آموزش تعمیرات موبایل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سیستم دوربین مداربسته (CCTV)، یکی از عوامل بازدارنده در وقوع جرم، جنایات و سرقت و ابزاری برای افزایش امنیت محیط ماست. این نوع دزدگیر از انواع دزدگیرهای پرطرفدار می باشد که سال هاست بسیاری از افراد از آن جهت جلوگیری از سرقت استفاده می کنند. دزدگیرها انواع گوناگونی از نظر تکنولوژی ساخت، کاربرد و برند دارند که با توجه به نوع و امنیت مد نظر آن محیط از آن استفاده میشود. بعد از نصب کامل کابلها و آداپتورها نوبت به تنظیمات دستگاه ضبط میرسد. کارایی دوربینها زمانی به حداکثر میرسد که بدانیم جای مناسب برای نصب دوربین در منزل کدام نقطه است. چه زمانی به نصب یا تعمیر دزدگیر اماکن نیاز داریم؟

واکنش نشان دهد و به شما اطلاع دهد.

از قابلیت های فوق العاده این محصول می توان به چندین مورد از جمله ۴ حافظه ادمین و ۱۰ حافظه ارتباطی با قابلیت ارسال پیامک فارسی و Call برای همه مخاطبین و قابلیت اعلام خطر از همین طریق، ثبت ۹۹ واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع به همراه تنظیمات آن با اپلیکیشن مربوطه ، ۲۴ ثانیه پیام قابل ضبط به صورت ۱ تا ۴ پیام مجزا، تعریف سطح دسترسی برای کاربران ریموتی، امکان بی صدا کردن آلارم و تک آژیر، امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی سیم، هشدار قطع برق و کم شدن میزان شارژ باطری، امکان نصب سنسور بیسیم 433.92MHz با قابلیت اعلام کاهش ولتاژ باطری اشاره کرد. می توان مناطق مختلفی از منزل را در دزدگیرهای سیم کارتی نام گذاری نمود که با این کار پیامکی که برای فرد ارسال می شود و یا تماسی که با وی برقرار می گردد زون دقیقی که خطر در آن مکان وجود دارد به فرد اطلاع داده خواهد شد.

فایروال برندی ایرانی است که سال هاست در زمینه تولید انواع سیستم های امنیتی از قبیل انواع دزدگیر و دوربین مدار بسته فعالیت می کند. دوربین های مداربسته در اشکال و انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام ویژگی های خاصی را در بر دارند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از اینها را در سایت دیجی ویرا انتخاب و خریداری بفرمایید . در نتیجه، دزدگیر شارژی باید از نظر شارژ چک شود تا عملکرد مناسبی داشته باشد. علاوه بر دلایل ذکر شده، نصب دزدگیر در صورت وقوع اتفاق غیرعادی مانند سرقت یا آتشسوزی جان و مال شما را از گزند فراوان حفظ میکند.

این روزها افزایش امنیت خانه و محل سکونت، آن هم در کلانشهر پرازدحامی مانند تهران، از جمله کارهای ضروریست که در صورت انجام دادن، میتواند منجر به کاهش چشمگیر اتفاقات نامطلوبی مانند سرقت شود. دستگاه ضبط تصاویر یا DVR (Digital Video Recorder) وظیفه ضبط و نمایش تصاویر ارسالی از طرف دوربین های مداربسته را دارد، بطوری که تصاویر را می توان به صورت در لحظه بر روی نمایشگر مشاهده کنید یا تصاویر قدیمی را که بر روی هارد دیسک خود ذخیره سازی کرده اید را مشاهده و بازبینی کنید. برای اینکه تصاویر در دو نقطه نمایش داده شوند چه باید بکنیم؟ تغییر یافتن تنظیمات نوع تکنولوژی دوربین مدار بسته، عدم دریافت نور کافی توسط سنسور نور سنج دوربین مدار بسته از دلایل اصلی نمایش تصاویر به صورت سیاه و سفید در دوربین های مدار بسته است. از طرفی مکان های نصب دوربین و همچنین مکانی که تجهیزات ضبط تصاویر در آن قرار دارد، باید از دید افراد غریبه به دور باشد و بنابراین نصاب دوربین مدار بسته، نباید فردی باشد که هیچ مشخصات کاری و شخصی قابل پیگیری از او در دست ندارید.

