مک بوک و لپ تاپ های اپل

از نکات قابل توجه این لپ تاپ می توان به 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD اشاره کرد که فوق العاده پر سرعت است. در بازه 30 میلیون تومان با توجه به نیازهاتون یعنی سبک و باریک بودن بدون شک لپ تاپ مک بوک ایر M1 یکی از بهترین گزینه هاست. اگر شما مدام به مسافرت می روید و نیاز دارید تا لب تاپ خود را در مسافت های طولانی حمل کنید، هر دوی این لب تاپ های ۱۵ اینچی چه نوع قدیمی و چه نوع سبک و باریک آن ها گزینه چندان مناسبی برای شما نخواهند بود و در مسافت ها و مسافرت های طولانی تا اندازه ای دردسر ساز خواهند شد- البته اگر اصرار به لب تاپ های ۱۵ اینچی دارید نوع سبک و باریک آن تا اندازه ای بهتر است و گزینه مناسب تری برای شمایی که زیاد در حال جابجا شدن هستید می باشد. می خواهید لب تاپ شما عملکرد بسیار خوبی در برنامه هایی که با آن کار می کنید و غالبا هم نرم افزار های سنگینی مثل فوتوشاپ، این دیزاین، اسکچ، مایا و یا نرم افزار های دیگر هستند، داشته باشد – اما همچنین شما از لب تاپ خودتان انتظار دارید که سبک و باریک باشد تا بتوانید آن را به راحتی از روی میز کار خود را بردارید و با خودتان به جلساتی که در کافی شاپ ترتیب می دهید و یا در مسافرت و در قطار بتوانید آن را به راحتی حمل کنید و روی پروژه ی خودتان کار کنید.

مدل دیگری به غیر از اینها تو این رنج قیمت مدنظرتون هست که حداقل گرافیک ۴ سایت laptopforush رو داشته باشه؟ البته اینها نسخه برتر AMD نیستند. برخی لپ تاپها با وجود آن که سایز کوچکی دارند اما وزن زیادی دارند و گزینههایی مناسب برای استفاده در بیرون از منزل نیستند. از سایر ویژگی های آن می توان به وزن بسیار سبک 1 کیلوگرمی ، پردازنده AMD Ryzen 7 4700U با 8 مگابات کش ، 16 گیگابایت رم DDR4 ، یک ترابایت حافظه SSD ، پردازنده گرافیکی Geforce MX350 با دو گیگابایت حافظه ، صفحه نمایش 14 اینج فول اچ دی مات و باتری 3 سلولی اشاره کرد. این لپ تاپ به پردازنده نسل 10 Core-i7 مجهز شده و (سری 10510U ) 16 گیگابایت رم DDR4 دارد ، همچنین حافظه داخلی آن یک هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. ما در لیست زیر بهترین مدل لب تاپ ها را برای شما معرفی کردیم که شما با توجه به سلیقه و نیاز خودتان می توانید گزینه مناسب خودتان را از بین آن ها انتخاب کنید. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا 20 یا 25 میلیون تومان و آخرین نسل پردازنده و همچنین بسیار سبک هستید، بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ام اس آی Modern A10RBS است.

این سری لپ تاپ ایسوس یکی از سریع ترین ، پر کاربرد ترین و بهترین لپ تاپ هایی است که در سال 2021 می توانید خریداری کنید. و اینم بگم بهترین لپ تاپ های گیمینگ رو شرکت ایسوس تولید میکنه که دو سری TUF Gaming و ROG Strix جز بهتریناشن. سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است. سری لپ تاپ هایی که مدنظرتون هست یعنی hp zbook , dell precision , lenovo thinkpad مدل های بسیاری با مشخصات سخت افزاری مختلفی دارند که باید به با توجه به نیازتون انتخاب کنید. لب تاپ های قدیمی ۱۵ اینچی نیز همچنان در بازار وجود دارند و چندین مزیت نسبت به لب تاپ های سبک و باریک دارند – آن ها رم های بیشتر از ۶۴ گیگ را ساپورت می کنند در صورتی که لب تاپ های سبک و باریک نهایتا رم ۳۲ گیگ را پشتیبانی می کنند، لب تاپ های قدیمی سرعت پردازنده هایشان دو برابر است و می توانند اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره کنند. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط 2 میلیون تومانی در سال 1393، به یک لپ تاپ 8 میلیون تومانی در سال 1398 و 20 میلیون تومانی در سال 1401 تبدیل شد.

