دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

دریچه کانال از همان ابتدای پیدایش کولر آبی و کانال سازی تولید شده است. هدف از ساخت دریچه کانال، در دسترس قرار دادن هدایت هوای کانال های کولر برای افراد بوده است. معمولا در زمستان ها برای اینکه هوای گرم داخل از طریق کانال های کولر بیرون نرود دریچه ها را می بندیم.

نکته دیگر در این زمینه این است که، حتما توجه کنید که اهرم تغییر وضعیت پره‌های عمودی و افقی را بررسی کنید تا از سالم و روان بودن آن اطمینان حاصل کنید. علاوه بر آنچه تاکنون گفته شد، برای تعیین کیفیت این محصولات، می‌توانید از طریق رنگ آن‌ها نیز شواهدی را بدست بیاورید. بطوری که اگر رنگ سطح دریچه کولر آلومینیومی از نوع کوره‌ای استاتیک باشد، نشان دهنده کیفیت بالای محصولات است.

چرا که هر یک از تولیدی ها کارشناس فروش دارند، آنها جهت اندازه گیری استاندرد مردم را راهنمایی می کنند. دریچه کولر اسلوت با توجه به شکلی که دارد،در هنگام هوادهی، هوا را به صورت یکجا در محیط انتقال می دهد. یکدست شدن هوا در فضاها یکی از عوامل مهمی است که در ایجاد دمایی مطلوب نقش بسزایی دارد.

  • این دریچه ها به دو صورت عادی و سفارشی تولید و به بازار عرضه میشود.
  • شناخت ویژگی‌های منحصر به فرد هر متریال به شما کمک می‌کند که هنگام خرید دریچه کولر بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • دریچه کولر به شکل سقفی و دیواری موجود است؛ با این تفاوت که نوع سقفی، هوا را از سمت سقف به مکان مورد نظر پخش دریچه کولر می کند.
  • با بستن اهرم دریچه کولر دمپردار، در فصل زمستان مانع از ورود هوای سرد به محیط تان می شوید.

مدل‌های پره‌ای دریچه‌های کولر پلاستیکی مثل مدل‌های فلزی آن قابلیت تنظیم باد در همه‌ی جهات را به‌راحتی دارند. این دریچه جزو پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع دریچه‌های کولر است. جنس این دریچه از پروفیل‌های آلومینیومی است که در برابر پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. دریچه کولر آلومینیومی به دلایلی همچون وزن بسیار سبک، مورد استفاده بسیاری از ارگان‌ها و ساختمان‌های کوچک و بزرگ است.

دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

انتخاب محل مناسب برای قرارگیری دریچه کانال کولر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورت انتخاب محل نادرست برای نصب آن از حداکثر ظرفیت کولر برای خنک ‌کردن محیط داخلی استفاده نخواهد شد. هر کدام از انواع دریچه‌های کولر آبی از متریال‌های خاص تهیه شده و نرخ متغیر روزانه آن‌ها موجب عدم‌ثباط قیمت و عدم‌درج قیمت شده است. جهت استعلام قیمت هر کدام از انواع دریچه کانال کولر از طریق تماس تلفنی یا پیام‌رسان واتس اپ با مجموعه تهویه سان در ارتباط باشید.

این دریچه کولر به دو صورت دمپر دار و بدون دمپر قابل تولید است . اگر کولر یا دمنده ، یک خروجی را تغذیه کند نیاز به دمپر نیست . اما اگر کولر یا دمنده ، به چند انشعاب متصل باشد برای تنظین ، کنترل یا انسداد جریان هوا در پشت دریچه کولر از دمپر استفاده خواهد شد . دریچه‌های کانال کولر علاوه بر پخش جریان هوای سرد؛ در طرح، رنگ و مدل‌های مختلف جهت تزئین محیط داخلی ساختمان نیز به‌کار گرفته خواهند شد. اشخاص با سلیقه خاص خود امکان طراحی هر چه بهتر محیط داخلی و افزایش هارمونی را خواهند داشت.

در سال های اخیر طراحان و معماران در هنگام خرید این محصول برای یک مکان، به نوع و رنگ این وسیله بسیار توجه می نمایند. کاربرد دریچه کولر سقفی و دیواری همانند هم هستند، با این تفاوت که مدل سقفی از بالا هوا را به محیط پخش می کند. نکته ی دیگر اینکه با استفاده از این کالا ما می توانیم در فصل های زمستان به وسیله ی اهرم آن پره هایش را ببندیم و مانع از ورود هوای سرد به محیطمان شویم.

درباره فروشگاه اینترنتی تهویه مارکت

از این دریچه ها برای تنظیم میزان هوای ورودی کولر به فضاهای ساختمان استفاده می شود. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. جهت انجام این کار باید طرفین دریچه کانال کولر را با قاب چوبی بپوشانید و سپس بعد از اطمینان از تراز بودن دریچه، آن را بر روی آن با پیچ محکم کنید. سلام، برای قیمت، میتوانید ابعاد دریچه را در فرم محاسبه وارد کنید و قیمت را مشاهده کنید. در مورد نصب هم بله خودتون میتوانید نصب کنید، کافی هست دریچه را در جای خود قرار داده و بدون نیاز به سوراخکاری، با پیچ گوشتی دستی یا برقی پیچهای دریچه را ببندید.

ممانعت از ورود حشرات از درون دریچه کولر

یعنی اگر به جای دمنده ی کولر از دمنده های گرماساز نیز استفاده شود به راحتی می توان از انواع دریچه کولری استفاده نمود. این دریچه ها از لحاظ جنس ساخت به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند. مناسب‌ترین دریچه برای پخش بهتر جریان هوای خنک کولر، دریچه کولر آلومینیومی است. همچنین با پوشش زمستانه خود می‌توان درب دریچه آلومینیومی کولر را در روزهای سرد سال بست.

روش اندازه گیری و ابعاد استاندارد دریچه کولر