اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد. اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد. در طول سالیان گذشته اسکیپ روم دات آی آر شعب مختلفی در سطح شهر تهران افتتاح کرده است. البته در سال 1399 و بحران ویروس کووید متاسفانه بعضی از شعب مثل بلوار دریا، ستارخان و بهارستان تعطیل شدند.

این دوپامین مزایایی از قبیل بهبود حافظه، انگیزه و افزایش تمرکز و مهارت‌های اجتماعی را دارد. بیشتر ما زندگی شلوغی را تجربه می‌کنیم و درگیر مسائل مختلف روزمره هستیم. از طرف دیگر اتاق‌ها به ما این امکان را می‌دهد که از مسائل روزمره خود دور شویم و در نقش یک شخصیت خاص، تجربه جدید و جذابی را به دست آوریم، مثلاً شخصیت یک کتاب یا فیلم. این بازی تنها حدود یک تا چند ساعت کم طول می‌کشد اما تجربه بی‌نظیر و همه‌جانبه اتاق‌، مردم را به واقعیت متفاوتی سوق می‌دهد. همانطور که می‌دانید سناریوهای هر کدام از بازی ها متفاوت هستند و هر کدام به تعداد خاصی از اعضا نیاز دارند تا بتوانیم معمای پیش رویتان را حل کنید. بنابراین کافیست تا یک ساعت از موبایل و تبلت فاصله بگیرید و درگیرِ یک سناریو جذاب شوید.

اتاق فرار اینفینیتی دارای ۲ بازی به نام‌های بیمارستان و وضعیت قرمز اتاق فرار است. این حادثه تقریبا خبرسازترین اتفاق افتاده برای صنعت اتاق فرار در جهان تا به امروز بوده است. خوب ایرادی نداره چون این سرگرمی خیلی جدیده و خیلی‌ها اشنایی خاصی باهاش ندارن ما تومجله اتاق فرارکلی مطلب راجع به این موضوع گزاشتیم. این مطالب میتونن خیلی کمکتون کنن ولی نه به اندازه یک بار بازی کردن.

  • تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند.
  • سومین بازی از سری بازی‌های 50Rooms، یک بازی اسکیپ‌روم به سبک سنتی که شما امکان انتخاب از بین ۵۰ اتاق را دارید و باید با حل تمام معماها از اتاق خارج شید.
  • بازی اتاق جنگ در اتاق فرار انیگما برج میلاد، یک بازی ۴ تا ۷ نفره بوده و ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد.
  • فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست.
  • فعالین بخش آموزش کشورهای شرقی را می توان طراحان اولیه این بازی نامید، این بازی با نقش پردازی از دنیای واقعی و الهامی از بازی های کامپیوتری طراحی شده است.
  • برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند.
مطالعات نشون می‌ده که معماها و پازل‌های سنتی، عملکرد مغز رو بهبود می‌ده؛ چرا که ذهن خودش رو به شیوه جدید پرورش می‌ده تا با مشکلات و چالش‌های واقعی زندگی مقابله کنه. پس اسکیپ روم اصفهان یه تمرین عالی برای استراحت و تمرین مغز هست. فرار از جنگ، شما در این بازی به عنوان یک اسیر جنگی که در یک پناهگاه کثیف گیر افتاده بازی می کنید. شما با کارهای مختلفی مثل حل معماها و پیدا کردن اشیاء پنهان قفل اتاق رو باز و ماموریت ها رو تموم می‌کنید. این بازی دارای پانزده لوکیشن مختلف است و فضای جنگی جالبی دارد.

بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها

پس یه گروه تشکیل بدین و به جمع دوستداران اتاق فرار بپیوندید. اتاق فرار نفس نکش که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است، توانسته با ایجاد فضاسازی بسیار عالی و کامل از این فیلم، اتاق فراری را خلق کند که بدون شک می توان آن را بهترین اتاق فرار اقتباسی نامید. این یک بازی همه‌جانبه، در زمان واقعی، مبتنی بر تیم، پر از ماجراجویی است که در آن بزرگ‌سالان و کودکان برای حل معماها به دنبال کردن سرنخ‌ها و رمزگشایی می‌پردازند تا با یافتن راه‌حل، از مخمصه فرار کنند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت اسکیپ روم، عشق ذاتی انسان‌ها به بازی‌هاست. بازی کردن، برنده شدن، غنیمت و پاداش به دست آوردن و موفقیت همیشه برای افراد خوشایند است. ما کنجکاو و ماجراجو به دنیا آمده‌ایم و کشف و حل اسرار در خون ماست.

اتاق فرار شایعه

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape