بهترین لپ تاپ پیشنهادی برای خرید بر اساس قیمت (سال 1401)

لپ تاپ دانشجویی ایسوس مختص افرادی است که علاوه بر جستجو در اینترنت و تماشای فیلم، از نرمافزارهایی مثل اتوکد و دیگر نرمافزارهای مهندسی سایت laptopforush نیز استفاده میکنند. علاوه بر این صفحه نمایش 10 اینچی، درایوهای هارد دیسک، قابلیت چرخش صفحه کلید و سیستم عامل مناسب از دیگر مشخصات بهترین مینی لپ تاپ با قیمت مناسب است. بهترین لپ تاپی هایی که که میشه با بودجه حداکثر تا 70 میلیون خرید که برای هر کاری مثل برنامه نویسی و گیم و کارهای گرافیکی استفاده کرد چی هست؟ سلام من برای پسرم که الان کلاس پنجم است یه لپ تاپ حدود 25 میلیون می خوام که تا زمان دانشگاه و کارهای دانشجویی به دردش بخوره ممنون م شم اگه راهنمایی کنید.

اگر لپتاپی هر دو نوع A و C را داشته باشد گزینه بهتری محسوب میشوند. امیدوارم توضیحات این کامنت بهتون کمک کنه تا گزینه بهتری رو امتخاب کنید. امیدوارم این راهنمای خلاصه بتونه برای دوستان مفید باشه. امیدوارم لپ تاپ های پیشنهادی در خرید لپ تاپ مناسب کمکتون کنه. پس اگر کارتان با لپ تاپ در حد کارهای روزمره مثل وب گردی، دیدین فیلم و انجام بازی های معمولی و یا استفاده از ابزارهایی مثل ورد و پاورپوینت و حتی فتوشاپ هست، لپ تاپ های پیشنهادی این دو مقاله میتونند گزینه های مناسبی براتون باشند. بله حتما. ما قبلا در مقاله «بهترین لپ تاپ هیا پیشنهادی برای کارهای گرافیکی» لیستی از بهترین لپ تاپ رو برای این منظور معرفی کردیم که پیشنهاد میکنم حتما این مطلب رو مطالعه کنید.

در کنار آن سخت افزار قدرتمند این لپ تاپ باعث می شود براحتی برنامه های گرافیکی مثل فتوشاپ و بازی ها را اجرا کنید و انجام از امور گرافیکی لذت ببرید. 4گیگابایت حافظه گرافیکی آن هم GeForce GTX 1650 در کنار 16 گیگابایت رم و پردازنده Core i7 بهتون کمک میکنه هم از کارهای گرافیکی و هم بازی لذت ببرید. لپ تاپ من اون موقع یعنی سه سال پیش پردازنده ی نسل 6 سری Core i7 داشت. پیش از هر اقدامی نیاز خود به خرید لپ تاپ را مشخص کنید. پردازندهی سری Core i5 مدلهای میانردهی پردازندههای شرکت اینتل را در خود جای داده است. سری TUF رو میشه چشم بسته هم خرید.

خرید لپ تاپ با توجه به وجود انتخابهای زیاد، امروزه نیاز به دانش و آگاهی نسبی دارد. برای افرادی که برای خرید لپ تاپ مستقیم به سمت بازار میروند، معمولا خرید لپ تاپ با ارزان ترین قیمت کار بسیار سختی خواهد بود. سعی میکنم در این کامنت علاوه بر پاسخ شما یک راهنمای خلاصه برای دوستانی که قصد خرید لپ تاپ برای انیمشن ساری و کارهای گرافیکی دارند بنویسیم. با توجه به حجم سوالات پاسخ گویی به همه سوالات گاهی زمانبر میشه که بابت این تاخیر از شما غذرخواهی میکنم. پیشنهاد میکنم این مقاله رو مطالعه کنید. البته K571 علاوه بر یک ترابایت حافظه، 512 گیگابایت حافظه SSD داره که در لپ تاپ legion این 256 گیگابایت هست.

من یک مدل علاوه بر مدلی که شما معرفی کردین پیدا کردم میشه نظرتون رو بگین؟ ما همینجا 2 تا از بهترین لپ تاپ ها رو با بودجه ی مد نظرتون بهتون معرفی میکنیم. اما پردازنده گرافیکی، 4GB GTX1650 که یکی از بهترین کارت های گرافیگ و مخصوص بازی در مقابل AMD Radeon که فاقد حافظهی گرافیکی مجزا است. یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص گیم و کارهای گرافیکی که ارزش خریدی بالایی دارد لپ تاپ ایسر مدل AN715-51-73V6 است. بعدی که از نظر من بهترین لپ تاپ برنامه نویسی زیر 25 میلیون تومنه لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-BA هستش که فقط ی حافظه ی 125 SSD کم داره که جمعا میشه حدود 25 میلیون. برای سی پی یو هم، سی پی یو Core i5 برای برنامه نویسی معمولی کافی است.

