بهترین لپ تاپ گرافیکی اپل کدام است؟

از دید خیلی‌ها فرم فیزیکی محصولات اپل شاهکار است و مک بوک را می‌توان ابزاری سلطنتی در زندگی روزمره درنظر گرفت. لپ تاپ‌ مدل مک بوک پرو به خاطر تنوع و عملکرد بالا مناسب افراد متخصص و حرفه‌ای مانند برنامه نویسان، عکاسان، گرافیست‌ها، مهندسین و گیمر ها است. وزن سبک، طراحی جذاب، ظرفیت بالا باتری، چیست پر سرعت و کارت گرافیک پیشرفته همگی از جمله ویژگی‌های مک بوک ایر است.

  • پردازنده گرافیکی AMD Radeon Pro 5500M وظیفه پردازش اطلاعات گرافیکی را برعهده دارد و به همراه 4 گیگابایت حافظه مجزا عملکرد مطلوبی را ارائه می‌دهد.
  • اساسا رندرینگ و پیاده سازی پروژه های گرافیکی خوره Ram هستند؛ اجرای این برنامه ها نیاز به یک پردازنده بسیار سریع دارد.
  • به‌علاوه یک نمایشگر رتینای با کیفیت و اسپیکرهایی قدرتمند نیز در مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی به همراه دو پورت تاندربولت ۳ در اختیار خواهید داشت که بیشترین سرعت انتقال ممکن را در میان پورت‌های موجود دارند.
  • این تراشه با نسخه پایه متفاوت بوده و به ۸ هسته در پردازنده لپ تاپ میان رده مرکزی مجهز است.
بهترین لپ تاپ گرافیکی اپل کدام است؟

بنابراین اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ اپل با قیمت مناسب را دارید، این زمان را از دست ندهید. از آنجایی که مک بوک‌های اپل در گروه کالاهای لوکس طبقه بندی می‌شوند، طبیعی است که قیمت آن نیز کمی بالاتر و متفاوت از سایر لپ تاپ‌های لوکس و یا اقتصادی باشد. که این موضوع در قیمت پایه‌ای این وسیله‌ها تاثیر گذار بوده و از قیمت حدودی 1000 دلار به بالا شروع می‌شود. عمده این تفاوت به عواملی مانند سری ساخت و مدل مک بوک، سال تولید و معرفی مک بود، ابعاد صفحه نمایش و… در واقع مک بوک پروهای اپل با توجه به تراشه‌های قدرتمند M1 می‌توانند به خوبی از پس پردازش‌های مختلف بربیایند. مک بوک‌ها کیفیت نمایشگر بسیار خوب و دقت رنگ بالایی هم دارند که به شما کمک می‌کند در صورت ویرایش تصویر یا ویدئو بتوانید در دقیق‌ترین حالت ممکن ادیت خود را انجام دهید.

کوپرتینویی‌ها قصد دارند مک بوک‌های اپل را به سمتی ببرند که عاری از پورت باشد. اگر فکر می‌کنید در آینده نیاز به لپ تاپی با رم بالاتر دارید، مدلی را خریداری کنید که رم آن قابل تعویض و ارتقاء باشد. هر چه حافظه رم یک لپ تاپ بیشتر باشد، سرعت عملکرد آن نیز بیشتر خواهد شد.

راهنمای خرید آب مرکبات گیری و معرفی چند مدل محبوب آن

SSD آخرین و پیشرفته‌ترین مدل اینترنال هارد در بازار است و از تکنولوژی فلش به‌جای تکنولوژی مغناطیسی استفاده می‌کند. برای دنبال کردن مقاله‌های بیشتر می‌توانید از مجله مقداد آی تی دیدن فرمایید و محصولات جدید و متنوعی هم در بخش فروشگاه سایت ارائه می‌شوند. نحوه کامپایل کد توسط هرکدام از این دستگاه‌ها نیز در محیط Xcode توسط برنامه Xcode devMEremenko انجام شد.

رمز عبور خود را بازیابی کنید

اگر لپ تاپی گیمینگ با قیمت مناسب از ایسوس می‌خواهید ایسوس Zephyrus M15 می‌تواند انتخاب جذابی باشد و اگر می‌خواهید هزینه بیشتری پرداخت کنید به سراغ Zephyrus S15 بروید. سری B مشخصات بهتری دارد و از طراحی ظریف‌تر و بهتری نیز بهره می‌برد تا جایی که ایسوس ExpertBook B9 را سبک‌ترین لپ تاپ تجاری جهان نام گذاری کرده است. ما در وب‌سایت «بیگ سرچ» محصولات و خدمات مختلف را در دسته‌بندی‌های متفاوت، به‌صورت دقیق بررسی کرده و بهترین آن‌ها را کاملا بی‌طرفانه به شما معرفی می‌کنیم.