لپ تاپ دست دوم اچ پی Hp ZBook 15 G2

گلدن رز از جمله برندهای محبوب در سالهای اخیر است که تست حیوانی را کنار گذاشته و بدون آسیب رساندن به محیط زیست محصولاتی با سایت laptopforush کیفیت تولید میکند. برندهای اچ پی، MSI، ایسوس، دل، اپل، لنوو و ایسر از جمله بهترین برندهای تولیدکنندهی لپ تاپ هستند و بهتر است لپ تاپی که خریداری میکنید محصول یکی از این برندها باشد. سلام من یه لب تاپ برای بازی و کارهای دانشجویی میخوام بخرم و یه جوری باشه که بازی هاییی مثل gta v رو روان اجرا کنه.. بههرحال، هرچه بخواهید از خط لب، بالم لب، رژ لب، مداد لب، کره لب یا مرطوبکننده لب، همه را میتوانید در برند گلدن رز و با مراجعه به فروشگاه خانومی به آسانی تهیه کنید. کسانی که قصد خرید macbook بسیار قدرتمند را دارند که از آن برای بازی یا اجرای برنامههای سنگین استفاده کنند، میتوانند به سراغ مک بوک ایر m1 بروند این لپ تاپ در مدلهای مختلف ارائه میشود. این محصول که در واقع از یک نمایشگر فوق العاده بزرگ شبیه به یک تبلت است، توسط سیستم عامل ویندوز پشتیبانی میشود. بروزرسانیهای اخیر این لپتاپها موجب شده که کاربران زیادی به سمت آنها متمایل شوند.

هواوی نمایشگر 13.9 اینچی این دستگاه را به پنلی با فناوری ساخت LTPS مجهز کرده که قادر است تصاویر را با رزولوشن 3K برای کاربران به نمایش بگذارد. وجود مراکز تعمیر متفرقه و غیر حرفه ای و افراد ناآشنا با محصولات در کنار استفاده از قطعات نامرغوب و تقلبی صدمات و آسیب های جدی به دستگاه مشتریان وارد می کند. استفاده از لوازم آرایش نامرغوب میتواند اثرات جبرانناپذیری بر پوست داشته باشد. همچنین متخصص تعمیرات لپ تاپ باید بر نحوه ی جداسازی و اتصال قطعات سخت افزاری لب تاپ، مسلط باشد. 1. محصولات صورت که شامل پوست، چشم، ابرو، لب و محصولات ویژه مو هستند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خانومی میتوانید کتگوریهای مختلف محصولات پوستی را با توجه به فاکتورهای مختلفی چون جنس پوست، مواد تشکیلدهنده، میزان پوشانندگی و… گاهی هم پیش میآید که بین دو گزینهی مشابه از دو برند مختلف داشتن یا نداشتن ویندوز اصلی وجه تمایز قرار میگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛ در سال ۲۰۰۸، تراشه سازان اینتل و AMD دو مسیر مشخص را در پیش گرفتند: اینتل برای حفظ کنترل کامل روی بازار تراشه به تولید تراشههای خود ادامه داد، در حالی که AMD تصمیم گرفت تجارت نیمه هادی خود را با نام GlobalFoundries آغاز کند و با تکیه بر آن و سایر تولیدکنندگان سیلیکون واقعی را تأمین کند. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العین، شرکت نیمه هادی آمریکایی اینتل،قصد دارد با معرفی محصول جدیدی به نام Pohoiki، نیمه هادیهایی را تولید کند که عملکرد مغز انسان را تقلید میکند.این شرکت از تراشه جدیدی به نام Weihai 2 رونمایی کرد که نشان دهنده نسل دوم پردازندههای الکترونیکی است و لوازم الکترونیکی سنتی را با طراحی مغز انسان ترکیب میکند تا بتواند پیشرفتهای جدیدی را در صنعت کامپیوتر تزریق کند.

