اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

البته با پرداخت هزینه حداقل نفرات گروه که سه نفر می باشد. مانند فرار از زیرزمین خالی از سکنه، که دکور و صوت و وسایل الکتریکی اتاق با تِم هماهنگه اما هیچ داستان کلی وجود ندارد. پانزده دقیقه قبل از شروع سانس در لوکیشن مجموعه حاضر شوید شما قبل و در حین بازی توسط شخص گیم مستر راهنمایی شده و آموزش‌های لازم رو می‌بینید. و از بین دوستان، خانواده یا همکارانتون میتونن انتخاب بشن تا یک تیم سه تا شش نفره تشکیل بدید.

در این بازی، به ترس تمامی بازیکنان با دقت و جزئیات کامل فکر شده است. ممکن است مواجه شما با این بازی، تجربه هیجان‌انگیز، ترسناک یا حتی فلسفی باشد. البته بیشتر افرادی که در این اتاق فرار بازی کردند، آن را یک اتاق فرار ترسناک می‌دانند. اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بررسی بزرگسالان شده است.

در ایران نیز به دلیل محبوبیت و جذابیتی که این بازی به ارمغان آورده است، روزبه روز بر تعداد اتاق های فرار افزوده می شود. طراحی بازی در مجوعه تهرومز هوشمندانه و هیجان انگیز صورت گرفته است؛ و تلاش بر آن بوده تا تمامی احساسات و ذکاوت شما را به چالش بکشاند. در اسکیپ روم شما می توانید با دوستان خود ساعاتی را بدون فکر کردن به دنیای پیرامون خود، غرق در یک بازی عجیب و هیجان انگیز شوید. اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است. این بار بازی های رایانه ای هستند که در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند و ما وارد این بازی ها می شویم، در فضایی مختص به آنها قرار می گیریم و با حل معماها و رویارویی با اتفاقاتی که در آن فضا می افتند٬ به عمق یه ماجرای واقعی فرو خواهیم رفت.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ این مجموعه هر روز هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است البته باید قبل از رفتن تماس بگیرید و اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید. یکی از سوژه های پرطرفدار امروز در اتاق فرار ، اتاق فرار ترسناک است و هر اتاق فراری تلاش دارد خود را ترسناک ترین اتاق فراردر کشور معرفی کند. بله ، قطعاً یک اتاق فرار ترسناک بمراتب برای شما جذابتر از یک تجربه ی خالی خانه ی وحشت ، طونل وحشت ، سافاری و یا هر اسم دیگری خواهد بود. اما فراموش نکنیم حتی در اتاق فرار ترسناک نیز می بایست حداقل شروط ماهیتی اتاق فرار حفظ شده باشد تا آن را از دیگر تجربه های ترسناک مشابه متمایز کند.

اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. اگر بار اولتان است که می‌خواهید وارد یک اتاق فرار در تهران شوید، پیشنهاد می‌کنیم که با گزینه‌های آسان‌تری شروع کنید، اما اگر فکر می‌کنید به اندازه‌ای خلاق و باهوش هستید که می‌توانید از پس این بازی برآیید، پس تیمتان را یک جا جمع کنید.

اتاق فرار دروازه غار

امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد.

بله در مجموعه، فضای کافه بازی‌های رومیزی وجود دارد با انواع متنوع بازی ها و نوشیدنی ها که میتوانید اوقات خوشی را سپری کنید. از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل از زمان بازی. فردی که در پیش از بازی، طول بازی و پس از آن، بر محتوا و فعالیت های شرکت کنندگان در محیط نظارت می کند و گاهی در راهنمایی و هینت دادن از طریق صفحه مانیتور اتاق نیز ایفای نقش می کند و به کمک شرکت کننده ها می آید. ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو از بازی ببرید. امکان دارد هر شحصی، از یک چیز متفاوت بترسد و اگر دوست شما در یک اتاق فرار ترسیده است، دلیل بر آن نیست که شما هم قطعا در آن اتاق فرار بترسید !

اتاق فرار مدرسه مرموز

برای مثال، شرکت‌کنندگان در اتاق‌ فرارهای ژانر ماجراجویی، ابتدا به نحوی یک‌دیگر را گم می‌کنند و سپس با حل معماهای مختلف، ابتدا یک بار دیگر هم را پیدا می‌کنند و سپس برای خروج از آن موقعیت تلاش می‌کنند. غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و… که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است. رزرو کردن بازی های مجموعه تاج اسکیپ روم خیلی سادست، فقط کافیه بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید، وارد صفحه بازی بشید و از قسمت رزرو اتاق فرار تعداد نفرات تیم، زمان و تاریخ رو انتخاب کنید و پرداخت رو انجام بدید. اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه.

  • ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو از بازی ببرید.
  • هرچقدر هم که یک اتاق فرار پیچیده باشد، باز هم توسط یک انسان طراحی شده.
  • آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند.
  • البته این مجموعه­ جذاب، تعدادی شعبه در نقطه‌های مختلف شیراز دارد؛ قصرالدشت دلبر، تاچارا، شعبه ساختمان الف در خیابان معالی آباد همگی از شعب این مجموعه هستند.
  • طرفداران اتاق قرار بر خلاف تصور از قشر خاصی از جامعه نیستند و این بازی به عنوان اعتیادآور ترین و یکی از پرطرفدار ترین سرگرمی های جهان شناخته می شود که قادر است عموم افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.