قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799

دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی دوطرفه نیز به صورت زاویه دار از دوطرف هوای محیط را وارد محفظه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید و این دریچه بیشتر در جاهایی استفاده می‌گردد که دریچه بازدید داکت اسپلیت از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر دوطرف هوای محیط را دریچه بازدید داکت اسپلیت جذب می‌نماید. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی نصب و تعبیه کرد. اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل زیمنسی استفاده می‌شود. سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی ،به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگ های متنوع متناسب با رنگ فضای محیط قابل رنگ آمیزی است.

  • دریچه های داکت اسپلیت پلاستیکی تولید شده توسط شرکت تهویه نو، از جنس abs می باشد و به همین دلیل وزن آنها در مقایسه با سایزشان بسیار مناسب می باشد.
  • کیفیت رنگ دریچه بازدید داکت اسپلیت ورق آهنی از نکات بسیار مهم در مراحل تولید این محصول می‌باشد.
  • ابعاد پشت در پشتِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی هماهنگ با میزان دو میل بادخور از هر طرف ساخته می‌شود.
  • دریچه بازدید آلومینیومی گل سقفی جزو محبوب‌ترین و پر مصرف‌ترین دریچه‌ها می‌باشد.
دریچه داکت اسپلیت شیاردار آلومینیومی با درب وزنه ای،کاملا از آلومینیوم ساخته شده و دارای فریم و دربِ شیاردارِ جداشونده می باشد و ساختار داخلیِ درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر هستند که بطور موازی و متوازن در فاصله های یکنواخت در کنار هم می باشند. انطباق مسیرِ این شیارها در زیرِ دستگاه داکت اسپلیت با محل برگشت هوای دستگاه، الزامیست. از جمله موارد کاربرد دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی،در مناطقی از کشور است که میزان رطوبت هوا بسیار بالا است.در این محیط ها که تاثیر فرسایشی بر سطوح فلزی بالاست کاربرد متریال مناسب که در برابر اکسایش مقاوم باشد امری اجتناب ناپذیر است.لذا با توجه به اولویت های منطقه ای ملزم به کاربرد متریال متناسب هستیم. نوع و جنسِ abs که از پلاستیک مرغوب است کاربرد آنرا در تولید دریچه داکت اسپلیت توجیه پذیر میکند.از جمله ویژگی های مهمِ این محصول در ساخت دریچه داکت اسپلیت،وزن مناسب آن است.

ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می‌شود.برای ایستاییِ مناسب و فرم صحیحِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، در لبه های کناریِ ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک خمِ یک و نیم سانتی بهره گرفته می‌گردد. این خَم از دِفرمه شدن و تاب خوردنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جلوگیری می‌نماید. پس از گوشه زنیِ اضلاع فریم دریچه داکت اسپلیت ،این اضلاع بوسیله ی کُرنرها یا گوشه های فلزیِ مخصوص بدون استفاده از جوشِ خاصی به هم متصل و تشکیل یک چهارچوبه به نام فریم دریچه داکت اسپلیت را می دهد. فریم این دریچه داکت اسپلیت با توجه به وزنه ای بودنِ دربِ دریچه داکت اسپلیت دارای ساختار سه پَری می باشد که درب به راحتی در داخل این چهارچوبه ی سه پری به راحتی جانمایی گردد.پس از آماده شدن فریم دریچه داکت اسپلیت باید جای پیچ های دریچه داکت اسپلیت بر روی نما یا داخل فریم دریچه داکت اسپلیت می رسد. اگر فریم بصورت پیچ ازرو نصب گردد این جای پیچ ها بر روی ساختارِ بیرونی و نمای فریم دریچه داکت اسپلیت تعبیه می گردد ولی اگر دریچه داکت اسپلیت بصورت پیچ مخفی نصب گردد این جای پیچ ها در ساختارِ دراخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت جانمایی می گردد. نکته مهم در اینجا که ذکرِ آن اهمیت دارد این است که تمام جای پیچها یا سوراخ های احتمالی که قرار است بر روی بدنه ی درب دریچه داکت اسپلیت تعبیه گردد باید لزوما در مراحل ساخت و قبل از عملیات رنگ بر روی بدنه یا فریمِ دریچه داکت اسپلیت تعبیه شود.

