خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا

برای مثال اگر شخصی بخواهد برای شخص دیگری پول ارسال کند، می‌تواند با ارسال تترها این کار را به‌راحتی انجام دهد. خرید تتر از صرافی تاپ کنز، به راحتی و به صورت آنلاین میتوانید ارز دیجیتال تتر خرید و فروش کنید. در ارزپایا شما می‌توانید به صورت لحظه ای نمودارهای روند قیمتی و سفارش‌‌های فعال خرید و فروش را ببینید و برای زمان ورود به بازار و انجام فرآیند خرید یا فروش تتر و سایز رمز ارزها تصمیم گیری کنید.

آموزش ارز دیجیتال دوج کوین

تتر یک استیبل‌ کوین معروف است تا حدی که برخی افراد متخصص، آینده ارزهای دیجیتال را به این کوین وابسته می‌دانند. با من همراه باشید تا اطلاعات خوب و جامعی پیرامون این رمزارز به دست آورید. کافه ارز نیز بهترین صرافی برای انتقال تتر و یا خرید تتر ارزان به شمار می‌رود که می‌توانید بدون پرداخت کارمزد معاملات خود را در آن انجام دهید. یک مزیت دیگر سرمایه‌گذاری در تتر این است که هر زمان بازار ارز دیجیتال با نوسان‌های شدید روبه‌رو شد می‌تواند ارزهای دیگر خود را مانند اتریوم و بیت کوین به تتر تبدیل کنید تا سرمایه شما از دست نرود. از آن‌جا که این ارز دیجیتال به یک ارز فیات مرتبط است، به‌عنوان یک ارز فیات نیز در نظر گرفته می‌شود.

  • توجه داشته باشید خرید و فروش ارزهای دیجیتال همواره با ریسک همراه است؛ کانال‌های تحلیلی نیز صرفا نظر متخصصین این حوزه می‌باشد.
  • ویژگی ثبات قیمت باعث می‌شود که معامله‌گران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها، بیشتر از استیبل ‌کوین‌ها استفاده کنند.
  • برای مشاهده لیست کامل حداقل میزان قابل برداشت تتر از شبکه های مختلف به صفحه کارمزد ها مراجعه نمایید.
  • بدین ترتیب بدون هیچ‌گونه واسطه و محدودیتی می‌توانید به خرید تتر بپردازید.
  • از مشهورترین صرافی‌های تتر می‌توانیم به صرافی‌های نامتمرکز و متمرکز یونی‌سواپ، سوشی‌سواپ، بایننس، گیت، اف تی ایکس، کوکوین، هیوبی، بیتمکس و کوکوین اشاره کنیم.
  • به عنوان یک شخص فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، با مجموعه‌های مختلفی کار کردم و به جرات می‌تونم بگم تترلند معتبرترین مجموعه‌ای هست که معاملاتم رو از طریقش انجام دادم.

با این حال، هنگامی این ارز دیجیتال در بازار قرار می‌گیرد، مانند هر ارز دیگری با استفاده از فناوری بلاک چین معامله می‌شود. این بدان معناست که می‌توانید تتر را از طریق هر صرافی ارز دیجیتالی که از USDT پشتیبانی می‌کند، خرید و فروش کنید. یکی از کیف پول هایی که به تازگی وارد عرصه رمزارزها شده و در طول مدت کوتاه حضور خود توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب نماید، کیف پول اتمیک است. اصلی ترین هدف این کیف پول که تمام تمرکز توسعه دهندگانش بر روی آن است، امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است. این کیف پول غیرمتمرکز از امکانات فوق العاده ای بهره مند است که یک نمونه از آن پشتیبانی از بیش از 300 رمزارز دیجیتال می باشد.

کارمزد معاملات در صرافی تبدیل با توجه به حجم فروش تتر معاملات محاسبه می‌شود. کارمزد معاملات با تتر 0.2 درصد و معاملات با ارزهای دیگر از 0.4 تا 0.15 درصد می‌باشد. جهت اطلاع دقیق‌تر از کارمزد معاملات می‌توانید به کارمزدهای معاملاتی تبدیل مراجعه کنید. طبق گفته تتر، تا اکتبر ۲۰۲۲، بیش از ۶۸.۴۵ میلیارد توکن USDT در گردش است که با ۶۸.۴۵ میلیارد دلار دارایی پشتیبانی می‌شود. این عرضه ممکن است با توجه به تقاضا و نقدینگی فعلی بازار افزایش یا کاهش یابد. توکن‌های USDT را می‌توان در بازار ثانویه یا صرافی‌ها خریداری کرد.

