راهنمای کامل خرید لپ تاپ برای مصارف مختلف؛ پادکست

بنابراین اگر قصد دارید برنامه های سنگینی را در سیستمتان اجرا کنید بهتر است لپ تاپی انتخاب کنید که رم بالایی دارد. اگر فکر میکنید محصولات ریزر تنها برای گیمینگ هستند، لپتاپ Razer Blade 15 Studio Editionبه شما ثابت خواهد کرذ که اشتباه فکر میکنید. یکم تغییر کاربری اولش اذیت کننده هست تو مک کلا ولی خود لپتاپ به جز داغ شدن که البته مشکلی من نداشتم سر این تا الان، که بگم کارم وسطش هنگ کرده یا خاموش شده،نبوده. سلام من یه لپ تاپ میخوام تا سقف 20-21 تومن که برنامه های فوتوشاپ و افتر افکت رو راحت اجرا کنه بدون هیچگونه هنگ کردن و … من دوتا مقاله تون خوندم راستش سوالی ک دارم اینه من میخوام برنامه نویسی شروع کنم و ی لپ تاپ بین 25تا 30 میل میخوام بخرم ک هم برای برنامه نویسی.و و هم کارهای گرافیکی معمول برای ادیت عکس ویدیو (پریمیر افتر افکت فتوشاپ درحد معمول البته)… باطری در صورتی که استفاده سنگین نشه و نور صفحه متوسط باشه و با اتصال به وای فای و برنامه های عادی حدود ۱۴ ساعت کار میده.

البته اگر سوالی غیر از این موارد هم داشتید میتوانید در بخش نظرات از ما بپرسید. اگر سوالی در رابطه با لپ تاپ های مخصوص کارهای گرافیکی داشتید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در نهایت میتوانید برای تصمیمگیری بهتر از بررسیهای کاربران از محصول مورد نظر را مطالعه کرده و از تجربیات آنها استفاده کنید؛ همچنین کارشناسان زومیت و دیگر کاربران در بخش پرسش و پاسخ آمادهی پاسخگویی به سوالات شما هستند.زومیت در تب فروشگاه فهرستی از فروشگاههایی که لپتاپ ایسوس مورد نظر شما را موجود دارند قرار داده است. توجه داشته باشید در این لیست پیشنهادی چند مورد اول پردازنده قوی تر و چند مورد آخر کارت گرافیک قوی تری دارند. بنابراین اگه نرم افزاری برای طراحی باهاش میخواهید کار کنید نیاز به سخت افزار قوی تر دارد یا باید بودجه تون رو افزایش بدید یا سراغ لپ تاپ های استوک بروید. در این صورت احتمالاً خواهان افزایش قدرت و تعداد بیشتری پورت (حتی اگر همه آنها USB-C / Thunderbolt 3 باشند) برای 13in Pro انتخاب کنید ، اگرچه MacBook Air نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. برای انجام بهتر و راحتر نرم افزارهای گرافیکی بهتره لپ تاپی تهیه کنید که علاوه بر همه مشخصات نسبتا خوب، کارت گرافیک خوبی نیز داشته باشد.

بطور کلی حداقل رم پیشنهادی لپ تاپ طراحی 8 گیگابایت است. با کمک این مقدار حافظه رم و پردازندهIntel Celeron N4000 میتوانید نرم افزارهای عمومی مثل ورد، اکسل، پاورپوینت و حتی فتوشاپ را اجرا کنید. هرچقدر رم دستگاههان بالاتر باشد طبیعتا روان تر میتوانید با سیستم کار کنید. با کمک پردازنده و رم خوب این لپ تاپ براحتی میتوانید نرم افزارهایی مجموعه آفیس مثل ورد، پاورپوینت و حتی فتوشاپ را اجرا کنید. صفحه کلید مناسب، رم و پردازنده موارد دیگری هستند که هزینه کردن برای آنها توسط دانشجویان منطقی به نظر میرسد. با توجه به قیمت حال حاضر لپ تاپ ها، با بودجه حدود 15 میلیون تومان اکثر لپ تاپ ها فاقد حافظه گرافیکی مجزا هستند. این لپتاپ بسیار قدرتمند، متخصصان خلاق، گرافیست ها، مولتی مدیا کاران را هدف قرار داده است تا یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی باشد. ممکن است به نظر برسد که مدلهای 13in MacBook Pro یک راه مناسب برای صرفه جویی در هزینه هستند ، اما هشدار داده شده است: از آنجا که آنها به گرافیک یکپارچه محدود هستند. HP Envy 13 همچنین ادعای امنیتی برجسته را در قالب ویژگی های پیشرفته ای همچون سوئیچ قاتل وب کم و خواننده اثر انگشت یکپارچه برای کمک به حفظ کار شما انجام داده است.

