بهترین لپ تاپ های 2022

این لپتاپ با نسل ۱۱ پردازندههای اینتل راهی بازار شده و عملکرد باتری فوق العادهای دارد. بنابراین با فراگیری مهارت تعمیر لپ تاپ می توان جایگاه شغلی خوبی در بازار کار بدست آورد. لپ تاپ ThinkBook 13x برای کارهای حرفه و انجام بسیاری از فعالیتهای روزانه انتخاب شگفت انگیزی خواهد بود. این لپ تاپ بسیار سبک ساخته شده و خیلی راحت میتوانید آن را حمل کنید. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این لپ تاپ لنوو از گواهی نظامی MIL-STD 810G برخوردار است. اگر طراحی میکنید تا کتاب دیجیتال مطالعه میکنید هم این لپ تاپ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این لپ تاپ اچ پی از 1.5 گیگ حافظه ی هیبریدی برای ذخیره سازی استفاده میکند که هم فضای بسیار مناسبی است و هم سرعت خواندن و نوشتن بر روی آن بسیار زیاد است. اگر شما هم داشجوی رشته ای هستید که صرفا برای مطالعه دروس یا نوشتن و ساخت پاور پوینت و یا حتی کنفراس و ارائه دروس از لپ تاپ استفاده می کنید نیازی نیست که هزینه ی زیادی بکنید. حافظه ی این لپ تاپ لنوو باعث شده تا هم فضای زیادی داشته باشیم و هم از سرعت بالایی برخوردار باشیم. با محصولی سر و کار خواهید داشت که صفحه کلید بسیار خوبی دارد که باعث شده کار کردن با این محصول لذت بخش باشد.

همان طور که از نام Lenovo ThinkPad X12 Detachable مشخص است، میتوانید صفحه نمایش را از کیبورد جدا سایت laptopforush کنید. صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی این محصول کیفیت فوق العادهای دارد و تقریبا همان مدل صفحه نمایشی است که روی سرفیس پرو ۷ قرار گرفته است. این محصول با پردازندههای نسل ۱۱ اینتل راهی بازار شدهاند و عملکرد باتری فوق العادهای هم دارد. مک بوک ایر ام وان همراه با رم 16 گیگ و حافظه داخلی 1ترابایت SSD به بازار عرضه میشود. کلیه چیپ های مادربرد مک و آی سی های دستگاه برای همکار موجود می باشد. بعد از شناخت قطعات اس ام دی، سراغ بخش هایی که روی مین برد لپ تاپ مانند بخش تغذیه، مدار شارژ، مدار پردازنده cpu، مدار تصویر (چیپ گرافیک)، بایوس، مدار رم ram، مدار کنترل هارد و درایو، بخش آی سی های وایرلس، بلوتوث و رم ریدر را برای شما شرح میدهیم. البته عملکرد پردازنده تا حد زیادی در گروی سایر قطعات مانند ظرفیت و سرعت رم و هارد لپتاپ است؛ اما کمتر پیش میآید که شرکت سازنده پردازندهی رده بالا را با رم و حافظهی رده پایین همراه کند.از مطرحترین شرکتهای سازندهی پردازندهی لپتاپ میتوان به اینتل، AMD و اپل اشاره کرد. اما اگر با مواردیمانند قفل کردن کیبورد لپ تاپ و تایپ اشتباه دکمه ها مواجه شده اید.ایراد از قطعات لپ تاپ است که باید به بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعهکنید.

واقعا بخش جذاب لپ تاپ hp elitebook همین چراغ های لمسی رنگ و بارنگ نوار کنترل وضعیته که به رنگ های سبز ، آبی ، قرمز هستن. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Extreme نسل ۴ یکی از قویترین تبلتهای لنوو به شمار میرود که صفحه نمایش ۱۶ اینچی دارد. در لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro این موضوع را مشاهده میکنید که دو شرکت AMD و Nvidia قویترین محصولات خودشان را در کنار هم قرار دادهاند. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ برای بازی کردن هستید هم میتوانید لپتاپ لیجن 5 پرو را خریداری کنید که سخت افزار بسیار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. در آزمایشهای انجام شده باتری این لپ تاپ تا ۱۲ ساعت کار میکند. اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو دارید، ما به شما میگوییم که کدام لپ تاپ لنوو بهتر است و سعی میکنیم مدلهایی را به شما معرفی کنیم که برای فعالیتهای مختلف مناسب هستند و میتوانند لقب بهترین لپ تاپ لنوو را یدک بکشند. این لپ تاپ یک سیستم کاری فوق العاده قدرتمند به شمار میرود. از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود.

