بهترین مینی لپ تاپ در سال 2022 [لیست قیمت]

میخواستم بپرسم لپ تاپ matebook 13 ram 16 core i 7 برای طراحی گرافیکی و ساخت انیمیشن و فوتوشاپ بقیه ادوبی سایت laptopforush ها مناسب هست؟ برای کسایی که میخوان یه لپ تاپ ارزون ولی محکم و صنعتی با کیفیت ساخت بالا داشته باشن توصیه می کنم. قیمت یکی از دلایل موفقیت ایسر است که سبب پر فروش شدن لپ تاپ های این برند شده است. این مدل لپ تاپ برای هر نوع کارایی از وظایف روزمره تا پردازشهای گرافیکی نیمهسنگین مناسب است. باتری لپ تاپ hp 8540p از نوع 8 سلولی با ظرفیت 73 WHr وات ساعت که قادره لپ تاپ رو در حالت کمترین روشنایی صفحه نمایش و خاموش بودن wifi ، تا 5 ساعت و 54 دقیقه روشن نگه داره . صفحه نمایش این لپ تاپ کاملا لمسی بوده و میتوانید با قلم به سخت ترین کارها برای طراحی بپردازید. هرچه صفحه نمایش بزرگتر باشد وزن لپ تاپ نیز بیشتر می شود صفحه نمایش بزرگتر باعث می شود وزن رایانه شخصی شما حداقل 200 تا 300 گرم بیشتر شود بسته به نوع لپ تاپ متفاوت است. پلاستیک ارزانترین ماده در این دسته است که معمولاً جذابیت کمتری برای خریداران دارد اما هر چهار ماده بسته به نحوه تولید و استفاده، میتوانند ظاهری شیک، دوام زیاد و وزن کمی داشته باشند.

بهترین مینی لپ تاپ با قیمت مناسب دارای صفحه نمایش کوچک تا حدود 11 اینچ و همچنین ضخامت کمتر از یک سانتی متر می باشند. در مطالب بالا به اندازه کافی به نکات و مدل­های مختلف در مورد لپ تاپ ایسر پرداخته ایم. به همین دلیل بعد از گذراندن دوره فوق تخصصی آموزش تعمیر نوت بوک ۶ ماه پشتیبانی رایگان در نظر گرفته ایم تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و اگر به اشکالی برخورد کردین آنرا حل کنیم. اعداد یک تا هفت، بهترتیب لپتاپهای پایین رده تا حرفه ایی را نشان میدهد. محصولات این دسته نیز در انواع پایین رده تا حرفهای موجود هستند. در این دسته از محصولات ایسر نیز، عرضهی انواع کامپیوتر با قدرت پرداشی از میان رده تا حرفهای قابل مشاهده است. کیفیت درخشان ساخت، و عمر طولانی باتری آن، باعث شده تا این دستگاه تبدیل به یک نمونه فوق العاده از لپ تاپ چند منظوره شود. لپ تاپ های specter x360 فوق العاده هستند. این لپ تاپ اچ پی دارای بهترین کانفیگ برای کارهای گرافیکی و طراحی در دوره ی دانشجویی است. لپ تاپ واقعی یک grid 1101 بود که توسط موگارید در1979-1980 عرضه شد. ایسر (Acer) یک شرکت چندملیتی میباشد که مرکز آن در تایوان است و در زمینهٔ فناوری کامپیوتر و الکترونیک، تولید رایانههای رومیزی، لپتاپ، سرور، نمایشگر و انواع لوازم جانبی فعالیت میکند.

ارشیا گفته: سلام هارد من قبل از سوختن کند شده بود ؛ من با لب تاپ کار میکروم مستقیم ب برق وصل بود البته با ترانس که جریان رو کنترل کنه و باطری رو در میاوردم از لب تاپ و ۷-۸ ساله این لب تاپو دارم و هاردش بعد از اینکه برق قطع شده بود کند شد و تونستم دوروز بعد از اون استفاده کنم ک بعدش دیگه لب تاپو روشن میکردم نمیومدش. سلام لپ تاپ می خواهم برای کارهای روزانه مانند جست وجو ،نوشتن کتاب و تایپ کردن ، کار با برنامه های ویرایش فیلم و کلیپ مانند کاین مستر و …