به هر حال اگر قصد خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم رو داشتید حتما از فروشنده مهلت تست بگیرید. سلام من یه لپ تاپ ایسوس میخوام که باهاش برنامه نویسی کنم( به صورت حرفه ای و تمام زبان های برنامه نویسی) و دو تا بازی سبک هم مثل ماینکرافت(بدون باگ و خیلی سریع چون خودم رو لپ تاپم دارم ولی یه ساعت طول میکشه تا بیاره بالا)روش نصب کنم ویندوز ۱۱ رو هم توش بالا بیارم میشه یه لپ تاپ معرفی کنید ممنون میشم البته نظر شما چیه برای لپ تاپ من خودم ایسوس رو به بقیه برتری دادم و می خوام برنامه های ادوبی رو هم از جمله پریمیر فتوشاپ افترافکت ایلوستر رو خیلی سریع و راحت بالا بیاره و فنش هم زیاد صدا نده حول حوش 20 تا نهایتا 35 میلیون باشه. با سلام و خسته نباشید.آقا من یه لپ تاپی میخوام که کارای گیمینگ رو انجام بده ،خود گیمینگ نه ها منظور سیستمش مث اون باشه از همه لحاظ،بودجه هم حدود ۳۵میلیون ،ممنون میشم اگه جواب بدید. در این بخش به برخی از مهم ترین سوالات و نکاتی که در خرید لپ تاپ های گرافیکی ممکن است با آنها مواجه شوید جواب خواهیم داد. اگر شما یک طراح گرافیک ، ویرایشگر ویدیو یا عکاس هستید ، احتمال اینکه از نمایشگر بزرگتر و مک قدرتمندتر بهره مند شوید ، استفاده خواهید کرد.

این فاکتورها شامل پردازنده، گرافیک، حافظه رم، هارد ذخیزه سازی، باتری، وضوح مانیتور، وزن، کاربرد لپ تاپ، قیمت و بصورت کلی ارزش خرید لپ تاپ ها سایت laptopforush می شود. توصیه من به کسانی که خواستار پردازنده قوی هستند خرید لپ تاپ های HP با پردازنده Xenon می باشد . شرکت ریزر توانسته با مشخصات فنی فوق العاده، لپتاپ محبوب Razer Blade 15 خود را به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال 2020 تبدیل کند. این مقاله یک راهنمای خرید بهترین لپ تاپ در سال 1401 است که میتواند شما را در انتخاب و خرید لپ تاپ کمک کند. اگر پول هنگام خرید یک مک بوک تعیین کننده باشد ، ارزانترین مدل موجود ، 128 گیگابایتی 13 اینچ مک بوک ایر است که قیمت حدودی 26,188,000تومان دارد.

چون خیلی وقتها که نیازمند استفاده سنگین از گرافیک هست مثل بازی یا کارهای گرافیکی، سوئیچ نمیکنه و لپ تاپ مجبور هست تنها از گرافیک on-board استفاده کنه. میخواستم بدونم تو این رنج قیمت لب تاپ خوبی پیدا میشه که هردو این موارد مورد استفاده کرد. در هر حال خریداران با توجه به بودجه ای که در دست دارن لپ تاپ با مشخصات مورد نیاز خودشون تهیه میکنند. مسایل فوق الذکر اکثرا توسط خریداران نادیده گرفته میشه. با این پول چنین کانفیگی خیلی سخت پیدا میشه. ببخشید برای نرم افزار مارولس و کلوتریدی از تبلت هم میشه استفاده کرد یا فقط لپ تاپ میشه؟ همچنین، این امکان وجود دارد که صفحهی لمسی را بهسمت پایین بکشیم و با استفاده از قلم Wacom EMR روی نمایشگر طراحی کنیم. پایه Stylus Dock که در این سیستم استفاده شده برای قلم­ های حساس Wacom یک درگاه حساس محسوب می­شود و در مدت زمان ۱۹ دقیقه و با سرعت بالایی شارژ می­شود که این میزان شارژ برای ۹۰ دقیقه استفاده کفایت می­کند.

