مثلا 30 کلمه را انتخاب میکنید

از این رو، منتوریکس علاوه بر دوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته و مبتدی و دوره سئو، با یک برنامه استراتژیک برای جلوگیری از آزمون و خطاهای پرهزینه به کسبوکارها و استارتاپها کمک میکند تا بتوانند در راه درست قدم بردارند و از مسیر رونق و موفقیت دور نشوند. بازاریابی برای موفقیت در یک کسب و کار همیشه لازم و ضروری می باشد. برای موفقیت و پیشرفت در کسب و کار مجازی نیاز است تا با دیجیتال مارکتینگ و یا همان بازاریابی دیجیتال آشنا باشید. سایتی که در صفحه اول گوگل نباشد، همان سایتی است که باید فراموش شود، پس جزو این دسته از سایت ها نباشیدو از یک سئوکار حرفه ای کمک بگیرید! PPC یا همان Pay Per Click است. سئو یا SEO (Search Engine Optimization) به معنی بهینهسازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر است.

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ دیماژن با معرفی یک تصویر استوار و متقاعدکننده از برند شما با استفاده از محتوای وبسایت، تبلیغات و شبکههای اجتماعی، به شما کمک خواهیم کرد تا از هر کانال ترافیکی بیشتر استفاده کنید و میزان آگاهی بیشتر و نیز مشتریان جدید بدست بیاورید. در ادامه این مطلب شما را با انواع شاخه های دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهیم کرد. برای ایجاد انواع خاصی از محتواها، مانند اینفوگرافیک، فیلم یا محتوای صوتی نیز ممکن است به مهارتهای خاصی نیاز داشته باشید. در این وبسایت از تبلیغات آزاردهنده استفاده شده است؟ بعد از اینها شما باید به فکر تولید محتوا برای وبسایت یا شبکه اجتماعی تان باشید، تیم دی ام تابان برای شما استراتژی محتوایی تدوین میکند و تقویم محتوا میسازد که فرایند تولید محتوای شما به خوبی پیش رود.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

ویژگی های یک دیجیتال مارکتر موفق ؟ در هر شغلی قطعا افراد متخصص و با تجربه موفق تر خواهند بود، این قانون شامل مشاوران دیجیتال مارکتینگ نیز می شود. شما همکاری این افراد می توانید وب سایت خود را از لحاظ سئو خارجی بسیار غنی سازید. بنابراین یکی از مزایای دیجیتال مارکتینگ این است که شما میتوانید تبلیغات هدفمندتری داشته باشید. مدت زمان دوره دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟ اشاره کرد. برخلاف روشهای کلاه سیاه، نمیتوان با روش های کلاه سفید در مدت زمان کوتاهی در جایگاه اولین پیشنهادهای لیست نتایج گوگل قرار گرفت.

نام این مدل از بازاریابی محتوا یا (Types Of Content Marketing)، ممکن است یک کاغذ سفید و بدون نوشته را برای شما تداعی کند، اما واقعا اینطور نیست! حالا نوبت به آن است که کیفیت تبدیل سرنخها بهبود حاصل کند. برنامه منتوریکس برای کسبوکارهای انلاین شامل 7 مرحلهی ایجاد سئو، تولید محتوا، تبلیغات گوگلی، دادهها، مدیریت شبکه اجتماعی، بهبود UI/UX و تیم سازی و آموزش میشود. هدف از پیادهسازی تاکتیکهای بازاریابی دیجیتال توسط مالکان کسب و کار مجازی، رشد و پیشی گرفتن از رقباست؛ برای همین میتوان از تاکتیکهای بازاریابی دیجیتال نیز جهت بهبود کسب و کار مجازی استفاده نمود. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، به هر نوع بازاریابی از طریق ابزار الکترونیکی میگویند. گاهی اوقات سئو به سادگی برای ایجاد اطمینان در مورد اینکه سایت شما ساختار مناسبی از نظر موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار میگیرد.

این دورهها به دو صورت آنلاین یا غیر آنلاین برگزار میشوند. این نوع از اهداف به زیرشاخه و موارد فرعی تقسیم میشوند که در ادامه به بررسی هر یک از عناوین فرعی میپردازیم. این موارد فقط بخش کوچکی از مزایای سئو هستند، و موارد بسیار بیشتری وجود دارند تا به اهمیت یادگیری سئو اینکه دانش seo چیست، پی ببرید. سئو چیست و اصول و استاندارد های آن کدامند، موارد زیادی را شامل میشود که در این مقاله به صورت خلاصه به مهم ترین آنها اشاره شد. حال اگر کسی پرسید دوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟ ما در مورد مقاله های آسمان خراش 10هزار کلمه ای در مورد هر موضوع صحبت نمی کنیم، اما فکر کردن در مورد اینکه محتوای شما چگونه خواننده را درگیر می کند و در عین حال به آنها در مورد موضوعات خاص آموزش می دهد مهم است.

