وکیل خانواده گروه وکلای یسنا : گروه وکلای یسنا

هر چند وکیل تلفنی نیز در بسیاری از موارد می تواند به ما کمک کند . بنابراین به ترتیب این عناوین را مورد بررسی قرار می دهیم که وکیل خانواده کیست ، چگونه یک وکیل خانواده خوب پیدا کنم و وظایف وکیل خانواده کدامند . چنانچه صیغه عقد نکاح مطابق شرع اسلام انجام گرفته باشد، این ازدواج در ایران در اداره ثبت احوال ثبت می شود . بنابراین اگر زن از خانواده ثروتمندی باشد ، مقدار نفقه او بیشتر از زنی است که از خانواده متوسط است .

البته هرکدام از این موضوعات در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قواعد و دستورات مختص به خود را دارد. به‌هرحال در این‌گونه پرونده‌ها وکیل موظف است که از موکل خود دفاع کرده تا بهترین نتیجه را بگیرید. نکته بسیار مهمی که در رابطه با این موضوع باید به آن اشاره کنیم آن است که برای موفقیت بیشتر در رابطه با مسائل حقوقی مختلف، بهتر است تعیین نوع مشاوره را به وکیل خانواده بسپارید. اگر فکر می کنید که سوالات شما بسیار سطحی هستند و به راحتی می توانید پاسخ آنان را از طریق مشاوره خانواده اینترنتی دست پیدا کنید، نیازی به مراجعه به وکیل نیست اما اگر درگیر پرونده حقوقی شده اید، بهتر است با وکیل خانواده تماس بگیرد تا او با توجه به موضوع پرونده شما، نوع مشاوره را تعیین کند. وکیل تخصصی و حرفه ای خانواده، بهترین کسی است که می تواند برای حل مشکلات قانونی به موکلان خود کمک کند.

زیرا وکلا با تخصصی شدن امور حقوقی ممکن است در زمینه های خانواده ، پرونده های ملکی، پرونده های کیفری و … که هر کدام دارای موضوعات مختلف حقوقی می باشد فعالیت نمایند. متخصص بودن وکیل خانواده به این معناست که وکیل پایه یک دادگستری در زمینه مسائل خانوادگی مهارت ویژه ای داشته باشد و به علت وکالت در زمینه خانواده تجارب بسیاری کسب کرده باشد. در واقع وکیل خانواده صرفا در حوزه خانواده ورود میکند و با پیچیدگی های آن کاملا آشنا میباشد. موسسه حقوقی تهران طلاق ، از جمله موسسه هایی است که دارای سابقه ای درخشان در خصوص فعالیت در حوزه مسائل خانواده ، می باشد .

عدم آگاهی افراد از قوانین باعث می‌شود که اغلب در پرونده خود در دادگاه خانواده با شکست مواجه شوند‌ یا رسیدگی به پرونده با سرعت بسیار پایینی انجام شود. در چنین مواقعی می‌توان به اهمیت داشتن بهترین وکیل خانواده در دادگاه‌های خانواده پی برد. به طورکلی وجود یک وکیل خانواده ماهر و باتجربه برای انجام سریع مراحل رسیدگی به پرونده‌های خانوادگی در دادگاه یک ضرورت بسیار مهم است.

وکیل خانواده گروه وکلای یسنا : گروه وکلای یسنا ضمناً مهریه را می توان پـس از صدور اجرائیه از طریق اداره انجام اسناد رسمی اخذ نمود. با صدور برگ اجرائيه از دفترخانه تنظيم مدرک رسمي، متقاضي مهريه مي تواند به اداره اجراي اسناد رسمي ثبت رجوع و با معرفي نشاني آقـا (همسـر ) تقاضـای دریافت مهريه را عرضه كند. هچنان كه مي تواند مالي از آقـا مثل حساب بانكي،‌پلاك ثبتي، سهم يا حتي طلب قطعي وي را از ديگران براي توقيف و دریافت مهريه معرفي كند.

در ایران، دولت الزامی برای وجود وکیل خانواده برای هر خانواده قرار نداده است و حمایت و خدماتی نیز در این مورد عرضه نمی کند. هرچند بیمه وکالت که از سوی چند شرکت بیمه ایرانی طرح شد، نیز در زمینه وکیل خانواده به نتیجه نرسیده است. اما بهتر است خانواده در زمینه امور معاملات و قراردادهای خود، سرمایه گذاری های جزء و کل، امور مربوط به تشکیل خانواده و فرزندان و … از یک مشاور حقوقی کمک بگیرد تا بتواند با راهنمایی های وی بهترین راه را برای حل مسائل خود با صرف کمترین وقت ممکن پیدا نماید. اکثر افرادی که به نوعی مبتلا به دعاوی خانواده می باشند و تسلط کافی بر قوانین و مقررات شکلی و ماهوی در زمینه دعاوی خانواده ندارند ، مایل به اخذ وکیل خانواده می باشند تا از حقوق آنها به نحو احسن دفاع نماید .

  • از آنجا که مورد مذکور باید با نظر قاضی و مجوز قانونی است، زوجه مستحق دریافت نفقه ماهیانه خواهد بود و اقدام زن نشوز محسوب نمی­شود.
  • اگر بودن زن با شوهر در یک منزل متضمن خوف ضرر بدنی و یا مالی یا شرافتی برای زن باشد زن می‌تواند مسکن علیحده اختیار کند‌و در صورت ثبوت مظنه ضرر مزبور محکمه حکم بازگشت به منزل شوهر نخواهد داد و مادام که زن در بازگشتن به منزل مزبور معذور است نفقه بر‌عهده شوهر خواهد بود.
  • در پرداخت نفقه تمکن مالی مرد شرط نیست یعنی مرد موظف است بنا به شرایط زن به او نفقه بپردازد البته باید در نظر داشت که نفقه زن با شرط تمکین به او پرداخت می شود و در صورت عدم تمکین زن مستحق نفقه نخواهد بود.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به خانم فاطمه یعقوبی می باشد.
  • اگر هم فرزند داشته باشند که این خود مصیبتی بزرگ است زیرا آسیب های طلاق والدین برای فرزندان چندین برابر است.

با این حال در این میان امکان دارد که طرف مقابل در مقابل گرفتن و یا دادن طلاق مقاومت به خرج دهد که کار وکیل را چند برابر دشوار تر خواهد کرد . مضاف بر تمام این موارد آسیب ها و ضررهای مالی که در این میان اتفاق می افتد جبران ناپذیر میباشند و در مواقعی امکان دارد که تا سالها بعد از طلاق ، خاطرات بد این پروسه شرایط سختی را برای افراد ایجاد کند. مهمترین مطالبات در حوزه مشاوره حقوقی خانواده عبارت است از درخواست مهریه توسط زن، درخواست نفقه، نگهداری از فرزند یا فرزندان مشترک، طلاق از جانب زن و طلاق توافقی می باشد . وکیل خانواده تهران، با توجه به این که سال ها در خصوص حقوق خانواده ، وکالت می کند ؛ می تواند بعد از آن که سخنان موکل خود را به طور کامل گوش داد ، بهترین راه ممکن را پیش روی هر یک از زوجین قرار دهد ، تا با حفظ تمام حق و حقوق طرفین ، ( در زوجینی که دارای فرزند هستند ) کم ترین آسیب‌ روحی به فرزندان برسد . در این محتوا قصد داریم به بیان خدمات وکیل خانواده تهران ، بپردازیم .