پرده دابل شید خرید و قیمت انواع پرده دابل شید دو مکانیزم و شب و روز پرده بازار

پرده دابل شید خرید و قیمت انواع پرده دابل شید دو مکانیزم و شب و روز پرده بازار

هر دو لایه درون یک قاب قرار گرفته‌­اند ولی از دو رول مجزا برخوردار هستند و تنظیم هر کدام از لایه‌­ها به صورت دلخواه انجام پذیر می‌­باشد. قیمت پرده های دومکانیزم در محدوده 650 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان میباشد و این به دلیل تفاوت قیمت و تنوع مدل های پارچه های تور و آستری است که میتوانید به هنگام خرید پرده دومکانیزم انتخاب کنید. تهیه و اجرای انواع پرده شید رول ، دی کی ، لوردراپه ، کرکره ، زبرا ، شب و روز و غیره در مجموعه پارسیان انجام می شود. پرده شید در تهرانباید سخت کننده گزینه انتخابی باشد به خصوص برای شید های تصویری آنقدر دامنه تصاویر گسترده به حد گیج کنندگی و ماندن بین چند راهی بودن و استفاده از نظرات هر چه بیشتر و بیشتر شود. شید رول ها و حتی دابل شید که ما توزیع میکنیم به گونه است فقط در برج نشین های مولتی میلیارد های جهان قابل مشاهده و دیدن است.

پرده زبرا که نیازی به گفتن محسنتاش نیست و حسن هایی که دارا هست را حتی کسانی که هیچ تخصصی در حرفه ما ندارند یا عادت ندارند که هر چند وقت یکبار دکور نو کنند به دنبال پرده زبرا در تهران هستند. با انواع لوکیشن هایی که با این دسته بندی قابل اجرا و زیبنت آراییی هستند محتوای اختصاصی تهیه و تدارک دیده ایم. پرده شید در تهران باید از جنسی باشد که در کشور تولید میکند و چنان محشر است که حد و مرز را شکسته و میخکوبتان میکند.

قیمت شید دو مکانیزم | دابل شید

علاوه بر جذابیت های ظاهری همه کارهایی که یک پرده باید انجام دهد را به نحو احسنت انجام میدهد. خودش به تنهایی از تک پارچه ای است که سراسر چهار چوب در و پنجره را میپوشاند و در عین حال غیر ممکن است تاریکی دلهره آوره و یک دست ایجاد کند. پرده هایی که یا با ریموت کنترل و یا با سیستم هوشمند قابل استفاده هستند. برای عرض پرده در صورتی که پنجره دارای فرورفتگی باشد از مقدار مورد نظر 2 سانتی متر کم می­شود. برای پنجره­های معمولی از هر دو سمت 5 سانتی متر متر به جهت پوشش کامل پنجره با پرده اضافه می­شود.

که دارای طرح و رنگ بندی متنوعی می باشد انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که در هنگام روشنایی (روز) می توانید با پایین آوردن تور حداکثر بهره را از لحاظ نورگیری داشته باشید همچنین در هنگام شب میتوانید با پایین آوردن آستر پرده (پارچه شید) مانع دید محیط از بیرون باشید. پرده دابل شید که با نام پرده شب و روز و پرده دو مکانیزم نیز مشهور است، از دو جزء مجزا، اما مکمل تشکیل شده که هر یک از لایه‌های آن با زنجیر و مکانیزم اختصاصی خود بالا و پایین می‌شوند. ویژگی بی‌نظیر این پرده‌ها باعث شده در هنگام روز با جمع کردن لایه شید، از نور روز بهره‌مند شوید و در هنگام شب، با پایین آوردن لایه شید، مانع از دیده شدن فضای داخل منزل شوید.

  • برای عرض پرده در صورتی که پنجره دارای فرورفتگی باشد از مقدار مورد نظر 2 سانتی متر کم می­شود.
  • جنس پرده ای که در جلوی کار قرار می گیرد معمولا از تور و حریر است و با توجه به دارا بودن طیف وسیعی از طرح و رنگ های مختلف با هر نوع سلیقه ای سازگار می باشد و زیبایی خاصی را به خانه و یا محل کار شما می بخشد.
  • شما در هنگام انتخاب پرده برای محیط موردنظرتان با انتخاب‌های زیادی مواجه خواهید شد که قطعا در انتخاب نهایی سردرگم می‌شوید.

صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . خریدار هایی که لطف میکنند تشریف میاورند به فروشگاه با جان و دل پذیراییم و برای خرید های راه دور هم در انجام وظیفه کوتاهی نمیکنیم. پرده دی کی که نیازی به گفتن نیست که در تالار هایی یافته میشود که برتر از همه تالار های دنیا هستند و ممکن نیست لوکس ترین سالن مهان خانه ها از آن برای جلوه و شکوه هر چه بیشتر خود بهره نگرفته باشند. فرقی که بین زبرا و شید هست را جدی بگیرید بعضی قصد خرید یکی را دارند ولی نام دیگری را هنگام خرید به زبان میاورند.

پرده‌ها امروزه در بحث دکوراسیون داخلی نیز بسیار مهم هستند و برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. پرده‌ها با توجه به استفاده آن‌ها انواع مختلفی دارند مانند پرده دراپه، پرده زبرا، پرده شید، پرده والان دارو … که هر کدام در محیط‌ مخصوص به خود مثل اتاق نشیمن، دفتر کار، آشپزخانه، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی پرده شید می‌پردازیم و نوعی از آن را که به پرده شید دبل شناخته می‌شود، معرفی می‌کنیم اما برای شناخت آن نیاز داریم تا در ابتدا درباره پرده شید و پرده زبرا بدانیم. تور پرده دابل شید را میتوانید از انواع تور های ساده ، کلاسیک ، مدرن و … که دارای طرح و رنگ بندی متنوعی می باشد انتخاب نمایید. آستر این مدل هم پارچه شید است و شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط ساده و یا طرحدار (چاپی) انتخاب نمایید.

زمانی که شما قصد خرید پرده را دارید با کلی انتخاب مواجه می‌شوید که شاید کمی انتخاب را برای شما سخت کند. در این مطلب قصد داریم که تفاوت‌های پرده‌ زبرا، شید و دبل را به شما عزیزان توضیح بدهیم تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدوارم که این مقاله به شما در زمینه‌ی انتخاب پرده‌ی مورد نظر کمک کرده باشد. برای متوجه شدن این تفاوت‌ها با تصاویر متحرکی که در زیر تهیه کرده‌ایم، همراه باشید. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید انواع پرده، از نظیر پرده زبرا، شید، دبل و پرده حصیری به فروشگاه اینترنتی ویکی دکو مراجعه کنید. برای مشاهده‌ی پرده زبرا، پرده شید و پرده دبل روی پرده زبرا کلیک کنید.

به یاد داشته باشید که در انتخاب آن‌ها به پارامترهایی مثل رنگ، جنس و ساختار، میزان نور و کنترل آن‌ها دقت کنید تا متناسب با محیط موردنظر شما، مناسب‌ترین و بهینه‌ترین انتخاب را داشته باشید. بدون شک این پرده‌ها جز شیک‌ترین و در عین حال ساده‌ترین پرده‌ها می‌باشند که به محیط شما مدرنیته و جذابیت را هدیه می‌کند. پرده‌های شید که از نوع بالارو هستند، دارای طیف وسیعی از طول، عرض، رنگ و مواد را دارا می‌باشند. این پرده‌ها از عبور نور به داخل محیط، تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند و اگر نیاز به نور داشته باشید باید آن‌ها را به سمت بالا هدایت کنید تا نور به محیط تابیده شود. قیمت مناسب، تنوع جنس و امکان استفاده تکی یا ترکیبی با پرده‌های دیگر از ویژگی‌های پرده شید می‌باشد. پرده دابل شید مدرن ،ساده ترین و اصلی ترین مکانیزم در ساختار پرده های بالارو است.

قیمت فروش پرده شید رول ساده ، پرده شید تصویری برقی

ارزان فروشی بهتر است یا قیمت مناسب بودن در ازای دریافت خدمات مناسب که کمتر جایی آن http://vistapardeh.ir/ را دارد. این را مدعی هستیم که حتی خاص ترین های دنیا در دستان ماست گویی در نقطه ای از بازار تهران را نمیابید که بتواند طرحی عرضه کند که بتواند با موجودی های ما برابری کند همیشه تا ابد از سبک های تکراری فراری بوده و هستیم. به طرزی عجیب و غریب تنوع بالاست که حتی وقتی که دقیقا یک مدل را طلب میکنید و پا در کفش کرده که همان را میخواهید با دیدن سایرین دیگر حتی مدل انتخابی اولیه را فراموش کرده و با فروشگاه یکی میشوید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.