کیبورد این لپ تاپ قدرتمند به مراتب از نسل قبلی بهتر است. مدل های مختلفی از لپ تاپ Dell XPS وجود دارد که برای سال 2020 ، پردازنده های نسل 10 اینتل Core i5 یا i7 و صفحه نمایش بدون حاشیه “Infinity Edge” استفاده شده است، به این معنی که Dell XPS 13 (2020) یک عملکرد درخشان داشته است. مدل های مختلفی از لپ ­تاپ مناسب ادیت فیلم معرفی شده و کاربر بنا به نیاز و بودجه، می تواند از بین این مدل ها، مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. اما در مورد حافظه رم که پرسیدید 4گیگابایت یا 8گیگابایت چه تاثیری در عملگرد دارد، بطور خلاصه و به زبان ساده هر برنامه که شما باز و اجزا میکنید بطور موقت در حافظه رم قرار میگیرید، هر چه این حافظه بزرگتر باشد به طبع برنامه ها راحت تر اجزا می شوند بخصوص زمانی که حجم برنامه ها بالا می رود. برای انیمشن سازی و بطور کلی طراحی های گرافیکی سه بعدی مهم ترین قسمت کارت گرافیک هست.

در واقع ، MacBook Air فقط برای اکثر بازی های مدرن به اندازه کافی قدرتمند نیست – اگرچه فقط می خواهید عناوین قدیمی تری یا بازی های Indie با شدت کمتری بازی کنید ، این کافی است. اگه لپ تاپ تون رو زیاد حمل نمیکنید و از طرفی به بازی کردن علاقه زیادی دارید و یک سیستم قوی نیاز دارید بدون شک لپ تاپ گیمینگ گزینه بهتری برای شماست. باید ببنید نرم افزارهایی که میخواین کار کنید به چه سخت افزاری نیاز داره. پردازنده لپ تاپ مخصوص کارهای گرافیکی حداقل چقدر باید باشد؟ سرفیس ها هم مدل های مختلف دارند که بعضی از آنها مخصوص طراحی هستند. نظرشما درخصوص لپ تاپ سرفیس بوک ۲ برای انجام کارهای گرافیکی چیه؟ قدرت پردازشگری مینی لپ تاپ در مقایسه با لپ تاپ کمتر است و برای انجام کارهای روزره در طی سفر استفاده می شود. شباهت مینی لپ تاپ ها به تبلت هایی با کیبورد و قیمت پایین و وزن کم موجب شده است تا استفاده از این مینی لپ تاپ ها رواج یابد. زیرا برخی از اجزای مینی لپ تاپ مانند ریزپردازنده ها در مقایسه با لپ تاپ های معمولی دارای قدرت پایین تری هستند.

بدنه فلزی و با 16 گیگ رم و یک ترابایت هارد و 256 ssd و cpu core i7 نسل ۱۱ اینتل و گرافیک ۲ گیگ geforce MX 450 به نظرتان این بخرم یا k513 asus ؟ من دو لپ تاپ لنوو iP gaming 3 خودش چند سری مختلف داره که من دو تا از اونارو که قیمت حدودا 28 میلیونی رو داشتن دیدم که با توجه به پردازنده Core i7 نسل 10 رم 16 و کش 12 و کارت گرافیک مجزای 4 گیگابایتی و وجود حافظه ی هیبردی با ظرفیت بالا قطعا جز بهترین لپ تاپ های این رنج به حساب میان. اینکار به این خاطر است تا شما عزیزان بهترین و جدیدترین لپ تاپ ها را بتوانید در میان انبوهی از لپ تاپ ها انتخاب و خرید کنید. اگر قصد خرید لپ تاپ دارید بهتر است نیمنگاهی به نوسانات بازار ارز داشته باشید. اگر می خواهید از MacBook خود برای کارهای قدرتمندتر مانند اجرای برنامه های خلاقانه استفاده کنید ، MacBook Air بهترین گزینه نخواهد بود.

