اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار

این موضوع می‌تونه به قیمت تموم شدن بازی باشه، چون طبق قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن از بازی باعث تمام شدن بازی اتاق فرار می‌شه. مجله اتاق فرار درتلاش است با معرفی اتاق فرارهای تهران و کرج و همچنین ارائه مطالب تخصصی در حوزه بازی اتاق فرار و فیلمهای با موضوعیت اتاق فرار، بستری را برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با این سرگرمی هیجان انگیز ایجاد کند. اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند. ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند.

  • در اتاق مالیخولیا هیچ چیز شفاف نیست و ابعاد مفهوم خود را از دست داده‌اند.
  • ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است.
  • چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره.
  • محدوده سنی برای بازی در این مجموعه از ۱۵ سال به بالاست و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است.
  • که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است.

مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است. موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند. در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. داستان از این قرار است که یک قتل در شب تولد اتفاق افتاده است و شما باید با جمع‌کردن مدرک جرم در صحنه، قاتل مدنظر را دستگیر کنید. سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند.

اتاق فرار غریبه

اگر علاقه به تاریچه اتاق فراردارید بهتر است که مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. سناریویی برگرفته از یک داستان واقعی و پرونده کلاهبرداری در سال ۲۰۰۶ در لوس آنجلس آمریکا دارد. یکی از نکات جالب این بازی این است که در بدو ورود شما یک آژیر روشن می‌شود و شما تنها ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا آن را خاموش کنید؛ در غیر این صورت پلیس وارد بازی می‌شود و شما را دستگیر می‌کند. در صورت خاموش کردن آژیر، تا سر رسیدن پلیس شما ۴۵ دقیقه بیشتر فرصت خواهید داشت.

کدوم اتاق فرار را انتخاب کنیم؟

اتاق فرار هکر در تیرماه ۱۳۹۸ در تهران و توسط تیم اسکیپ روم با همکاری شرکت اپار طراحی و اجرا شده است. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد. در اتاق فرار اسکیپ لاین، شما از ابتدای شروع بازی درگیر داستان خواهید شد و تجربه‌ای کاملاً جدید و بسیار مهیج را به دست خواهید آورد. شما به‌عنوان شرکت‌کنندگان در بازی قصدتان خرید خانه آپارتمانی است که‌ این آپارتمان برای صاحب‌خانه‌بودن فقط یک خانواده را قبول دارد. اتفاقات بعدی و معماهایی که باید حل کنید پیرامون همین موضوع شکل می‌گیرد.

برخلاف تصور عموم، طرفداران اسکیپ روم قشر خاصی از جامعه نیستند. مخاطبان اصلی اسکیپ روم ها معمولا گروه‌های دوستانه و خانوادگی هستند؛ اما امروزه این بازی به مدارس و دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ‌راه یافته است. گروه دیم اسکیپ از بهترین مجموعه‌های شرق تهران، دارای یک بازی فعال به نام نفس نکش است.

۴. اتاق فرار فریتز هابر

این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. اتاق فرار پنهان شده در سایه یک بازی دلهره‌آور و هیجان‌انگیز با درجه سختی ۸۰ درصد است. اتاق فرار فریتز هابر با درجه سختی ۸۵ درصد، سخت‌ترین بازی مجموعه اسکیپ می است. در این بازی هدف نهایی شما پیدا کردن و خنثی کردن بمب شیمیایی آقای هابر است تا بتوانید جان خود را نجات دهید.

اتاق فرار (مک کامی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی واقع شده است. اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است. اینکه بشه رویا را یک اتاق فرار کامل نامید شاید مقداری سخت باشه. رویا یک تجربه جدید و یک نوع سرگرمی متفاوت و البته هیجان انگیز می باشد که بر پایه اتاق فرار طراحی شده.

اتاق فرار مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم اسکیپ کیوب

تاق فرار (اسرار پنهان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است. لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید. اتاق فرار (نفوذ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (تنهایی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (ابدیت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است.

  • اگر هر یک از افراد تیم در حین بازی قصد انصراف داشته باشد، بازی برای تمام افراد تیم به اتمام خواهد رسید.
  • اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند.
  • شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است.
  • اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است.
  • شما میتوانید همراه با اعضای خانواده، دوستان یا همکارانتان در بازی ها شرکت کنید.

البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. داستان این فیلم بیشترین شباهت را به سناریو های بازی اتاق فرار دارد. در بازیهای اتاق فرار شما یک داستان را انتخاب و خود را وارد محیط واقعی آن می کنید و با توجه به قوانین و شرایطی که پیش رو دارید خود را به هدف نهایی می رسانید.

اسکیپ مگ اولین مجله اتاق فرار در ایران

یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است. در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند. سپس درب پشت سر آن‌ها قفل می‌شود و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها در قالب کار گروهی و ظرف مدت زمان مشخص، راه خروج از اتاق را پیدا کنند.

اتاق فرار (قصر جن زده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی واقع شده است. اتاق فرار (در اعماق تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نیروی هوایی واقع شده است. اتاق فرار (رویای مرده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله کوهسار واقع شده است. اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است. اکثرا زمان اتاق فرار 60 دقیقه ای می باشد که ذهن شما را خسته نکند اما برخی از اتاق های فرار در تهران زمان بیشتری داشته اند، مانند اتاق فرار تسخیر که بدلیل داشتن معماهای سخت 75دقیقه است. رویا یک تجربه جدید و یک نوع سرگرمی متفاوت و البته هیجان انگیز می باشد که بر پایه اتاق فرار طراحی شده.

انواع اسکیپ روم یا اتاق فرار

تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است. مجموعه اتاق ‌فرارهای اسکیپ‌می با هم‌فکری و همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اتاق فرار اجرا شده است.

شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید و هم ذهن خود را به چالش می کشید؛ البته خنده و شادی هم در این خوشگذرانی جای خودش را دارد. مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. این مجموعه چندین شعبه در سطح شهر تهران دارد که در هر شعبه یک یا چند بازی اتاق فرار با سناریو و ژانرهای متفاوت را شما و دوستانتان میتوانید تجربه کنید. اتاق فرار کینه با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است.

در برخی دیگر از اتاق فرارها شما همزمان میتوانید یک یا بیشتر از یک معما را در لحظه حل کنید تا با حل آنها به نتیجه ای مشترک برسید و بازی خود را پیش ببرید. در برخی از اسکیپ روم ها بسته به سناریو بازی از معمای خطی استفاده میکنند. معمای خطی به این صورت است که شما باید معما هارا به ترتیب حل کنید و با حل یکی میتوانید به سراغ معمای بعدی بروید. بازیهای مختلف با توجه به ژانر و محل بازی و همچنین کیفیت بازی قیمتهای مختلفی دارند.

روانی یکی دیگر از اتاق فرارهای ترسناک انگیما است که با درجه سختی ۶۵ درصد و ترس ۸۰ درصد، ترسناک‌ترین بازی انگیما به شمار می‌آید. محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد. در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند. برای مثال حتما باید توجه داشته باشید که با رزرو کردن بلیط یک اتاق فرار، باید حدود 15 دقیقه زودتر در مکان مورد نظر حضور پیدا کنید تا قوانین اسکیپ روم را زودتر فرا بگیرید و به شما توضیحات لازم برای بازی را بدهند. و در غیر این صورت آموزش اسکیپ روم به قیمت کاسته شدن زمان اصلی بازی شما تمام خواهد شد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا است. در زمستان ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه بازی در دو لوکیشن است. چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید کلیک کنید. استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است.

در «اتاق فرار» چه می‌گذرد؟ شهروند آنلاین

موضوعات این اتاق فرار معمولا فانتزی و با چاشنی غیرواقعی است. طرفداران ژانر فانتزی در فیلم‌ها، معمولا عاشق این اتاق فرار هستند. توهم جدیدترین بازی مجموعه اسکیپ مستر با ژانر هیجان، ترس و وهم است.

