رستوران های تهران ؛ آشنایی با بهترین رستورانهای پایتخت

کبابی گلپایگانی خیابان فردوسی از قدیمیترین کبابیهای تهران است که بهدلیل کبابهای کوبیدهاش مشتریان بسیاری دارد. فود کورت راه چوبی که در بزرگراه حقانی جنوب، پارک آب و آتش واقع شده است، مجموعهای از رستورانها، فست فودها و کافهها با نامهای رستوران کلبه/هات، رستوران بیانکا، رستوران پستو، رستوران گیلکی بنه اکسپرس، ته چین بار، فیش اند چیپس، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال است. در منوی این رستوران نیز برای گیاهخواران وگان و نیز سایر علاقهمندان به غذاهای گیاهی غذاهای متنوعی وجود دارند.

دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار زیبا و آرامش بخش است و پیانو در فواصل منظم نواخته میشود. طراحی دکوراسیون رستوران سنتی به این گونه است که معمولا دارای فضایی با میزهای تک نفره و دو نفره یا چند نفره همراه با پذیرایی پیشخدمت­ها می­باشد. دکوراسیون داخلی این رستوران فضایی زیبا و رمانتیک برای قرارهای دو نفره یا خانوادگی دارد. ویژگی ها و زیبایی که سبک کلاسیک به محیط های داخلی می دهد به گونه ای هست که می توانیم از آنها در بیشتر کاربری ها استفاده کنیم ، البته نوع کاربری که می خواهیم طراحی دکوراسیون داخلی آن را با توجه به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی و اجرا نماییم بسیار مهم است ، سبک کلاسیک به دلیل شکوه و عظمت خاصی که به محیط های داخلی میبخشد و یک محیط شاهانه می سازد باید با ماهیت پروژه و فضایی که میخواهیم بازسازی ساختمان را آن را انجام دهیم همخوانی داشته باشد .

منبع عکس: کجارو، عکاس نامشخصرستوران ایرانشهر از قدیمیترین دیزی سراها در شهر تهران است که آب گوشت سنتی ایرانی تنها غذای موجود در آن به شمار میرود و همه کسانی که به این رستوران میروند از مشتریان پر و پا قرص دیزیهای ایرانشهر هستند. منبع عکس: سیری در ایران، عکاس نامشخصرستوران تیلیت از محبوبترین رستورانها برای طرفداران انواع دیزی و آب گوشت است. منبع عکس: سایت فودیسم، عکاس نامشخصرستوران ایتالیایی سنسو انواع پیتزا، پاستا و غذاهای گریل شده را در منوی خود ارائه میدهد.

میزهای 2 تا 8 نفره سفارش دهید و فضاهای VIP ایجاد کنید. اگر هوس دل و جگر تازه گوسفندی کرده باشید، میتوانید از منوی این رستوران، این غذای دلچسب را سفارش طراحی داخلی رستوران با آجر دهید. دلیل شهرت رستوران خوش بین بهدلیل ارائه غذاهای گیلکی و بهخصوص رشتی است و کسبه محل و ساکنان قدیمی اطراف این رستوران، آن را با نام رستوران حسن رشتی میشناسند. به خاطر داشته باشید رستوران تیلیت در مرکز شهر و منطقه طرح ترافیک قرار دارد و اطراف رستوران نیز جای پارک کافی وجود ندارد.

مبحث طراحی داخلی یک حرفه بسیار تخصصی است که در تمامی مناطق و استان های کشور عزیزمان افراد متخصص و مجرب بسیار زیادی وجود دارند که در این حوزه فعالیت می کنند و رستوان ها و مکان های تجاری باید برای داشتن که محیط کاملا زیبا و منحصر به فرد و شیک با افراد متخصص در این حوزه مشورت نمایند یا آنها را به کار گیرند. در این مورد سبک دقیقی که انتخاب کردهاید بازه انتخابی شما را درباره تمامی المانهای طراحی داخلی محدودتر میسازد و بنابراین انتخاب راحتتری دارید. چناچه در حال حاضر رستورانی به این سبک و سیاق دارید اما در نظر دارید تا آن را بازسازی کنید، شناخت از این جزییات اصولی به شما کمک خواهد کرد تا کارایی فضا را به طرز چشم گیری بالا ببرید. اگر جاده شمال یا جاده مشهد محل رستوران شماست، دو قشر جوان و زائران مشتریان شما هستند اما مثلا در جاده دامغان مشتریان شما دانشجوهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند که عموما جواناند و شاید برای قرارهای دوستانه بخواهند به رستوران بیایند.

رستوران شرف الاسلامی داخل بازار تهران قرار دارد و در حیاط مسجد شاه واقع شده است؛ پس امکان پارک ماشین شخصی در اطراف آن را نخواهید داشت. همچنین می توانید این محدوده را در طراحی رستوران کلاسیک از طریق نورپردازی تقویت و برجسته نمایید. حالا باید ببینید صاحب رستوران سبک طراحی مدرن را دوست دارد یا کلاسیک. این موضوع باید در هر رستورانی برای راحتی مشتری و صاحب رستوران رعایت گردد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را بههمراه نوشیدنیهای تازه و چای و قلیان سرو میکند. علاوه بر غذاهای خوشمزه، میتوانید از آلاچیقهای زیبا و محیط با صفای این رستوران نیز استفاده کنید.

