خرید و قیمت فرش 700 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان-فرش شادرخ

البته باید بدانید به دلیل این که ضخامت این محصولات در عین کیفیت و قیمت مطلوب مناسب تر از فرش های تراکم بالاست امروزه خرید فرش 700 شانه دستباف گونه به نسبت تراکم های بالاتر رایج است. فروشگاه زر فرش عرضه کننده نوع واقعی و با کیفیت فرش 700 شانه بوده و به همین دلیل محصولات عرضه شده توسط فروشگاه دارای گارانتی 4 ساله و ضمانت آتش سوزی می باشد. توجه داشته باشید که محصولات فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ دارای قیمت و کیفیتی بی نظیر در فروشگاه می باشند و در صورتی که قصد خرید فرش 700 شانه ماشینی را دارید فروشگاه زر فرش انتخابی بسیار مناسب برای شما می باشد.

طرح های برتر فرش 700 شانه

درست است که این طرح جزو طرح های قدیمی سنتی است ولی طراحان خوش ذوق ایرانی توانسته اند این طرح را به صورت جدید و به روز ارائه دهند. دلیل دیگر مناسب بودن قیمت فرش 700 شانه ورژن این است که در تراکم گره پایین تری تولید می شود. برخلاف فرش های 700 اکریلیک که در تراکم 2550 و 3000 تولید می گردد، فرش 700 ورژن در تراکم 2100 بافته می شود. به همین دلیل، قیمت این محصول باز هم به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود.

فرش نسترن 700 شانه ماشینی

2550 تراکم ده رنگ ، نقشه زیبای افشان سرمه ای با کیفیت و بافت درجه یک . طرح باغ ملک فرش باکیفیت 700 شانه کاشان با تراکم 2550 در دو رنگ سرمه ای و فیلی . فرش هفتصد شانه تراکم 2550 با ضخامت بالا – نقشه جدید نیلوفر در 2رنگ زمینه – با اختلاف قیمت 20 تا 40 درصدی نسبت به نمایشگاها – به قیمت درب کارخانه . فرش سرمه ای و ذغالی رنگ باکیفیت عالی – طرح جدید محیا 700 شانه تراکم 2550 به قیمت درب کارخانه .

700 شانه ها تراکم های 1500 تا 2550 دارند که فرش پارامیس دارای تراکم اصلی… برای دکوراسیون های کلاسیک می توانیدفرش 700 شانه طوسیرا با مبلمان قهوه ای، نقره ای و یا طلایی ست کنید و بدین صورت فضایی لوکس و مجلل را ایجاد کنید. اگر به دنبال فضایی متفاوت و جذاب هستید می توانیدفرش طوسیرا با رنگ سبز ست کنید. رنگ طوسی جزو رنگ های جدید 700 شانه است که به عنوانرنگ جدید فرش سالانتخاب شده است.

می توانید برایست کردن فرش کرم رنگ 700 شانه، رنگ مبل را یکی از رنک های فرعی فرش کرم رنگ ست فروش فرش ۷۰۰ شانه کنید. یکی از جذابیت های اینفرش 700 شانه دستباف گونهاین است که در متن طرح و نقشه، گل ها و نقش و نگار پنهانی قرار گرفته است و این طرح زیبا را خاص و رویایی جلوه داده است. در میان این گل ها و نگاره های پنهان، ترنج زیبای دایره ای شکل در مرکزیتفرشقرار داده شده است و دور حاشیه آن، شش ضلعی هایی قرار دارد که داخل آن نیز گل های رنگی طراحی شده است. طرح های قدیمی تر و استوک با قیمت بسیار پایین‌تر از طرح های جدید است. برخی از طرح های قدیمی و استوک با کیفیت عالی با تخفیف بسیار به فروش می رسند و خریداران می توانند از این فرصت طلایی استفاده کنند و بدین صورتفرش استانداردبا قیمت مناسب خریداری کنند.

  • به این صورت که ارتفاع نخ خواب در فرشهای طرح 700 شانه بلندتر از فرش های 700 شانه است.
  • از جدیدترین طرح های فرش ماشینی که در کیفیت 700 هم تولید می شود، فرش خانه رویایی فیلی است.
  • فرش های ماشینی 9 متری نیز جزو فرش های با قیمت مناسب هستند که معمولا در دو نوع 700 شانه و هزار شانه عرضه می شوند که فرش های 1000 شانه معمولا حدود 500 هزار تومان در هر تخته فرش از فرش های 700 شانه گران تر هستند.
  • فرش ۷۰۰ شانه همانطور که در بالا متذکر شدیم با تراکم های مختلفی تولید میشود ولی بهترین تراکم و استاندارد ترین تراکم در فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ هست که بسیاری از کارخانه های تولید فرش از این تراکم استفاده میکنند.
فرش خانه رویایی، هم نگاره ای پرطرفدار است و هم در رنگ های زیبا و به روزی تولید می شود. البته فرش ماشینی 700 شانه قیمت مناسب تری هم نسبت به فرش های تراکم بالا دارد. در حالی که فرش 700 شانه طرح 1200 توانسته به خواسته بسیاری از مشتریان در زمینه زیبایی و جذابیت فرش ماشینی پاسخ دهد. طبیعتا فرش های با تراکم بالا زیبایی و ظرافت بیشتری دارند که فرش 3000 تراکم نیز در راس این گروه قرار دارند. به طور کلی فرش های 700 شانه به دلیل زخامت زیادی که دارند بهتر است برای افرادی استفاده شود که تمایلی کمتری به استفاده از مبلمان دارند و در این موارد زیبایی و پر بودن طرح اهمیت زیادی پیدا می کند.

فرش الماس کویر طرح باغ معلق فیلی

خرید و قیمت فرش 700 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان-فرش شادرخ