لپ تاپ ایسوس

از همه مهم تر 512 گیگابایت حافظه از SSD که سرعت آن باعث می شود از کار کردن با لپ تاپ لذت ببرید. نسل جدید پردازنده ها در کنار بهرمندی از آخرین تکنولوژی، لپ تاپ های جدید سریع و قدرتمند را در اختیارتان قرار می دهد، البته در صورتی که انتخاب درستی داشته باشید. البته به معنی نیست که نمیتونید باهاش کارهای گرافیکی انجام بدید ولی وقتی کارتون طراحی سه بعدی هست داستان کمی فرق میکنه. اگر دنبال یک لپ تاپ ایده آل دانشجویی تا 20 میلیون تومان هستید، لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 15ITL05 یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان بازار هست. تدوین فیلم و انتشار آن در فضای مجازی، یکی از پرطرفدارترین روش های تولید محتوا است و بسیاری از افراد به این کار روی آورده اند؛ از طرفی برخی دیگر از اشخاص به طور حرفه ای کار تدوین فیلم انجام می دهند و از این رو به دنبال لپ تاپ مناسب برای تدوین فیلم هستند.

میخام بدونم این نرم افزار روی مک بوک ایر اجرا میشه؟ سریع، قدرتمند، سبک، با دوام و دیدنی، صفاتی هستند که میشه به این لپ تاپ نسبت داد. لپ تاپ های سری X ایسوس نسبت به کارایی و کیفیت، دارای قیمت مناسبی نیز هستند. مزیت پورت FireWire نسبت به USB اینه که شما میتونید 63 تا دستگاه جانبی (البته دستگاه ها باید 2 پورت داشته باشن) رو به صورت زنجیروار به این پورت وصل کنید و همزمان با تمام این 63 دستگاه با نهایت سرعت bus به صورت همزمان کار کنید چیزی که در پورت usb خبری ازش نیست. اما پیشنهاد میکنم از لپ تاپ های تخصصی تر برای کارتان استفاده کنید. فراموش نکنید تعداد درگاهها نیز از اهمیت ویژهای برخوردار است.باتری لپ تاپ چقدر برایتان مهم است؟ جای نگرانی نیست چون ما در این مقاله از مسترنکست کار را برایتان راحت کردیم و لیستی از بهترین لپ تاپ جدید 2021 را در بازه های قیمتی مختلف را برایتان معرفی کردیم. زومیت این کار را با فهرست کردن فروشندههای مختلف و قیمتهای آنها تا حد زیادی برایتان راحت کرده است.زومیت در بخش محصولات خود، قیمت لپ تاپ را به همراه مشخصات کامل آنها قرار میدهد.

لپ تاپ اپل مک بوک پرو ساخته شده در اواخر سال 2020 است که بیشتری کاربران آن را در سال 2021 تجربه کرده اند. پس اگه به برند اپل علاقه مند هستید یا دنبال یک لپ تاپ با کیفیت ساخت بالا و در عین حال سبک و کوچک هستید، مک بوک ایر یک گزینه بی نظیر است. اگر ساکن شهر تهران هستید و یا اینکه در شهرهای بزرگ دیگر مانند اصفهان و شیراز زندگی می کنید می توانید با مراجعه به نمایندگی اچ پی تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید. نمایندگی اچ پی با برخورداری از تیم کارشناسی مجرب و باسابقه خود را متعهد به ارائه خدمات حرفه ای می داند. شما می توانید این قبیل لپ تاپ ها را در لیست فوق پیدا کنید.