طراحی رستوران معماری داخلی

در فروشگاه کاغذ دیواری دکورچوب شما میتوانید تنوع بالای محصولات و آلبوم های کاغذ دیواری را تنها با یک کلیک مشاهده کرده و آلبوم کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید، پشتیبانی سایت دکورچوب در تمام ایام هفته و ساعات روز پاسخگوی سوالات شما درباره انتخاب مدل ها و طرح های مختلف کاغذ دیواری و کمک در انتخاب آن خواهند بود، همچنین لازم است بدانید خرید و ارسال کاغذ دیواری از تهران به تمام نقاط ایران به صورت آنلاین و با قیمت ارزان امکان پذیر خواهد بود. اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید می توانید با استفاده از جدول زیر با انواع آلبوم های کاغذ دیواری موجود آشنا شوید و در صورت نیاز می توانید به صفحه هر یک از آنها مراجعه کنید. الگوهای نوری در کانون توجه می توانند جذابیت زیادی را ایجاد نمایند.

طراحی داخلی رستوران ایتالیایی

جدا شدن این میزها از یکدیگر از آن حهت اهمیت دارد که که به آسانی حمل و نقل میشوند و میتوان آنها را بهراحتی از دربها جابهجا کرد. در مواردی که دکوراسیون کلاسیک باشد نیز پردههای جذابی برای این منظور وجود دارد که میتوان طبق رنگ و طرح سایر لوازم گزینه مناسبتر را انتخاب کرد. پرده: اگر رستوران مدرن است و سبکهای اروپایی و صنعتی دارد وجود پرده، زیاد خوب نیست اما در رستورانهای کلاسیک میتوانید با انواع پردههای لوکس محیط رستوران شیک خود را زیباتر سازید. استفاده از صفحه کابینت کورین به زیبایی این مدل کلاسیک کمک بسیار زیادی کرده است. اگر رستوران لوکس است بهتر است، صندلیها کوشن راحت داشته باشند اما رستورانهای مدرن میتواند از مبلمان و میز صندلیهای مدرن به کار ببرند. منبع عکس: اینستاگرام رستوران لوکیرستوران لوکی از جدیدترین فست فودهای شهر تهران است که بهطور تخصصی انواع سوخاریها را در منوی خود دارد.

قیمت طراحی داخلی رستوران

بهترین رنگی که برای مبلمان در دکوراسیون رستوران کلاسیک استفاده میشود، رنگهای خنثی است. غذاها در ظروف مسی سرو میشوند و دمنوشها و نوشیدنیهای طبیعی نیز در منوی این رستوران قرار دارند. در این رستوران بیش از ۱۷۰ نوع غذای گیلانی و اصیل، از انواع کبابها گرفته تا انواع خوراکهای محلی سرو میشوند. بهتر است کلا برای طراحی رستوران شیک هزینه سنگ را پرداخت کنید زیرا سنگها قابلیت شستشو دارند و عمر مفیدشان هم بالاست اما پارکت و لمینیت ممکن است هنگام شستشوی روزانه خراب شوند. اما اغلب در رستوران های فست فود از نور های معمولی استفاده می شود که این موضوع بر خلق و خو تاثیر گذار نخواهد بود. رستورانهای مجللتر اغلب میزها را به صورت پراکنده چیدمان میکنند، درحالی که در مکانهای دارای فضای کوچک، برخی از مشتریان کاملا در کنار یکدیگر مینشینند.

طراحی داخلی سالن رستوران اگر در بالاشهر هستی، باید از متریال و دیزاین خاص و عالی بهرهمند باشید اما در مرکز شهر که مردم فقط میخواهند در میان شلوغی کسبوکارشان غذایی بخورند و به محل کارشان بازگردند، خیلی لوازم لوکس اهمیت ندارد. منبع عکس: سایت رستوران گیلاررستوران سنتی گیلار در منطقه نیاوران تهران از سال ۱۳۹۶ با دکوراسیونی سنتی و محلی شروع به کار کرده است و نشانههای فرهنگ مردم گیلان در این رستوران بهوفور دیده میشوند. منبع عکس: سایت همگردی، عکاس نامشخصرستوران سیمونی رستورانی ایتالیایی با انواع پیتزا و پاستا است که در محل رستوران دوئت سابق قرار دارد. شما می توانید میز و صندلی ها، منو، دیوار ها و پیشخوان رستوران خود را مطابق با طراحی کلاسیک انتخاب کنید. این کابینت کلاسیک با اینکه یک کابینت ایرانی است اما برخلاف کابینت های کلاسیک ایرانی، طراحی ساده تر و خلوت تری داره.

