دستگاه تصفیه آب تایوانی

خب مسلما هر چه فیلتر در دستگاه بیشتر باشد و همچنین کیفیت آن بالاتر باشد، هزینه خرید دستگاه نیز بیشتر میشود و خرید فیلتر های تصفیه آب خانگی نیز ممکن است هزینه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب بیشتری داشته باشد. به همین دلیل سوال بیشتر خریداران آب شیرین کن های خانگی این است که آیا دستگاه تصفیه آب نیترات را میگیرد یا خیر. 4 آیا دستگاه استاندارد در اختیار دارید یا خیر بدن انسان جلوگیری مینماید. فیلتر مرحله هشت، یک فیلتر اکسیژن ساز است که به دهیتراته نگهداشتن بدن انسان کمک میکند. این دستگاه تصفیه آب از روش اولترافیلتراسیون استفاده میکند. همچنین این فیلتر به دلیل فشردگی زیاد، از فیلتر مرحله چهار، که مهمترین بخش سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis است، محافظت میکند. هر چقدر طراحی دستگاه های تصفیه آب صنعتی، به صورت اصولی تری انجام شود، هزینه عملیاتی سیستم کمتر می شود. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی مهم ترین و اصلی ترین پارامتر را هزینه خرید در نظر نگیرید.

انواع فیلتر تصفیه آب

مشاورین فروش تصفیه آسا به صورت شبانه روزی امکان این را برای شما عزیزان فراهم کرده اند تا به شما جهت انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب منزلتان مشاوره دهند و طبق نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید مناسب ترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. بنابراین اگر شما خواننده گرامی تصمیم به خرید هر نوع و هر مدل از تصفیه آب نیمه صنعتی را دارید بی درنگ با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان متخصصان ما از لیست قیمت خرید مطلع شوید.

در کنار بررسی آنالیز آب ورودی به دستگاه تصفیه آب صنعتی، باید عواملی مثل دمای آب ورودی به سیستم و البته شرایط محیطی در نظر گرفته شود. برای دریافت آنالیز آب ورودی به دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توانید نمونه را به آزمایشگاه ها ارسال کنید. معمولا برای فیلتراسیون آب در صنایع مختلف از روش اسمز معکوس استفاده می شود. یک نوع از دستگاه های تصفیه آب با روش اسمز معکوس که برای مصاف بالاتر از مصارف خانگی معمول طراحی شده است، “دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی” هستند. مدلی که تصویر آن در ذیل آمده است ، دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای از نوع زیر سینکی با روش اسمز معکوس بوده که دارای کیفیت بالایی میباشد. این سیستم آب تصفیه کن خانگی فقط میتواند اجسام و ذرات درشت آب را حذف کند. برای مثال در صورتی که تمایل به استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنعت کشاورزی داشته باشید باید سیستم هایی را با ظرفیت بالا مورد بررسی قرار دهید.

لیست فیلتر های تصفیه آب

متاسفانه این برند با وجود خارجی بودن ، استاندارد NSF ندارد اما این مسئله دلیل بر بی کیفیت بودن این برند نمی باشد و دستگاه تصفیه آب و فیلترهای استفاده شده در آن ، آب سالم و گوارا را برای شما تولید می کند . اما تفاوت برندها در ظاهر دستگاه های تولید شده می باشد چرا که جذابیت بصری نقش به سزایی در فروش دستگاه تصفیه آب و محصولات مربوطه دارد . دستگاه های کووی نیز بسیار با کیفیت هستند اما فوق العاده گران قیمت و فیلترهای آنها نیز بسیار گران قیمت و کمیاب است و خرید آنها توصیه نمیشود . این دستگاه ها هم اکنون بدلیل تقاضای زیاد و روز افزون در ایران ، چین و تایوان ساخته می شوند و هر برند بسته به نوع دستگاه و کیفیت مواد بکار رفته در آنها و همچنین در نظر گرفتن قیمت ارز قیمت های متفاوتی دارند که در جدول زیر به آنها اشاره می کنیم .

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکات برای خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی، سپردن پروژه به افراد متخصص و شرکت های معتبر می باشد. دقت کنید که برای همه برندهای بالا احتمالا نمونه تقلبی در بازار وجود داشته باشد بنابراین مراقب باشید و بهتر است قبل از خرید عکس دستگاه را به کمپانی اصلی ایمیل بزنید تا آنها آنرا تایید کنند . برای مثال تعویض فیلترهای ممبران هزینه زیادی را به دنبال دارد، با توجه به این در صورتی که بدون در نظر داشتن قیمت، ممبران هایی با بالاترین سطح کیفی در دستگاه استفاده کنید طول عمر ممبران طولانی تر می شود و این موضوع در کاهش هزینه های نگهداری تا حد زیادی تاثیر گذار است.

