اتو بخار فیلیپس Gc2998 80 با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درمادانو

از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در بهترین اتو فیلیپس می‌توان به خاموشی خودکار اشاره کرد. به دلیل مشغله های کاری امروز بسیاری از ما تا به حال آسیب های زیادی به لباس های خود در هنگام استفاده از اتو وارد کرده‌ایم. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند که اگر در حین اتوکردن لباس ها مشغول کار دیگری شدید ، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود. این ویژگی از بروز آسیب های احتمالی به لباس های شما جلوگیری می‌کند از این رو نیز اهمیت دارد.

انتخاب و خرید بهترین مدل اتو بخار فیلیپس از میان انواع مدل‌های مختلف موجود در بازار کار دشواری است. برند فیلیپس مدل‌های متنوعی از اتو بخار را به بازار لوازم‌خانگی ارائه کرده است. این اتو بخار در مقایسه با رقبای خود از کیفیت و عملکرد استثنایی برخوردار است؛ بنابراین می‌تواند تمام نیازهای شما برای یک اتو بخار ایده‌آل را برطرف کند. گنجایش مخزن آب این دستگاه چیزی در حدود 350 میلی لیتر است که مقدار متوسط اما کافی‌ای برای اتوکشی روزانه است. جنس کفی این اتو نیز سرامیک است تا هیچ چیز از دیگر برندهای بازار اتو کم نداشته باشد.

۱۰ نوع از بهترین مدل‌های اتو بخار فیلیپس

دقت داشته باشید هر چه تعداد این روزنه ها بیشتر باشد ، خروج بخار راحت تر صورت گرفته و زودتر می‌توانید لباس هایتان را اتو کنید. به منظور حفظ تار و پود لباس‌ها، بخار دهی مداوم بر روی پارچه‌های با چروک‌های سرسخت و غیرقابل اتو انجام می‌شود و بخار به عمق پارچه نفوذ می‌کند. تنظیم دمای اتو متناسب با نوع پارچه یکی از بزرگترین مشکلاتی است که خانم‌های خانه‌دار با آن مواجه هستند. در ضمن بعد از چندبار اتو با وجود اینکه آب جوشانده هم داخلش ریختم زمان اتو‌کاری کلی رسوب رو لباس پخش می‌کنه. توجه کنید آبی که برای اتوکشی و بخار استفاده می‌کنید بهتر است جوشانده شود و یا از آب بدون املاح استفاده نمایید تا منافذ بخار دستگاه مسدود نشود و طول عمر وسیله شما افزایش پیدا کند. با دارا بودن تنها یک بخش بخار ساز، برای اتوکردن لباس‌های حساس و گران، پرده و حتی لباس‌هایی که به تن دارید مناسب هستند.

اتو بخار فیلیپس Gc2998 80 با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درمادانو

شرکت تولید کننده لوازم خانگی فیلیپس توانسته بهترین مدل اتو بخار مخزن‌دار و بدونه مخزن را با امکانات ویژه‌ای در قالب محصولی کامل به مشتریان برند جعبه موزیکال فیلیپس ارائه کند. یکی از مهمترین نکات برای انتخاب اتو بخار فیلیپس از بین انواع مختلف محصولات این برند توجه به ویژگی‌های مدل اتو بخار می‌باشد. تا با اطلاعات کامل ویژگی‌های اتو بخار فیلیپس بتوانید برای خرید مدل اتو مد نظر خود تصمیم بگیرید. اتو یکی از ملزومات زندگی امروزی بوده و وجودش در هر خانه‌ای ضروری است. اتو بخار «تفال» مدل «FV3740» محصولی باکیفیت و کارا، ساخته‌شده توسط شرکتی معتبر است. کفی این دستگاه دارای روکش نچسب و منافذ زیادی برای خروج بخار است.

  • در همان شروع کار، اولین مشکلات و چالش های فیلیپس، خود را نشان دادند.
  • این دستگاه، عملاً در مقابل استانداردهای بتاماکس که بوسیله شرکت سونی تولید گشته بود، در سطح بین المللی فروش فراوانی نداشت.
  • از طرفی دیگر اگر اتو به صورت عمودی و بدون حرکت باشد پس از 2 دقیقه خاموش می شود.
  • این شرکت هلندی در اتو بخار های جدید خود یک مخزن رسوب قرار داده است.

