چای ساز بوش مدل TTA5883 هوم کیچن | سناپویان

این محصول یک کتری با گنجایش ۲ لیتر از جنس پلاستیک درجه‌یک شفاف دارد. همچنین توان مصرفی آن معادل ۱۷۸۵ وات است و با سرعت عمل قبول قبولی چای تازه دم را تحویل شما می‌دهد. به‌نحوی که می‌توانید در کمترین زمان ممکن برای خود و همه اعضای خانواده چای کاملاً خوش عطر و طعم با رنگ و بسیار طبیعی و زلال آماده کرده و در محفل گرم و صمیمی خود نوش‌جان کنید. ویژگی‌های این دو مدل کاملا یکسان طراحی شده و تنها تفاوت آنها رنگ بدنه است. ویژگی‌های مشترک آنها شامل توان 1750 وات، گنجایش کتری 2 لیتر، گنجایش قوری 0.7 لیتر و فیلتر رسوب گیر می‌گردد.

چای ساز دو کاره بوش روهمیBOSCH – WB-129TS

چای ساز بوش مدل TTA5883 هوم کیچن | سناپویان کیفیت چای بسیار اهمیت دارد، چرا که رنگ و طعم چای نشان دهنده کیفیت آن است. یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود چای خوشمزه و باکیفیت شود، نحوه دم کردن آن است. شما به کمک چای ساز بوش مدل Bosch tea maker TTA2010، در زمان کوتاهی می‌توانید چای خوشمزه‌ای آماده کنید.

البته باید یادآوری کنیم که جنس جداره داخلی چای ساز بوش مدل tta2201 استیل ضد زنگ است و یک المنت حرارتی مخفی روی پایه آن قرار دارد. این مدل از مدل‌های چای‌ساز بوش نیز ساخت کشور جمهوری چک بوده و دارای توان مصرفی ۱۵۰۰ وات است. چای ساز بوش مدل tta2201 در کنار طراحی شیک و مدرن خود قابلیت‌ها و امکانات بسیار متعددی دارد. به‌همین دلیل به‌صورت خاص مورد توجه و علاقه مردم است و جزو آن دسته از محصولاتی به‌شمار می‌رود که بازار فروش خوب و تقاضای بالایی دارد. با خرید چای ساز بوش مدل TTA2010، به راحتی می توانید حجم پر کتری را ببینید، هر چند که این مدل از محصول پس از اتمام آب موجود در کتری به طور خودکار خاموش می شود.

مشاهده سفارش

چای ساز بوش مدل TTA3010 دارای توان مصرفی ۱۷۰۰ وات بوده و قدرت بسیار ایده‌آل و قابل قبولی برای آماده سازی چای دارد. این محصول همانند دیگر مدل‌های چای‌ساز بوش از ۳ قسمت پایه، کتری و قوری تشکیل شده و مجهز به پایه ۳۶۰ درجه است. پس این امکان را به شما می‌دهد که کتری آن را در جهات دلخواه قرار دهید. باید بگوییم که این محصول طراحی بسیار شیک و جذابی دارد و نوع پلاستیکی که شرکت بوش برای ساخت آن به‌کار گرفته است بسیار با کیفیت بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

چای ساز بوش TTA2201

به همین دلیل در توصیف ویژگی‌های مشترک آن‌ها باید بگویم که کیفیت ساخت بالایی دارند و عطر و طعم و همچنین رنگ طبیعی چای را از بین نمی‌برند. معمولا مدل های چای ساز بوش از نظر توان، ظرفیت، سرعت عمل، طراحی ظاهری، جنس بدنه و سایر موارد مشابه دیگر با یکدیگر تفاوت دارند. اما همانطور که گفتیم از نظر سطح کیفیت و عملکرد تقریبا همه آن‌ها عملکرد یکسانی دارند. چای ساز مدل « TTA5603» با طراحی خاصی که دارد فضای آشپزخانه شما را زیباتر میکند و فضای کمی را اشغال میکند.همچنین دارای کتری با یدنه استیل ضد زنگ و قوری شیشه ای میباشد،با توان مصرفی 2000 وات .

  • همانطور که در بالا ذکر شد دارای دو مدل روی هم و کنار هم هستند که قیمت‌های متفاوتی دارند.
  • می توانبد با یک ابر نرم درون کتری را تمیز کرده و دوباره عمل فوق را تکرار کنید.
  • با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود چای خوشمزه و باکیفیت شود، نحوه دم کردن آن است.
  • برای مثال خانواده‌های بزرگ‌تر به چای‌سازهایی با ظرفیت بالاتر 3 لیتر نیاز دارند اما خانواده‌های کوچک‌تر شاید ظرفیت 1.2 لیتری نیز برایشان کفایت نماید.