مشخصات بهترین لپ تاپ های گیمینگ2022، راهنمای خرید لب تاب گیم تکنولایف

قیمت برخی از لپ تاپ‌ها نجومی هستند، اما همان‌طور که گفتیم، شما می‌توانید یک لپ تاپ عالی در محدوده ۳۵ میلیون تومان تهیه کنید. قابلیت حمل لپ تاپ‌های نازک‌تر، بیشتر بوده و با خیال راحت‌تری می‌توانید آن‌ها را در کوله خود قرار دهید. شایان ذکر است که آداپتور برق ریزر در مقایسه با گزینه‌های دیگر، از اندازه معقولی برخوردار است و باز هم قابلیت حمل دستگاه را بالاتر می‌برد.

لپ تاپ ASUS VivooBook 15

صفحه‌نمایش استفاده شده نرخ تازه‌سازی 120 هرتز رو ارائه میده که باعث میشه همه چی خیلی سریع و روان باشه از جمله بازی کردن. دستگاه پیش رو، بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تیر ۱۴۰۱ است و ما به عنوان گزینه طلایی، خرید آن را توصیه می‌کنیم. اژدهای قدرتمند ام‌اس‌آی به نام GP76 Leopard، لپ‌تاپ قدرتمند و البته سنگین و بزرگی است که می‌تواند از پس تمام بازی‌های روز دنیا با بهترین تنظیمات گرافیکی و تا رزولوشن 1440p براید.

در بخش کارت گرافیک، انویدیا جی‌فورس RTX 3060 با ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 را می‌بینیم. تکمیل‌کننده این ترکیب، نمایشگر ۱۷.۳ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است که از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. خانواده لپ‌تاپ‌های سری TUF ایسوس این روزها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و دلیل اصلی آن، قیمت‌گذاری مناسب و بازدهی خوب آنها در بازی‌ها و عملیات‌های سنگین در سیستم است. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ از نوع IPS است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

در نتیجه حالا که قصد خرید بهترین یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022 را دارید و می‌خواهید هزینه نسبتا زیادی را صرف کنید، بهتر است به سراغ مغزی بروید که سریع‌تر می‌تواند فکر کند. در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ می‌توانید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید. ما می‌خواهیم برای کمک به شما در انتخاب لپ تاپ گیمینگ، لیستی از بهترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی را تهیه کنیم که شامل بهترین‌های هر برند از جمله Dell، Razer، MSI، Lenovo، Acer، Alienware و برندهای دیگر است. در طول یک سال، لپ تاپ‌های زیادی به بازار عرضه می‌شود و هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند که می‌توانند برای شما جالب توجه باشند. آن‌ها از نقطه نظر قیمت و پوشش دادن امکانات مختلف، دارای مزیت و نقوصی هستند که باعث می‌شود در این لیست جای داشته یا نداشته باشند.

  • بر این اساس سهم اندکی از بازار گیم را به خود اختصاص داده است.
  • پنل موجود در پیکربندی لپ تاپ، رقت رنگ و تیرگی کمتری دارد و در تست‌های ما، روشنایی حداکثری ۲۹۱ نیت را به ثبت رسانده است.
  • اگر به بازی و بازی کردن علاقه دارید، بهتر است بدانید در راهنمای خرید امروز سراغ معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 25، 28، 30، 35، 40، 45، 50، 60، 65 و 70 میلیون در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 رفته‌ایم.
  • فرکانس این پردازنده از ۲.۵ تا ۵ گیگاهرتز بوده که به شدت قدرتمند است.
مشخصات بهترین لپ تاپ های گیمینگ2022، راهنمای خرید لب تاب گیم تکنولایف

کارهای گرافیکی با نرم افزارهایی مانند ۳D MAX، افترافکت و ادوبی پریمیر گره خورده است که به سخت افزار بسیار قدرتمند نیاز دارند. برای اینکه این لیست رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی رو از نظر مشخصات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کارایی باهم مقایسه میکردم تا بهترین اونا رو پیدا کنم. اگه بخوام بهتر بگم، این لیست یه جورایی چکیده بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی بازاره که 50 میلیون قیمت دارن و شما همین الان میتونید بخرید.

موارد دیگر نیز مثل کیبورد با نور پس زمینه رنگی، وبکم ۷۲۰p و مقدار بسیار زیادی چراغ در این دستگاه وجود دارد تا شما از یاد نبرید با یک لپتاپ گیمینگ روبرو هستید. با توجه به قدرتی که پردازنده‌های این دستگاه‌ دارند قطعاً در زمینه مصرف برق بهینه نیستند. با وجود اینکه پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل به بهینه‌ترین حالت ممکن ساخته شده است بازهم در زمینه باتری نمی‌توان چندان روی آن حساب کرد.

در مجموع لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515 یک دستگاه دارای سخت افزار قدرتمند، کیفیت ساخت بسیار خوب، امکانات جانبی و پورت های کامل و در نهایت قیمت بسیار مناسب است. تنها نکته ای که باید در خصوص این لپ تاپ مورد توجه قرار گیرد، وزن ۲٫۵ کیلوگرمی آن است که با توجه به وزن سایر محصولات، اندکی بیشتر است. اولین نکته کلیدی مربوط به نمایشگر ١۴ اینچی این لپ‌تاپ می‌شوند. نمایشگر ١٢۰ هرتزی به‌کار رفته در لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس از رزولوشن ١۴۴۰ در ٢۵۶۰ پیکسلی برخوردار است که کیفیتی بالاتر از سایر رقبا دارد. بنابراین اگر اهل ادیت عکس و تدوین ویدیو هستید، این نمایشگر می‌تواند تجربه غنی‌تری را به شما ارائه دهد. ایسوس ROG Zephyrus G14 تنها ١.٧ کیلوگرم وزن دارد که به لطف همین موضوع حمل و نقل آن بسیار ساده می‌شود.

بررسی روتر ASUS RT-AC1300UHP؛ گزینه‌ای مناسب برای هر خانه

به طور کلی این دستگاه‌ها برای کاربران میان رده ساخته شده اما برخی موارد در آن‌ها به شدت قدرتمند است. از این رو است که لپتاپ‌های سری تاف ارزش خرید بسیار زیادی او گفت دارند. افراد زیادی وجود دارند که این لپتاپ‌ها را دوست نداشته و به نظرشان طراحی خوبی ندارند.

بله، شرکت دل هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید لپ تاپ و کامپیوتر در جهان است و محصولات جذاب و توان‌مندی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است هم‌اکنون سری لپ تاپ های Omen این شرکت در لیست بهترین لپ تاپ های جهان برخی وب‌سایت‌های تکنولوژی حضور دارد. صفحه نمایش Lenovo Legion 5-NC یک صفحه نمایش معمولی با رزولوشن فول اچ دی است. به همین دلیل برای کار با فوتوشاپ یا به طور کلی کارهای گرافیکی مختلف، بسیار خوب است. با توجه به نرخ به روزرسانی بالا هم شما تجربه روانی خواهید داشت.

قدرت سخت‌افزاری در کنار قیمت مناسب