خرید ارزان تتر و فروش تتر به قیمت لحظه ای

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. سایت کیف پول من بهترین پلت فرمی است که به شما امکان نگهداری تمامی ارزهای دیجیتال را داده و با انتقال سریع دارایی هایتان، ضمانت نگهداری و پشتیبانی 24 ساعته را نیز برای کاربران خود در نظر می گیرد. این کیف پول دارای نماد اعتماد رسمی بوده و از قابلیت دسترسی هوشمند برخوردار است. توکن‌های تتر به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شوند، چرا که به دلیل اتصال به ارز فیات، ثبات قیمت دارند. این ویژگی به معامله‌گران، بازرگانان و صندوق‌ها در هنگام خروج از موقعیت‌های بازار راه‌حلی با نوسانات کم ارائه می‌دهد که این خود بزرگ‌ترین عامل در روی آوردن کاربران به خرید تتر می‌باشد.

برای استفاده از این صرافی‌ها باید از VPN‌هایی با آی پی ثابت یا VPS‌ها استفاده کنید که هزینه‌هایی برای شما به همراه خواهد داشت. برای مثال تتر در شبکه تتر سریع‌تر از تتر شبکه اتریوم پردازش می‌شود. بایننس یو اس دی، یو اس دی کوین و دای از مهم‌ترین رقبای تتر به حساب می‌آیند. تتر بر روی شبکه ایاس، شبکه بایننس اسمارت چین، پالیگان و شبکه آوالانچ نیز پیاده‌سازی شده است. چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد.

خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا

خریداران حاضر در بازار پیشنهاد فروش شما را بررسی می‌کنند و با قبول معامله، فرآیند تراکنش‌های مالی بین خریدار و فروشنده توسط نوبیتکس انجام می‌پذیرد. استیبل‌کوین فركس يك استيبل‎كوين كسري الگوريتم است كه در پلتفرم فرکس در شبكه اتريوم قرار دارد. مقداري از اين كوين توسط الگوريتم پشتيباني مي‌شود و مقداري نيز وثيقه دارد كه نرخ هر دو مقدار وابسته به قيمت FRAX در هر لحظه است. اگر قيمت معاملاتي اين كوين زير يك دلار باشد، نرخ وثيقه بالا رفته و اگر بالاي يك دلار باشد، اين نرخ كاهش مي‌يابد. تمامی حقوق برای صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکس اونیکس محفوظ است . یکی دیگر از دلایلی که باید به سرمایه‌گذاری در تتر فکر کنید، خدمات مشتری آن است.

تتر ادعا می‌کند که دارایی‌هایی برابر با کل ارزش بازار معوق ارز خود دارد. این بدان معناست که به ازای هر USDT در گردش، یک دلار به صورت نقد یا دارایی‌های سرمایه گذاری با نقدینگی بالا وجود دارد. تتر می‌تواند یک جایگزین عالی برای دلار برای بسیاری از اهداف، از جمله حواله‌های بین‌المللی و تجارت ارز دیجیتال بدون تبدیل مجدد به دلار باشد. همچنین به دلیل ماهیت دارای پشتوانه آن، Tether قابل استخراج نیست. استیبل کوین تتر با یک قیمت ثابت همواره برابر با ۱ دلار آمریکا می‌باشد. با توجه به اینکه قیمت دلار در ایران به صورت مداوم در تغییر است، برای تعیین قیمت لحظه‌ای تتر به تومان، از نرخ روز دلار در ایران مطلع شوید.

تتر نوعی ارز رمزنگاری شده است که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. استیبل کوین ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به یک ارز فیات معین متصل شوند. برای مثال بیت کوین بلاکچین‌ اختصاصی دارد اما تتر بر روی بلاکچین‌های متعددی در دسترس است. کارمزد تراکنش USDT کمتر از بیت کوین است و برخلاف بیت کوین نیز قیمت ثابتی دارد. بیت کوین در فرایند ماینینگ تولید می‌شود، اما ارز دیجیتال تتر نیازی به طی‌کردن این فرایند ندارد.

مقدار تتر مورد نظر خود را که قصد فروش آن را دارید را در بخش واحد وارد کنید، پس از مشاهده قیمت بر روی درخواست فروش کلیک کنید و وارد مراحل فروش شوید. در گام دوم از بین گزینه های موجود روش تسویه ریال را انتخاب کنید. تسویه به کیف پول ریالی به صورت آنی انجام می‌شود و در صورت نیاز به تسویه شماره شبای بانکی می‌توانید در همین مرحله شماره شبای خود را ثبت کنید.

بهترین قیمت تتر