خیلی خوشحالیم که پیشنهادتون رو بیان میکنید و در رشد مسترنکست سهیم هستید. سلام. خوشحالیم که مقالات مسترنکست برای شما هم مفید بوده. مسترنکست در این مطلب لپ تاپ هایی را بررسی و برای خرید پیشنهاد کرده است که، از آخرین تکنولوژی برخودارند. همینطور که گفتیم نقطه قوت لپ تاپ elitebook 8540p بدنه آلومینیوم – تیتانیومی شیک و محکم این لپ تاپه که ظاهر زیبا و پرمیومی به اون بخشیده به طوری که بیشتر بخش های این دستگاه فلزیه فقط قاب دور صفحه نمایش ، کیبورد و بخش زیرین لپ تاپ از جنس پلاستیک فشرده هست . و اینم بگم که زبان طراحی لپ تاپ های گیمینگ کلا به دلیل استفاده بیشتر از فن های سر خود کمی ضخیم تره و اینکه کلا جنس بدنه ی لپ تاپ های گیمینگ ظرفیت جابه جایی های زیاد رو دارند و خیلی کم آسیب میبینن. کافی است به عنوان کسی که قصد خرید لپ تاپ های ایسوس را دارد، نیازها و انتظارات خود را مشخص کنید. این روی سیستم عامل میشه اکثر نرم افزارها رو نصب کرد اما اگه هدفتون اینه روش ویندوز نصب کنید پیشنهاد میکنم یک لپ تاپ ویندوزی تهیه کنید. میشه لطفا لپتاپهایی از ۲۰ تا ۵۰ میلیون خوب رو معرفی میکنید؟

لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 15ITL05 انگار واقعا برای یک دانشجو ساخته سایت laptopforush شده. میخواستم بدونم این لب تاپ با بقیه ideapad 5 هایی که شما معرفی کردید چه فرقی داره و آیا لب تاپ خوبی است ؟ و آیا لپتاپهای hp zbook , dellprecision , lenovo thinkpad برای این کار خوب هستن؟ سلام وقت بخیر. به نظر شما لب تاب lenovo yoga slim 7 14are05 برای کارهای گرافیکی مناسب هست؟ البته ظاهر و خوش دستی لپ تاپ یک چیز نسبی هست. لپ تاپ hp 8540p یه لپ تاپ فول پورت خوش استایل صنعتی با کیفیت ساخت بالاست. اکثر لپ تاپ های جدید این مواردی که مدنظرتون هست رو رعایت میکنند و لپ تاپ های بسیار خوش دستی در بازار هست. قیمت این لپ تاپ در حال حاضر حدود 30 میلیون هست. با توجه به قیمت حال حاضر لپ تاپ ها، باید انتظارتون رو کمی از لپ تاپ های تو رنج 10 میلیون پایین بیارید. سلام خسته نباشید یه سیستم میخام ک فقط pes2020ساپورت کنه تو رنج ۱۰ میلیون؟ سلام ممنون از مقالات مفیدتون.من رشتم انیمشینه و میخام افترافتکت و فوتوشاپو شروع کنم.سقف بودجه ام ۲۳ ۲۳ میلیونه.شما چی پیشنهاد میکنید؟

اما سوالى كه راجبش دارم اين هست كه ايا براي نصب برنامه هاى ويندوز روى اين لبتاب مثل 3D max بايد چى كار كرد ؟ در مک هم براحتی میتونید نرم افزارهای مورد نظرتون رو از اینترنت دانلود و نصب کنید و محدودیت خاصی ندارید. و ميشه ويندوز نصب كرد روى اين لبتاب ؟ و ايا اين لبتاب انتخاب مناسبى هست ؟ ما میدانیم انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها و مدل ها و از طرفی دیگر تبلیغات پر زرق و برق کار راحتی نیست. برند های مختلفی در حال تولید انواع لپ تاپ ها با کاربری های متفاوت هستند اما برند های لنوو و ایسوس اکثرا در تمام رنج های قیمتی محصولات خوبی را ارائه داده اند که علاوه بر دارا بودن کانفیگ مناسب، از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. ما اونجا لیستی از بهترین ها در این بازه قیمتی رو معرفی کردیم. از آنجایی که دانشجویان معمولا لپتاپ را با خود به دانشگاه حمل میکنند و در محیطهای مختلف از آن استفاده میکنند، وزن پایین یا همان قابلیت حمل آسان یک ویژگی مهم برای این دسته از نوتبوکها محسوب میشود.قیمت لپ تاپ دانشجویی وابستگی زیادی به سختافزار دستگاه دارد؛ این مسئله نیز ارتباط مستقیمی با رشتهی تحصیلی شما دارد.