این لپتاپها حداقل با پردازندهی گرافیکی GeForce GTX 1050 در بازار موجود هستند. این لپتاپ با قیمت تقریبی 640 دلار، در نسخههای با امکان پردازنده نسل نهم اینتل در بازار عرضه می­شود که دارای پردازندهی گرافیکی GTX 1650 است. بنابراین انتخاب لپ­ تاپی با بدنه مقاوم­تر توصیه می­شود. لپ تاپ Acer در بازار در قالب های مرغوب و نامرغوبی عرضه می­شود. فروشگاه اینترنتی براکالا (خانه وب) با داشتن نمایندگی رسمی شرکت سازگار ارقام (وارد کننده انواع لپ تاپ های ایسر در ایران) انواع مدلهای ایسر را با قیمت بسیار رقابتی و منصفانه ارائه می کند. انواع دستگاههای خراب و سالم برای تمرین در این مرکز مهیا است تا شما بتوانید بهترین نتیجه را در بازار کسب و کار بدست بیاورید. مثلا اگر نیاز به لپ تاپ گیمینگ دارید، لپ تاپ شما باید کارت گرافیک بالایی داشه باشد و نیز طوری باشد که به راحتی بتوانید آن را در مسافرت و یا فضای دانشگاه حمل کنید. اگر برای کارهای روزمره و حرفه ی خود لپ تاپ ایسر را انتخاب کرده اید باید بدانید که انتخاب خوبی داشته اید. اگر به دنبال انتخابهای پایدار با قدرت مناسب هستید این لب تاب گزینه مناسبی است. لپتاپهای مدل ایسر Travelmate برای کسب و کار گزینههای مناسبی است.

بهترین مینی لپ تاپ ارزان برای دانش آموزان و افرادی که دائم در حال سفر می باشند، مناسب است. ضمنا اگه برای خرید بهترین لپ تاپ های جدید 2021 یا هر لپ تاپی دچار شَک هستی. این سیستم معروف که لپ تاپ تام دارد به تدریج پیشرفت های زیادی کرده است. ميشه يه لپ تاپ مناسب تا بودجه ٢٠ تومن به من پيشنهاد كنيد . در کل می­توان گفت که لپتاپها دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا حد ممکن وزن و اندازه آنها کاهش یافته است. امروزه نام گلدن رز مستقل از کمپانی ارکول مطرح میشود؛ چرا که این برند با ارتقای کیفیت محصولات و ارائه قیمتهای مناسب توانسته به یک شرکت مطرح در سراسر جهان تبدیل شود.

نام این شرکت از چهار حرف پایانی کلمهی پگاسوس گرفته شده است. مشخصات پردازنده Intel Core i۵-۱۲۶۰۰K بر اساس معیار Ashes of Singularity در بنچمارک مشاهده و مشخص شده است که با پیکربندی ۱۰ هستهای و دارای ۶ هسته Golden Cove و چهار هسته Gracemount عرضه میشود. مینی لپ تاپ ها در اصل لپ تاپ های قابل حمل می باشند که بر اساس ویژگی ها و کیفیت کاربردهای متفاوتی دارند. برای داشتن راهنمای خرید لپ تاپ ایسر باید مدل های مختلفی از این لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. طبیعی است سختافزار این دستگاهها باید نسبت به سری اقتصادی قویتر باشد تا بتواند به خوبی از پس پردازشهای لازم برای نرمافزارهای مذکور بر بیاید.

باید بدانید خرید لپ تاپ دانشجویی در بین انواع لپ تاپ ها، با برند ها و کاربری های مختلف کار بسیار دشواریست. هارد لپ تاپ صدای غیر متعارفی میدهد و از فاصله یک یا دو متری نیز قابل شنیدن می باشد.هد هارد خراب شده از طریق یک هارد مشابه و جابجایی هد قابل ریکاوری و بازیابی میباشد.پیشهاد ما برای مطالعه بیشتر خواندن مقاله ای با عنوان علت بلند شدن صدای غیر طبیعی از هارد در همین سایت است. اگر در زمره مشتریان برند اچ پی هستید، نمایندگی رسمی اچ پی خدمات حرفه ای به شما عرضه می نماید. در ادامه به معرفی سایر خدمات نمایندگی اچ پی خواهیم پرداخت. در ادامه هریک از این دستهبندیها را بررسی خواهیم کرد. اگر از علاقه مندان به سیستم عامل اختصاصی گوگل هستید، ایسر انتخابهای شگفت انگیزی را به شما ارائه میدهد.

لطف میکنید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی تا25میلیون که ویژگی های مناسبی برای شروع برنامه نویسی هم داشته باشه معرفی کنید. پس براحتی میتونید توسط این لپ تاپ ها امور روزانه و حتی کارهای گرافیکی رو انجام بدین. برای نمونه، لپتاپهای سریAcer E برای استفادههای روزانه مناسب هستند که به توان پردازشی زیادی نیاز ندارد. کاربرانی که به دنبال ترکیبی از قابلیتهای گیمینگ و تولید محتوای گرافیکی با قدرت پردازشی مناسب و بالا هستند، در دستهی لپتاپهای ایسر نیترو با انتخابهای مناسب و متنوعی روبه رو خواهند شد. از قابلیتهای دیگر میتوان به طراحی مخصوص بازی در کیبورد اشاره کرد که در ترکیب با حافظه ذخیرهسازی ترکیبی SSD و HDD، تمامی نیازهای هر گیمر حرفهای را رفع میکند.

