راهنمای خرید پیراهن مردانه

پیراهن های چهار خانه مردانه خیلی محبوب و پرطرفدار است که در ادامه چندین مدل آن را معرفی می کنیم. اما شاید بخواهید زیر کت و شلوار، پیراهن بپوشید، در اینجا بهتر است که از پیراهن های سفید و بدون طرح استفاده کنید. امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پیراهن مردانه در اختیار شما قرار دهد.

پیراهن مردانه معمولا یقه دارد و برای همه از جمله پسر بچه‌ها تا افراد بزرگسال کاربرد دارد. از انواع چارخانه و طرح دار و یا مدل‌های ساده پیراهن مردانه می‌توان در زیر کت استفاده کرد و از محل کار تا عروسی به سراغ‌شان رفت. مناسب بودن اندازه‌ی پیراهن نقش مهمی در استایل تان خواهد داشت، بنابراین هنگام خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که بیش از حد کوتاه، بلند، تنگ یا گشاد نباشد. اگر قصد دارید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید، دستان‌تان را بالا ببرید، اگر پایین پیراهن از شلوارتان بیرون آمد سایز آن برایتان بزرگ است. اگر هم پشت پیراهن در قسمت کمر پف کرد یا آویزان بود، یعنی پیراهن برایتان گشاد است.

  • پیراهن شیک که مشاهده می کنید از پارچه تار (پنبه 100%) تهیه شده و کیفیت مناسبی را به شما ارائه می دهد.
  • همچنین قیمت این پوشاک به جنس پارچه بسیار بستگی دارد که معمولاً نوع پارچه به کار رفته برای پیراهنهای یقه دیپلمات تترون درجه یک ترک و ایرانی، تریکو و پارچه فلورای محصول کشور تایلند است.
  • از جنس های ترک و گران‌قیمت مدل چهارخانه درشت، می توانید برای ساخت استایل های کژوال استفاده کنید.
  • پیراهن مردانه را همراه یک کت اسپرت در مراسم‌های نیمه رسمی می‌شود پوشید.
  • در روزهای سرد نیز می‌توان اورشرت را زیر پلیور پوشید و یقه اورشرت را با شلوار جین ست کرد و یک استایل شیک داشت.
راهنمای خرید پیراهن مردانه پیراهن خوبی هست ولی با این قیمت ارزش خرید نداره و فقط در شگفت انگیز میتونید به خریدش فکر کنید. که می توانید هم اکنون سایز دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 92 درصد افرادی که این پیراهن زیبا را خریداری کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند که درصد قابل توجهی است.

این پیراهن شیک برای آقایان می باشد که نسبتا قیمت مناسبی دارد. از پنبه و ویسکوز برای تولید آن استفاده شده و برای اینکه بهترین اندازه را انتخاب کنید پیشنهاد می شود راهنمای سایزبندی را مشاهده کنید. برند پوشاک مردانه «هوگرو» که نام خود را از زبان باستانی ایران به معنای «کوه سبلان» برگرفته بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی پا به عرصه مد و لباس مردانه گذاشته است. علیرغم تنوع رنگ‌های موجود برای این بخش پوشاک مردانه، این روزها یافتن پیراهن‌هایی در هر طیف رنگی پیراهن‌ مردانه کار سختی نیست. با این حال، برخی از رنگ ها محبوبیت بیشتری دارند زیرا می توان آنها را در رنگ های معمولی کت و شلوار ست کرد. اساساً پیراهن های ساده با رنگ های سفید، خاکستری و آبی رایج ترین هستند.

پیراهن برای ادارات، فعالیت های روزمره و اغلب در موقعیت های رسمی استفاده می شود. خرید اینترنتی پیراهن کار ساده ای نیست، ما می خواهیم در این زمینه شما را همراهی کنیم. بنابراین راهنمای خرید جدید ترین مدل های پیراهن را تا آخر بخوانید. پیراهن درواقع پوشاکی است که برای بالاتنه مورد استفاده قرار می گیرد و مردان معمولا در زیر لباس رسمی از آن استفاده می کنند.

به همین دلیل ما دلیل دیگر که کاربرد بسیار پیراهن مردانه در زندگی روزمره است را شرح می دهیم. پیراهن مردانه از آن دست لباس هایی است که می توان آن را با توجه به مدل های گوناگونی که دارد، در اغلب موقعیت ها و شرایط بر تن کرد. به طور کل صنعت مد، گذر زمان و شکل راحت و مناسب استفاده از آن سبب شده است که بتوان آن را دارای کاربردی بسیار دانست. از زمان های خیلی قدیم انسان بدن خود را می پوشانده، اما امروز بحث پوشاک پیچیده تر شده و تیپ و استایل فرد را شکل می دهد.

این کار سبب به وجود آمدن اعتماد به نفس بیشتری در شما نیز می شود و احساس رضایت نسبت به خود را چند برابر می کند. بدین صورت شما می توانید در مراحل زندگی با تکیه به خود تصمیمات درست تری بگیرید. با خرید پیراهن‌های نخ پنبه مردانه اصلا نگران آب و هوای مختلف و نداشتن لباس نباشید. شما می‌توانید پیراهن‌های آستین بلند را بخرید و در روزهایی که هوا کمی خنک‌تر می‌شود؛ این لباس‌ها را بپوشید.

پیراهن های طرح دار مردانه با طرح های چهارخانه و گلدار و غیره نیز به خصوص در بین نسل جوان بسیار محبوب هستند. امروزه انواع تی شرت و پیراهن طرح دار طبق سلیقه رایج و توسط طراحان برجسته تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود. در نهایت سوال انتخاب نوع آستین در انواع پیراهن به دو دسته کوتاه و بلند تقسیم می شود. رنگی را برگزینید که بتوانید به خوبی با لباس ها و کفش های خود ست کنید هزینه گذاشتن برای خرید یک کفش عالی و شیک نیز در تکمیل استایل شما بسیار موثر خواهد بود. بلندی آستین پیراهن مردانه باید به اندازه ای باشد که وقتی دستان خود را بالا میبرید آستین از ناحیه آرنج به بالاتر نرود و یا وقتی دستان خود را کنار بدن قرار می دهید از مچ شما بالاتر قرار نگیرد. بارها پیش می آید پیراهنی قد آن برای شما مناسب است ولی قسمت کمر پیراهن تنگ یا گشاد است.