بی توجهی به هر یک از این موارد می تواند از کیفیت تصاویر ضبط شده در دوربین های مدار بسته بکاهد. در این حالت در صوتی که از باتری ۱۲ ولتی استفاده کنید کیت اصلی تا ۴۸ ساعت روشن است و فرمان میدهد. وظیفهی اصلی دزدگیر اماکن اطلاع رسانی به شما در هنگام بر هم خوردن امنیت شماست. در ادامه، به معرفی اجزای اصلی و فرعی یک دزدگیر اماکن میپردازیم. در دوربین های مداربسته آنالوگ خروجی دریافت شده توسط حسگر به یک تقویت کننده فرستاده شده و به طور مستقیم به خروجی فرستاده میشود. برای مشاهده تصویر دوربین های مدار بسته نیاز به یک مانیتور دارید. این پدال اضطراری به صورت دستی فعال میشود و عمل میکند. ابزار های دستی کار مناسب مانند انواع پیچ گوشتی، سیم چین، انبردست، چکش، اره، کاتر، آچارBNC، آچار شبکه و… دوربین های مدار بسته بر اساس شکل ظاهر نیز به انواع گوناگونی تقسیم می شوند.

گاهی اوقات در هنگام وقوع خطر فعال کردن دستگاه با ریموت بسیار کمککننده است. هنگامی که تمایل به فعال یا غیر فعال کردن دستگاه داریم، میتوانیم از ریموت کنترل آن استفاده کنیم و این عمل را سریعتر و راحتتر انجام دهیم. نکته: دوربین مدار بسته بدون DVR نیز کار میکند، اما اگر از نصب دوربین مداربسته بدون DVR استفاده کنید، از همه قابلیتهای سیستم نظارت تصویری خود نمیتوانید بهره ببرید. در اینجا به چند سئوال مهم اشاره میکنیم که باید از نصاب مورد نظرتان بپرسید و اگر توانست با جوابهایش شما را قانع کند. این سیگنال را ما رؤیت میکنیم و هم این قابلیت را داریم برای مالک آن مکان ارسال کنیم. همانطور که از نام این وسیلهی امنیتی مشخص است، جلوگیری از ورود غیر قانونی افراد به مکان شما از مهمترین و اصلیترین وظایف دستگاه است؛ اما امکان ارتقای وظایف دستگاه با تعبیهی سنسورهای دیگر بر روی دستگاه وجود دارد.

ثبت سفارش در آچاره رایگان است.

محل ذخیرهٔ تصاویر: تصاویر ثبت شده توسط دوربینهای مداربستهٔ آنالوگ معمولاً در یک نوار یا کاست ذخیرهسازی میشوند اما تصاویر ثبت شده توسط دوربینهای دیجیتال بسته به نوع دوربین میتواند بر روی هارد دستگاه، کارتهای حافظه، لوح فشرده یا فضای ابری (Cloud) ذخیره شوند. دستگاه های DVR فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) متفاوتی دارند که به آنها اجازه میدهد از چند روز تا چند ماه تصویر ذخیره کنند. دزدگیر اماکن FireWall با تلفن کننده ثابت F7، دارای 4 عدد زون سیمی و 3 عدد زون کنترل از راه دور بی سیم و بیست حافظه داخلی جهت ذخیره سازی شماره دارد.

