گوشی اقتصادی چی بخرم بهترین گوشی گوشی موبایل به پایین ترین قیمت روز در بازار انلاین

گوشی گلکسی F22 دارای دوربین چهارگانه بر روی قاب پشتی خود بوده که وضوح آنها به ترتیب برابر 48 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی هم یک سنسور واید با وضوح 13 مگاپیکسل است که تصاویر مطلوبی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی ثبت می‌کند. ریلمی شاید یک برند ناشناخته در بازار کشور باشد اما این دلیلی نیست که تصور کنیم محصولات این شرکت کیفیت بالایی ندارند. هواوی Y8p از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که کاربر می‌تواند آن را با شارژر ۱۰ واتی موجود درون جعبه شارژ کند. از لحاظ قدرت سخت‌افزاری این گوشی اندکی از ردمی ۹ سریع‌تر است اما می‌توان گفت در همان محدوده قرار می‌گیرد.

  • این گوشی از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می‌کند و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ و ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت را رم ۸ گیگابایت عرضه شده است.
  • این گوشی با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد یک گوشی کاملا به صرفه با ارزش خرید بالا محسوب می گردد.
  • نمایشگر جدیدترین پرچم‌دار اپل با ناچ کپسولی شکل خود حالا یک درصد فضای بیشتر را به‌نسبت نسل پیشین دراختیار دارد و بیشینه‌ی روشنایی آن نیز به عدد خیره‌کننده‌ی ۲٬۰۰۰ نیت می‌رسد.
  • این مدل با توجه به امکانات و مشخصاتی که ارائه می‌دهد حداقل تا چند سال انتظارات شما را برآورده می‌کند.

S22+ سامسونگ بسته‌به ظرفیت از حدود ۳۲ میلیون تا ۳۵ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد. «گلکسی A23 سامسونگ» طراحی مدرنی در قاب پشتی خود دارد؛ ولی قاب جلویی و نحوه‌ی قرارگرفتن دوربین سلفی روی نمایشگر یادآور طراحی گوشی‌های چندین سال قبل اندرویدی یا گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت حال‌‌حاضر بازار است. یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه روشن نگه داشتن این گوشی را بر عهده دارد که خود آن با توان ۱۸ واتی شارژ می‌شود. اگر انتظارات زیادی از یک گوشی هوشمند ندارید بنابراین بهتر است یکی از گوشی‌هایی که در فوق به آن‌ها اشاره کردیم را انتخاب کنید. گوشی زیر ۵ میلیون تومان دارای مشخصات قابل قبولی است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. در این مقاله مشخصات فنی ۷ گوشی از برندهای مختلف بررسی شد و حالا شما می‌توانید با کمک جدول مشخصات فنی، یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید.

همانند بسیاری از بهترین گوشی های اقتصادی این گجت نیز از کیفیت ساخت بالایی برخوردار نیست و از پلاستیک برای ساخت بدنه و فریم این گوشی هوشمند استفاده شده است. نکته جالب توجه در پنل پشتی وجود ماژول دوربین دایره‌ای شکل است که توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. انرژی میان‌رده وان پلاس توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و این باتری در بهترین گوشی های اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک باتری با چنین ظرفیتی می‌تواند حدود یک روز کامل در اختیار کاربران قرار بگیرد و در پایان روز (بسته به میزان استفاده) نیاز به شارژ پیدا می‌کند. اسپیکر این گوشی هوشمند از صدای بالایی بهره می‌برد و پخش موسیقی توسط این بلندگو می‌تواند باعث جلب توجه کاربران شود.

این گوشی دارای بدنه ای پلاستیکی است که در قسمت پشتی آن لوگو نوکیا در زیر ماژول دوربین 5 مگاپیکسلی به چشم می خورد. برای قسمت جلویی نیز یک نمایشگر 6.52 اینچی در نظر گرفته شده که C10 را تبدیل به یک گوشی نسبتا بزرگ می کند. رزولوشن 720×1600 پیکسل نیز برای این نمایشگر در نظر گرفته شده که کیفیت قابل قبولی را ارائه می کند.

بهترین گوشی بازار از نظر ارزش خرید محسوب می‌شود که در همه زمینه‌ها خوب کار کرده منبع مقاله است. این گوشی از تراشه قدرتمند Snapdragon 778G 5G بهره برده که قدرت کافی برای اجرای انواع بازی‌های گرافیکی روز دنیا را دارد. همچنین با استفاده از نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۳۳ واتی، پکیجی کامل و خوب را در اختیار گیمرها قرار داده است. نکته اصلی در زمان انتخاب اینجاست که باید صرف نظر از برند یا قیمت گوشی و امکانات مورد استفاده در یک دستگاه موبایل، خوب یا بد بودن یک گوشی و نوع امکانات آن را بسته به کاربرد و نیاز را خودتان تعیین کنید. ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر این مورد را بهترین راهنمای خرید گوشی هوشمند برای افراد مختلف می‌داند.

