تلویزیون شهری Indoor بالاتر بوده و برای داخل سالن مناسب می باشند. هر قدر این عدد بالاتر باشد شدت نور تصویر ویدئووال بیشتر میباشد.

ابعاد این تلویزیون ها متغیر است، که می توان طبق نظر مشتری و یا سفارش آن را طراحی و عرضه کرد. معمولا همانطور که از نام آنها بر می آید بر روی دیوار نصب شده و حتی ممکن است بخش اعظم آن را اشغال کنند. شکل کلی و اندازه یک ویدئووال اغلب باید با توجه به ابعاد، شکل اتاق و مقدار فضای موجود بر روی دیوار تعیین گردد. ویدئو والها نسل جدید مانیتورهای صنعتی هستند و نسبت به مانیتورهای معمولی و خانگی قابلیتهای بیشتری دارند و امکان استفاده و کارکرد طولانی مدت و بصورت ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته (۷/۲۴) را دارا میباشند، این نوع نمایشگرها دارای قاب یا بزل (Bezel) بسیار باریکی هستند، یکی از مهمترین موارد هنگام خرید ویدئو وال که باید به آن توجه کرد فاصله قاب تا قاب (Bezel to Bezel) این نمایشگرها است که درواقع ضخامت خطی است که بعد از نصب بین نمایشگرها ایجاد میشود، هرچقدر این فاصله کمتر باشد تصویر کلی یکپارچهتر بهنظر میرسد.

ویدئو وال یک سیستم نمایش عریض است که میتواند در تمام ساعات شبانه روز و در طول ۳۶۵ روز سال، ویدئوهایی با فرمتهای مختلف را پخش کند. ویدئووال شارپ نیز از جمله پرفروشترین ویدئووال های موجود در بازار است که ویدئوها و تصاویر با فرمتهای مختلف را پشتیبانی میکند. پس توصیه می گردد قبل از خرید حتما بررسی های لازم را در مورد ابعاد فضایی که در اختیار دارید، موقعیت این دستگاه ها در اتاق مانیتورینگ و سهولت مشاهده تصاویر انجام دهید. ابتدا باید بهترین نقطه از اتاق را برای نصب ویدئو وال در نظر بگیرید. استفاده از هر نمایشگری برای ساخت ویدئو وال برای فضای بیرونی امکانپذیر نیست. تمامی ابزارالات و لوازم جانبی های گفته شده جهت ساخت تابلو روان در وبسایت دیاکو ال ای دی موجود می باشد. که جزء آگهی های غیر تجاری می باشند توسط سازمانهای دولتی و شهرداری ها اجرا می گردد که جهت معرفی فعالیتها و اقدامات شهروندی است.از این حیث در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان حضور آنها مهم تلقی می گردد.

این ابعاد تصویر است که به ما نشان میدهد چند مانیتور مورد نیاز است. ویدئو وال در واقع مجموعه ای متشکل از چندین مانیتور و پروژکتور در ابعاد متفاوت است که می تواند هم به صورت مجزا و هم به صورت یک واحد بزرگ عمل کند. لازم به ذکر است که هر کدام از نمایشگر ها به طور مجزا در همان ابعاد استاندارد مانیتورهای دیگر تولید شده و می توانند در مدل های 2، 4، 8، 9 و یا حتی صد صفحه ای تشکیل یک ویدئو وال بزرگ را بدهند. راه اندازی نمائید، به دلیل بزرگی پروژه و تعداد دوربین های بالا بهتر است برای نظارت هر چه بهتر، مکانی مجزا را با عنوان اتاق مانیتورینگ در نظر بگیرید. بعد با تماس با کارشناسان فروش ای اس آی لایت می توانید مشخصات تابلویی دریافت نمایید که در بازار مناسب ترین تابلو باشد و شامل گارانتی و با کیفیت بالا که مصرف پایینی از انرژی را دارد.