هیچ گزینه ای برای به روزرسانی پردازنده از 1.6GHz وجود ندارد ، اما می توانید RAM 16 GB را به عنوان گزینه برتر انتخاب کنید. در این محصول از پردازنده نسل یازدهم Core i۷-۱۱۸۰G۷ اینتل، پردازنده گرافیکی ایکس ای اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. این پردازندهها نسبت به نسلهای قبلی دهم و یازدهم انرژی بیشتری مصرف خواهند کرد. با این تفاوت که نسبت به لپ تاپ قبلی یعنی لنوو IdeaPad 5 15ITL05، حافظه ذخیره سازی بیشتر دارد. در میان بهترین لپتاپهای ایسر در دستهی نیترو میتوان به لپ تاپ ایسر Nitro 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب در فروشگاه براکالا، برای گیمرهای مبتدی و میانرده انتخابی مناسب به شمار می­آید.

بهترین لپ تاپی هایی که که میشه با بودجه حداکثر تا 70 میلیون خرید که برای هر کاری مثل برنامه نویسی و گیم و کارهای گرافیکی استفاده کرد چی هست؟ از پردازنده نسل یازدهم اینتل سری Intel Core i5-1135 G7 که 8 مگابایت حافظه کش (Cache) دارد و تا فرکانس 2.4Up4.2 گیگاهرتز سرعت پردازش با گرافیک Intel Iris Xe-Share می باشد. من نسل دهم و یازدهم سی پی یو های Core i7 رو پیشنهاد میکنم البته میتونید از نسل نهم هم استفاده کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربر این امکان را می دهد که جدیدترین بازیها را با تنظیمات گرافیکی زیادی روی آنها اعمال کند.

بهترین تبلت بازار کدام است؟ هر کدام از این لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی بی نظیر هستند و میتوانید با آنها براحتی کارهای خود را انجام دهید و از کار کردن با آنها لذت ببرید. بطور کلی در حال حاضر برای برنامه نویسان عزیز حداقل میزان رم 8 گیکابایت نیاز و البته کافی است البته اگر برنامه نویسی گرافیکی یا توسعه دهنده بازی هستید حداقل رم 12 یا 16 گیگابایت برای لپ تاپتون نیاز هست. این که این ارتقا تا چه حد امکانپذیر است بستگی به مدل دستگاه و بورد آن دارد؛ اما معمولا اکثر مدلها قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱.۵ ترابایت حافظه را دارند. لپتاپهای Acer در قیمت های مختلف با ابعاد و کارایی متنوعی در بازار عرضه می­شوند؛ که از کارهای ساده تا سنگین گرافیکی را پوشش می­دهند. شما با توجه به نیاز خود باید از فروشگاه معتبری لپ تاپ ایسر را خریداری کنید. در بازه قیمتی 30 میلیون در مقاله «بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان» بصورت ویژه بهترین لپ تاپ های این بازه قیمتی رو معرفی کردیم که پیشنهاد میکنم حتما آنها رو نیز ببینید.

اگر به برند ایسوس علاقه مند هستید و به دنبال لپ تاپ دانشجویی از برند ایسوس دارید و ایسوس VivoBook R545FJ میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. در میان بهترین لپتاپهای ایسر در دستهی نیترو میتوان به لپ تاپ ایسر Nitro 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب، برای گیمرهای مبتدی و پایینرده انتخابی مناسب به شمار می­آید. انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقتگیر و خسته کنندهای است. مینی لپ تاپ ها به دلیل وزن کم و کوچک بودن ابعاد و اندازه و همچنین کاربرد راحت این روزها جای بسیاری از لپ تاپ های بزرگ و سنگین را گرفته اند. کاربرانی که به کارکردن در فضای ابری با لپتاپهایی سبک و کم مصرف تمایل دارند، کرومبوکها را برای کاربرد روزانه خود انتخاب میکنند. وب کم 2 مگاپیکسلی لپ تاپ در بالای صفحه نمایش قرار گرفته ، در کنار اون چراغ کیبورد دیده میشه که علاوه بر اینکه در شب برای دیدن نوشته های روی کیبورد استفاده میشه ، در تامین نور هنگام شب در مکالمه تصویری کاربرد داره. این برند معروف لپ تاپ های خود را در دسته بندی های مختلف برای کارهای گوناگون و هدف های متنوعی در بازار عرضه می­کند.