من دنبال لپتابی هستم که هم واسه کارهای گرافیکی مثل فوتوشاپ و مارولوس (برنامه طراحی لباس) و تری دی مکس مناسب باشه. امکانش هست لپتاپ تا 20 میلیون ونهایت 21 برای کارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و نرم افزارهای پیشرفته ترمعرفی کنید،ویژگی های مناسبی برای برنامه نویسی هم داشته باشه . بنابراین این لپ ­تاپ با قابلیت­ های ذکر شده گزینه مناسبی برای ادیت فیلم می­باشد. هم از پردازنده، هم کارت گرافیک و هم صفحه نمایش میتونه یکی از بهترین گزینه ها در بازه 30 میلیون تا 35 میلیون برای کارهای گرافیکی و گیم باشه. اگرچه قیمت این لپتاپ همچنان بالا است، ولی اگر دنبال یکی از بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی با سیستم عامل ویندوز میگردید، بدون شک این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه هاسن چون ابن لپ تاپ برای گرافیست ها و طراحان حرفه ای ساخته شده است. پس اگر قصد خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و سه بعدی دارید و یا به دنبال لپ تاپی برای بازی کردن میگردید. پس اگر قصد دارید بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیک را بخرید به یک GPU اختصاصی و قدرتمند نیاز دارید. اگر می خواهید یک MacBook را برای بازی خریداری کنید ، بنابراین (متاسفانه گران ترین) 16in MacBook Pro را توصیه می کنیم.

اما میتونید تو همین رنج قیمت سراغ لپ تاپ هایی برید که یکم قدیمی تر هستند ولی مشخصات سخت افزاری قوی تری دارند و حتی لپ تاپ های استوک. امکان قابل حمل بودن این دسته از لپ تاپها آنها را مناسب برای مسافرینی که به دنبال دستگاه قابل حمل قوی میگردند کرده است. اگه طراحی هاتون سه بعدی هستند بهتره لپ تاپی تهیه کنید که کارت گرافیک نسبتا قوی داره. با توجه به رشته تحصیلی تون و نرم افزارهای که میخواین کار کنید باید به دنبال لپ تاپ باشید کارت گرافیک نسبتا خوبی داشته باشه. لپ تاپ Asus ZenBook Pro 14 دارای تاچ پد با نمایشگر لمسی است که این ویژگی باعث شده تا نسبت به سایر لسا بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی متفاوت باشد. تیم مستر نکست برای انتخاب بهترین لپ تاپ های 2021 تنها به بازار ایران توجه کرده است. پردازنده ی نسل 11 باعث شده تا این محصول لنوو تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های 15 میلیونی 2021 شود. ولی ناراحت نباشید، چون خرید آن یکی از بهترین سرمایهگذاریهای عمر شما خواهد بود. هارد دیسک پیش فرض این لپ تاپ اچ پی، Seagate Momentus 7200.4 ST9250410AS با ظرفیت 250 گیگابایت و اندازه 2.5 اینچه که میزان چرخش آن 7200 دور بر دقیقه هست ، هر چقدر میزان چرخش صفحه دیسک بالاتر باشه سرعت خواندن و نوشتن هارد بیشتر خواهد بود.

چنانچه cpu قوی ای رو دستگاه بود، حتما به سیستم کولینگ توجه ویژه ای کنید چون اون cpu نیازمند خنک کنندگی زیادی هست در غیر اینصورت ۱.فن ۲. همچنین باید در مورد آلیاژهای خاص اطلاعات داشته باشید تا بدانید دستگاه شما چقدر در برابر خم شدن و ترک خوردن مقاومت میکند. در مورد لپ تاپ مک بوک هم اگه کارت کرافیک مجزا داشته باشند لپ تاپ های فوق العاده ای برای کارهای گرافیکی هستند. اما قطعا برای گرافیکی سنگین مثل بازی های سنگین یا طراحی سه بعدی بهتره از لپ تاپ هایی با حافظه گرافیکی مجزا و قوی استفاده کنید.