پردازنده ی این لپ تاپ از نسل 10 است، که یکی از مدرنترین پردازنده ها با سرعت و قدرت بسیار بالا به حساب می آید. Microsoft Surface Book 2 یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های همه کاره دنیاست که که ممکن است اولین انتخاب یک تدوین گر نباشد. ما اینجاییم که به شما کمک کنیم تا در خرید لپ تاپ انتخاب بهتری داشته باشید. نکته: در خرید هر وسیلهی هوشمند به اولین چیزی باید توجه کنید، بروز بودن آن محصول است. در راهنمای خرید لپ تاپ پیشنهاد میشود حتی اگر قرار است از لپ تاپ برای کارهای معمولی استفاده کنید، سمت خرید این لپ تاپها نروید. این لپ تاپ کمی فراتر از 2020 است و شاید مربوط به دانشجو های 2021 باشد. باتری این لپ تاپ HP تا 10 ساعت همراه شماست. برای این که در مورد لپ تاپ مناسب افترافکت و تدوین فیلم اطلاعات بیشتری بدانید، همراه گرافیستار باشید. از آنجایی که تایپ کردن یا امور حسابداری از جمله استفادههای لپتاپ اداری است، وجود کیبورد استاندارد دارای صفحه کلید عددی (نام پد) از ضروریات لپ تاپ های اداری به حساب میآید.لپ تاپ اداری معمولا برای ساعات طولانی مورد استفاده قرار میگیرد. از این بخش ، داک استیشن ها به لپ تاپ متصل میشوند.

پیشنهاد گجت استوک به شما اینه که یدونه SSD و یدونه HDD داشته باشین ، اس اس دی رو به بخش اصلی لپ تاپ (پورت sata که باید حتما پشت لپ تاپ رو باز کنید ) متصل کنید و هارد رو از طریق کدی جای دی وی دی رایتر لپ تاپتون قرار بدین به این صورت که سیستم عامل دلخواه خودتون (ویندوز ، لینوکس ، مک و …) و نرم افزار ها و بازی هاتون رو روی SSD نصب کنین و فایل های آرشیو ، اهنگ ها ، ویدیو ها و … لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. لپ ­تاپ مخصوص ادیت فیلم و انتخاب آن، همواره یکی از دغدغه های اساسی افرادی که قصد دارند در زمینه تدوین فیلم فعالیت نمایند، است. سبک بودن لپ تاپ: حمل کردن زیاد لپ تاپ دانشجویی باعث میشود تا در انتخاب یک لپ تاپ به وزن آن نیز توجه زیادی بشود. یک لپ تاپ فوق العاده برای کارهای سبک و معمولی هست. وگرنه چه لپ تاپی با قیمت زیر سی میلیون تومان مناسب هست؟

همون طور که احتمالا خودتون میدونید برای گرافیکی سنگین و سه بعدی بهتره یک لپ تاپ تخصصی تهیه کنید. نظرتم در مورد طراحی های سه بعدی و رندر گیری و GPU درسته. دقت کنید لپ تاپ های مناسب انیمشن سازی و گرافیک سه بعدی باید مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی داشته باشند تا بتونید براحتی با نرم افزارهای مرتبط کار کنید. فقط برای بازیهای سنگین نباید روی آن حساب باز کنید. میشه گفت لپ تاپ استوک HP Elitebook 8540p از نظر قیمت و عملکرد یک مدلی بینابین دو مدل HP Elitebook 8540w و HP Probook 6540b به حساب میاد. البته دو لپ تاپ دیگه هم خیلی خوب هستند. من نسل دهم سی پی یو های Core i7 رو پیشنهاد میکنم البته میتونید از نسل نهم هم استفاده کنید. سی پی یو و مقدار رم چقدر باشه خوبه؟ سلام وقت بخیر من یه لب تاپ تو رنج قیمت ۳۰ تومن برای کارای گرافیکی مثل فتوشاپ و پریمر و همچنین کاربردی برای کارای دانشجویی ام باشه و بتونم دوتا استفاده رو ببرم ازش؟ قیمتش هم تو رنج ۲۰ میلیون باشه. اگر شما هم دانشجوی رشته ی گرافیک هستید یا توی رشته ای تحصیل میکنید که باید با برنامه های سنگینی کار کنید این لپ تاپ ایسر میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه.

این لپ تاپ، لپ تاپ خیلی خوبی است و میتونید هم از اون برای برنامه نویسی و گیمینگ استفاده کنید. پیشنهاد میکنم حتما پیج اینستاگرام مسترنکست رو هم فالوو کنید. حتما اینستاگرام مسترنکست رو هم فالوو کنید. همچنین پیشنهاد میکنم حتما پیچ اینستاگرام مسترنکست رو دنبال کنید. ما هم از همراهی تون با مسترنکست متشکریم. و لپ تاپ نیز از این قائده مستثنی نیست. برند هایی مانند دل، اچ پی، ایسر و MSi نیز جز برترین برند های لپ تاپ هستند و میتوان به آنها نیز اعتماد کرد. همچنین، برخی از تولیدکنندگان، مانند موتورولا با Droid Turbo 2، از چندین لایه شیشه و پلاستیک برای قویتر کردن صفحه نمایش خود استفاده میکنند. یادمه اون موقع من با اون لپ تاپ 30 گیگ ران گرفتم اونم توی 20 روز که خود استاد راهنمام تعجب کرده بود. البته توی این بازه قیمتی لپ تاپ خوب زیاد داریم. من یک مطلب برای برنامه نویسا به صورت اختصاصی نوشتم که توی اون بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی رو معرفی کردم.

حافظه ی اختصاصی برای گرافیک آن 8 گیگابایت است که در نوع خود واقعا فوق العاده است. پردازنده جدید و قدرتمند Core i5 1135G7 به همراه 8 گیگابایت رم که براحتی از پس اجرای نرم افزارهای دانشجویی برمی آید. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم اینتل یعنی Core i3 1165G7 استفاده شده. تمام مشخصات این لپ تاپ برای یک دانشجو عالی است. نکته: لیست «بهترین لپ تاپ های پیشنهادی برای خرید» در «سال 1401» بروزرسانی شده است. امیدوارم لپ تاپ های پیشنهادی در خرید لپ تاپ مناسب کمکتون کنه. امیدوارم تونسته باشیم کمکتون کنیم. نسخه Core i7 در آزمون بنچمارک تک هسته ای و چند هسته ای که یک آزمون استاندارد به حساب میاد تونسته امتیاز های 1005 و 2432 رو بدست بیاره که این امتیازات برای نسخه M1 به ترتیب 1730 و 7500 هستش. ویژگیهایی نظیر طراحی متفاوت دستگاه، کارت گرافیک اختصاصی و قدرتمند و نور پسزمینهی RGB صفحه کلید از ویژگیها بارز انواع لپ تاپ گیمینگ به حساب میآیند.

در بازه قیمتی لپ تاپی با پردازنده Ryzen 5 کمیاب است. و هر دو نیز جز بهترین لپ تاپ های این بازه قیمتی هستند. مشخص است که قبلا در مورد خرید لپ تاپ مورد نیازتون تحقیقات لازم رو انجام دادید چون هر دو لپ تاپ یعنی لپ تاپ لنوو مدل legion 5 و لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571 لپ تاپ های فوق العاده ای هستند. بهتر است برای خرید لپ تاپ، شارژدهی را نیز مد نظر داشته باشید. 12 گیگابایت رم نیز برای اجرای راحتتر نرم افزارهای در اختیار شماست. البته باید توجه داشته باشید که این لپ تاپ پردازنده قدرتمندی ندارند اما میتوانید با همین پردازنده و 4 گیگابایت رم آن براحتی نرم افزارهایی مثل ورد، پاورپونت، اکسل و …