دریچه گرد

همینطور در قسمت زیرین دستگاه و روی یک کلاف که برای آن در نظر گرفته شده قرار می‌گیرد. از آنجا که دستگاه داکت اسپلیت درون سقف کاذب قرار می‌گیرد، استفاده از این مدل کالا ضروری است. محل قرارگیری این قطعه دقیقا در مقابل کانال داکت اسپلیت است و هدف از آن دسترسی راحت برای تعمیر و یا تعویض قطعات، بررسی‌های دوره‌ای و از همه مهم‌تر رفت و برگشت هواست. داکت اسپلیت را باید سیستم تهویه هوای ساختمان‌های مختلف دانست و این امر خود باعث محبوبیت آن در صنعت ساختمان‌سازی شده است.

برای این کار ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. ساختار درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت کاملاً ساده و بدون شیار (کاملاًفِلَت) می‌باشد، زیرا هوای مورد نیاز برای سیستم برگشت دستگاه فن کویل به صورت کامل از طریق داکت هوای مجزا که به واحد مسکونی یا تجاری مرتبط است تامین می‌شود و نیازی به شیار یا سوراخ بر روی سطح درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست. ضخامت ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولا یک میل در نظر گرفته می‌شود، اما بنا به بزرگ یا کوچک بودنِ ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توان ضخامت ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را تغییر داد. بدیهی و واضح می‌باشد هرچه ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بزرگتر باشد ضخامت ورق مصرفی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بیشتر می‌شود.

قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی یک طرفه با زاویه ای که دارد می‌تواند هوا را از یک سو مکش نماید و بیشتر در جاهایی که‌ یک بُعد دریچه به دیوار نزدیک است استفاده می شود. محل سوراخِ این دریچه مشبک بر اساس نیاز سنجیِ دستگاه داکت اسپلیت که از قبل مدنطر است صورت می گیرد.پس از این کار دریچه مشبک نیز بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی و نوبت به الصاق درب بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. این گوشه یا کرنرها با حالت پِرسی و بدون استفاده از جوش یا هروسیله ی دیگری که از زییاییِ رُخِ دریچه داکت اسپلیت کم کند به هم متصل می شوند. همزمان با آماده شدنِ فریم دریچه داکت اسپلیت شیاردار لولایی،اگر بخواهیم دریچه داکت اسپلیت را بصورت پیچ ازرو نصب کنیم بر روی بدنه ی بیرونی فریم،جاهای پیچ را بصورت فابریک حک می کنیم بتا برجستگیِ پیچ ها از راستای افقِ فریمِ دریچه داکت اسپلیت بیرون نزند و موجب زدگیِ کاربر در محیط نشود.ضمنا اگر بخواهیم دریچه داکت اسپلیت شیاردار لولایی را بصورت پیچ مخفی نصب کنیم این جای پیچها در قسمت دیواره ی داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت حک می شود.

قیمت دریچه بازدید چوبی به فاکتور های متعددی نظیر قیمت روز ورق MDF ، اندازه دریچه و هزینه طراحی و ساخت آن دارد. این محاسبه بدین شکل است که محیط کانال یا دهانه در اندازه طول کامال و در هزینه واحد ضرب می شود تا هزینه کل به دست آید. طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد. مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد.

موارد استفاده دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی

جهت تنظیم انواع مکان ها مثل بیمارستان ها، اداره ها، آپارتمان ها و منازل از این سیستم خنک کننده استفاده می شود. یکی از روش هایی که برای تهویه و تنظیم هوا در ساختمان استفاده می شود، کانال کشی و استفاده از دریچه ها در قسمت پایانی است. از داکلت اسپلیت علاوه برای اینکه در فصل گرم برای کاهش دما استفاده می کنند، در فصل سرد سال نیز برای افزایش دما از آن استفاده می کنند. این دریچه برای اینکه کارایی بیشتری داشته باشد و هوا به مقدار بیشتری گردش پیدا کند، به صورت مشبک ساخته شده و از طریق لولا به فریم وصل می‌شوند. با توجه به ابعاد فریم اضلاع فریم بصورت گوشه بُر با زاویه ۴۵ درجه برش داده می شوند.

دریچه داکت اسپلیت با درب مشبک وزنه ای