در بخاردهی لحظه‌ای، بخار با فشار زیاد و به صورت ناگهانی از سوراخ‌های کفی دستگاه خارج می‌شود و به قدرت بیشتر در صاف‌کردن پارچه می‌انجامد. سری نوک‌تیز اتو دسترسی به نواحی دشوار لباس مثل یقه و سرآستین را راحت‌تر کرده و شکاف به‌کاررفته در طراحی اتو نیز برای اتوکشی نواحی اطراف دکمه‌ی لباس ایده آل است. سیستم رسوب‌زدایی نیز در این مدل تعبیه شده است که با استفاده‌ی مداوم از آن می‌توانید بازدهی خوب دستگاه را در طول زمان به بهترین شکل حفظ کنید.

علاوه بر این، برندهای معتبری مانند بوش، فیلیپس، تفال، دلونگی و… این مجموعه سابقه‌ی درخشان 30 ساله در زمینه فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی و حضوری داشته است. هدف مجموعه مَه سنتر فروش کالا با حداقل سود و بهترین خدمات بوده است.

از آنجایی که استفاده از چنین وسیله ای دشوار بود، فقط اشراف می توانستند کسی را برای این هدف خاص استخدام کنند. سلام من چند وقته که این اتو رو خریدم و خواستم استفاده کنم بعد نظر بدم.خیلی عالی هستش و من واقعا راضی هستم چون خیلی حساسیت رو خط اتو و اتو کردن دارم. برای مثال اگر شما یک پیراهن را می‌خواهید اتو بکشید ابتدا یقه را تا کرده و نسبت به خط تای یقه با دقت عمل کنید. سپس قسمت دکمه و سردست، شانه‌ها، چاک‌ها و در نهایت قسمت‌های اصلی پیراهن را اتو بزنید. فروشگاه اینترنتی تهران فرم برای سهولت در خرید برای کاربران تهران و کرج ، امکان خرید حضوری در مکان فروشگاه ها را فراهم نموده است .

اتوی 3000W GC5037 کاملاً قدرتمند است و همین امر آن را به یک اتو بخار قدرتمند تبدیل می کند. برای افزایش طول عمر در پایان مخزن آب را خالی کنید و چند دقیقه بزنید به برق تا فضای داخلی آن خشک شود به افزایش عمر همه اتو ها این روش کمک میکند. از جنس پارچه مطمئن شوید و دستورالعمل مربوط به پارچه را بر روی اتو تنظیم کنید. این نوع اتو برای لباس هایی که به زمان زیادی برای اتو کردن نیاز دارند و بافت ضخیمی دارند مناسب است. در این نوع اتو بخار با فشار بالا به همراه سیلندر میتواند به طور همزمان با چندین لایه پارچه مقابله کند. این صفحه در اندازه های متفاوت تولید می شود ، هر چه اندازه ی آن بزرگتر باشداتو کردن لباس ها ساده تر صورت می گیرد.

Philips Gc4521 Steam Iron

سیستم ضد چکه و سیستم رسوب‌زدایی از جمله تکنولوژی‌های به کار رفته در این اتو بخار هستند که از جرم گرفتگی دریچه اتو بخار و اجزای داخل آن به خوبی جلوگیری می‌کنند. همانطور که از نام مدل این اتو بخار مشخص است، جزو زیر شاخه‌های سری EcoCare برند فیلیپس قرار می‌گیرد که به این معنا است که انتخاب ایده‌آلی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی محسوب می‌شود. با توجه به ظاهر پیچیده اتو بخار فیلیپس، عده ای گمان می کنند کار با آن سخت خواهد بود. اما دکمه پیچی تعبیه شده در زیر دسته امکان دسترسی آسان به آن را فراهم کرده است. با استفاده از این دکمه می توانید درجه مورد نیاز را با توجه به جنس پارچه خود تنظیم کنید. توجه داشته باشید دمای زیاد ممکن است موجب سوختن، برق افتادن یا آب شدن پارچه گردد.

همان طور که مورد انتظار است، سیستم بخاردهی عمودی نیز در این دستگاه به کار گرفته شده تا این دستگاه هیچ چیز از برندهای دیگر کم نداشته باشد. این اتو فیلیپس از فناوری کنترل بخار هوشمند برخوردار است و به سیستم دمایی بهینه مجهز است. وجود بخار یونیزه در این اتو در هنگام اتو کردن لباس را کاملاً ضدعفونی می کند و این را باید از ویژگی های متمایز آن دانست. تبخیر مداوم این محصول معادل 70 گرم در دقیقه و تبخیر فوری آن 260 گرم در دقیقه است.