سری میت بوک 13 و 14 هواوی را میتوان مقرون به صرفهترین لپتاپهای شرکت دانست. از پردازنده نسل یازدهم اینتل سری Intel Core i5-1135 G7 که 8 مگابایت حافظه کش (Cache) دارد و تا فرکانس 2.4Up4.2 گیگاهرتز سرعت پردازش با گرافیک Intel Iris Xe-Share می باشد. فرارو- اخیراً افشا کنندگان دنیای فناوری به اطلاعاتی دست یافته اند که نشان میدهد کمپانی مشهور اینتل Intel در حال آماده سازی یک دستگاه هوشمند تاشو است که به قلم الکترونیک و سه نمایشگر مجهز است. مشخصات پردازنده Intel Core i۵-۱۲۶۰۰K بر اساس معیار Ashes of Singularity در بنچمارک مشاهده و مشخص شده است که با پیکربندی ۱۰ هستهای و دارای ۶ هسته Golden Cove و چهار هسته Gracemount عرضه میشود. برای اندازه گیری این تراشهها از واحد طول آنگستروم استفاده میشود. با توجه به بودجه تون میتونید در این مقالات لپ تاپ مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاههای مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه دریچه فناوری نشدهاید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشتهایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، به گفته پت جلسینگر مدیر عامل اینتل، کمبود جهانی تراشه تداوم دارد و مدت طولانی تری مشکل ساز خواهد بود. به گزارش جامجم آنلاین به نقل از دیجیاتو، پردازندههای V Pro اغلب برای مصرفکنندگان عادی و گیمرها عرضه نمیشوند و بازار هدف آنها دنیای کسبوکار است. طبق اعلام شرکت، این دستگاهها در پیکربندیهای متنوع با قیمتهای متفاوتی عرضه خواهند شد. به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کمپانی اینتل در ابتدای سال میلادی جاری اعلام کرد که قصد دارد دوباره جایگاه اول تولید پردازندهها و برتری بی قید و شرط را در دنیای کامپیوتر پس بگیرد. این کارت گرافیک AMD Radeon Pro 5300M یا 5500M با 4 گیگابایت VRAM (قابل ارتقاء به 8 گیگابایت) است که مناسب بهتر و عملکرد را از بین تمام MacBook های موجود ارائه دهد. امروزه نام گلدن رز مستقل از کمپانی ارکول مطرح میشود؛ چرا که این برند با ارتقای کیفیت محصولات و ارائه قیمتهای مناسب توانسته به یک شرکت مطرح در سراسر جهان تبدیل شود.

این شرکت در این سال طراحی اولین تراشههای خود با ترانزیستورهای یک نانومتری و حتی کوچکتر را به پایان میرساند. از سوی دیگر اینتل هم قصد دارد با تأسیس کارخانههای متعدد در اروپا مانع از تشدید بحران کمبود تراشه در جهان شود و به خصوص صنعت اتومبیل سازی را برای مقابله با مشکل یادشده یاری دهد. رم گفتگوهای خود را در این زمینه با اینتل آغاز کرده تا احتمالاً در این کشور برای تأسیس کارخانه تراشه مذکور سرمایه گذاری کند. تراشههای مذکور اینتل ۲۰ ای نام خواهند گرفت و در آنها از ترانزیستورهای RibbonFET استفاده خواهد شد. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، اینتل پس از راه اندازی چندین تراشه در سری نسل یازدهم خود، اکنون طبق گزارشها در حال آزمایش پردازندههای نسل دوازدهم است. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، نشت اطلاعات پردازنده Core i۹-۱۲۹۰۰K اینتل نشان میدهد عملکرد امیدوارکنندهای از پرچمدار نسل دوازدهم خواهیم دید. بیشتر بخوانید پردازنده های Alder Lake اینتل نسبت به دو نسل قبل انرژی بیشتری مصرف می کنند جزئیاتی درباره پردازنده جدید نسل دوازدهم اینتل هنوز برای این پردازنده نام مشخصی در نظر گرفته نشده است، اما با وجه به مشخصاتش ممکن است پردازنده مخصوص دسکتاپ Core i9 باشد.

در این فرآیند، فرهنگ حاکم بر شرکت مایکروسافت بهکلی تغییر کرد و این اتفاق کمک کرد تا غول نرمافزاری دنیا نقاب یک انحصارطلب بدقلق را کنار بزند و در مسیر احیای اعتبار خودش، ارزش بازار آن بهبیش از دو تریلیون دلار افزایش پیدا کند. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، دیگر برنامههای این شرکت که اغلب بهطور اختصاصی روی ویندوز اجرا میشدند، حالا میتوانستند روی سیستمعاملهای دیگر هم اجرا شوند؛ مانند لینوکس که رقیب متنبازی بود که مایکروسافت قبلا بهآن لقب سرطان را داده بود. اما برای گیم، لپ تاپ های تخصصی که در مقاله «بهترین لپ تاپ های گیمینگ» که پیشنهاد کردیم حتما ببینید.

لطف میکنید لپ تاپ فقط تا ۲۵ میلیون معرفی کنید اولویتم لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی اما برای برنامه نویس تازه کار هم حتما ویژگی های خوبی داشته باشه. خودم ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LI-DB تخت نظرمه اصلا گیمینگ مناسب برنامه نویسی هست ؟ راهنمای خرید بهترین لپ تاپ MacBook ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید کدام مدل برای کسب و کار شما مناسب است را انتخاب و خرید نمایید. اگر می خواهید یک MacBook را برای بازی خریداری کنید ، بنابراین (متاسفانه گران ترین) 16in MacBook Pro را توصیه می کنیم. از همه مهم تر 512 گیگابایت حافظه از SSD که سرعت آن باعث می شود از کار کردن با لپ تاپ لذت ببرید. برند گلدن رز با عرضه ریمل ابرو، سایه ابرو، ژل ابرو و مداد ابرو در رنگهای مختلف کمک میکند که به ابروهایتان رنگ و فرم مورد علاقهتان را بدهید.

