بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک

کمپانی محبوب moz در اینجایک تحقیق انجام داده است که زمان اثر بک لینک را بررسی می نماید. همان گونه که گفتیم، نحوه اثر کردن بک لینک به صورت پله ای است یعنی مثلا ممکن است که تا بیست روز هیچ تغییری در نتیجه حاصل نشده و یک دفعه یک پرش را تجربه نمایید. Moz بر این باور است که اولین پله بعد از ده هفته یعنی 1ماه و نیم اتفاق خواهد افتاد.

خرید بک لینک ارزان

با این همه تجربه ما نشان داده است که اگر عمر یک وب سایت زیر شش ماه تا یک سال باشد، بالا آوردن آن بسیار راحت تر خواهد بود. با این حال نکته ای وجود دارد و آن هم بحث از دست دادن بازار در این مدت است. در این مدت به طور قطع رقبای فراوانی ظهور می کنند و کار را سخت تر از قبل می سازند. بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید. بله این لینک ها نیز بک لینک محسوب میشوند ولی با توجه به اینکه متن Anchor Text عبارت ارزشمندی نیست برای سایت دریافت کننده لینک ارزش زیادی ایجاد نمیکند.

تولید محتوای به روز و مرتبط با حوزه تخصصی شما، سایت شما را به مرجعی برای بازدیدکنندگان تبدیل می‌کند و باعث می‌شود به شما لینک بدهند. این روش لینک سازی مورد تایید گوگل است و موجب افزایش رتبه شما خواهد شد. به مرور زمان، متوجه خواهید شد که تولید محتوا تا چه حد ارزشمند است و چه تاثیر شگرفی بر روی برندسازی شما خواهد داشت. بک لینک رای اعتماد در گوگلنتایج تحقیقات مرتبط نیز گویای همین امر است. در تحقیقاتی که روی تاثیر بک‌لینک روی رتبه سایت‌ها انجام شده، نتایج نشان دهنده ارتباط مستقیم و قوی تعداد بک‌لینک یک سایت از دامنه‌های واحد، با ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجوی آن سایت دارد. بک لینک‌های با کیفیت منجر به افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوی گوگل می‌شوند.

در ادامه بعد از اینکه چند ماهی گذشت، در عین اینکه هنوز تولید محتوا و لینک سازی میان آنها در جریان است، گهگاهی از آنها به سایت خودتان هم بک لینک میدهید. عملا به این شکل یک قدرت بسیار زیاد را از تعداد زیادی سایت، به سایت خودتان منتقل کرده اموزش بک لینک زدن (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) اید. گوگل برای مقابله با سئوکارهای کلاه سیاه و اشتباهاتی که آنها میکنند، یک الگوریتم قدرتمند به اسم پنگوئن معرفی کرد. این الگوریتم طی این سالها بارها بروزرسانی شده و نسبت به قبل عملکرد بهتری برای شناخت روش های غلط دریافت بک لینک دارد.

  • در لیست زیر وبسایت‌های اتوریتی بالا را معرفی کرده‌ایم که با ثبت‌نام در آن‌ها می‌توانید بک لینک رایگان و باکیفیت بالا دریافت کنید.
  • پروفایل شما همیشه در حال تغییر است و باید متناسب با آن همیشه در اوج آن باشید.
  • حالا می‌خواهیم فاکتورهای تعیین کننده در کیفیت بک‌لینک را یکی یکی برای شما توضیح دهیم.
  • با این که این روش موثر و کم هزینه است اما نداشتن محتوای مناسب، تعداد بیش از حد بک‌لینک و زمانبندی نادرست در ایجاد بک‌لینک می‌تواند باعث شود گوگل به وبسایت شما شک کند.
  • در نهایت این مشتریان و مخاطبان شما هستند که تعیین می‌کنند وبسایت شما خوب یا بد است.
از این طریق در بخش مربوط به وبسایت می توانید لینک سایت خود را درج کنید. البته در بعضی موارد نیز می توان در خصوص وب سایت یک توضیح کلی ارائه کرد. علی طباطبایی هستم؛ موسس وب‌سایت «سئو ارزان» و فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار.

بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک

شما میتوانید از میان بیش از ۹۰۰ دامنه بهترین آن ها را انتخاب نمایید. Ahrefs به شما امکان می دهد پیوندهای جدید، خراب و از دست رفته، آی پی های لینک دهنده و حتی مناطق جغرافیایی یک لینک های اشاره شده به یک سایت را نیز مشاهده کنید. این ابزار همچنین شما را قادر می سازد تا پروفایل های لینک های پشتیبان را تحت نظر داشته باشید.

بک لینک چیست؟راهنمای جامع Backlink برای مبتدیان در سال 2022

برای آنکه در لینک سازی خارجی لازم است به صورت طبیعی عمل کنید به همین دلیل لازم است از بک لینک های نوفالو (no-follow) نیز استفاده کنید. رتبه‌ای که قرار است از طریق بک لینک به سایت مقصد منتقل شود بین لینک‌های موجود در صفحه تقسیم می‌شود. بنابراین هرچه تعداد لینک‌های موجود در یک صفحه کمتر باشد ارزش بیشتری به سایت شما منتقل خواهد شد.

شما می توانید می توانید URL سایت خود یا سایت رقیب را وارد کنید تا اطلاعات جامعی از پروفایل بک لینک آن به دست بیاورید. مطمئننا میدانید که آنالیز بک لینک رقبا و بک لینک های سایت خودتان به صورت دستی کار پیچیده و بسیار زمان بر است چون ممکن است سایت رقیب هزاران بک لینک داشته باشد. به همین خاطر به ابزارهای آنالیز بک لینک نیاز داریم تا این کار را به راحتی و در سریع ترین زمان انجام دهند. در ادامه بهترین و پرکاربردترین ابزارهای آنالیز بک لینک رقبا و بررسی پروفایل بک لینک در سال 2022 را به شکا معرفی می کنیم. PageRank را پیاده سازی کردند؛ یک سیستم سلسله مراتبی که برای ارزیابی بهترین منابع در اینترنت از نظر بک لینک طراحی شده است. به عبارت دیگر، اگر A دارای 10 پیوند بیشتر از B باشد، از وب سایت B بالاتر می گیرد.

تعداد لینک‌های خروجی