بعدی هم ی لپ تاپ مدرن ساخت هوآویه به اسم MateBook D BoB-WAH9 که واقعا در طراحی فوق العادس. ما در ابتدا با چندین پیشنهاد کلی برای خرید و کانفیگ مورد نیاز شما برای انجام کار های سنگین و اجرای نرم افزار های مرسوم طراحی شروع می کنیم. هنگام مراجعه به پارت ایران ؛ اگر نصب نرم افزار خاصی مد نظرتونه با بخش خدمات نرم افزار در میان بگذارید. با توجه به نیازها و بودجه تون لپ تاپ هایی که در بخش « بهترین لپ تاپ ها تا 15 میلیون » معرفی کردیم میتونند گزینه های خوبی براتون باشند. اما بین این دو گزینه، لپ تاپ اول یعنی specter x360 گزینه بهتری است. با این تفاوت که نسبت به لپ تاپ قبلی یعنی لنوو IdeaPad 5 15ITL05، حافظه ذخیره سازی بیشتر دارد. اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. تمام مدل هایی که در بررسی سری بهترین لپ تاپ ها دیدیدم، سریع ، بی نقص و حرفه ای هستند. نکته قابل توجه در مورد محصول پیش رو که بهترین لپ تاپ مهندسی و گیمینگ تا ٢٣ میلیون در تیر ۱۴۰۱ است، بهرهگیری از کارت گرافیک قدرتمند GTX 1650 انویدیا با حجم حافظه 4 گیگابایت و توانایی اجرای تمام بازیهای روز به بهترین شکل ممکن است.

الیت بوک hp 8540p برخلاف برادر بزرگتر خودش یعنی hp 8540w ، فقط از یک مدل گرافیک پشتیبانی میکنه ؛ گرافیک به کار رفته در این دستگاه NVIDIA NVS 5100M نام داره ک نسبت به گرافیک های Quadro FX 1800M – Quadro FX 880M و ATI FirePro M5800 عملکرد کمتری داره ولی با این حال از پس بازی ها و نرم افزار های تدوین فیلم و شبیه سازی ها و … اگر ادیتور آماتور هستید، ۱ ترابایت حافظه برای شما کافی است، ولی یک ادیتور حرفه ­ای نیاز به یک هارد اکسترنال خواهد داشت. در این بخش بهترین لپ تاپ اپل را به شما معرفی میکنیم. این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ سودهای بی سابقهای را به دلیل عملکرد فوق العاده در این بخش بدست آورد.

نداشتن تست حیوانی از مهمترین دغدغههای حامیان محیط زیست به شمار میرود که خوشبختانه با اطلاعرسانی گسترده، به یک دلمشغولی همگانی تبدیل شده است. شرکت های مطرح لب تاپ های خود را در چهار نوع مختلف ارائه می کنند که ما در اینجا دو نوع از مهمترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم: لب تاپ/ تبلت هیبریدی ۱۳ اینچ و لب تاپ های سبک و باریک ۱۵ اینچی. ارزیابی لب تاپ یکی از مهمترین بخش های پروسه تعمیر است که در دوره های آموزش تعمیرات لب تاپ در کرج می توانید آن را فرا بگیرید. با این حال، اگر مشکلی در انتخاب و خرید متناسب با بودجه خود دارید، خوشحال میشویم از بخش نظرات، پرسش خود را مطرح کنید تا متناسب با هزینهای که میخواهید بکنید، بهترین دستگاه را پایینترین قیمت ممکن معرفی کنیم. شاید تا به حال اسم لپ تاپ های هواوی به گوشتان خورده باشد ، اما هواوی Matebook D14 سری A یکی از بهترین لپ تاپ های هواوی در محدوده قیمت 25 تا 30 میلیون تومان است.

گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالاتمتحده است که سطح هر بخش از دنیای تکنولوژی را از نظر دوام و مقاومت تضمین میکند. این کارت گرافیک در حقیقت، دستگاه پیش رو را به بهترین لپ تاپ گرافیکی و مهندسی نیز تبدیل میکند. بله در این لیست ما بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت از جمله بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را نیز بررسی کرده ایم. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JB یکی از بهترین لپ تاپ ها از 15 تا 20 میلیون تومان است و بهترین لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس نیز هست.