مشخص است که قبلا در مورد خرید لپ تاپ مورد نیازتون تحقیقات لازم رو انجام دادید چون هر دو لپ تاپ یعنی لپ تاپ لنوو مدل legion 5 و لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571 لپ تاپ های فوق العاده ای هستند. لپ تاپ های اپل فوق العاده هستند و سال ها با خیال راحت میتونید ازشون استفاده کنید. ولی خیلی ازشون خوشم اومد لپتاپ های خوبین ولی می تونن زیاد عمر کنن ؟ فقط ی مشکلی که شاید زیاد هم به چشم نیاد حافظه ی گرافیکی هستش که ای کاش 2 گیگ بیشتر براش در نظر میگرفتن. این دوتا لپ تاپ از لحاظ کانفیگ نسبتا برابرن اما نیترو از پردازنده ی نسل 10 استفاده میکنه که به شدت با نسل ها قبلی متفاوته و این تفاوت توی سالهای آینده بیشتر خودش رو نشون میده. درسته کارت گرافیک مجزا نداره اما دقت کنید این لپ تاپ پردازنده M1 مجهز به گرافیک داخلی هفت هسته ای هست که در نوع خودش فوق العادس.

1920 این لپ تاپ را گزینه مناسبی برای فیلم دیدن میکند. رم ۶ تا ۱۲ گیگابایت در کنار پردازندههای ردهی متوسط شرکتهای اینتل یا AMD معمولا قدرت پردازش کافی برای برآورده کردن نیازهای دانشجویان را فراهم میکند. اگر به لپ تاپ های ظرفیت و سبک علاقه دارید؛ لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX425 که یک لپ تاپ 14 اینجی زیبا، با رم 8، سی پی یو Core i5 و حافظه 512 گیگابایت SSD هست یک گزینه مناسب برای شما میتونه باشه. در ادامه به معرفی و بررسی خدمات قابل عرضه در نمایندگی اچ پی می پردازیم. ما قبلا در مستر نکست در مقاله «بهترین لپ تاپ ها برای گیمینگ» لیستی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ در بازه های قیمتی مختلف رو معرفی کردیم. بسیاری از کاربران به دنبال خرید لپ تاپ با کمترین هزینه برای پوشش نیازهایشان هستند. هر کدوم از لپ تاپ های این لیست که با بودجه شما همخونی داره میتونه یک گزینه مناسب برای خرید باشد. برای افرادی که با پردازشهای سنگین، مثل ویرایش ویدیو، سر و کار دارند نیز لپ تاپ گیمینگ به دلیل قدرت پردازش بالا گزینهی مناسبی است. میزان بودجه تان برای خرید و همچین کار اصلی که میخواهید با لپ تاب تان انجام دهید مثل کارهای روزمره و وب گری، برنامه نویسی، بازی کردن، کارهای گرافیکی، کارهای دانشجویی و…

لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-FF دارای نسل یازدهم پردازنده Core i3 به همراه 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش Full HD است که برای نیازهای یک کاربر معمولی در این رنج قیمتی یکی از بهترین انتخاب هاست. برای تصویر هم کیفیت Full HD با روکش مات رو مدنظر داشته باشید. در کل برای کار های تحقیقاتی نیاز دارم. بنابراین، نیاز چندانی به سختافزار پرقدرت در این رده از محصول وجود ندارد.یکی از شاخصههایی که در لپ تاپ اداری حائز اهمیت است، برخورداری از کیبورد یا صفحه کلید مناسب است. وجود کیبورد عالی به همراه حسگرهای نوری پس زمینه اتوماتیک و بهترین تاچ پد در میان مینی لپ تاپ ها در بازار از ویژگی های بهترین مینی لپ تاپ اپل است. بهترین تبلت بازار کدام است؟ اکثر لپ تاپ های جدید این مواردی که مدنظرتون هست رو رعایت میکنند و لپ تاپ های بسیار خوش دستی در بازار هست. به کمک پردازنده Core i3 جدید یعنی نسل یازدهم اینتل در کنار 12گیگابایت رم براحتی میتوانید کارهای روزانه انجام دهید و نرم افزارهای مختلف را اجرا کنید.