دکوراسیون داخلی کافه رستوران

منبع عکس: انجمن گیاهخواران ایران، عکاس نامشخصرستوران آناندا همان جایی است که به شما ثابت میکند تنوع غذاهای گیاهی میتواند بیشتر از غذاهای گوشتی باشد. دیزی سبزیجات در این رستوران مخصوص علاقهمندان غذاهای گیاهی و گیاهخواران تدارک دیده شده است.پیش از سفارش غذا از شما با نان و پنیر و سبزی پذیرایی میکنند و میتوانید بههمراه دیزی خود سبزی خوردن و انواع ترشیها را میل کنید. در ابتدا ساندویچهای هایدا تنها شامل غذاهای سرد و فوری بودند، اما به مرور ساندویچهای گرم و در برخی شعبهها پیتزا نیز به لیست ساندویچها اضافه شدند.

اردور و پیش غذا بهصورت سالاد بار دایر هستند. گرچه پیش از آن نیز مجموعههای دیگری اقدام به بازگشایی شعبههای زنجیرهای کرده بودند، تعداد شعب هایدا در سراسر کشور قابل مقایسه با سایر نشانهای تجاری نیست.منبع عکس: کجارو، عکاس نامشخصدر بیشتر مناطق تهران نیز شعبههای هایدا فعالیت میکنند که بعضی از آنها مانند شعبههای تجریش و میدان ولیعصر قدمت بیشتری دارند. منبع عکس: کجارو، عکاس نامشخصسفره خانه سنتی باغ صبا با دکوراسیونی زیبا، تخت، سکو، میز و صندلی از مشتریان خود پذیرایی میکند و برای برگزاری مراسم و جشنهای کوچک خانوادگی مناسب است.

در کنار غذای اصلی یا پس از آن میتوانید نوشیدنیهای طبیعی سرد و گرم را امتحان کنید. سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی از یک عنصر تریینی شاخص استفاده کنید تا مشتریانتان رستوران شما را فراموش نکنند. شاید شما هم طرفدار سبک مدرن در طراحی داخلی شدید! مثلا سبک طراحی داخلی رستوران دریایی با سبک طراحی داخلی رستوران ایتالیایی فرق دارد. از قدمت این رستوران در حدود ۲۰ سال میگذرد و مشتریان آن در طول این سالها به آن وفادار ماندهاند. بیش از ۴۰ سال از فعالیت این رستوران میگذرد و در طول این سالها این رستوران توانسته است بسیاری از مشتریان خود را حفظ کند. منبع عکس: funzi.co، عکاس نامشخصساندویچی فریدون یکی از قدیمیترین ساندویچیهای شهر تهران است که در طول سالهای فعالیت خود مشتریان بسیاری را جذب کرده است.

دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

این مدل در واقع همون مدل قبلیه که از نمایی دیگه ازش عکسبردای شده و به ما اجازه قضاوت صحیح تر در مورد زیبایی خودش میده. اکسسوری: بنا به انتخابهایی که در مراحل قبل داشتهاید، سعی کنید با کمک طراح داخلی مجسمه، تابلو یا لوازم تزئینی زیبایی را برای تکمیل طراحی رستوران شیک خودتان، انتخاب کنید. منبع عکس: سایت فیدیلیو، عکاس نامشخصساندویچی پارس نیز از قدیمیترین ساندویچیهای شرق تهران است که قدمت آن به سالها قبل باز میشود. منبع عکس: سایت فیدیلیو، عکاس نامشخصرستوران سنتی شبهای سرو با ارائه غذاهای متنوع ایرانی، انواع استیکها، غذاهای دریایی و پیتزا و پاستا، سلیقههای متنوع را پوشش میدهد. اگر رستوران ایرانی فقط غذاهای ایرانی را به مشتریان خود ارائه دهد می تواند از سبک سنتی برای طراحی داخلی رستوران ایرانی استفاده کند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی تجارت کافی شاپ شما را متمایز از بقیه میکند یا چرا باید مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد، این یعنی برای انتخاب سبک کافیشاپ خود کاملا آماده نیستید.

طراحی داخلی رستوران سنتی ایرانی

هیچ مشتری خوشغذایی دوست ندارد، کارگران آشپزخانه را هنگام کار ببیند.شفهای خارجی جلوی مشتری کار میکنند. بسیاری از کسانی که مهمان خارجی دارند و به دنبال بهترین رستوران های تهران هستند، این رستوران را برای پذیرایی از مهمانان خود انتخاب میکنند. هزینه ورودی رستوران در زمان اجرای موسیقی زنده متفاوت است و اگر قصد شرکت در سالن موسیقی ندارید، در زمان ورود اعلام کنید تا شما را به سالن دیگر راهنمایی کنند. در نظر گرفتن دو ورودی مجزا در طراحی و اجرای تالار رستوران، برای رسیدن به این امر نقش دارد. نرده: برای پخشهای ورودی و پلهها نردههایی مناسب با سبک دکوراسیون داخلی رستوران شیکی که در نمونه سه بعدی پیش فرض میبینید انتخاب کنید. پیش غذاها، سوپ و سالاد در این رستوران بهصورت سالاد بار و میز اردور هستند.