شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر شارژر قبلی و اصلی موجود باشد با خواندن روی آداپتور به راحتی و سرعت می توان شناسه های لازم را استخراج و با جستجو در اینترنت از یک فروشگاه آنلاین معتبر آن را خرید نمایید . باطری ها همیشه عمر مشخصی دارند و پس از مدتی استفاده دوباره شارژ می شوند. باطری ها توسط آداپتورهای مخصوصی که معمولا همراه لپ تاپ ها عرضه می شوند شارژ می شوند. آداپتورها برق شهری را تبدیل به نیرو قابل استفاده برای شارژ باطری می کنند .

قیمت روز انواع ماهی و میگو در بازار +جدول

از طرفی استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب، باعث کم شدن عمر باتری می شود. عوامل دیگری از جمله استفاده بیش از حد، خیس شدن، اتصالی کردن، قطع شدن سیم و… باعث می شود شارژرهای لپ تاپ کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. HDMI نمی تواند لپ تاپ ایسوس شما را شارژ کند و بایستی حتماً از شارژر لپ تاپ ایسوس اصل و اورجینال برای شارژ کردن دستگاه لپ تاپ استفاده کنید. در این مقاله نیز قصد داریم تا به بررسی شارژر لپ تاپ ایسوس بپردازیم. وقتی پین ورک را به عنوان مرکز تخصصی تعمیر شارژر لپ تاپ خود انتخاب می­‌کنید، خیالتان راحت باشد که فرآیند تعمیرات با کمترین قیمت انجام می­‌شود.

لپ تاپ استوک lenovo

طیف گسترده‌ای از شارژر و آداپتور لپ تاپ در بازارهای الکترونیک جهانی وجود دارد که می‌تواند انتخاب را برای شما دشوار کند. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید، باید فاکتورهایی که برای لپ تاپ و باتری آن ضروری هستند را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. در قدم اول باید مدلی را انتخاب کنید که با مدل رایانه‌ی شما به طور دقیق همخوانی داشته باشد.

برای این کار، می‌توانید برچسب سرویس (که معمولاً پشت لپ‌تاپ شما متصل شده است) یا آجر شارژر قدرت را بیابید. بهم ریختن تنظیمات لپ تاپ یکی از دلایل شارژ نشدن باتری آن است. برای اینکه وضعیت تنظیمات پاور لپ تاپ را بررسی کنید، از مسیر Control Panel به Power Option بروید و گزینه Change plan setting را انتخاب کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash FX517ZC-HN063

حتی بررسی دو شاخه، سایر رابط های موجود می تواند در این باره خیال شما را از منظر سلامتی باتری و شارژر خود راحت نماید و به شما کمک کند تا بهتر موضوع شارژر لپ تاپ توشیبا 19 ولت 3.95 آمپر را تحلیل کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای انجام این کار مسیرStart → Control Panel → Power Options را در ویندوز طی کنید.

  • در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل به این نتیجه ختم شود که امکان تعمیر سوکت شارژر وجود ندارد، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض این قطعه انجام خواهد شد.
  • لنوو این تبلت را به باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز و ادعا کرده تا 13 ساعت نمایش ویدئو توسط آن پشتیبانی می‌شود.
  • برای تعمیر شارژر لپ تاپ ، مرکز تخصصی سخت افزار ایران به راحتی مشکل را حل می کند.
  • با رعایت نکاتی که ذکر شد شما یک کابل شارژر سالم برای طولانی مدت خواهید داشت.
  • در نمایشگاه CES معمولاً گجت‌های عجیب‌وغریبی نمایش داده می‌شوند و حالا لنوو پیش از شروع CES 2023، این روند را با Go Desk Station with Webcam آغاز کرده است.
شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک-شارژر لپتاپ مستر جانبی