سئو فعالیتی نیست که فقط یکبار آن را انجام دادید تمام شود. تمامی این اقدامانی که انجام دادید همگی به موضوع دیجیتال مارکتینگ مربوط می شود. تجربه کار در فضای مجازی، به مدرس این امکان را میدهد که با چالشها و مسائل مربوط به این حوزه، کاملا آشنا بوده و بر مبنای تجربه خود، بهترین آموزش را ارائه دهد. هر یک از مدرسین این حوزه بر اساس تقویم کاری خود، سرفصلهایی را در نظر گرفته و بر اساس آن، طول مدت کلاس مشخص میشود. در واقع میتوان گفت که هر کدام از این دورهها مزایا و معایب خودش را دارد که باید بر اساس شرایط خود، یکی را انتخاب کنید.

بازاریابی محتوا

با سئو، معنی واژه آن و اهمیت استفاده از آن آشنا شدیم. در این مطلب با تعریف دیجیتال مارکتینگ و انواع مختلف آن آشنا میشویم و بررسی میکنیم که مزایای بازاریابی دیجیتال چیست و چرا برای کسبوکارها اهمیت دارد. بنابراین توجه به فرمتهای مورد علاقه هر گروه از اهمیت بالایی برخوردار است. باید توجه داشت که هر کسب و کار مجازی ممکن است نتواند از تمامی تاکتیکها استفاده کند. کسبوکار ما بخش مهمی از زندگی ما را در فضای اینترنت تشکیل میدهد؛ و لازم است کسی کسبوکار ما را در فضای دیجیتال مدیریت کند. یک دیجیتال مارکتر موفق جدا از این که باید از انواع روش های تبلیغاتی نوین آگاه باشد باید با انواع ابزار های آنالیز و اندازه گیری و نحوه تحلیل آن آگاه باشد خوب تا اینجا ما نتایچ و اعداد ارقام های زیادی رو داریم که نیازمند یک دانش و تجربه بالا برای نحوه تحلیل و نتیجه گیری برای تدوین استراتژی برای آینده کسب و کار می باشد.

چقدر است؟ اشاره کرد.

این روزها این سبک از بازاریابی رونق زیادی دارد و به طبع آن، و بهدلیل استقبال زیاد برای فعالیت در آن، دورههای گوناگونی برای آشنایی و آموزش این روش بازاریابی، ارائه شده است. فعالیت دیماژن، ارائه خدمات کامل دیجیتال مارکتینگ در سه بخش برنامهریزی، اجرا و کنترل است. یکی از مهم ترین ویژگی های بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) نسبت به بازاریابی های سنتی و یا offline کنترل بر رفتار مشتری می باشد که این امر به هیج وجه در بازار یابی های سنتی ممکن نبوده است پس به نحوی موضوع مشخص شده کنترل بر رفتار مشتری. آژانس و آکادمی دیجیتال مارکتینگ منتوریکس براساس آخرین به روزرسانیهای دوره دیجیتال مارکتینگ گوگل و ابزارهای بازاریابی دیجیتال تدوین شده است تا یک دوره جامع دیجیتال مارکتینگ را در اختیار کارآموزان خود قرار دهد تا دیدگاه خوبی نسبت به آیندهی شغلی خود داشته باشند و کنترل آن را از همین الان به دست بگیرند و روزی ناخدای کشتی خود شوند.

دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای متعدد خود و روشهای جذاب، به شما کمک میکند تا هر چه بهتر توسط کاربران و مشتریان دیده شوید. ما در دیماژن بوسیله ابزارهای مختلفی اهداف مارکتینگ در فضای دیجیتال را محقق میکنیم. ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستیم. شما باید انتظار داشته باشید که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ به شما کمک کند، تا تعیین کنید که چه چیزی باید گفته شود. چالش دوم | به چه دلیلی به ما مراجعه کردهاید؟ با گسترش تکنولوژی و با وجود راهکارهای متنوع برای یادگیری، کتابها و دورههای آموزشی تصویری بسیار زیادی در فضای اینترنت وجود دارد اما انتخاب بهترین آنها، امری چالش برانگیز است. ضرورت وجود یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در استارتاپها و شرکتهای نوپا برای افراد حرفهای مشخص است و باید جایگاه ویژهای برای آن در نظر گرفت.

در این میان، برای کسانی که آشنایی زیادی با انواع دورههای دیجیتال مارکتینگ ندارند، انتخاب بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ و به عبارتی، یک کلاس آموزشی خوب و پر بازده، کمی سخت بهنظر میرسد. نمایش وب سایت در نتایج گوگل شاید خیلی سخت به نظر برسد؛ اما وقتی نقشه راه را داشته باشید همه چیز راحت تر خواهد شد. تا چند سال پیش، یافتن دورههای آموزشی غیرحضوری کاری سخت بود و کلاسها عموما بهصورت حضوری برگزار میشد. این موضوع بهخصوص در مورد دورههای غیرحضوری خودش را بیشتر نشان میدهد. ما یک جریان مارکتینگ در حین انجام، با تکیه بر تحلیلها و بازخورد بدست آمده از سوی مشتریان را صورت میدهیم تا کمپین را حتی از بازدهی مورد نظر نیز بهینهتر کنیم. ما سعی کردهایم به اعتماد دوستانمان پاسخ مناسبی دهیم. مراحل بازاریابی محتوا را چگونه انجام دهیم؟ اجرای این استراتژی به ما اجازه خواهد داد تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وبسایت هدایت کنیم، روابط را پرورش دهیم و بازدیدکنندگان را به هدف برسانیم.

