بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت

مجهز به پردازنده Intel i3 1115G4 است که حدود 10% بهتر است و یک امتیاز محسوب می‌شود. توصیه ما این است که رم 4 گیگابایت را بلافاصله بعد از خرید به 12 گیگابایت ارتقا دهید. پردازنده مرکزی آن AMD Athlon Silver 3020e است که کارایی آن نزدیک به پردازنده Pentium N5030 است. حافظه SSD ندارد که یک ضعف است ولی به همین دلیل قیمت آن کمی پایین‌تر است.

بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت علی‌رغم اینکه پردازنده لنوو آیدیاپد ۳ پایین است، اما می‌تواند ویندوز ۱۱ یا برنامه‌های جدید دیگر را اجرا کند. از آنجایی که پردازنده این لپ‌تاپ پنتیوم گلد ۶۴۰۵U و رم آن ۴ است، برای دانشجویان معماری یا کامپیوتر مناسب نیست. نمی‌توان گفت این لپ‌تاپ عالی است، اما نسبت به قیمتی که دارد، امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

آیا همه لپ تاپ های دانشجویی ارزان هستند ؟

ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌افزارهای خوبی نیز در این محصول استفاده کرده است. پردازنده این لپ‌تاپ i3 بوده و می‌تواند تا حد معقول و نرمال پردازش‌های شما را انجام دهد. وجود بلندگوهای قوی ایسوس هم کاربری این لپ‌تاپ را به‌عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند. اگر دانشجو هستید، احتمالا به یک لپ‌تاپ برای امور درسی و دانشگاهی خود در کنار امکانات مناسب برای اوقات فراغت نیاز خواهید داشت. خرید لپ‌تاپ در سال‌های اخیر بسیار فراگیر شده است زیرا لپ‌تاپ‌ها به دلیل وزن کم و قابل حمل بودن طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. انتخاب لپ‌تاپ در سال‌های اخیر با افزایش تنوع مدل‌ها و برندها بسیار دشوار شده است.

مقاله مرتبط : راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی

برای آگاهی از قدرت پردازنده مرکزی باید به تعداد هسته‌های آن و همچنین نسل پردازنده توجه داشته بازدید از صفحه اینترنتی اینترنتی آینده باشید. این دستگاه کمتر از 23 میلی‌متر ضخامت و 2.2 کیلوگرم وزن دارد که برای یک لپ تاپ 15 اینچی متوسط یک عدد مناسب است و از این نظر برای کسانی که جابه‌جایی زیادی با دستگاه خود دارند گزینه نسبتاً خوبی است. لپ‌تاپ ایسوس مدل R521JB یکی از محصولات سری VivoBook است که با طراحی شیک و زیبا به بازار عرضه‌شده است. بدنه براق R521JB برای محافظت از یک لپ‌تاپ رده‌بالا طراحی‌شده است که 22.9 میلی‌متر ضخامت و 1.9 کیلوگرم وزن دارد. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565MA-BQ197 از محصولات سری «VivoBook» شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه‌ی بازار شده است.

نسخه ای که کانفیگ بهتری را ارائه می‌دهد تقریبا 2 برابر قیمت دارد! سخن از کاربری روزمره شد، مقاله بهترین لپ تاپ های استفاده روزمره را از دست ندهید. اگر قصد خرید یک لپ تاپ از جنس الترابوک با صفحه نمایش 360 درجه را دارید و با بودجه محدود رو به رو هستید پیشنهاد ما به شما الترابوک Asus TP401ma است. این لپ تاپ با صفحه نمایش 360 درجه و قلم طراحی خودش توانسته در بازار برای خودش جای خوبی را باز کند.

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.

داشتن هارد اکسترنال برای بک آپ گیری منظم برای هر دانشجویی ضروری است. هر لحظه ممکن است لپ تاپ شما در مسیر خانه به دانشگاه دچار مشکل شود، یا بدون هیچ دلیلی به یکباره هارد آن بسوزد. همه میدانیم که ارزش پروژه‌ها و فایلهای شما بسیار بیشتر از قیمت یک هارد اکسترنال است و به همین دلیل حتما یک هارد اکسترنال برای بک آپ تهیه کنید. Lenovo ThinkPad E15 یک لپ‌تاپ قابل‌اعتماد است که برای نیازهای حرفه‌ای، دانش‌آموزی و تکالیف مناسب است. این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی در قطعات و عملکرد برخوردار است.

  • مسلما شما با در نظر گیری بودجه ی بیشتر برای خرید این کالا می توانید انتظارات بیشتری از لپ تاپ خود داشته باشید، مخصوصا برای افرادی که از این لپ تاپ ها به صورت حرفه ای می خواهند استفاده کنند.
  • به‌خصوص از آن جهت که با حافظه 512 گیگابایتی عرضه می‌شود و فضای کافی برای نگه داری از تمام فایل‌های درسی شما را دارد.
  • از این نرم افزار های خاص فرضا می‌توان به نرم افزار متلب اشاره کرد.
  • به طور کلی ، Lenovo IdeaPad 3 یک محصول خوب با کاربردهای عمومی و کیفیت ساخت متوسط ​​است و می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که می خواهند برای انجام کارهای روزمره خود لپ تاپ بگیرند.

این لپ‌تاپ ضمن بهره‌مندی از درگاه‌های متنوع‌، از حسگر اثر انگشت و کارت‌خوان نیز بهره می‌برد. شرکت ایسر یکی از معدود شرکت‌های است که سادگی را سرلوحه طراحی‌های خود قرار داده است. دستگاه ایسر A315 می‌تواند برای استفاده روزمره، متوسط و حتی نیمه حرفه‌ای استفاده شود. در این محدوده قیمتی می‌توان گفت، این لپ‌تاپ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EA – BQ1979

برای افرادی که قصد خرید بهترین لپ تاپ تا ۶ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱ را دارند، چیزی بهتر از این گزینه وجود ندارد. مشخصات فنی این محصول با مدلی که در بخش بعدی معرفی می‌کنیم، کاملا یکسان هستند. معمولا لپ تاپ هایی که در دسته بندی لپ تاپ های دانشجویی قرار می گیرند، لپ تاپ های ارزان قیمتی هستند که در بازار وجود دارد.

این محصول با بهره‌مندی از پردازنده‌ای سریع، گرافیکی بسیار قدرتمند، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD، نه تنها سرعتی کم‌نظیر در انجام کارهای مختلف به شما ارائه می‌دهد بلکه توان گرافیکی محشری دارد. این لپ‌تاپ در کنار ظرافت و زیبایی دارای استحکام و کیفیت مناسبی است که آن را به یک خرید ایده‌آل برای دانشجویان تبدیل کرده است. چرا این لپ تاپ در صدر لیست ما قرار دارد؟ قابلیت‌های M509BA در رنج قیمتی خود فوق‌العاده است. ۱ ترابایت حافظه داخلی تقریبا شما را بی نیاز از حمل کردن هرگونه هارد اکسترنالی می‌کند و شما می‌توانید تمامی فایل‌های خود را یک جا همراه داشته باشید. پردازنده این لپ تاپ از نوع A9 تولید شده توسط شرکت AMD است که در فرکانس 3.7 گیگاهرتزی کار می‌کند و می‌تواند انواع نرم افزارهایی که یک دانشجو به آن نیاز دارد را اجرا کرده و کندی در آن احساس نخواهید کرد.