بهترین لپ تاپ پرفروش بازار ایران در سال 1400+ مشخصات کامل | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ پرفروش بازار ایران در سال 1400+ مشخصات کامل | behtarin-laptop

اگر به‌دنبال لپ‌تاپی به‌روز، زیبا، سبک و نازک با پردازنده قدرتمند هستید، «Zenbook 14 ایسوس» را بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب توصیه می‌کنیم. ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD و باتری حجیم ۷۵ وات‌ساعتی از دیگر ویژگی‌های ذن‌بوک ۱۴ هستند. این لپ تاپ به یک پردازنده اصلی Amd Ryzen3 3200U و پردازنده گرافیکی Amd Radeon Vega3 مجهز است. به طور کلی ویژگی‌های این لپ‌تاپ باعث می‌شود جزو لپ تاپ‌های میان رده، باکیفیت و کاربردی قرار بگیرد.

  • توجه داشته باشید که لپ تاپ‌های انتخاب شده از میان مدل‌هایی با قوی‌ترین پردازنده‌ها انتخاب شده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را در دسته‌ی لپ تاپ‌های خوش قیمت قرار داد.
  • بااین‌حال اگر احساس می‌کنید کاربری شما احتیاج به CPU سریع‌تری دارد لپ‌تاپ دیگری را در ادامه معرفی کرده‌ایم.
  • نمایشگرهای OLED در این رقابت‌ها هیچ رقیبی ندارند و بهترین کیفیت، کم‌ترین تاخیر و بالاترین کنتراست را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • این محصولات می‌توانند بهترین لپتاپ های موجود در بازار برای امور اداری و دفتری باشند.
  • من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.

تا ۳۰ میلیون تومان تنوع لپ تاپ های گیمینگ اندکی بیشتر می‌شود، با این‌حال اکثر مدل‌ها در یک یا دو مورد از پارامترهای رم، پردازنده و گرافیک، انتظارات را برآورده نمی‌کنند. در این بین لپ‌تاپ TUF Gaming F15 ایسوس شاید از معدود مدل‌هایی با یک تناسب نسبی بین اجزای مختلف سخت‌افزار باشد که می‌توان در بازار یافت. این لپ‌تاپ قدرت خود را از گرافیک ۶۰ واتی RTX 3050 و CPU ۴۵ واتی Core i H می‌گیرد و ۱۶ گیگابایت رم دارد. یکی از نکات مهم در مورد این لپ‌تاپ، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر Full-HD IPS این لپ‌تاپ است. مدل IdeaPad 3 از بیشترین تنوع سخت‌افزاری در بین مدل‌های مختلف لپ‌تاپ در بازار از پایین‌رده تا بالارده برخوردار است و لنوو سعی کرده تا با استفاده از این مدل، به‌روزترین سخت‌افزارها را با قیمتی مقرون به‌صرفه در اختیار کاربران قرار دهد.

مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های 2021 بازار ایران

یکی دیگر از جدید ترین لپ تاپ های 2021 بازار ایران که وزن بسیار سبکی ( 1.29 کیلوگرم ) دارد، متعلق به برند اپل است. شایان ذکر است این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد اما در همین بازه قیمتی لپ‌تاپ دیگری از تراشه توانمندتر و جدیدتر استفاده می‌کند که برای کارهای مهندسی مناسب‌تر است. چنانچه قصد خرید لپ‌تاپی با بازه قیمتی 35 میلیون تومان برای بازی یا کارهای مهندسی دارید، لپ‌تاپ ایسوس «VivoBookX571GT» از معدود گزینه‌های موجود در بازار با این برچسب قیمتی است که از عهده گیمینگ و وظایف گرافیکی سنگین برمی‌آید. پردازنده Core i5-9300H، گرافیک مجزای GTX 1650 با 4 گیگابایت رم ویدیویی GDDR5، رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی متشکل از یک ترابایت HDD و 256 گیگابایت SSD، مجموعه سخت‌افزار قدیمی اما با ارزش این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهد.

کارت گرافیک RTX 4070 هنوز از راه نرسیده بلای جان انویدیا شد

این تکنولوژی در طول زمان مانند تمام تکنولوژی‌ها دست‌خوش تغییر و پیشرفت گردیده، از این رو در جلوی عبارت یک عدد اضافه گشته که از DDR تا DDR4 نامگذاری شده‌اند و به ترتیب دارای تکنولوژی و در نتیجه سرعت بالاتری هستند. اگر لپ تاپی که هنگام خرید انتخاب می‌کنید دارای بیشتر از یک اسلات رم (محل نصب رم بر روی مادربرد لپ تاپ) باشد می‌وانید در صورت نیاز یک رم دیگر به لپ تاپ اضافه کنید و اصطلاحاً رم را ارتقاء دهید. البته قیمت این مدل کمی بالا است ولی با توجه به مشخصات و طراحی رده‌بالا و زیبایی که این محصول دارد، می‌توان گفت ارزش این هزینه را دارد.