تعمیر فوری لپ تاپ، از لحاظ صرفه جویی در وقت، برای کسانی که با لپ تاپ خود به طور مستمر کار می کنند، بسیار کاربردی و مهم است. اکنون، وال استریت ژورنال گزارش داده که اینتل در معاملهای که ارزش آن ۳۰ میلیارد دلار است، قصد دارد تراشههای قبلی AMD را نیز بدست بیاورد. تراشههای راکت لیک هفت نانومتری تا سال ۲۰۲۳ به بازار نمیآیند، اما اینتل در نبرد با رقیب نزدیک خود ای ام دی برنامههای خاصی برای سال ۲۰۲۴ دارد. همچنین در آزمایش CPU-Z، پرچمدار جدید اینتل ۷۵ درصد بهتر از ۱۱۹۰۰K و بسیار نزدیک به تراشه رایزن AMD (حدود ۳ درصد سریعتر) است، بنابراین فقط کمی فاصله دارند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، تراشههای راکت لیک هفت نانومتری تا سال ۲۰۲۳ به بازار نمیآیند، اما اینتل در نبرد با رقیب نزدیک خود ای ام دی برنامههای خاصی برای سال ۲۰۲۴ دارد. اما نسل جدید این لپتاپها در کنار نقاط ارتقای عمومی، قابلیتهای جدیدی را در دل خود جای دادهاند که میتوانند ارزش خرید بسیار بالایی را برای آنها رقم بزنند.

اکنون اینتل پیش نمایش از این پردازنده را منتشر کرد که جزئیاتی درباره ترکیب جدید هستهها در محصولات مختلف برای دسکتاپها و لپ تاپها را نمایش میدهد. قسمت تصاویر، دید بهتری از طراحی محصول و درگاههای موجود روی آن به شما خواهد داد؛ سعی شده است که عکس لپ تاپ ها در بزرگترین ابعاد موجود باشد تا بتوانید جزئیات طراحی را بهتر مشاهده کنید. سرویس لپ تاپ امری است که باید بیشتر از این ها برای صاحبان لپ تاپ جدی گرفته شود. برای قرار گرفتن در لیست بهترینهای ما، یک پردازنده باید چیزی بیشتر از معرفی چند ویژگی بزرگ جدید یا پشتیبانی از یک مجموعه دستورالعمل تازه داشته باشد. از آنجایی که تایپ کردن یا امور حسابداری از جمله استفادههای لپتاپ اداری است، وجود کیبورد استاندارد دارای صفحه کلید عددی (نام پد) از ضروریات لپ تاپ های اداری به حساب میآید.لپ تاپ اداری معمولا برای ساعات طولانی مورد استفاده قرار میگیرد. از این نظر، تهیه یک لپتاپ که متناسب با سلیقه و کارایی مد نظرتان باشد، کمی سخت و زمان بر است. در آزمایش چند رشتهای Cinebench، مدل ۱۲۹۰۰K اینتل ۶۵ درصد سریع تر از مدل ۱۱۹۰۰K و کمی سریع تر از AMD Ryzen ۹، ۵۹۵۰X است.

همچنین مشخص شد که ساخت تراشههای کوالکام را با استفاده از اولین معماری جدید ترانزیستوری خود در یک دهه گذشته آغاز خواهد کرد. تمام لپ تاپ های که مقاله «بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان» و حتی «بهترین لپ تاپ های زیر 15 میلیون تومان» پیشنهاد داده ایم گزینه های مناسبی برای کارهای روزمره با یک بودجه حداقلی هستند. شما چه لپ تاپی رو پیشنهاد میکنید ؟ بزرگترین جهش فناوری اینتل چه زمانی خواهد بود؟ به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛ اخیرا شرکت اینتل درباره نسل دوازدهم پردازندههای خودش به نام سری Alder Lake اطلاعاتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از یوزر بنچ مارک؛ شرکت تراشه سازی اینتل در حال آماده شدن برای معرفی نسل دوازدهم از پردازندههای Core این شرکت به نام Alder Lake است و به تازگی یکی از نمونههای قدرتمند این سری پردازنده Core i9-12900K در دیتابیس UserBenchmark دیده شده است. به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینتل یک کمپین تبلیغاتی جدید را با بازی جاستین لانگ، بازیگر “I’m a Mac” اپل راه اندازی کرد. از دیگر خصوصیات نمایشگر این دستگاه میتوان به پوشش 100 درصدی فضای رنگی sRGB، نسبت تصویر 3:2 و نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصدی اشاره کرد.