نصاب دزدگیر اماکن در تهران بسیاری از تعمیرگاه های موبایل به دنبال افرادی حرفه ای در این کار می باشند تا آنها را استخدام کرده و به صورت درصدی با آنها کار نمایند. آموزشگاه تعمیرات موبایل فن آموزان در پایان دوره، افراد را برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای تعمیر گوشی و موبایل معرفی نموده و در صورت کسب نمره قبولی مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای آنها صادر می گردد. انتخاب نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای از این رو اهمیت بسیاری دارد. یک نصاب حرفه ای دوربین بایستی بداند که برای ساختمان شما چه تعداد دوربین نیاز است، این دوربین ها بهتر است از کدام نوع باشند و در کدام نقطه از ساختمان نصب شوند، تنظیمات دوربین را به درستی انجام دهد همچنین بتواند انتقال تصویر دوربین مدار بسته را بر روی گوشی، لپ تاپ، کامیپوتر و تلویزیون انجام دهد. بررسی هارد دستگاه، اندازه گیری ولتاژ ورودی دستگاه، عیب یابی سخت افزاری و تعمیر دی وی آر دوربین مدار بسته از جمله راهکارهایی است که کمک به رفع این مشکل می کند.

از طرفی برخی جنایات و مشکلات امنیتی همگی در جلوی رستوران اتفاق میافتند. همگی افزونههای دستگاه دزدگیر اماکن است که لیست قیمت آن در قسمت ثبت سفارش نصب و تعمیر دزدگیر اماکن موجود است. ثبت سفارش در آچاره رایگان است. تبریک میگوییم، سفارش شما ثبت شد. شما سفارش نصب و تعمیر دزدگیر خود را به سامانهای میدهید که 3 سال پیاپی در سالهای 1397 ، 1398 و 1399 اپلیکیشن برتر کشور در حوزهیخدمات منزل در جشنوارهی وب و موبایل شده است. بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است؟ دوره تعمیرات نرم افزار موبایل، از دوره های تخصصی مربوط به موبایل است. مرحله دوم: در این قسمت از شما آدرس درایوی که می خواهید نرم افزار را در آنجا نصب کنید پرسیده می شود. برای مثال در این مقاله قصد دارم نرم افزار پرکاربرد CMS3 دستگاه AHD که برای اتصال DVR به کامپیوتر می باشد، را برای شما تشریح کنم. مسئولیت ایجاد امنیت در یک ساختمان با هر نوع کاربری به طور کلی نیازمند مشارکت جمعی همه ساکنان است اما این مسئله منکر وجود سیستم امنیت اختصاصی برای هر واحد نمی شود.

در ادامه، انواع دزدگیر اماکن با تکنولوژیهای مختلف را معرفی و بررسی خواهیم کرد. یکی دیگر از بهترین برندهای دزدگیر اماکن برند GMK می باشد که انواع تجهیزات امنیتی صنعتی و خانگی را در کشور تولید می کند. انواع چشمیها و سنسورهای دزدگیر اماکن و همچنین تجهیزات دیگر به پنل مرکزی دزدگیر متصل میشوند. قابلیت ارتباط از طریق GSM, GPR, شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران SMS گارانتی 24 ماهه آن را از دیگر محصولات برند های دیگر بخصوص برند های خارجی در ایران متمایز ساخته است.

اگر آژیر خطا بعد از گذشت زمانی نسبتاً ثابت، از زمان فعال كردن دستگاه به صدا در میآید، باتری مشکل دارد و این مشکل باتری باعث حساس شدن دستگاه میشود. نصب دوربین برای کارخانه امری ضروری است زیرا با این سیستم مدیر شرکت می تواند در زمان استراحت در دفتر خود، یا در زمان هایی که در کارخانه حضور ندارد تصاویر خطوط تولید و کارکنان خود را در هر لحظه داشته باشد همچنین با نصب دوربین های گردان در سالن های تولید می توانید تمامی گوشه و کنار های سالن را با چرخاندن و کنترل دوربین از راه دور ببینید حتی قابلیت زوم و فوکوس نیز برای شما از راه دور امکان پذیر است. افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است .