  • برای رزرو بلیط این اتاق فرار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کرده یا با تلفن نوشته‌شده تماس بگیرید.
  • آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید.
  • اتاق فرار درام، می‌تواند نتیجه‌ای فوق‌العاده احساسی در مخاطب ایجاد کند و خاطره خاص آن در ذهن بازیکن‌ها جاودان شود.
  • در این بازی در منزل شخصی یا هر مکانی که دوست دارید، برای شما یک اسکیپ روم طراحی می‌شود.
  • این شرکت با هدف ایجاد اتاق فرار با ژانرهای مختلف شروع به فعالیت کرد.

اتاق فرار یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند. اتاق‌های فرار از بازی‌های ویدئویی «فرار از اتاق» الهام گرفته شده‌است. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند. ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند. اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند.

بازی اتاق فرار چیست ؟

هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود. به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند. بدون شک صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب این مجموعه هیجان بازی را برای شما چندین برابر می‌کند.

اتاق فرار درام

اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند. یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. اسکیپ روم از آن دسته سرگرمی‌هایی است که اگر برای اولین مرتبه، بهترین آن را تجربه نکنید شاید دیگر هیچ‌وقت شانسی دوباره برای امتحان کردن آن را به خود و حتی اطرافیانتان ندهید. اتاق فرار شوم اولین تجربه همکاری این دو مجموعه تحت یک برند مشترک میباشد. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید.

اگر به دنبال گزینه ای مهیج و البته ترسناک در میان بازی های اتاق فرار برای موبایل هستید، Horror House Escape Games‪ می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد. در این بازی مهیج باید با حل کردن معماهای مختلف پسر پیتزا فروش را از کشته شدن توسط قاتل دیوانه نجات دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی، استفاده از نقاشی های بسیار وحشتناک و شخصیت هایی مرموز می باشد که رعب و ترس زیادی را در شما القا خواهد کرد.

اتاق فرار تهران رزرو آنلاین اسکیپ روم در تهران + لیست کامل ایران اسکیپ

اگر جایی نوشته «دست نزنید» قرار داشت؛ کاری به آن وسایل نداشته باشید. همچنین در بازی‌های ترسناک و مهیج، مراقب آسیب زدن به اکتورها باشید. شما برای انتخاب تفریحات و سرگرمی‌هایتان چه معیارهایی دارید؟ برخی از افراد ترجیح می‌دهند تفریحاتی مانند کتاب خواندن و فیلم دیدن را انتخاب کنند که برای مدت کوتاهی انها را از مشغولیت‌های روزمره دور می‌کند. اما عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند تفریحاتی داشته باشند که تمرکز و قدرت تفکر استراتژیک را در آنها تقویت کند.

  • اکتورها یا بازیگران، افرادی آموزش دیده و حرفه‌ای هستند که در لحظات خاصی از بازی وارد اتاق می‌شوند و باعث ترساندن بیشتر شما یا پیشبرد بازی خواهند شد.
  • اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتور توسط تاکاو کاتو افتتاح شد.
  • شمابا کمک گرفتن از این سایت می‌توانید علاوه بر خواندن سناریو و ایده کلی بازی، درجه سختی و تعداد نفرات مناسب را هم ببینید.
  • بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید.

این اتاق فرار بصورت غیر ترسناک در صورت درخواست شما با سناریو و اجرایی متفاوت قابل اجراست. برای آشنایی با این بازی فقط یک بار رزرو اتاق فرار را امتحان کنید. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند.

مجموعه اتاق فرار نو اکزیت اسکیپ

اتاق فرار (نبش قبر ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (بنت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (سوئینی تاد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. با توجه به سبک‌ها و ژانرهای مختلف اتاق فرار و تجربه بازیکنان، تعریف مشخصی برای بهترین اتاق فرار وجود ندارد.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ پنیک

پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. 6-بعد از پرداخت از طریق سایت شاپرک حتما گزینه تکمیل پرداخت را بزنید، بعد از بازگشت به وبسایت کد رزرو خود را یادداشت کنید و همراه خود داشته باشید. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد.

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند.

شما و دوستاتون دنبال یه جای ترسناک توی اینترنت بودید که با یه محلی به نام روستای بکرآباد که به قلمروی اجنه معروف شده، برمیخورید پس با هم قرار میزارید… در صورت بروز مشکل مثل شرایط نامساعد جوی یا خرابی وسیله تفریح گارانتی بازگشت پول وجود دارد و با تایید خریدار، بلیط جایگزین، تغییر تاریخ یا عودت داده می شود. در صفحه بعد اطلاعات وارد شده را تایید کنید و دکمه پرداخت را فشار دهید. پس از مطالعه توضیحات، تعداد استفاده کنندگان را در کنار دکمه خرید مشخص کنید و سپس دکمه خرید را فشار دهید. خیر ، ولی پیشنهاد ما برای انجام بازی لباس های راحت است که بتوانید فعالیت های بدنی را راحت تر انجام دهید. کسانی که علاقه به بازی های کامپیوتری دارند این بازی ها میتوانند تجربه جدیدی را خلق کنند.

شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران

گروه دیم اسکیپ از بهترین مجموعه‌های شرق تهران، دارای یک بازی فعال به نام نفس نکش است. که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است.

برای ساخت اتاق فرار فقط داشتن ایده کلی کفایت نمی کنه، بلکه باید واسه خودتون حد و حدود مشخص کنین. اصلا فرقی نمی کنه چه ژانری دوس دارین؛ ترسناک یا درام، اکشن یا فانتزی، جنایی و یا جنگی و تاریخی… در هر صورت انتخاب ژانر شما رو در یه محدوده مشخص قرار میده. متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده. خب سفرزونی عزیز، آیا تا به حال اتاق فرار را بازی کرده‌اید؟ چقدر این بازی برای شما جذاب بوده و چقدر از آن لذت برده‌اید؟ در مورد تجربیات خودتان به ما بگویید.

  • گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است.
  • این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد.
  • شما باید کلید خروج را پیدا و از این زندان مخوف و مرموز فرار کنید.
  • تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود.

از دیگر اتاق فرارهای تهران که با استقبال خوبی مواجه شده است می توان به اسکیپ ویژن اشاره نمود. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز نموده و سه سناریو مهیج و ترسناک را در محیطی دوستانه فراهم کرده اند. اگر عاشق ژانر وحشت باشید و بخواهید سری به ترسناک ترین اتاق فرار تهران بزنید، باید اسکیپ مستر در شرق تهران را به یاد بیاورید. این اتاق فرار جذاب، با دارا بودن سناریو‌های متنوع، تمامی نیازهای شما را برای داشتن روزی جذاب پاسخ می‌دهد.

مثل مجموعه اتاق فرار انیگما که با رعایت این نکات و مسائل ریز تونسته تو این سال ها برای خودش اعتباری کسب کنه و تقریبا همه اتاق های فرارش از رنکینگ و رده بندی خیلی بالایی برخورداره. اگه برای طراحی اتاق فرار به دنبال ایده می گردین، پیشنهاد میدم یه سری به مجموعه اتاق های فرار انیگما بزنین و از خلاقیت ها و طراحی های خاصشون کمک بگیرین. چون تو این مجموعه بازیکنا علاوه بر تجربه ترس و هیجان، لذتی وصف ناشدنی از یه کار گروهی و پر انرژی رو لمس می کنن که به معنای واقعی یه سرگرمی خلاقانه و منحصر بفرده. اتاق فراری جذابه که خود بازیکن کشف کنه معما کجاست و بعد دنبال سرنخ باشه. برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود را نهایی کنید.

گام پنجم : طراحی جریان بازی

معمای تسلا از بازی‌های سخت مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۷۵ درصد است. دکور این بازی شباهت زیادی به دفتر کار آقای تسلا دارد و چراغ‌های زیادی در فضای بازی دیده می‌شوند. با حل کردن هر معما، چراغی روشن می‌شود و شما امید دارید با روشن کردن تمام چراغ‌ها، درب خروج باز شود. اتاق فرار گمشدگان از بازی‌های دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۹۵ درصد، درجه دلهره ۴۵ درصد و درجه هیجان ۸۵ درصد دارد.

۲۷. اسکیپ مموری | حل معمای پلاسکو در اتاق های فرار تهران

داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. اگر از ساکنین شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. همان طور که از اسم این اتاق مشخص است، در این محیط قرار است با کلی ترس روبه‌رو شوید. در این ژانر، سختی بازی در حل معماهای پیچیده و دشوار نیست بلکه رویارویی با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده و دلهره‌آور است که استرس ناشی از آن قدرت تمرکز و فکرکردن را تا حد زیادی از شما می‌گیرد. داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است. در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند.