چطور ارزانترین فروشندهی مطمئنِ لپ تاپ گیمینگ یا اداری موردنظر خود را پیدا کنم؟ زومیت قیمت لپ تاپ مورد نظر شما را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و در صفحهی لیست قیمت لپ تاپ ها در اختیار شمار قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت لپ تاپ را در فروشگاههای اینترنتی مختلف مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. وزن تقریبا سبک 1.7 گیلوگرم این لپ تاپ نیز آن گزینه مناسب برای داشنجویان یا کارمندی که نیاز به حمل لپ تاپ دارند میکند. من چندتا از بهترین ها رو به عنوان نمونه پیشنهاد میکنیم (البته دقت کنید وزن اون وزن لپ تاپ های گیمینگ کمی بیشتر از لپ تاپ های دیگه هست و برای حمل یکم سنگین هست). در واقع این پردازنده ی پرطرفدار بیشتر در لپ تاپ هایی دیده میشه که قیمتی نزدیک به 20 میلیون و بالاتر داره. در مقابل لپ تاپ Asus ZenBook 14 UM425-AM019 Ryzen 5 4500U/16GB/512GB SSD رو داریم که این مدل از ایسوس امتحان خودشون رو پس دادند. دقیقا مشابه لپ تاپ Asus ROG Strix G15 G512LI ، لپ تاپ MSI GF63 THIN 10SCSR هم لپ تاپ خوبیه. لپ تاپ های سری ROG ایسوس که مخصوص بازی طراحی شدن مدل های مختلفی دارند.

امیدواریم توسنته باشیم به درستی راهنمایی تون کرده باشیم. اگه لپ تاپ تون رو زیاد حمل نمیکنید و از طرفی به بازی کردن علاقه زیادی دارید و یک سیستم قوی نیاز دارید بدون شک لپ تاپ گیمینگ گزینه بهتری برای شماست. پردازنده Core i3 نسل دهم در کنار 8 گیگابایت رم برای اجرای انواع نرم افزارهای معمولی، دانشجویی، کارمندی و سایر امور روزانه یک کاربر معمولی در این بازه قیمتی عالی است. لپ تاپ لنوو مدل V15-DA یکی از ارزان ترین لپ تاپ ها با پردازنده Core i3 نسل دهم هست. 16گیگابایت رم و سی پی یو نسل دهم Core i7 لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ براحتی نیازهای شما رو برآورده میکنه. نمایندگی اچ پی طیف وسیعی از محصولات مانند پرینترهای رنگی، پرینترهای لیزری، دستگاه های فتوکپی، کارتریج، پرینترهای جوهر افشان و دستگاه های فکس را عرضه می نماید. اکثر شرکتهای دنیا دستههای مختلف محصولات خود را با نامهای مختلف راهی بازار میکنند.

پردازنده ی گرافیکیش هم از خانواده ی رادئون وگا هستش که کلا برای رقابت با اینویدیا ساخته شدن و حرف های زیادی برای گفتن داره. سلام برای کار معلمی چه لپ تاپی مناسبه ممنون میشم راهنمایی کنید و البته قیمتشم مناسب باشه بین ۱۰تا ۱۵تومن؟ اگر هم بودجه تون رو اعلام کنید بهتر میتونیم راهنمایی تون کنیم. باز اگر میزان بودجه تون و کار دقیقتون رو مشخص کنید دقیق تر میتونیم راهنمایی کنیم. ممنون میشم راهنمایی کنید. چون در حال حاضر برند ها و تنوع لپ تاپ ها زیاده و خودم خیلی آشنایی با انواع لپ تاپ ندارم ممنون میشم راهنماییم کنین و مدل های که مدنظرتون هست رو بفرمایید. از کل لپ تاپ ها ایسر مدل نیترو 5 که در واقع یک لپ تاپ گیمینگ به حساب میاد رو من بیشتر از همه پیشنهاد میکنم چون توی مدل های حرفه ای لپ تاپ فقط این سری میتونه توی کورس رقابت باقی بمونه.

کدام لپ تاپ ایسوس برای دانشجویان و کارمندان مناسب است؟ بهترین مینی لپ تاپ ارزان برای دانش آموزان و افرادی که دائم در حال سفر می باشند، مناسب است. خرید لپتاپهایی با پردازندههای گرافیکی اینتل و نمونههایی همچون MX250 و MX150 انویدیا برای بازی توصیه نمیشود. خرید لپ تاپ ایسوس که به پردازندهی بالاردهی Core i7 مجهز شده باشد به افرادی توصیه میشود که قصد دارند از لپ تاب ایسوس برای استفادههایی مثل بازی کردن یا تدوین ویدیو استفاده کنند. این لپ تاپ اپل با توجه به ابعاد، وزن و پردازنده ی بسیار قوی به کسانی توصیه میشود که بهترین عملکرد را در هر مکانی نیاز دارند. حتما پیچ اینستاگرام مسترنکست رو هم دنبال کنید، اونجا ما هر روز بهترین لپ تاپ رو معرفی میکنیم. و پیشنهاد میکنم ی سری به مطلب « بهترین لپ تاپ گیمینگ » هم بزنی اونجا مدلای مختلفی با قیمت های مختلف وجود داره.