این پدال اضطراری به صورت دستی فعال میشود و عمل میکند.

مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و هماهنگیهای لازم جهت حضور متخصص در مکان شما را انجام خواهند داد. چه مکان های در خانه بیشتر به دوربین مداربسته نیاز دارد؟ بنابراین میبایست در خرید سیستم مداربسته، تنها قیمت را در اولویت قرار نداد بلکه به قابلیتها و ویژگیهای محصول نیز توجه داشت. امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید . دوربین های مداربسته آنالوگ علاوه بر نصب و تنظیمات آسان از قیمت های مناسب تری نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه برخوردار هستند. استفاده از دزدگیر تحت شبکه شاید دیگر مناسب منازل افراد عادی نباشد و بیشتر در سازمانهای بزرگ و امنیتی به کار میرود. نصب دزدگیر یکی از راه های هدفمند برای ایجاد امنیت در آپارتمان ها، اماکن اداری، مغازه ها، محل کسب و کارهای خانگی از قبیل آرایشگاه ها و…

نصب دزدگیر اماکن در منزل

اما دوربینهای بیسیم بهترین دوربین مداربسته برای منزل برای زمانی است که نیاز به نظارت بر یک محدوده بزرگ نداشته باشید. از همین رو نیز قصد داریم به بعضی از مشکلات رایج دوربین دوربین مدار بسته اشاره کرده و علت به وجود آمدن آن ها و همچنین چگونگی رفع این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم. دوربینهای آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال به پورت BNC متصل میشوند. واکنش نشان دهد و به شما اطلاع دهد. هزینه خرید و نصب دزدگیر برای شرکت در مقابل هزینههای احتمالی که درصورت سرقت از محل کار شما ممکن است به وقوع بپیوندد. با استفاده از مداد، محل پیچها را علامت بزنید.

راههای ارتباطی با آچاره فراوان است. در بسیاری از مواقع این رخداد پیش آمده است که پس از فعال شدن سیستم دزدگیر و تماس با شمارههای از قبل ثبت شده توسط دزدگیر مالک مکان سراسیمه خود را به مکان مورد نظر رسانده است در صورتی که ممکن است، اعلام هشدار اشتباه باشد یا حتی مواردی سابقه داشته است که بعد از حضور مالک در مکان و رو به رو شدن با سارق درگیری رخ داده است و موجب جرح مالک و یا سارق شده است که در هر صورت موجب مشکلات و عواقب قانونی، مالی و جانی برای مالک شده است.

نصاب دزدگیر اماکن برای منزل

پس با خرید این سیستم می توانید مکان خود را هر جا که هستید کاملا تحت نظر داشته و کنترل کنید. چشم الکترونیک دزدگیر از مهمترین المان های یک سیستم دزدگیر میباشد که با قرار گرفتن در قسمتهای مناسب، مانند نزدیک پنجرهها و درهای ورودی و خروجی، رفت و آمدها را تحت نظر میگیرند. سنسورهای تشخیص حرارت و آتش از رایجترین سنسورهایی است که بر روی دزدگیر اماکن تعبیه میشود و بههنگام وقوع اتفاقات غیرعادی شما را آگاه میکند. دوربین های مداربسته عموما برای استفاده های امنیتی و نظارتی کاربرد دارند و مثال هایی از این کاربردها را در تصاویر بالا مشاهده می کنید که چند نمونه از کاربرد دوربین مداربسته از جمله در مکان هایی که کوره های ذوب آهن وجود دارد و امکان حضور نیروی فردی در نزدیکی آنها به دلیل حرارت نیست و یا کنترل ترافیک و یا کنترل هوشمند تردد برای سازمان های راهنمایی و رانندگی و همچنین نمونه ای دیگر استفاده از دوربین مداربسته در کنترل عبور و مرور فضای یک کارخانه و انتقال تمامی این تصاویر به اتاق های مانیتورینگ می باشد.

نصاب دوربین مداربسته