نمونه فیلمی از آموزش ساخت تلویزیون شهری که در قالب ۲۴ فیلم آموزشی به مدت زمان ۳ ساعت می باشد. میتوان کابینتهای تلویزیون را از یکدیگر جداکرده و در باکسهای مخصوصی (هارد کیس) قرارداد تا در هنگام جابهجایی دچار آسیب یا مشکل نشوند. از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی دکاشاپ میتوان به انواع کرکره های اتوماتیک پرداخت که با دیدن از این بخش میتوانید انواع مدار و موتور کرکره برقی همچون ساید و یا توبولار از برند های مختلفی همچون بتا، تیونی، فوجی، اسمارت و سیماران را به آسانی اینترنتی خریداری کنید. در ارتفاعهای بلند میتوان از ترام پیکسلی پایینتر (دات پیچ بیشتر) استفاده کرد.

کمپانی کرهای سامسونگ، در زمینه ویدئو وال یا نمایشگر عریض صنعتی توانسته از نظر کیفیت و جذابیت بصری رتبه بالایی کسب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات با توجه به نوع کسب و کار بسیار حائز اهمیت است اما در ساخت تابلو روان بیشتر از رنگ های قرمز، سبز، سفید و آبی استفاده می شود. در یک تابلو ال ای دی ، انواع متن و جملات تبلیغی را به آسانی میتوان درج کرد و در معرض نمایش گذاشت و همه این ها در حالی میباشد که متون در تابلو نئون غیر قابل تغییر میباشند.

قطعات تابلو روان

این نوع ماژول فقط از یک رنگ ساخته می شود و تابلو ساخته شده با ماژول تک رنگ قابلیت نمایش اطلاعات فقط با یک رنگ را دارد. مورد توجه صاحبان فروشگاهها قرار گرفته که می توان از آنها فقط جهت متن های نوشتاری ثابت و روان استفاده نمود،اما با ورود گسترده و همگانی شدن استفاده از تلویزیون های شهری می توان از آنها به راحتی با پخش فیلم ، تیزر ، و، پخش زنده تلویزیونی و … در خرید تابلو led روان این امکان به شما داده میشود که هر متن و نوشته ای را که دوست دارید را با افکت های متنوع به نمایش در بیاورید که تابلو روان دارای افکت های زیادی برای جذاب کردن متن و فیلم میباشد و تعداد این افکت ها نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است. امکان پخش فایلهای چند رسانهای با فرمتهای گوناگون متنی، تصویری و ویدئویی، امکان نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ، طول عمر بالا و داشتن پنل ضد تابش و زاویه دید ۱۷۸ درجهای (برای ایجاد تمرکز بالا برای بیننده) از دیگر ویژگیهای ویدئو وال سامسونگ محسوب میشود.

مربوطه می توانند از حضور این نمایشگرها درابعاد مختلف استفاده نمایند تا از تمامی نقاط سالن تماشای تصاویر به راحتی امکان پذیر باشد و جذابیتی دو چندان برای مدعوئین را دارا باشد. همچنین با دیدن از قسمت سیستم های دسترسی میتوانید به انواع دستگاه های حضور و غیاب مانند ZKT، تایگر، کارابان و انواع اکسس کنترل مانند بتا، کارابان، سیماران و کنترل تردد خودرو و شخص را به صورت آنلاین خرید کنید. در کشور ما با توجه به علاقه مردم به تماشای سریال ها و مسابقات ورزشی مکانهای تفریحی به دنبال حفظ حضور ورزشکاران و بازدیدکنندگان می توان با نصب تلویزیون های شری این امر را تسریع نمود.و نیز با توجه به فرهنگ مردمان امروز دربکارگیری از مکانهای تفریحی به صورت دسته جمعی را دارند حضور این نمایشگرها می تواند جذابیت خاصی را ایجاد نماید چرا که در کنار تفریح و سرگرمی می تواند سریال و فیلم مورد علاقه خود را در آب و در کنار استخر با لذت بیشتری تماشا نماید و این امر باعث جلوگیری از ترک مکان تفریحی می گردد.