این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد. اگر در حال برنامهریزی برای خرید بهترین لپ تاپ مهندسی و گیمینگ تا ۲۲ میلیون تومان هستید، سری جدید IdeaPad Gaming 3 لنوو با پردازنده نسل یازدهمی، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. خریداران همچنین از 1 ترابایت حافظه پرسرعت SSD در کنار 8 گیگابایت رم DDR4 برخودار خواهند شد. خریداران همچنین در کنار حافظه اصلی 1 ترابایتی، از 256 گیگابایت هارد جامد نیز برخوردار خواهند شد. در پایان راهنمای خرید بهترین لپ تاپ مهندسی تا ۲۴ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱ به یکی از محصولات بسیار خوب با ارزش خرید بسیار بالا میرسیم: نسخه LE از سری لپ تاپ های گیمینگ IdeaPad Gaming 3 که در کنار پردازنده نسل یازدهمی Core i5، هارد جامد 512 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 که بهترین گزینه برای گیمرها، مدیران، طراحان و مهندسانی است که نمیخواهند پول زیادی بابت یک لپ تاپ پرداخت کنند. پس اگر دانشجو یا دانش آموز هستید یا کارمند که دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب و پردازنده Core i3 این لپ تاپ میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه.

آن ها همچنین ممکن است از لب تاپ های سبک و باریک از لحاظ قیمتی ارزان تر هم باشند. توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن گسترده بودن بازه قیمتی در این مقاله و تنوع بسیار زیاد محصولات، امکان معرفی بهترین لپ تاپ در بازههای یک میلیون تومانی برای ما وجود نداشت. که در این بازی قیمتی بی نظیر است. البته از نظر کارت گرافیک نسبت به سایر مدل ها کمی ضعیف تر بوده و به گرافی Intel MX250 با ظرفیت 2 گیگابایت مجهز شده است. قیمت روز لپ تاپ در فواصل زمانی کمی دستخوش تغییر و تحول میشود؛ بنابراین، میتوانید با بررسی مداوم قیمت روز لپ تاپ خرید موفقتری را تجربه کنید.

با اینکه نوت بوک ها مانند دسکتاپها انعطاف پذیر نیستند، بخشهایی در آنها وجود دارد که میتوانید هنگام خرید، کمتر نگران آنها باشید؛ چرا که میتوانید در آینده با کمی هزینه اقدام به بهبود آنها کنید. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از engadget، کمپانی اینتل از برنامههای جدید خود در حوزه فناوری های نوین و تولید تراشههای آینده خود رونمایی کرد و به توضیح نحوه اجرای آنها برای دستیابی به جایگاه رقبایی چون TSMC و سامسونگ تا سال ۲۰۲۵ پرداخت. قبلا بطور مفصلتر در این کامنت در مورد این موضوع توضیح دادم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز؛ مدیر عامل شرکت اینتل اعلام کرد که این شرکت ۸ میلیارد یورو (۹.۷ میلیارد دلار) یارانه عمومی برای ساخت یک کارخانه تراشه سازی در اروپا میخواهد، زیرا این منطقه به دلیل کمبود تراشه به دنبال کاهش واردات است. با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد. این لپ تاپ با قیمت مناسبی که دارد، کارایی رضایت بخشی را برای مشتری به ارمغان می­آورد. در گذر این چند سال، ما دریافتیم که صفحه نمایش ۱۵ اینچی می تواند فضای کافی مناسبی را در اختیار کاربر قرار دارد و کاربر به راحتی می تواند با این فضایی که در اختیار دارد کار های خود را انجام دهد. به عنوان یک هنرمند و خلاق شما انتظارات بسیار زیادی از لب تاپی که می خواهید با آن کار کنید را دارید. اگه مثل من به برند ایسوس علاقه دارید پیشنهاد میکنم مطلب « بهترین لپ تاپ های ایسوس 1400 » رو از دست ندی.

میتونید بهترین هاردهای اکسترنال رو در مطلب « بهترین هاردهای اکسترنال 1400 » ببینید. اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم بهترین لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومان را در این لیست ببینید. اگر شما نیاز به برنامه های مایکروسافت آفیس ، دیدن فیلم و یا مرور وب دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما این لپ تاپ سبک و ارزان قیمت را که یکی از بهترین لپ تاپ های 10 میلیون تومانی بازار نیز به شمار می رود انتخاب کنید. در این مطلب در مورد بهترین مینی لپ تاپ ایسوس، بهترین مینی لپ تاپ ارزان و بهترین مینی لپ تاپ اپل اطلاعات لازم را ارائه می دهیم. خرید با کمترین قیمت بازار خرید از فروشگاه کالاوما بهترین لپ تاپ تا 24 میلیون : گیمینگ، گرافیکی و صنعتی!