این ایراد ممکناست به سخت افزار یا نرم افزار لپتاپ مرتبط شود. البته دقت کنید اگه از نرم افزارهای سنگین استفاده میکنید یا میخواهید اجرا برنامه سریع باشد بهتر است لپ تاپی با پردازنده قوی تر تهیه کنید که طبع قیمتش نیز کمی بالاتر میرود. اگر میخواهید لپ تاپی بخرید که بیشتر به درد مردم معمولی بخورد، میتوانید لنوو یوگا 9i را خریداری کنید. باید به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد باتری این محصول هم در سطح خوبی قرار دارد و تا ۱۱ ساعت دستگاه را روشن نگه میدارد. این محصولات تنوع قیمت مناسبی هم دارند. از آنجایی که سخت افزاری مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده، این لپتاپ برای انجام فعالیتهای سنگین انتخاب بدی به نظر نمیرسد.

باتری نزدیک به ۱۰ ساعت لپ تاپ را روشن نگه میدارد. باتری نزدیک به ۱۳ ساعت Lenovo Duet 5 Chromebook را روشن نگه میدارد. لپ تاپ Lenovo Yoga 9i از باتری بسیار خوبی بهره میبرد و کاربران میتوانند نزدیک به ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه در حالت باتری کار کنند. لنوو جزو بهترین برندها در حوزه ساخت لپ تاپ به حساب میآید و سعی کرده محصولات مختلفی برای فعالیتهای گوناگون راهی بازار کند. البته که قیمت لپ تاپ های لنوو در مقایسه با دیگر لپ تاپ های بازار کمتر است و برای خرید آنها خیلی نباید هزینه کنید. این لپ تاپ شرکت لنوو را میتوانید با نسل ۱۱ پردازندههای اینتل Core i9 مدل 11950H و کارت گرافیکی Nvidia RTX A5000 به همراه ۳۲ گیگابایت رم خریداری کنید.

خرید بهترین لپ تاپ 2021 در سالی که صدها لپ تاپ جدید از برندهای ایسوس، اپل، لنوو، اچ پی و … اما نکته اول دقت کنید این لپ تاپ حافظه گرافیکی مجزا نداره. سلام لپ تاپ مناسبی برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی میخوام چه لپ تاپی پیشنهاد میدید؟ جلسات رفع اشکال در پایان هر دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ با هماهنگی مسؤل ثبت نام رایگان است. باید بگوییم که Lenovo Legion 5 Pro در مقایسه با دیگر لپ تاپ های مخصوص بازی از باتری بهتری استفاده میکند. با نظرتون در مورد مک بوک ایر کاملا موافیم و به لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی نیز اضافه شد.

این لپ تاپ از قلم پشتیبانی میکند و امکانات جالب توجهی را پیش روی کاربران قرار میدهد. لپ تاپ یک نسخه قابل حمل راحت از لپ تاپ است که به راحتی می توان آن را همه جا همراه برد. یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص گیم و کارهای گرافیکی که ارزش خریدی بالایی دارد لپ تاپ ایسر مدل AN715-51-73V6 است. از طرف دیگر این لپ تاپ خیلی باریک ساخته شده و فضای کمی را به خود اختصاص میدهد. از خوبیهای لپتاپ ThinkPad X1 Carbon این است که وزن بسیار کمی دارد و جزو محصولات سبک به حساب میآید. نوشتن و طراحی با مانیتور لمسی سری اسپین با انگشت یا قلم اضافی، تجربهی جالبی برای کاربر به همراه دارد. نکته دوم کارت گرافیک هست، اگر کارتون گرافیک دوبعدی بود یعنی صرفا با نرم افزاری مثل فتوشاپ کار میکردید داشتن یک کارت گرافیک معمولی اوکی بود اما در استفاده از نرم افزارهای طراحی های سه بعدی برای انمیشن سازی حتما یک کارت گرافیک خوب رو مدنظر داشته باشید. این محصول از صفحه نمایش ۱۶ اینچی بسیار باکیفیت هم بهره میبرد و طراحی زیبا و عملکرد باتری فوق العادهای دارد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که کیفیت ساخت بالای محصولات لنوو هم باعث شده که این محصول در ایران و سایر کشورها محبوبیت بالایی پیدا کنند.

شاید قیمت این محصول کمی بالا باشد، اما مطمئن باشید که از نظر عملکرد کم نمیآورد. لپ تاپ Lenovo Yoga 9i یک محصول رده بالا به حساب میآید که وزن کمی دارد و خیلی راحت میتوان آن را حمل کرد. لپ تاپ استوک hp elitebook 8540p دارای انواع و اقسام پورت هاست که شامل : 5 تا پورت USB که سه عدد پورت usb2 و دو عدد پورت usb3 در کنار پورت های LAN, Modem, FireWire 400, eSATA, DisplayPort, VGA-out, Headphone, microphone, Card Reader, SmartCard, ExpressCard54 ,DVD Writer, Docking Station Port, Kensington Lock در لپ تاپ صنعتی الایت بوک 8540p دیده میشه.

بهترین لپ تاپ لنوو کدام است؟ بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی و طراحی وب چیست؟ تنوع لپ تاپ های شرکت لنوو باعث شده که افراد زیادی به خرید این محصولات فکر کنند. این لپ تاپ در مقایسه با مدل قبلی خود پیشرفتهای زیادی کرده و اکنون به محصول تبدیل شده از پس بسیاری از فعالیتهای روزانه و حرفهای بر میآید. نیاز و استفاده مداوم از لپ تاپ، باعث شده است تا در صورت بروز مشکل، وقت زیادی برای تعمیرات لپ تاپ نداشته باشیم. این ویژگی باعث شده که بتوانید در حالت تبلت مانند با لپتاپ کار کنید تا صفحه نمایش را در حالتهای مختلف قرار دهید.

به طور کلی اطلاع از مواد موجود در لپتاپ مفید است، اما با نگاه کردن به برگه مشخصاتی که فقط نام ماده را به شما نشان میدهد، تمام اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمیکنید. Lenovo Legion 7i نسل ۶ را میتوانید با نسل ۱۱ پردازندههای اینتل Core i7 مدل 11800H و کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 خریداری کنید. استفاده از نسل ۱۱ پردازندههای اینتل Core i7 و برخورداری از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 باعث شده که این لپتاپ یک هیولای قدرتمند باشد. البته صفحه نمایش پایهای هم دارد که باعث میشود کاربران بتوانند آن را تا زاویه 160 درجه خم کنند. Flex: محصول فلکس لنوو هم جزو محصولات دو در یکی این شرکت به حساب میآیند که قیمت کمتری در مقایسه با محصولات سری یوگا دارند. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano یکی دیگر از محصولات باکیفیت این شرکت چینی به حساب میآید که کلی ویژگی هیجان انگیز دارد. لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro با پردازنده AMD Ryzen 7 5800 و کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 راهی بازار شده است. ایسر با ورود به حوزه گیمینگ سعی کرده است تا ارزش خرید بالا در کنار پشتیبانی مناسب به گیمرها ارائه کند و آنها را درگیر بازار خود کند.

حسگر تشخیص اثر انگشت و دوربین IR هم روی این لپ تاپ قرار گرفته است. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ عالی میگردید، این محصول میتواند انتخاب اول شما باشد. اگر به دنبال لپ تاپی میگردید که از هر نظر عالی باشد، ما به شما لپ تاپ Lenovo IdeaPad Slim 7 Carbon را معرفی میکنیم. لپتاپهای دو در یک، لپ تاپ های گیمینگ، لپتاپهای مخصوص کار و لپتاپهایی مناسب برای کارهای روزانه در بین تمام محصولات لنوو دیده میشوند. در مورد لپ تاپ Lenovo IdeaPad S145 هم دقت کنید که پزدارنده این لپ تاپ نسل هشتم هست در حالی الان لپ تاپ های جدید به نسل یازدهم پردازه های اینتل مجهز هستند. جالب تر اینکه کار تمام نشده و باتری این لپ تاپ با دوام 11 ساعتی بیشتر مارا شگفت زده کرده است. پورتها هم از تنوع خوبی برخوردارند و پورتهای معمولی مثل USB 3.0 ,USB 2.0 و LAN در این لپ تاپ وجود دارد. اگر به فکر خرید یک مک بوک جدید – MacBook Pro یا MacBook Air هستید – احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که تصمیم گیری بین گزینه های لپ تاپ مک اپل به راحتی به نظر نمی رسد. از مشخصههای مهمی که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه کنید ابعاد و وزن لپ تاپ است.

همچنین استفاده از تراشه اسنپ دراگون 7c نسل ۲ باعث شده که باتری فوق العادهای داشته باشد. لنوو در نسل ۹ لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon تغییرات بسیار خوبی ایجاد کرده تا این محصول همچنان یک لپ تاپ پرچمدار برای کسب و کارهای مختلف باشد. جزو خدمات نرم افزاری لپ تاپ میباشند. در کنار قدرت بالا، پردازشگر گرافیکی UHD Graphics هم به کاربران نرم افزارهایی مانند کورل و فتوشاپ اطمینان میدهد که دستگاه آنها قادر به انجام دستورات آنها خواهد بود. روی این تبلت ها حتی اگه اپلیکشن موبایل این نرم افزارها هم وجود داشته باشه زیاد نمیشه روشون حساب کرد.