شرکت‌کنندگان باید در زمانی معین آن‌ها را بیابند و حلشان کنند. اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک باشید، حتماً نام سری فیلم‌های احضار یا همان Conjuring به گوشتان خورده است. همین موضوع باعث شد تا در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، گروه دات آی آر اقدام به طراحی یک اتاق فرار ترسناک با نام احضار کند. احضار روح از جمله کارهای ترسناکی است که بسیاری برای ایجاد حس ترس در خود انجام می‌دهند. این بازی جزو بازی‌های ساده در بین اتاق‌های فرار به حساب می‌آید؛ اما می‌تواند تا حدودی هم ترسناک باشد.

دادن حس اعتماد به نفس به بازیکن باید کاملا زیرپوستی و نامحسوس باشه و به صورت یک راهکار روتین و معمولی در روند بازی اعمال بشه. مثلا آسون بودن معماهای مراحل اول می تونه به بازیکنا خصوصا اونایی که برای بار اول این اتاق رو تجربه می کنن، حس خوب اعتماد به نفس رو بده و انگیزه ای باشه برای جنگیدن بیشتر تو مراحل بعد. به طوری که اگه درست طراحی بشه و بازیکنا رو کاملا در فضای بازی مشارکت بده، دیگه تا موفقیت راه زیادی نمیمونه.

بازی ترسناک : فرار از اتاق برنامه‌ها در Google Play

در این بازی‌ها برای حل برخی معماها به اینترنت نیاز خواهید داشت. اسکیپ آنلاین یک بازی معمایی است و شما در قالب یک داستان باید چند چالش معمایی را پشت سر بذارید تا به انتهای بازی برسید. چالش‌های بازی، قفل‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد.

  • موضوع اصلی این است که احساس می‌کنید سطح آدرنالین شما در حد بالاتری وجود دارد، بنابراین نگرش «من خیلی شجاع هستم و می‌دانم که شما یک بازیگر هستید» می‌تواند لذت شما و تیم شما را خراب کند.
  • کمی آن‌ها را وارد چالش کنید و با کمک المان‌های ترسناک و پیچیده‌تر کردن معماها، نظم ذهنی‌شان را به هم بریزید.
  • برخی از این نکات شانس برنده شدن شما در بازی را تا حدود زیادی بالاتر خواهد برد.
  • بازی میراث لاله، در فضای پارک لاله اجرا می‌شود و ویژگی اصلی آن رقابتی بودن بازی است.

بعد از اینکه مسئول بازی یا گیم مستر به شما توضیحاتی درباره بازی داد؛ همراه با تیمتان وارد این محیط خواهید شد. که این نکات با توجه به میزان ترس و هیجان بازی توسط مسئولین مجموعه به بازیکنان هشدار داده می شود. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ هوم

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. به قدر کافی شجاع هستید و از روح و اشباح ترسی ندارید، این بازی مخصوص شما است. سناریویی برگرفته از یک داستان واقعی و پرونده کلاهبرداری در سال ۲۰۰۶ در لوس آنجلس آمریکا دارد. توجه داشته باشید که اگر صرفا برای ترسیدن بازی می‌کنید، کابوس مناسب شما نیست. سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه.

معرفی بازی های ترسناک

در بازی‌های مجموعه اتاق فرار بوم اسکیپ تنها یک ساعت برای فرار دارید. آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد. این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید. مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است. مجموعه اتاق ‌فرارهای اسکیپ‌می با هم‌فکری و همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد.

اتاق فرار (جنگل الفین) ارائه شده توسط مجموعه (LightEscape)، این اتاق فرار در محله طرشت تهران واقع شده است.

در این ژانر، سختی بازی در حل معماهای پیچیده و دشوار نیست بلکه رویارویی با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده و دلهره‌آور است که استرس ناشی از آن قدرت تمرکز و فکرکردن را تا حد زیادی از شما می‌گیرد. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید. داستان از این قرار است که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند.