آموزش افترافکت After Effect* مجتمع فنی تهران”میرداماد” دوره افتر افکت کلاس افتر افکت

برای اینکه نسخۀ متناسب با سیستم تان را دانلود کنید، در همان صفحۀ دانلود، آموزش نصب و فعالسازی افترافکت و مشخصات سیستم مورد نیاز درج شده می توانید به راحتی ورژن مناسب نرم افزار را دانلود و نصب کنید. در این قسمت قصد داریم شما را با این دو نرم افزار ، چگونگی عملکرد و همچنین کارایی هر یک از این نرم افزارها آشنا کنیم . به علاوه تفاوت های بین این دو نرم افزار و ارتباط بین آن ها را نیز آشنا می کنیم تا بتوانید نرم‌افزار مناسب خود را انتخاب کنید و ویدیوهای خود را به بهترین شکل ادیت کنید .

شایدشما با افتر افکت تازه کار هستید و می خواهید بدانید که این ابزار چه کاری می تواند انجام دهد. بعضی ها ترجیح می دهند از لوگو موشن آماده استفاده کنند که این کار اصلا حرفه ای از آب در نمی آید. چون هر لوگوی اصولی خصوصیات مختص به خودش را دارد که بر اساس آن و موضوع بیزینس باید متحرک و موشن شود. و بهترین پیشنهاد، ساخت لوگو موشن با کیفیت و منحصر به فرد برای هر لوگو است. پلاگین ها در اصل افزونه ها یا نرم افزار های جانبی کوچکی هستند که روی افترافکت نصب می شوند و یک کارایی جدید به حیطۀ کاری نرم افزار اضافه می کنند. پلاگین ها به مجموعه فعالیتهایی اضافی گفته می شود که نرم افزار به تنهایی قابلیت ایجاد آنها را ندارد و نیاز هست تا با کمک نرم افزار های دیگر و تیمی از طراحان و برنامه نویسان متبحر ساخته شوند.

با وجود امکانات، ابزارها، پلاگین ها و تنظیمات بیشماری که در این نرم افزار وجود دارد، همه موارد به صورت کاملا منظمی دسته بندی شده و محیطی کاملا شفاف و آراسته را برای این نرم افزار پدید آورده اند. علاوه بر این شرکت ادوبی این امکان را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است تا ابزارهای ساخته خود را نیز در افترافکت استفاده کنند. در حال حاضر پلاگین های بی شماری برای نرم افزار After Effects در بازار وجود دارند که بخش عمده ای از آنها به صورت اسکریپت های ساده موجب افزایش سرعت کار در پروژه می شوند و می توانید شما هم از آنها استفاده کنید.

آموزش افترافکت After Effect* مجتمع فنی تهران”میرداماد” دوره افتر افکت کلاس افتر افکت

جهت قطع موقت دسترسی به اینترنت میتوانید از نرم افزار طراحی گرافیک انلاین InternetOff استفاده کنید. سلام من برنامه را نصب کردم اما ارور dll میده ، ویندوزم هم ۸٫۱ نسخه ی ۶۴ بیتی میباشد. فکر نکنم مشکلی باشه و نرم افزار نصب شده ، از منوی استارت چک کنید.

  • در هنگام کار با ادوبی افترافکت می توان از اسکریپت های مختلف استفاده کنید تا فرایندهای زمان بر تنها با چند کلیک ساده به صورت خودکار انجام شوند.
  • برای مثال برای ساخت یک صحنه جلوه های ویژه مواردی چون صفحه سبز، تصویر زمینه، عناصر منفجر شونده، گرد و غبار و دود نیاز است که با استفاده از برنامه‌ تخصصی افترافکت انجام آن بسیار راحت است.
  • ، باید فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار داده و به روی فایل Patchکلیک راست کرده و روی گزینه Run as administrator کلیک کنید و سپس به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • به طور کلی اکسپرشن نویسی در افتر افکت روی پنج دستور اصلی که زیر مجموعۀ Transform است از قبیل ، Scale ، Position ، Rotation ، Opacity ، Anchor Point می تواند اعمال شود.

افتر افکت ابزار دیجیتالی ارائه می دهد که به شما کمک می کند خواص مختلف را دستکاری و ویرایش کنید. افترافکت از ابزارهای مختلف ، کدگذاری و ورودی کاربر برای دستکاری رسانه های مورد استفاده در یک پروژه استفاده می کند. برای تغییر دادن تصاویر و فیلم های خود می توانید حرکت ، پیچ و تاب ، مقیاس بندی ، چرخش و موارد دیگر را انجام دهید. این نرم افزار در مرحله پس از تولید استفاده می شود ، و صدها اثر دارد که می تواند برای دستکاری تصاویر استفاده شود. با این کار می توانید لایه های فیلم و تصاویر را در همان صحنه ترکیب کنید. یک لوگو موشن در عین کوتاه بودن باید موضوع و حس برند را، با حالات جذاب گرافیکی و ایجاد حرکات به خوبی منتقل کند.

۱۷ ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار افتر افکت سی سی از آشنایی مقدماتی تا تدوین و جلوه های ویژه و پویا نمایی و ساخت یک اثر هنری کامل . مثال های جامعی که پیشتر در خلق تصاویر غیر رئال و تخیلی عنوان شد، همگی از ابتکاراتی بود که نرم افزار افتر افکت در زمینه ساخت جلوه های ویژه قادر به اجرا می باشد. لذا همانطور که احتمالا در بسیاری از فیلم های اکشن و تخیلی مشاهده کرده اید و همانطور که مثال های عنوان شده توضیح دادند، این نرم افزار جلوه های بصری بی شماری را در اختیار کاربران می دهد.

بیایید وارد کارهایی شویم که After Effects می تواند انجام دهد و در واقع آنچه در آن چندان عالی نیست. این برنامه بسیار عمیق است و موارد استفاده به قدری زیاد است که ممکن است همه آنها را ثبت نکنیم. اما ، اگر تازه وارد افتر افکت هستید ، این مقاله به شما درک بنیادی و اساسی از توانایی آن می دهد. یک لوگو هرچند هم حرفه ای و تاثیرگذار طراحی شده باشد باز برای بیشتر ماندگار شدن در ذهن به حرکات خلاقانه تری نیاز دارد. یک لوگوی ثابت برای مخاطب نمی تواند به خوبیِ یک لوگو موشن احساسات را بر انگیزد و موضوع و حس بیزینس را در زمان کم به مخاطب منتقل کند و ذهنیتی مطلوب به جای بگذارد. برای ذخیره کردن یک پریست در افترافکت، ابتدا افکتها، اکسپرشن و حرکاتی که مخواهید ذخیره کنید را روی یک لایه ایجاد کنید و بعد از انتخاب لایۀ مورد نظر، به منوی Window بروید و روی گزینۀ Save Anime Preset کلیک کنید.

کاربران با کمک فناوری پرده سبز که در این صنعت از آن با عنوان کروماکی یاد می شود، می توانند جلوه های ویژه ای نظیر آتش، دود، انفجار، ردگیری صحنه و جایگزینی تصویر پس زمینه را به ویدیوهای خود اضافه کنند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات نرم افزار افتر افکت، به توضیح برخی از مواردی که پیشتر صرفا به صورت گزینه ای مطرح شدند، می پردازیم. افترافکت چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ با شناخت کارکردها و ویژگی های مهم افترافکت می توان با استفاده از این نرم افزار کاربردی کارهای گرافیکی زیادی را با کیفیت بالا انجام داد که شامل موارد زیر است.

افتر افکتس هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد. نرم‌افزار افتر افکت در زمینه موشن و جلوه‌های ویژه سینمایی، جایگاه ویژه‌ای دارد. برای شروع آموزش های نرم افزار کاربردی افترافکت، با معرفی این نرم افزار، تاریخچه و کاربردهای آن، همچنین ۳ انیمیشن ساخته شده با برنامه ادوبی افترافکت آغاز می کنیم. افترافکت یک ابزار برای گرافیک های حرکتی پیچیده ( موشن گرافیک ) و جلوه های بصری سینمایی است . شما نمی توانید و نخواهید توانست یک تدوین و ویرایش فوق العاده و برجسته را در افترافکت تجربه کنید ، هرچند که بعضی افراد به صرف اینکه افترافکت این امکانات را داراست از افترافکت به این صورت استفاده می کنند، اما نادرست است.

Adobe After Effects در کجا استفاده شده است؟

موشن گرافیک به طور کلی به تمامی طرح های گرافیکی که دارای حرکت می باشد ، گفته می شود که ساخت موشن گرافیک با استفاده از نرم افزار ادوبی افتر افکت قابلیت اجرا دارد . برای کار با پروژه آماده نیاز دارید کمی با مبانی افتر افکت آماده باشید. در سایت تایم کد یک دوره آموزش فارسی کار با این نرم افزار وجود دارد که شما را بیشتر با ابزار های برنامه آشنا می کند. همچنین دوره های پیشرفته به زبان انگلیسی هم وجود دارد که با دیدن آن شما تبدیل به یک متخصص افتر افکت خواهید شد. صحنه های سه بعدی ساخته شده توسط انیمیشن و با استفاده از نرم افزار افترافکت بسیار زیبا و چشم نواز هستند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند . استفاده از ویدئوهای بسیار زیبا در ایجاد آثار گرافیکی و هنری تأثیر بسیار زیادی در ایجاد جذابیت در خلق آثار هنری دارد .

۳. افکت ‌های دارای سبک