خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 8 + بهترین قیمت آراد برندینگ | asilbekharid

یکی از آپشن‌های جذاب این ماشین امکان تغییر و تنظیم کردن جای سبدهاست. در واقع شما می‌توانید ساختار قفسه‌بندی داخلی ماشین را به شکل دلخواه تغییر دهید. دو سبد موجود در ماشین برای چیدمان ظروف مختلف و یک سبد آن نیز برای قرار دادن وسایل کوچک همچون قاشق و چنگال است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TW06E ا Bosch SMS68TW06E Dishwasher

این مدل ها حجم و اندازه استاندارد و کنترل پنل لمسی عملکرد منحصر بفردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برند بوش لوازم خانگی و انواع مدل ماشین ظرفشویی بوش را با تنوع و گستردگی در مدل‌های پیشرفته در 8 سری با ویژگی‌های عملکردی متفاوت را روانه بازار کرده، که میتواند قابلیت ها و تنظیمات شست و شوی آنها کاملا با هم متفاوت باشد. با قابلیت نیم ظرفیت نیازی به پرکردن ماشین ظرفشویی نیست و تنها با پرکردن یکی از سبد‌ها می‌توانید شستشو را شروع کنید. زمان شستشو، مصرف آب و انرژی در این حالت کاهش در آخرین مدل ظرفشویی بوش می‌یابد. این عملکرد با شست‌وشوی ظروف در دمای بالای ٧٠ درجه به مدت ١٠ دقیقه انجام می‌شود.

خشک کردن ظرف ها با زئولیت در ظرفشویی بوش زئولیت دار سری 8

ظرفشویی سری 8 بوش اصلی در چه کشوری مونتاژ میشود؟ بر خلاف ظرفشویی های سری 4 و 6 که در ترکیه و آلمان مونتاژ میشوند ، ظرفشویی اصلی سری 8 بوش فقط و فقط در کشور آلمان مونتاژ و وارد بازار میشود. دلاوا وب سایت بررسی و راهنمای خرید محصولات جهیزیه و منزل می باشد که سعی در آن دارد با معرفی دقیق محصولات کاربران را در خرید محصول مناسب راهنمایی نماید. رده انرژی این ماشین +++A است که باعث می‌شود تا حد زیادی از مصرف آب و برق کاسته شده و در هزینه های ماهانه شما صرفه‌جویی شود. این ماشین مجهز به سنسوری است که قادر است حجم ظروف کثیفی که هر بار داخل ماشین قرار می‌گیرد را تشخیص داده و میزان آب مصرفی را بر اساس آن تنظیم کند. شما می توانید با در اختیار داشتن این نوع از مارک ماشین ظرفشویی با خیالی آسوده و راحت از محصول خود برای سالیان طولانی استفاده نماید.

  • چرا که با استفاده از موتوری توانمند اکوسایلنت در نحوه ساخت وطراحی این محصول سبب شده تا دوام و کیفیت بسیار بالا رود و میزان مصرف انرژی به میزان بسیار قابل توجهی کاهش یابد که از این نظر یک قابلیت بسیار خوببرای این نوع از محصول لحاظ می شود.
  • در زمان های قدیم تر معمولا ظرفشویی ها چندان پر طرفدار نبوده اند اما امروزه این نوع ظرفشویی ها با امکاناتی که در اختیار دارند سبب شده اند تا به محبوبیت بسیار زیادی نیز دست پیدا کند .
  • در ابتدای دوره شستشو، قرص به‌صورت خودکار وارد محفظه می‌شود و به‌صورت کاملاً هوشمند و کنترل شده مصرف می‌شود تا بهترین نتیجه شستشو حاصل شود.
  • این برند که ماشین‌های ظرفشویی‌اش را تحت لیسانس ال‌جی تولید و عرضه می‌کند، توانسته بازخوردهای خوبی را از کاربران دریافت کند.
  • در این برنامه میزان درجه حرارت تا حدی بیشتر از معمول بالا می رود و کمک می کند تا ظرف ها به صورت ایده آل خشک شوند.
  • هم‌چنین میزان صدای تولید شده توسط ظرفشویی بسیار کم بوده و به هیچ وجه موجب جلب توجه نمی‌شود.
خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 8 + بهترین قیمت آراد برندینگ | asilbekharid همچنین طراحی آن به شکلی است که در هر دو ظرف کشو محفظه هایی برای قرار گیری روف کوچک تر https://www.asilbekharid.com/best-bosch-dishwasher/ نیز دارد . ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q ساخت سال 2021 از شرکت بوش ترکیه است. دارای موتور قدرتمند به همراه مصرف بهینه انرژی با باز دهی بالا از سری ماشین ظرفشویی های جدید و کارآمد به حساب می آید.

ماشین ظرفشویی 14 نفره سری 6 بوش مدل SMS68NW06E

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M سری 8 ساخت کشور آلمان می باشد که در آخرین سری ماشین های ظرفشویی بوش قرار گرفته است و دارای 8 برنامه شستشو است که شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان از آن ها استفاده کنید. از قابلیت های خاص این مدل می توان به برنامه تأخیر 24 ساعت اشاره کرد که می‌توانید در ساعتی خاص ماشین خود را برای شروع به کار تنظیم کنید. این مدل دارای سیستم سریع شور یا همان برنامه 20 دقیقه شور Vario Speed Plus است که معمولاً از این برنامه برای شستن ظروف نسبتاً تمیز مثل لیوان استفاده می شود. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به تکنولوژی Glass Protection Technology اشاره کرد که وظیفه آن حفاظت از ظروف شیشه ای حساس و قیمتی است، فشار و دمای آب را طوری تنظیم می‌کند که مانع ترک خوردن و خش افتادن بر ظروف شود. خصوصیت بارز دیگر آن که باعث شده رده انرژی +++A را به خود اختصاص دهد داشتن سنگ Zeolite زئولیت در این مدل از ماشین ظرفشویی بوش است. خوشبختانه نمایندگی لوازم خانگی بوش در سال 95 به چهار شرکت کاسپین، کارا گستر، مهستان و سناپویان در ایران داده شد که تحت عنوان گارانتی بوش سرویس، ضمانت اصلی بوش در ایران است.