استفاده می شود. با توجه به موقعیت مکانی آنها می توان از سیستم های صوتی (اسپیکرها و باندهای بزرگ ) جهت پخش صدا و تصویر همزمان استفاده نمود. اولویت صاحبان مراکز تجاری جهت خرید این نمایشگرها درآمدزایی ، تبلیغات و بازرگانی است و همچنین جذابیت و جذب مشتری به داخل چنین مجموعه هایی با پخش زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی ، مسابقات حساس ورزشی و همچنین پخش زنده تصایور دریافتی از دوربینهای مداربسته آن مجموعه و همچنین انجام تبلیغات و ارائه پیام های فرهنگی استفاده نمود. هزینه این نمایشگرها بر اساس نوع ماشین، اندازه و نوع اسکلت چهارچرخ متفاوت است. این قیمت بر اساس موارد مختلفی متغیراست. برای مثال، رزولوشن تصویر و مانیتور، برند تولید کننده و موارد جزئی دیگر، بر روی قیمت ویدئو وال تاثیر گذار است. اما ماکروبلاک، اساس کار را، بر ۱۶ کانال به بالا، برای هر آی سی، بنا نهاده. از جمله موادی که ممکن است در ساخت تابلوهای مختلف به کار رفته شود می توان به موادی مانند فلز، استیل، پلاستیک، چوب و مواد ترکیبی اشاره کرد.

استفاده نمود و محصولات موجود در فروشگاه را نمایش و معرفی نمود و باعث بیشترین جذابیت و بالاترین جلب توجه هم در روز (هنگام تابش نور مستقیم خورشید) و هم در شب را احساس نمود. ویدیو وال ترکیب دو یا چند صفحه نمایش یا پنل است که با آرایشی موزاییکی درکنار هم نصب شدهاند. اجاره تلویزیونهای شهری یکی از کارهایی است که قبل از شروع هر مراسم بزرگی باید انجام شود. از آنجایی که تلویزیونهای عادی، توانایی کمتری برای پخش تصویر در طولانی مدت ندارند، برندهای مختلف، شروع به استفاده از نمایشگرهای ویدئو وال کردهاند. تابلوهای روان به این دلیل که فول کالر هستند کیفیت بسیار بالایی دارند . برای مثال نمایشگرهای DLP با صفحه نمایش باریک، کیفیت تصویر عالی، نمایش رنگ های واقعی با تنظیم روشنایی متعادل، کارایی بالا، دوام و طول عمر طولانی و … از این نمایشگرها می توان در پروژه های حساس که نیازمند دقت بالایی در نمایش تصاویر هستند استفاده نمود.

برای این منظور به نمایشگرهایی نیاز خواهد بود که بتوانند در تمام طول روز مورد استفاده قرار گیرند. در نهایت باتغییر ابعاد تلویزیون، هزینه تمامشده افزایش پیدا میکند. هر نوع راهبند را که نیاز دارید از انواع راه بند تاشو، راهبند هیدرولیک، راهبند ستونی (بولارد)، راهبند اهرمی (بازویی) را در این قسمت میتوانید پیدا کنید. همچنین شما میتوانید با خرید انواع مدل های آرام بند که دارای آرامبند های دو سرعته، سه سرعته و هیدرولیکی و با انواع برند های مختلف آرام بند ادلر، کینگ، فاتلس، ان اچ ان و.. پس از انتخاب دیوار مناسب برای نصب ویدئو وال، با توجه به ابعاد ویدئو وال میزانی از دیوار را که اشغال می کند با احتساب میزانی برای عملیات نصب به صورت جداگانه در نظر بگیرید. که به صورت دو طرفه (دید از هر دو طرف) در فروشگاه امجد ال ای دی طراحی و تولید می شود.

تلویزیون شهری ، تلویزیون غول پیکر ضد آب و ضد ضربه ای است که لذت تماشای تلویزیون خارج از سالن را برای ما به ارمغان می آورد.ویژگی منحصر به فرد” ضدآب “بودن وداشتن “تصاویر واضح” در نور خورشید،این تلویزیون ها را به گزینه ی متمایز کننده در طراحی داخلی روف گاردن ،رستوران ها، و حیاط های مجلل منازل تبدیل کرده است. این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و … با توجه به جذابیت این نمایشگرها در جهت معرفی کالا و خدمات ، حامیان مشاغل ، سازمان ها ، فدراسیون ها ، کانون های تبلیغاتی و مجریان تبلیغاتی محیطی ورزشگاه ها اهمیت این موضوع را درک نموده اند و جهت انجام تبلیغات محیطی پویا در کنار زمین و به منظوراجرای پخش زنده و همزمان برنامه های ورزشی و نتایج مسابقات در قالب اسکوربورد ورزشی از آنها استفاده می شود.

در این فیلم به صورت مختصر با انواع مادربردهای آنلاین و آفلاین مورد استفاده در ساخت تلویزیون های شهری که تعدادی از آنها عبارتند از C۱,C۳,R۵۰۰,A۸,M۲۰,M۳۱ آشنا خواهید شد. ژنراتورها میتوانند از طریق پردازش همزمان به صورت الکتریکی بهم متصل شوند. پیشرفت و ارتقا نمایشگرها و پروژکتورها و همچنین تکنولوژیهای پردازش ویدیو، منجر به ادغام هرچه بیشتر نمایشگرها به عنوان ویدیووال و نصب و راهاندازی رنج وسیعتری از آنها شده است. بسته به نوع صفحات نمایش و روش نصب میتوان آنها را به صورت صفحات مسطح، سطوح منحنی ،سه بعدی، سطوح گردان و… برای اینکه بتوان تلویزیونهای شهری را نصب و راه اندازی کرد باید از یک ستون فلزی یک صفحه نمایش آل ای دی و مصالح و موادی که میتواند به صورت قوی و محکم این نمایشگر را نگه دارد استفاده کرد از موارد یاد شده برای محکم کردن محل قرار گیری تلویزیون شهری استفاده می شود.

میتوانید به راحتی از هرگونه آسیب به درب ناشی از برخورد محکم جلوگیری کنید. و در جک پارکینگی خارجی (جک برقی وی تو، پروتکو، نایس، زومر، سه آ و غیره را پیدا کنید که خرید جک پارکینگی را برای شما به کاری آسان و سریع تبدیل میکند. فروشگاه دکاشاپ زیر مجموعه سایت اینترنتی دکا (DCA) می باشد که در سال 1386 فعالیت خود را با سایت بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان آغاز نمود و پس از ارائه خدمات شامل اطلاعات کامل محصولات و مشخصات کامل آن و مقایسه با دیگر محصولات مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفت و سپس تصمیم به راه اندازی و ارائه فروش و خدمات گرفته شد که وبسایت دکاشاپ در دسترس قرار گرفته است.

قبل از هرچیز باید گفت ویدئو وال ها و تلویزیون های شهری هر دو عضو یک خانواده بزرگ و مهم هستند به نام صنعت تصویر ،هر کالایی که ساطع کننده نور باشد و همینطور قابلیت انتقال پیامی را نیز داشته باشد جزو این تابلو روان خانواده میباشد. از این رو توجه شرکتهای تبلیغاتی به فضاهای شهری و افرادی که در خیابانها بودند جلب شد، که این امر باعث ظهور تلویزیون های شهری بزرگ ( که در ابتدا به طرز وحشتناکی گران بودند) شد ، این نمایشگرها در جلب توجه رانندگان بی حوصله و خسته و عابرین پیاده ای که منتظر وسیله ی نقلیه عمومی بودند بسیار سودمند از کار درآمد که این امر موجب شد تلویزیون های شهری در میدانهای پرجمعیت، چهار راههای شلوغ و سپس در بزرگراههای اصلی نصب شوند. رشد بسیار سریع بافتهای روستایی در قالب فضاهای شهری این تلاش را می طلبد که بارهای فرهنگی عمومی همراه با سرعت رشد فضاهای شهری و صنعتی رشد و توسعه متعادلی پیدا کند.

تلویزیون شهری