این سری با پیشوند A عرضه شده و قیمتی اقتصادی دارند که پرداخت آن برای قشر زیادی از دوست‌داران این برند ممکن است. بنابراین این سری از برند سامسونگ همراه با دو نمونه از پرچمداران در سری S در لیست بهترین گوشی سامسونگ قرار گرفته‌اند. در ادامه همراه ما باشید تا به نقد و بررسی تخصصی بهترین گوشی های سامسونگ بپردازیم. برند آنر همانند برند مادر خود یعنی هواوی، به عرضه‌ی گوشی‌های خوش‌قیمت و باکیفیت مشهور است.آنر ۹ لایتمیان‌رده‌ای با قیمت مناسب و ظاهری زیبا است.

قطعاً شما هم از بین این همه مدل با ویژگی‌های مختلف بدنبال بهترین گوشی میان رده هستید. در واقع از آنجایی که بازار این رده حسابی داغ است و برندها سخت در حال رقابتند ما شاهد مدل‌های شیک و خوش قیمتی هستیم که واقعاً چیزی از امکانات کم ندارند. این بار ۱۹کالامگ بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۲ که می‌توانید در پاییز ۱۴۰۱ خریداری کنید را بررسی کرده است. اگر اولویت شما عکس برداری با موبایل و دوربین باشد، گوشی «Redmi note 11s» با داشتن دوربین چهارگانه با لنز اصلی فوق‌العاده 108 مگاپیکسلی بهترین انتخاب شماست. این مدل نسبت به نسخه پرو اندکی بزرگ‌ترست و نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد و باتری آن نیز ارتقاء یافته و به ۴۳۵۲ میلی‌آمپر رسیده که نسبت به نسخه‌های دیگر مسلماً بهتر عمل کرده است. دوربین نیز نسبت به نسل قبلی علی‌رغم تغییر نکردن از لحاظ پیکسل، بهبود داشته و در عملکرد این تغییر محسوس و قابل مشاهده است.

کدهای مخفی گوشی های هوشمند

اینکه کاربران می‌توانند با بودجه‌های مختلف هم از این گوشی و قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که پردازنده‌ی اگزینوس ۸۵۰ اگرچه ۸ نانومتری است و در مصرف انرژی عملکرد خوبی دارد اما در دسته‌ی پردازنده‌های پایین‌رده قرار می‌گیرد و نباید انتظار بالایی از آن داشت. لازم به ذکر است این گوشی از باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از این حیث از نماینده‌ی پوکو عملکرد ضعیف‌تری دارد. اما اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که با برند ردمی بیشتر آشنایی و به آن اعتماد دارید، این گوشی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

تراشه اگزینوس 1280 که در بطن گوشی کارسازی شده و به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران برای اجرای روان بازی‌ها قرار می‌دهد. قلب تپنده این گوشی هم پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام است که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی مناسبی برای کاربران فراهم می‌کند. قلب تپنده این گوشی خوب هم پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام است که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی مناسبی برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه مطلب بهترین گوشی در ایران باید گفت که گوشی‌های برند ردمی تا به امروز توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، عملکرد خوبی داشته باشند.

در پنل جلویی یک نمایشگر با ابعد 6.7 اینچ در نظر گرفته شده‌است حاشیه‌های اطراف این نمایشگر ظریف است و در قسمت بالا و پایین اندکی ضخیم‌تر طراحی شده‌است. ازاین‌رو درصد شراکت نمایشگر 87.0 می‌باشد که در نتیجه لذت تماشای انواع محتواها افزایش می‌یابد. قسمت پایین این نمایشگر اسکنر اثر انگشت تعبیه شده‌است و در قسمت بالایی شاهد قرارگیری لنز سلفی نیز هستیم که مزاحمتی برای تماشای انواع محتواهای تصویری ایجاد نخواهد کرد. صفحه نمایشگر قدرتمند این گوشی با نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز به شما این امکان را می‌دهد تا از تماشای فیلم‌های اکشن و بازی‌ها نهایت لذت را ببرید. البته زیاد امیدوار نباشید چون به هنگام تماشای ویدیو با کیفیت HDR به این سطح از روشنایی نخواهید رسید.

گوشی اقتصادی چی بخرم بهترین گوشی گوشی موبایل به پایین ترین قیمت روز در بازار انلاین