قیمت دستگاه تصفیه آب

بیش از 700 نوع ماده شیمیایی مضر در آب شناسایی شده است که عمدتا ناشی از ورود پساب های صنعتی و فاضلاب های شهری و نفوذ مواد شوینده و سموم آفات نباتی در آبهای جاری و زیرزمینی می باشد. شرکت شهاب صنعت بهترین متریال را در تولید محصولات خود از جمله تصفیه آب نیمه صنعتی همواره لحاظ می نماید و سعی نموده است با گارانتی و ضمانت محصولات خود حس اعتماد بیشتری را در بین مشتریان خود فراهم نماید و اتفاقا همین اعتماد باعث موفقیت روز افزون این مجموعه عظیم شده است. این تکنولوژی در اختیار این شرکت ها قرار گرفت و شروع به تولید دستگاه و فیلترهای دستگاه تصفیه آب کردند .

خرید فیلتر تصفیه آب

در صورت تمایل برای خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی باید نکات و پارامترهای زیر را به دقت بررسی کنید. از آن جایی که بروز اشتباه در انتخاب دستگاه های تصفیه آب صنعتی می تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد، در این مقاله به بررسی تمام نکاتی که توجه به آنها برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی اهمیت زیادی دارد پرداخته می شود. در چند سال اخیر دستگاه تصفیه آب خانگی برای داشتن آبی سالم وارد بازار شد. برای خرید اینترنتی انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی معصومی به قسمت فروشگاه اینترنیت گوارنوش مراجعه کنید. آب اسیدی منجر به مشکلات رفلکس معده و گوارشی میشود. همچنین وجود این فیلتر باعث میشود که دیگر اثری از رسوبات ته کتری یا مخزن اتو نباشد. با عبور آب از لامپ اشعه فرابنفش (UV)، دیگر نگران وجود انگل در آب شرب نباشید. و ممکن است همه این فیلترها در سطح یکسانی برای نمک زدایی آب و تصفیه آن از آلودگی یا مواد مضر نباشند، بنابراین هرکسی که این فیلترها را خریداری می کند باید مراقب باشد.

خرید تصفیه آب فلزاتی همچون کلسیم، منیزیوم، روی و آلومینیوم اگر به مقدار بیش از حد در آب وجود داشته باشند، مشکلات جدی در سلامتی انسان ایجاد می کنند. در واقع میزان ظرفیت، جنس بدنه و نوع قطعات تعبیه شده در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی تا حد زیادی به کاربرد، سطح کیفی و میزان آب ورودی به سیستم بستگی دارد. اب استفاده از این دستگاه ها می توان هر نوع آبی را به آب قابل شرب تبدیل کرد حتی آبهایی که مشکل میکروبی دارند . فیلتر دیکسی بهترین جایگزین برای فیلترهای جامبو پیش تصفیه است و همچنین قابل شستشو و تمیز کردن میباشند. در صورتی که طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی را به افراد متخصص که دانش لازم را دارند سپرده باشید، حتما آنالیز آب ورودی را در اولین مرحله برای طراحی سیستم از شما درخواست می کنند.

این دستگاه برای آبهایی که در آن جامدات محلول بیشتر از حد نرمال قرار دارد، مناسب است و میتواند نیترات، نیتریت و فلزات سنگین را در آب کاهش دهد. اگر پمپ سوخته باشد یا قفل شده باشد، دستگاه تصفیه آب خانگی کار نمیکند. کار فیلتر ممبران به طوردقیق حذف املاح بسیار کوچک آب است که با چشم قابل دیدن نیستند. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ( و یا آب شیرین کن نیمه صنعتی ) در گنجایش های GPD100 GPD ۴۰۰ و ظرفیت های مورد احتیاج و مصرف مشتریان برپایه نوع آب لب شور و دریایی قابل ارائه است، دستورالعمل وکارکرد کارایی فیلتر های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ، آب تصفیه کن به روش اسمز معکوس بصورت زیر می باشد. برای این که بتوانید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب صنعتی را مطابق با کاربرد مورد نظر انتخاب کنید، توجه به برخی نکات و پارامترها تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

از این رو کارخانه های متعددی در سراسر دنیا به خصوص شرق آسیا پا به عرصه فعالیت گذاشتند و هر کدام برند و محصولی منحصر به فرد را روانه بازار مصرف کردند و هر برندی سعی داشت تا با با ایجاد محصولی با کیفیت تر مشتری بیشتری را جذب خود کند. 5. چه برندی بخریم؟ این نوع دستگاه تصفیه آب فقط برای آبهای شیرین و یا آبهایی که املاح مضر مانند کلر و نیترات ندارند استفاده می شود و برای مناطق شهری و یا آب چاه هایی که در مناطق کشاورزی وجود دارد مناسب نیست .نوع سه فیلتر این دستگاه ها قیمتی بین 350 الی 400 هزار تومان دارد و پنج فیلتر آن قیمتی بین 550 هزار تومان الی 650 هزار تومان دارد. همانطور که اشاره شد دستگاه تصفیه آب تایوانی دارای مارک های مختلفی میباشد که از جمله بهترین برند تصفیه آب تایوانی میتوان به soft water، aqua، مینروا و cck اشاره کرد.