دیجیتال مارکتینگ

از فروشندهها پشتیبانی کنید و به فکر آنها باشید، با دیجیتال مارکتینگ راحتی آنها و ارتباط موثر را فراهم میکنید. بازاریابی دیجیتال روشی از بازاریاب می باشد که برای معرفی کالا و خدمات در فضای مجازی از آن استفاده می شود. با وجود اینترنت، هر کالا یا خدمتی که ارائه میشود نیازمند بکارگیری استراتژیهای بازاریابی دیجیتال است. هدف از دوره های دیجیتال مارکتینگ، دوره دیجیتال مارکتینگ غیر حضوری، دوره سئو، دوره داستان سرایی، دوره گوگل ادز و ایمیل مارکتینگ منتوریکس این است که در پایان آنها یک دیجیتال مارکتر حرفهای شوید یا در یکی از این مهارتهای فنی بازاریابی دیجیتال، تخصص پیدا کنید و کارشناس آن رشته شوید.

این روش به شما کمک میکند تا بفهمید که چگونه استراتژیها و اهداف آینده خود را برای دستیابی به نتایج بهتر با هر کمپین جدید بهینه کنید. میگوییم کشتی تایتانیکی است که اگر ناخدایان آن حرفهای و کاردرست نباشند، تمام افراد و خدمه کشتی را به کوه یخ میزنند و سایت آنها همیشه در صفحه دوم نتایج جستوجوی گوگل خواهد بود. یکی از رایجترین روشهای نوشتن محتوا، بررسی یک دسته از محصولات است. دیجیتال مارکتینگ شامل سئو (SEO)، SEM و تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و آنالیتکس و تحلیل داده میشود که اگر بخواهید در هر کدام از این بخشها استاد شوید، زمان و سختکوشی خاصی میخواهد، به قول معروف نابرده رنج، گنج میسر نمیشود، چون مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد! این کار ممکن است با یک توییت در توییتر انجام شده یا اشتراکگذاری پست شما در شبکههای اجتماعی سبب دیجیتال مارکتینگ شانار این اتفاق باشد.

در واقع، گوگل برای لینک هایی که احتمال کلیک کاربر بر روی پیوند بیشتر باشد ارزش بیشتری قائل میشود و امتیاز بالاتری به آن میدهد. همانطور که پیشتر گفته شد، بازاریابی دیجیتال، بر بستر تکنولوژی دیجیتال قرار دارد. این نوع بازاریابی مختص کسب و کار مجازی با بودجه محدود است. محتواهای مرکزی به عنوان مادهی اولیه برای باقی محتواهای جانبی در هرم عمل میکنند و اغلب، دسترسی به آنها با رمز عبور امکانپذیر است (یعنی برای هر کسی دسترسپذیر نیستند). این محتواهای جانبی میتوانند شامل کتاب، کتاب الکترونیکی و راهنماهایی باشند که امکان بررسی عمیق در محتوا و مواد اولیهی محتوایی را فراهم میآورند.

دیجیتال مارکتینگ چیست

از همین رو موتور های جستجو روز به روز الگوریتم های خود را توسعه داده تا بتوانند بهترین نتایج را به کاربران خود نمایش دهند. برای اندازه گیری هر مسیر تبلیغاتی ما ابزار های آنالیز و اندازه گیری تخصصی زیادی داریم که باید کمپین های تبلیغاتی مختلف با هویت ها و ساختار های مختلف و منتشر شده با طرح ها و ساعات مختلف رو تحلیل کنیم تا در نهایت به این نتیجه برسیم که کدام دسته از مشتریان؟ در تدوین استراتژی باید این موضوع رو برسی و تحلیل کنیم که در چه مسیری می توانیم با کمترین هزینه بیشرین نرخ تبدیل رو بر روی کاربران بگیریم و همچنین باید بررسی شود که هزینه های تبلیغاتی تا چه اندازه ای باید افزایش یابد تا به نقطه بهینه در جذب کاربران جدید برسد و همچنین استراتژی تکرار خرید کاربران نیز باید تدوین شود.

بر این اساس بازاریابی دیجیتال هم به صورت آنلاین و هم به شکل آفلاین قابل اجراست. پاسخگویی و پشتیبانی خرید هم به خوبی انجام می گرفت، تا همه این ها در کنار هم منجر به خلق «تجربه خوب خرید اینترنتی» از دیجیکالا شود. اشکال این موضوع این بود که معمولا تمرکز محل برگزاری کلاسها در شهرهای بزرگ بود و امکان دسترسی به آن برای همه فراهم نبود. معمولا مدرسینی که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را ندارند، تنها به برگزاری کلاسهای تئوری اکتفا میکنند و دانشجو در انتهای دوره، بمباران اطلاعاتی شده و هیچ کاری بلد نیست!